Jump to content

DSG sau manuala?


IF 86 TDR
 Share

Postare recomandată

Mai exista o problema pe care putini o discuta :

Exista 2 tipuri de dsg : DSG6 in ulei si DSG7 cu ambreiaj uscat.

DSG7 e un dezastru. E prost proiectata. Foarte multi se pling de ea.

pe DSG6 sunt extrem de putini care au avut probleme, si acelea minore.

Deci da, daca alegi DSG7 ai pus-o....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ai luat replica dintre degete :icon_thumleft:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm

Un smartfone tine  4ever daca este folosit cum trebuie.

La fel si o cutie automata DSG....

Daca nu traiesti mult te tine toata viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista o problema pe care putini o discuta :

Exista 2 tipuri de dsg : DSG6 in ulei si DSG7 cu ambreiaj uscat.

DSG7 e un dezastru. E prost proiectata. Foarte multi se pling de ea.

pe DSG6 sunt extrem de putini care au avut probleme, si acelea minore.

Deci da, daca alegi DSG7 ai pus-o....

Exista si DSG7 in ulei.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai exista o problema pe care putini o discuta :

Exista 2 tipuri de dsg : DSG6 in ulei si DSG7 cu ambreiaj uscat.

DSG7 e un dezastru. E prost proiectata. Foarte multi se pling de ea.

pe DSG6 sunt extrem de putini care au avut probleme, si acelea minore.

Deci da, daca alegi DSG7 ai pus-o....

pe bune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa lingurita si serveste-ne cu polonicku'- cutia ta a fost schimbata in tara cu origine controlata, oamenii se ingrijoreaza cand vine vorba de reprezentantele autohtone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, ca sa nu mai zic ca nici pe banii tai nu stiu sa ti-o repare. eu unul nu vreau sa mai aud de cutii automate cativa ani buni ...

parerea mea dupa 5 ani de DSG: sunt proaste, scumpe, nu stie nimeni sa ti le repare si iti taie din placere/controlul asupra masinii

chiar si daca nu ai probleme cu ele, doar reviziile cat te costa ....

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok.. deci DSG-u e prost si scump. Va invit sa cititi costurile reparatiilor la orice alta cutie automata si o sa vedeti ca DSG-ul se repara cel mai ieftin pentru ca fie se strica mechatronicul (intre 1000 si 2000e) fie ambreiajele (300e). Ieri am citit un topic pe alt forum la cutiile multitronic si toti le-au reprat la un service(mai mult garaj) prin Timisoara cu garantie doar verbala cu minim 1500euro. La manuala sunt curios cat costa kitul de ambreiaj plus volant OEM sa vedem cat ne costa in lus placerea de a conduce pe cei cu DSG. Spun OEM pt ca ambreiajele sau mechatronicul nu le schimbam cu unele after-market (nu ca ar exista)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru Passat 2.0TDI, CBAB: KIT ambreiaj + volant OEM + manopera (tarif manopera 149 Ron/ora): 6500Ron, TVA inclus :(

 

Oferta primita la reprezentanta TESS BV

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzie : DSG e prost si scump.

Eu propun sa facem o petitie la producator sa elimine din productie aceste cutii ca sa nu se mai intepe omu` ....

Si mai propun sa se scoata si plasele de incalzire de pe scaune caci si alea se strica des....

Ah, am uitat , ar trebuie sa facem o petitie sa scoata si turbinele de pe masini, caci aproape toate la peste 150.000km se infunda si se duc dracului..... Asa fara turbina scapam dracului de o grija...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imho: cutia automata aduce un plus de confort fata de cea manuala (lucru incontestabil, altfel nu si-ar lua nimeni automata fiind mai scumpa si mai susceptibila la stricaciuni costisitoare) iar dintre cutiile automate DSG este una dintre cele mai rapide cutii automate, nu neaparat cea mai buna (posibil ca la bmw sa fie cea mai buna), in nici un caz cea mai fiabila, foarte multe probleme la DSG7, inca nerezolvate de VAG, desi inteleg ca noile DSG7 sunt modificate (stie cineva detalii?).

 

Eu nu am avut pana acum automata si imi doresc sa vad cum este, asa ca mi-am luat DSG (7 ca 6 nu este decat la motorizarile cu peste 250Nm) si gandesc pozitiv, ma gandesc ca nu voi mai schimba vitezele in trafic in Bucuresti sau pe Valea Prahovei in aglomeratiile de weekend, ma gandesc ca am viteza a 7-a pentru rulaj pe autostrada, ca am AutoHold si HillHold, selectarea modului de conducere, pot pune pe Sport si folosi padelele de pe volan sa schimb vitezele (si schimbul este super rapid) cand am chef de alergare/depasiri sau pe Eco cand am de mers pana la Viena si ma intereseaza nu sa ajung repede ci un consum mai mic.

 

Nu ma gandesc ca se va strica cutia sau ca se va strica frana de mana pe buton si nu va mai pleca masina din loc, sau ca va lua foc motorul ca cine stie ce or fi gresit fiind motor nou, cu filtrul de aer pus peste motor, samd samd. Ghinionul poate veni oricand, si pe masina manuala si pe automata. Pentru asta exista garantia de 4 ani. Si sper sa nu am probleme. Si chiar daca o sa fie, nu inseamna ca urmatoarea masina mi-o voi lua cu manuala sau fara autohold samd, pentru ca dpdv confort manuala nu se compara cu automata. Dpdv bani, e mai rentabil sa iei manuala, fara xenon, fara scaune incalzite, fara piele samd. Si intr-un fel te gandesti ca sunt mai putine lucruri care se pot strica, dar daca te gandesti numai la asta, mai bine iei Logan, care dpdv financiar este cea mai buna oferta. Si cea mai vanduta masina din Romania ;)

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca-i cazul sa cadem in extreme.

Pe de alta parte, daca numarul situatiilor in care un produs, un lot sau un concept s-a dovedit a fi defectuos (vezi cazul DSG7) depaseste o anumita cota de defecte considerata drept acceptabila sau normala, inceteaza a mai fi cazuri sporadice si devin o problema.

VW n-a schimbat radical arhitectura revolutionarului motor TSI din cauza ca a fost un succes si, din acelasi considerent, sunt sigur ca DSG7 va suferi fie o modificare profunda, fie va fi eliminata din program si va fi inlocuita cu cea cu ulei de pe Tiguan.

...daca nici eu n-am avut grija de masina si de cutie, atunci nu stiu zau si cu toate astea, a tinut 32.000 km. Ca norocu' ca inca mi-i in garantie, ca daca trebuia sa inlocuiesc cuia pe banii mei, faceam ca trenu'. Oricum, garantat privesti problema cu alti ochi dupa ce o traiesti din proprie experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai .. deaia si reactia mea, patit pe propria piele

nu am ceva cu dsg-ul in sine ci cu cutiile automate. Sunt mult mai scump de intretinut si daca pica ai pus-o (iar sansa sa pice e destul de mare, e plin forumul de dsg-uri picate mai ales pe masini cu multi cai)

Iar eu vorbeam de DSG6 care se stie ca a fost lot cu probleme in 2007, de DSG7 nu stiu nimic dar nici nu mai risc.

E clar ca ofera un plus de confort, insa, in ziua de azi, merita investitia si riscul ? Poate pentru cei ce n-au ce face cu banii ...

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI vazut ce a scris 75nor mai sus? Eu am primit oferta de 5700ron la inlocuire mechatronic, schimb ulei cu filtru dsg si manopera la reprezentanta Skoda din orasul meu. E adevarat ca la ambreiaj si volant poti pune am la jumatate de pret :)

 

P.s nimeni pe forum nu o sa deschida un topic sa spuna ca ii merge bine dsg-u :)

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ne iei de prosti ori nu stiu ce sa zic .. ia pune tu oferta aia cu mechatronicul sa o vedem si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@codz - Hill Hold am si eu la manuala. Nu tine doar de dsg...

Costa cam 60 eur si e foarte practic cand pleci in panta dar poate incurca un pic la parcare pe o strada inclinata deoarece trebuie de fiecare data sa astepti dezactivarea automata :( ca sa vii la vale un pic de ex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gresit eu, HillHold este inclus in AutoHold, la masinile cu frana pe buton, nu tine de DSG asa este

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori ne iei de prosti ori nu stiu ce sa zic .. ia pune tu oferta aia cu mechatronicul sa o vedem si noi.

Nu e nevoie de atitudinea asta, iar din pacate a fost prin telefon si nu o pot posta caci asa procedeaza cei unde am facut cererea: ceri oferta online si te suna pt a-ti spune costul. Codul la mechatronicul meu este 000 325 025 X ZDQ la care se adauga schimbul de ulei cu filtru ~800ron si manopera la schimb 3-4-5-6-700ron. Il poti cauta online sa vezi cat costa si faci calculele singur

 

 

Cateva exemple:

http://ezoko.ru/en/details/search/000325025XZDQ

https://www.hcsale.com/shop/000325025XZDQ

Modificat de Boditza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul cu ulei in realitate costa pina in 500 lei.....restul e adaos nesimtit...

 

P.S Cel putin in zona de sud est a tarii am observat un adaos ultaexcesiv la piese auto. Minim 30% .... Si vorbesc asta de toate dughenele care vind piese auto....

Din cite am inteles de la unul din patroni, adaosul e impus de distribuitor, ca sa nu "sparga piata" 

Este o intreaga mafie a pieselor auto...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afirm si eu ca DSG7 e o mizerie. Din cauza ei am vandut golful

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteai sa iei Golf cu DSG6 :winter: 

Vad ca te-ai mutat in tabara Skoda. Superb cu DSG6 sau cutie manuala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai repet o data: DSG7 e de doua feluri: uscat si cu ambreiaje in ulei. Doar cel uscat a fost cu probleme, nu orice DSG7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logic ar fi pe modelele cu motoare mai puternice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!