Jump to content

Se poate regla ambreiajul hidraulic?


johnf
 Share

Postare recomandată

Salut,

Mi-am schimbat de vreo 2 luni ambreiajul, placa si rulmentul de presiune si tot imi trepideaza, mai ales in marsarier. La mers imi cupleaza cu socuri in vitezele 1 si 2 si cupleaza foarte jos.

Deci se poate regla sau care ar fi problema. M-am uitat sa nu fie cutia de viteze slabita din suruburi dar nu e.

Toata lumea a zis ca e nou si pana se uzeaza dar nu am de gand sa astept pana se uzeaza pt ca nu am mai auzit asa ceva.

Plus ca, cateodata se aud niste batai la ambreiaj care dispar daca calc pedala. Suna ceva de genul tachetilor cand bat.

mersi pt orice sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca ambreiajele hidraulice nu se regleaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai simplu sfat al meu care imi vine i9n minte , este sa aerisesti ambreajul, pt ca e posibil vand ai schinbat kitul de ambreiaj sa fi prins aer pistonasul . bafta si sa ne spui cum ai rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut

Am rezolvat problema cu ambreiajul. Toata treaba a durat 3 minute, se aeriseste usor printr-un surub, exact ca la frane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat problema prin aerisire. Dupa simtomele expuse as fi crezut ca este volant. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mereu solutiile pentru problemele acestui tip de masina au fost cele simple. Auzi tu, un surub...

"johnf" daca poti sa pui niste poze sa vedem unde ar fi acest surub, ar fi minunat.

Mare meserias "passat no1" :offtopic:

Modificat de dumiflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilul (surubul) il gasesti pe cilindrul receptor ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pentru un aerisitor de genu" astia de la vw service te-ar fi jupuit :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Sa nu fie de la tamponul motorului, si a mea sare ca o capritza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

pt reglare ambreiaj la masina din semnatura stie cineva cum se face, eventual si o poza de unde anume. ramin dator. nu pot scimba vitele decit dc calc pina jos pedala. altfel se simte cum agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de reglat ambreaiju hidraulic nu se poate face (are auto reglaj) daca la pornire de pe loc simti ca patineaza sau daca in timpu rularii ii dai talpa dintrodata si motoru se turaza si masina ramane pe loc ii dus discu de ambreiaj (trebuie inlocuit), iar punctul in care incepe sa cupleze ambreiaju se poate modifica dar trebuie data cutia jos si facut reglaju de la placa de presiune ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ca si cuplare merge bine. doar ca tre sa apas pedala pina in 'fund'. am vb cu un tip cu pasat din 2000 si mia zis sa aerisesc ambreiajul . sa vad pe unde se face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerisirea ambreiajului e un pic mai complicata

post-25908-0-30510100-1290336142_thumb.j

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciudat. din ce scrie acolo reiese ca cilindrul receptor al ambreiajului se aeriseste cu pedala de frina odata cu etrierul stinga fata. si doar pompa la ambreiaj cu pedala de ambreiaj.

sincer pt mine nu are logica. :vaidecapulmeu: .logic e ca pedala de ambreiaj actioneaza pompa care actioneaza cil receptor. dar pt aerisire logica asta nu mai functioneaza. sa nu fie acelasi lichid din pompa si in cil receptor (ca mod de actionare) ??? :blink:

Modificat de ionvasile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
costinnitoroiu

Salut,

Sunt mai noi pe acest forum , dar intampin o problema deja discutata aici , mai exact pedala de la ambreiaj nu mai decupleaza daca merg mai mult cu masina .

tin sa precizez ca e vb despre vw passatb6 2007 1.9tdi luat din belgia de 3 luni ,

problema e ca deja am ajuns cu masina iar in belgia si imi este cam dificil sa merg la un service aici . imi poate trimite cineva poze pt a vedea cum pot sa aerisesc sist hidraulic ?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aerisirea ambreiajului e un pic mai complicata

 

Si acest surub aerisitor unde/care este, nu este cel de pe etrier nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul de aerisire o sa il gasesti pe cilindrul receptor de la ambreiaj (cel care ii montat pe cutie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut la toata lumea referitor la ambreiaj am si eu o problema...merg azi cu masina toate bune si frumoase dau se plec de pe loc cuplez a 1 a 2 cand sa bag a 3 apas ambreiaj  dau drumu nu si-a mai revenit pedala...am tras de ea sta ridicata cand apas iar nu isi revine chestia ii ca nici cu ea apasata nu mai intra in viteza... ce poate sa fie ?? lichidu de frana ii la nivel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca nu a pierdut lichid, cel mai probabil e pompa de ambreiaj .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica si furca pe care ii fixat rulmentul de presiune ... Exista cazuri cand se gaureste partea de sus unde apasa tija de la cilindrul receptor sau se rupe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema ,pompa de ambreiaj a fost de vina... Mersi de raspunsuri ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut baieti - sunt noul posesor al unui t3 cu 3 locuri si bena

problema e ca a inceput sa intre din ce in ce mai greu in viteze iar acuma nu mai iese - mai exact pe zero ramana cuplata o viteza

am facut aerisirea e ok

am studiat tija care duce de la schimbator pana la cutie - la un momrnt dat are vertical o teava mica verticala de transmisie a miscarilor levierului care e fisurata cred ca de la aia e

cine mai stie mai multe ii multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!