Jump to content

Cilindru ambreiaj T3


a_sorien
 Share

Postare recomandată

Salutare ! Luna trecuta m-am confruntat cu o problema: pedala de ambreiaj f moale si nu puteam baga/scoate din viteza cu motorul pornit . Am fost la mecanic , si a observat curgere lichid pe la cilindrul ambreiaj ( cel situat sus pe cutia de viteze ) . Am schimbat eu cilindul receptor , pentru ca nu mai puteam duce din nou masina la mecanic . Problema e ca nu stiu daca am procedat corect ?1 In sensul ca .., oare trebuia sa umplu cilindrul cu lichid inainte de montare? Eu nu am facut asta si am aerisit mai multe de o ora ...si pedala de ambreiaj e tot moale ! Nu sint mecanic , dar nu e nici o mare filosofie de schimbat acel cilindru ...si totusi ...nu am reusit , cu toate ca am strans holenderul si am facut " pedale" da mama focului . . Tot mai iese cate un pic de mici buburuze de aer prin aerisitor , dar ..trebuie sa aerisesc o zi intreaga un cilindru..?!

HEELP /.....!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am aerisit ambreiajul prin cadere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un  furtunel si o seringa mare alimenteaza cu lichid de jos in sus/prin aerisitor,succes.l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vasul cu lichid este comun cu cel de frana, de aici lichidul vine in cadere, normal ar fi sa se poata aerisi fara seringa si alte artificii tehnice; atentie la nivelul de lichid in vas. trebuie doi oameni, unul face pedale si altul aeriseste.

Modificat de Octavian73
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur pompa de la pedala este ok?

Sunt multi posesori de astfel de sisteme (pompa centrala la pedala-cilindru receptor carter cutie viteza),care pana nu schimba ambele repere nu scapa de problemele cu presiunea in sistemul de ambreiaj.

Urmareste cu atentie traseul sa nu fie ceva pierderi de lichid frana.

Ce cilindru receptor ai achizitionat,pe ce producator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare de ce am facut selectie pe categorii daca tot aici se deschid topic-uri?

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la ce te referi, topicul e deschis corect.

 

On topic:  acum, dupa cateva zile de la inlocuirea cilindrului, mai incearca o aerisire, probabil ca lucrurile s-au imbunatatit, in sensul ca nu mai ai goluri de aer atat de mari in sistem - intr-adevar cilindrul se aeriseste si prin urcarea spre vasul de lichid de frana a bulelor de aer (insa e un proces lent).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subcategoriile cu T3 T4 etc nu acolo trebuie sa le deschideți?

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este o intrebare privind un cilindru de ambreiaj de T3 intr-o subcategorie intitulata T3 ...   care e neconcordanta ?

 

P.S. Foloste si tu mai multe detalii ...    Subcategoriile cu T3 T4 etc nu acolo trebuie sa le deschideți?    - "acolo" unde ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce l-am mutat eu e normal unde trebuie.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Tot nu am ambreiaj.....!!.acum schimb si cilindrul de ambreiaj din fata , cel de la pedala...!!

M-am uitat pe dedesubt , dar nu curge nimic.....!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca se misca  tija de la cilindru cand apesi pedala de ambreiaj ??  aceasta trebuie sa aibe o cursa de vreo 5 cm am impresia .... daca e mai mica (2 3 cm) nu are cum sa lucreze ambreiajul corect ...

post-63413-0-55680900-1378886654_thumb.j

Modificat de rtanase
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare ! Am rezolvat ...! Am schimbat inclusiv cilindrul de ambreiaj de  la pedalier...si acum merge. Multumesc...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot l-ai schimbat pe cel de la pedalier, ai verificat daca articulatia dintre pedala si tija ambreiaj este intacta si are boltul ok? De multe ori acolo se ovalizeaza urechile in care sta boltul, si asta influenteaza in mod negativ apasarea ambreiajului (nu se mai debreiaza complet). La primul meu T3 a trebuit sa desfac ansamblul, sa incarc cu sudura ce se ovalizase si sa refac gaura.  Dupa aceasta operatiune schimbarea vitezelor s-a imbunatatit dramatic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , am verificat...! :sly: Nici nu am priceput sincer unde sa ma uit....Dar daca nu ar debreia , as avea probleme la schimbatul vitezelor, sau caraiala...nu...?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de ce se spune aici - foarte multe T3-uri au problema asta si proprietarul habar n-are (s-a obisnuit cu el asa)

http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=500810&highlight=worn+clutch+pedal

 

Daca ai simptomele urmatoare probabil ca boltul ala e dus:

 

Not lateral play but too much freeplay up and down. The pedal moves quite a bit before there is clutch pressure. And then the clutch grabs just off the floor when releasing while driving.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 - deci e nebunie curata sa poti scoate pedala afara fara sa demontezi bordul sau macar ceasurile,azi am dat un ochi,va trebui sa imi iau inima in dinti si sa o dau jos,vreau neaparat sa vad in ce situatie e pedala si boltul,care ati reusit performanta explicati operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La primul meu t3 am demontat ceasurile si aproape ca am dat jos si bordul de tabla (am desfacut suruburile de pe canturile laterale ale bordului dinspre portiere plus suruburile de sub parbriz).  Bordul a ramas in principiu in pozitie dar am putut sa mai trag de el cate putin pt. a facilita scoaterea pedalierului.

La T3-ul respectiv operatiunea a meritat - jocul ce se formase la acel boltz se traducea printr-o cursa moarta la inceputul apasarii pedalei, ceea ce insemna ca erau cazuri cand la debraiere daca nu apasam pedala total si apasat pana in podea cateodata caria cutia la schimbarea vitezelor.  Dupa ce am reparat boltul si gaurile prin care trece acesta nu a mai carait niciodata, si debraierea era ceva mai "umana" , in sensul ca nu trebuia sa apesi pana la maximul posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multam , Komisar...acum am inteles datorita pozelor ! Dar boltul ala nu se gaseste de cumparat , sau nu se poate face unul dupa cote la strung...?!

Si , e adevarat ...e treaba naspa acolo sub bord sa desfaci/refaci  acest bolt . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Se poate regla cursa? Daca ma poate ajuta careva mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnu Polo,nu se poate regla cursa ,doar in fata la pedala, la pompa,da ce baiuri ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!