Jump to content

DSG sau manuala?


IF 86 TDR
 Share

Postare recomandată

Pun si eu o intrebare ...poate nu ii este locul aici. Care este durata de viata a unui dublu ambreiaj (dsg)? Necesita schimbare ca si la cutiile manuale cu ambreiaj simplu? Sau este garantat pe viata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"masina poate sa fie scoasa pe N la semafor de cate ori vrei fara nicio problema sau din D in S ... in carte scrie ca nu este nevoie sa scoti la semafor masina din D in N.....traducere : nu se strica nimic dc stai la semafor in D, iar dc nu ai chef sa stai cu piciorul pe frana o scoti in N....simplu "

Da este corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-ar placea si mie un dsg dar sunt reticent datorita costului de intretinere (schimb ulei cutie de exemplu care la manual nu este necesar) si al fiabilitatii. Passaturile DSG de la serviciu au cedat rand pe rand din cauza cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seria 2007-2008 au avut probleme de fabricatie la DSG. deci posibil sa fie cum zici tu. Iarasi, DSG pe o masina de serviciu e relativa: oamenii trag de masini ca nu-s ale lor si e f posibil sa cedeze mai repede....

Eu am 220 mii km cu masina si nu am nici pe dracu la DSG...

Cit despre intretinere: la DSG nu prea schimbi ambreiajul ca-s 2 si tin dublu in timp.....

Acum, si automata si cu bani putini....cam mult.

Obrazul subtire.... :))

Modificat de kye04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar uleiul la cati km se schimba? La 60000 km? Ai idee cat costa la dealer un schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-ar placea si mie un dsg dar sunt reticent datorita costului de intretinere (schimb ulei cutie de exemplu care la manual nu este necesar) si al fiabilitatii. Passaturile DSG de la serviciu au cedat rand pe rand din cauza cutiei.

Si la cutia manuala este necesar schimbul uleiului. Iar manopera, cred ca tot pe acolo ajunge, doar ca intra mai putin ulei (~4 vs 6 litri). Cat despre fiabilitate, probabil ca depinde de utilizator. De regula masinile de firma sunt forjate fara nici o mila ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit! La manuala nu se recomanda in cartea masinii schimbul uleiului. Iar legat de costuri, este diferenta mare intre banii dati sa schimbi uleiul la o manuala si sa schimbi uleiul la DSG. Din cate stiu la DSG dureaza si mai mult si costul schimbului dupa cum zicea colegul mai in spate, este de 1000lei. La manuala, schimbi si uleiul si filtrele motorului si uleiul din cutie la banii astia si probabil ca mai ramai si cu ceva bani de benzina.

Masina pe care lucreaza un unchi de-al meu are 250 de mii de km si vreo 5-6 ani de cand a fost fabricata. Si a fost umblata mai mult prin Bucuresti si forjata in draci, ma refer aici ca ii place sa-l impinga in scaun. Si n-a schimbat la ea nimic din ce-ar putea ceda datorita forjei. Se intampla ca VAG sa scoata si chestii mai putin reusite pe piata, acest lucru ni l-a demonstrat anii trecuti.

Imi pare rau sa vad ca din tot ce-a fost, VW a ramas un mare Brand pe care lumea trebuie sa-l inteleaga daca greseste.

Legat de cutii, am mers si eu cu DSG, dar era masina mai veche si nici motorul nu era mare lucru. Insa mi-a placut rapiditatea cu care schimba in sus. N-am avut ocazia sa merg iarna cu asa cutie ca sa vad cum se descurca atunci cand dai de greu. Probabil ca daca ai ceva experienta cu aceasta cutie, n-ai probleme sa iesi daca ramai impotmolit. Ma refer acolo unde cu o cutie manuala iesi fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nefericire, nu. Vroiam sa scot in evidenta ca masinile care sunt forjate si cedeaza chestii pe la ele, nu cedeaza neaparat datorita forjei, pot fi erori de la fabricatie asa cum s-a mai intamplat in trecutul apropiat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Offtopic

"Gresit! La manuala nu se recomanda in cartea masinii schimbul uleiului." Am mai auzit aceasta idee de multe ori.

Din punctul meu de vedere este eronat. Dupa un nr mare de km. ( > 100 K) faptul ca schimbi uleiul la o cutie manuala este benefic pentru amarata de cutie.

Ontopic:

DSG este peste manuala din toate punctele de vedere. Vrei ceva bun si iti permiti, nu te mai stresezi de intretinere. Vechea problema a romanilor: Imi cumpar nu stiu ce masina ca sa fiu "smecheras" iar apoi nu am bani sa o intretin corespunzator.

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Mai fratilor ... dar cat costa o revizie normala la DSG? ( ma refer aici la ulei, filtru motorina, aer, polen, ulei ... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Ce legatura are revizia cu DSG-ul? Singura diferenta este cand se schimba uleiul din cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revizia la dsg costa sub 1000ron odata la 60.000km. pot pica la ea:

volant-la fel ca la manuala (poate chiar mai des la manuala) si pretul este aprox la fel

ambreiaj(e)-la fel ca la manuala insa pretul este putin mai mare pt dsg

mechatronic- asta e buba mare la ele si se schimba cu 5700ron la reprezentanta unde este inclus si uleiul cu filtrul de cutie si manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresesti.

volant pica daca ii dai un goarna la masina....

AMbreiajele pica mult mai putin spre deloc (sunt 2, deci folosite la jumatate) si la fel, crapa mai ales daca cuplul e mai mare (prin tuning la motor) si masina e nefolosita corespunzator.

Mechatronicul pica in functie de masina, picau mai ales modelel 2007-2008, la ora actuala nu mai pica decit la DSG7 care este o cutie ratata total...

Eu am 250.000 cu masina si am schimbat doar volant, dar dintr-o greseala caci nu aia era problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianMarin

Era vorba de revizie, nu de ce pica.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea sunt dsg7 acum, doar cateva diesel mai au dsg6. Nu cred sa fie dsg7 o cutie ratata total vorbind de generatia dupa 2010.

On topic: Sa nu iti iei dsg cu gandul ca poate sunt reviziile mai scumpe, ca poate pica ceva este deplasat mai ales in 2012. Cutiile si-au dovedit fiabilitatea, iar intretinute corespunzator sunt mai fiabile decat unele manuale.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am avut ocazia sa merg cu un Touran(1.9 TDI) 2004 cu DSG. Masina a fost taxi in Germania si afisa pe bord 32xxxx km.

Functiona foarte bine!

Cu toate ca mai trecuse pe la un proprietar in Ro, masina nu avea km din bord masluiti ! Nici vanzatorul, nici cumparatorul nu au avut vreo problema cu cifrele :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o poveste pe forum de un b6 taxi germania din 2008 cu vreo 700 000km, deci la 360 000 din 2004 sunt sanse sa fie dati inapoi.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresesti.

volant pica daca ii dai un goarna la masina....

AMbreiajele pica mult mai putin spre deloc (sunt 2, deci folosite la jumatate) si la fel, crapa mai ales daca cuplul e mai mare (prin tuning la motor) si masina e nefolosita corespunzator.

Mechatronicul pica in functie de masina, picau mai ales modelel 2007-2008, la ora actuala nu mai pica decit la DSG7 care este o cutie ratata total...

Eu am 250.000 cu masina si am schimbat doar volant, dar dintr-o greseala caci nu aia era problema...

am spus ca pot pica.. nu ca pica la fel de dess ca la manuala... volantul teoretic vorbind e mult mai sigur la dsg decat la manuala, doar din principiu ca nu da drumu la ambreiaj brusc. ideea e ca fata de o automata clasica unde pot pica o gramada asta e buletproof

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mechatronicul pica in functie de masina, picau mai ales modelel 2007-2008, la ora actuala nu mai pica decit la DSG7 care este o cutie ratata total...

+1

DSG7 este o cutie ratata. prea multe probleme cu ambreiaje si mecatronice picate, zgomote "tehnologice" rattle noise, dat in nas, etc. Cel putin generatiile 2009 care acum sunt pe la 50-60.000 km sunt un fail generalizat.

Sunt multi pe forum care pot confirma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe diesel se pune numai dsg 6. Chiar si la masinile care ies noi acum din fabrica.

Pe benzinare din 2009 exista dsg7. Intra pe JURNAL DSG7 din acest forum si o sa-ti pui miinile in cap ce e acolo. 90% din posesori au probleme cu cutia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu la servici am o masina cu dsg 8 nou nouta si e mult mai spartana decat dsg 6.. schimba mai urat, violent. pt clima noastra e mai buna dsg6 ca are mai mult ulei si se raceste mai bine, pe cand dsg 7 are ulei numai la mechatronic restu fiind uscat si probabil de acolo problemele cu temperaturile :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DSG 8 ???

Esti vreun agent al viitorului ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe diesel se pune numai dsg 6. Chiar si la masinile care ies noi acum din fabrica.

Nu-i adevarat; pe 1.6 TDI de pune DSG7 ca are un cuplu de maxim 250nm.

La fel se pune si pe Tiguan 2.0 TDI tot DSG7 dar alta cutie mai noua - DQ500 (deci nu cu ambreiaje "uscate" si care suporta un cuplu maxim mai mare de 250nm )

Modificat de iwolffy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!