Jump to content

DSG sau manuala?


IF 86 TDR
 Share

Postare recomandată

Nu exista launch control pe manuala...

Sent from my iPhone 5 using Tapatalk

respira si mai citeste o data ce am scris. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul in traficul de oras (zi ci zi) este uneori (de multe ori) evervant, mai ales la schimbarile din 1 in 2m sau din 3 in 2 si ulterior din 2 in 1. Pe scurt... prea multe smucituri, vibratii, trepidatii. Din punctul asta de vedere o automata clasica e ma potrivita in oras.

Acolo unde DSG intr-adevar exceleaza este in accelerare unde schimba foarte rapid, practic nu prea are concurenta pe segmentul ei de pret.

 

Cat despre manuala, este cel mai safe approach in cazul asta, mai ales daca vrei sa tii masina un timp mai indelungat (peste 5 ani) si faci peste 25k km an. Te scuteste de costuri de schimb ulei si un eventual failure la blocul de valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Zaino

Stilul meu de condus nu se incadreaza in nici una din "categoriile" desemnate de tine. 

 

Deci merg repede, intins, in D, Audi Drive Select pe Auto, nu fac competitie pe drum si daca ma ajunge cineva din urma nu accelerez.

 

Nu trec cutia pe manual pentru frana de motor pe principiul ca o economie de 10% la placutele de frana nu ma incalzeste in comparatie cu o cutie stricata.

 

 

In localitati de obicei nu merg cu peste 30 kmh fata de viteza legala iar in afara incerc sa anticipez si cand vad ca o depasire nu rezolva decat 10 m mai in fata in aceeasi coloana fara perspective de a inainta prea mult raman in coloana.

 

Pe dinamic merg maxim 5% din timp si de obicei atunci cand drumul e liber si sunt viraje pe urcare. Asta pentru placerea mea.

 

Recunosc ca pana in urma cu patru ani eram sa zicem "sportiv" dar cresc riscurile, pui si pe altii in pericol, nu castigi mare lucru si obosesti.

 

Eu plec dimineata din Cluj pe la 4 am 5 am-6 am ajung in jur de 9:30 - 11.00 in Bucuresti, imi fac treaba si seara pe la 19:00 plec din Bucuresti spre Cluj asa ca merg cat mai intins posibil si fara riscuri prea mari de amenzi.

post-109031-0-79915900-1362039715_thumb.

post-109031-0-23172300-1362039717_thumb.

post-109031-0-95549100-1362039717_thumb.

Modificat de quattro2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 quattro2

Mai putin la cei +30km/h care o sa-ti aduca mustrari din partea "puristilor" :10[1]:

 

DSG-ul "esueaza"(un termen cam aspru) pe retrogradari  la franarea brusca, cam atat, restul sunt cutii cu ceva probleme la "mansarda". Dar sunt de acord ca probabil o cutie automata clasica schimba mai lin fata de un DSG..insa pierde fara drept de apel  la capitolul sportivitate.

 

Statistica mea a atins un 4,8% cu A4 2 TDI(CR), iar la A3(2 TDI CR DSG) 4,4%. Partea frumoasa este ca mersul zbuciumat  ridica consumul cu cel mult 2 l. 

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific ca nu am nici statie si nici detector de radar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@quattro2 - Ce frumos arata bordul de A6 modelul nou!!! E destul de asemanator cu Tuareg.

Legat de consumul tau, mai adauga 0.5-0.7 litri abatere a calculatorului si obtii consumul real.

Eu de fiecare data fac consumul plin plin la pompa si la Superbul meu 2.0 tdi/170 imi iese 0.5 in plus...

Deci probabil tu ai de ex 6.8+0.5=7.3 l/100 ceea ce oricum la 94 km/h avergage e foarte onorabil ptr motorul respectiv.

E notmal ca odata cu schimbarea de generatie la A6, Tuareg, A8 si consumurile au scazut un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o aplicatie in care-mi bag toate alimentarile si-mi calculeaza consumul real si-l compara cu ce zice computerul de bord. In cazul meu, BC-ul arata 97% din consumul real, deci eroarea este neglijabila. Regula "adauga 0.5-0.7L la ce zice calculatorul" e destul de grosolana, nu se poate aplica asa peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o aplicatie similare pe IOS, facuta de romani si se numeste Car Monitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma impresioneaza cum merge subturat in a 7-a.

 

Modificat de victorash_cvv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca am un diesel, sunt fan turbo pe benzina. Imi plac mai degraba hatchback-urile dar nu cele in 2/3 usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o aplicatie similare pe IOS, facuta de romani si se numeste Car Monitor

 

Aia e, eu sunt "romanul" ;)

 

Chiar daca am un diesel, sunt fan turbo pe benzina. Imi plac mai degraba hatchback-urile dar nu cele in 2/3 usi.

 

Sigur n-ai gresit topicul? :)

 

@All: Haideti sa incheiem subiectul consumului, cine-a vrut sa inteleaga a inteles, cine nu, ramane cu "n-are domne' cum". Daca cineva e inca nelamurit, e binevenit sa deschida un topic nou despre acest subiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu! Nu am gresit! Am vazut si eu ca se discuta orice p-aici si am spus si eu ce mi-a trecut prin minte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu! Nu am gresit! Am vazut si eu ca se discuta orice p-aici si am spus si eu ce mi-a trecut prin minte.
Ma gandeam eu ca despre asta era vorba :)
@Ice_2k - adica e facuta de tine?
Da.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG-ul in traficul de oras (zi ci zi) este uneori (de multe ori) evervant, mai ales la schimbarile din 1 in 2m sau din 3 in 2 si ulterior din 2 in 1. Pe scurt... prea multe smucituri, vibratii, trepidatii. Din punctul asta de vedere o automata clasica e ma potrivita in oras.

Acolo unde DSG intr-adevar exceleaza este in accelerare unde schimba foarte rapid, practic nu prea are concurenta pe segmentul ei de pret.

 

Cat despre manuala, este cel mai safe approach in cazul asta, mai ales daca vrei sa tii masina un timp mai indelungat (peste 5 ani) si faci peste 25k km an. Te scuteste de costuri de schimb ulei si un eventual failure la blocul de valve.

 

Jur că pe R n-am nici o smucitură în trafic, ba chiar e așa de lină treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yup. Nici la mine nu exista asa ceva. Daca nu as auzi motorul nu mi-as da seama cind schimba...

Am avut odata cutia decalibrata si intr-adevar schimba cu soc, nu mare dar se simtea...

Acum e smooooth....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19143 - Dezangajare de transmisie neasteptata/dezangajare mecanica 

            P2711 -- 004 -- Nu este semnal / nu cominica - intermitent

             împrejurari cod:

                    Starea defectului: 00100100

                    Priorit.defectului: 0

                    Resetare contor: 39

                    rulaj: 138098 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2108.14.21

                    timp: 15:41:14

 

 

Am

schimbat mechatronic la pbv1 . Total de plata 10.100 RON. Manopera si

ulei + garnitura si capac pompa incluse. Recalibrarea mechatronic se

face in mers NU pe elevator . Toata operatia a durat aprox 4 ore. Acum

am ramas cu 1 buc mechatronic defect (probabil o valva sau motoras ) pe

care vreau sa-l vand .  

 

 

Si

eu am aproximativ aceeasi problema si sunt in curs de rezolvare.

Momentan, astept sa soseasca valvele pentru reparatia mechatronic-ului.

Totusi, la PBN mi-au facut oferta de pret pentru mechatronic nou - 9400

ron. Cei de la PBV cum de cer cu 1600 ron mai mult pentru aceeasi

piesa?! Pentru mai multe detalii, PM-ul este cel mai indicat.

 

Chiar imi pare rau pentru colegii de forum citati mai sus si eu merg pe manuala. :) Pur si simplu mi se par enorme costurile doar pentru o cutie de viteze automata .. de banii astia angajez o domnisoara care sa-mi sopteasca la ureche "apasa te rog ambreiajul sa pot schimba viteza" de fiecare data cand merg cu ea :))

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta mi-am luat-o noua, ca sa stiu ca 4 ani am garantie.

 

In al 5-lea an o vand si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti care este "dezavantajul" unui forum? Ca in mare parte oamenii isi fac cont si scriu doar cand au cate o problema...si asa se creeaza o falsa impresie despre anumite produse/componente. In cazul de fata cum ca aceste cutii DSG nu ar fi fiabile ceea ce este complet gresit!

Daca acesta cutie nu ar fi fost fiabila cu sigurantra nu si-ar fi castigat faima mondiala pe care o are.

Un exemplu de lipsa de fiabilitate  a fost nebunia cu injectoarele! Asa ca cei care au DSG sa se bucure de aceasta cutie si sa nu mai stea stresati :dry:

Iar pentru cei cu exemple cum ca nu-i buna la drum , ca smuceste ...bla,bla,bla....le urez sanatate si muschi pt mestecat in mamaliga :winter:

Modificat de Akaiu07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident că mă distrează asta cu DSG-ul și costurile, dar te poți certa cu oamenii? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Asta" e coleg de forum cu tine si isi expune o parere. Tipic romaneasca de altfel. Cat ma costa sa .. topicul e manuala vs dsg, nu cat de fiabila este DSG sau cea manuala. Eu am spus din ratiuni de costuri ce pot sa apara in exploatare nu as lua DSG. Daca pe tine suma aia te distreaza pai ce pot sa spun ma bucur :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

cred c-a vrut sa zica "asta" adica "chestia asta" nu asta adica "[individul] asta"...

n-o mai luati toti asa personal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este evident ca prin "asta " a facut referire la problema dsg si costuri nu la vreun coleg de forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu' iulian, cred ca te-ai aprins putin mai repede decat era cazu'. Take a chill pill si relaxeaza-te, ca cine se streseaza mult, traieste putin.

Colegu' c6t9 cred c-a vrut sa spuna ca-l distreaza "treaba ASTA", nu "colegul ÃSTA". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai scriu și cu diacritice tocmai de asta :D



LE: Lasă să mă bucur numai eu de automate. De vreo 5 ani sunt un șofer fericit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!