Jump to content

Scule ( chei, etc.) profesionale sau semiprofesionale


ManiacuV6

Recommended Posts

salut,vreau sa cumpar un cric ca in imaginea de mai jos...ce tonaj imi trebuie minim?

cricul nou va inlocui pe cel oem care e cam obosit

DL.2T_PC01.png

Edited by ionut10a
Link to post
Share on other sites
  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Muale

    91

  • mad_kat

    32

  • rayn

    31

  • SergiuD

    30

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daca o sa cedeze o capra in timp ce lucrezi la masina nu o sa ti se mai para asa mare difererenta de pret

ca idee te sfatuiesc sa cauti tubulare in 12 laturi,dinti....sper ca m am exprimat corect...alea 2 truse de sus sunt in 6 laturi in 12 laturi sau dinti te ajuta la schimbarea distributiei si vrei

nu intra nimeni sub masina care sta numai pe cric,cred ca s a inteles gresit eu ca capre folosesc 2 bucati cubice de piatra/granit de 30x30x30 iar de restul pana la inaltimea dorita bag 1-2 bucat

Posted Images

Pentru ce masina?

Genul ala de cric eu nu am vazut mai mici de 2T, ceea ce ar trebui sa acopere cam orice autoturism normal.
Problema cu ele este inaltimea minima, care este foarte mare. Verifica inainte ca intra sub masina.

Link to post
Share on other sites

pt passat...

am sa aleg de 2t ca altfel nu intra sub masina,asta de 2t are cam 20 cm inaltimea

Link to post
Share on other sites

Nu cred ca la passat ai la prag 20cm liber sa bagi cricul asta...

Link to post
Share on other sites
  • 11 months later...

A luat cineva suportul pt depozitat rotile de la kaufland? 

As vrea sa stiu pareri despre cat de ok este, mai ales pt nevoile mele, roti de 18 si 19 cu cauciucuri de 235 40/35 .

Link to post
Share on other sites
Laurentiu_LWR

Salutare...tot a capitolul cric...

Cel tip "butelie" are vreo greata daca este depozitat culcat?Sau trebuie numai in picioare?

Link to post
Share on other sites

pe ele scrie ca in picioare.

din ce am citit, se poate scurge lichidul pe la garnitura si intra aer in el, nu mai este asa eficient / sau e periculos.

plus ca ce curge, poate strica ceva in masina.

Link to post
Share on other sites

recunosc nu am citit niciodata prospectul la cricul butelie - am de vreo doi anu unul d-ala de la lidl de 3 tone, si l-am depozitat si culcat si in picioare, si nu am vazut vreo urma pe piston, si isi face treaba ca in prima zi. Logic, daca nu iese ulei la presiune cand ridica, gravitational e cam greu sa curga...

dar nu or fi aia tampiti de au scris asta - o sa caut sa il tin numai in picioare.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

O intrebare..stiti cumva ce filet are furtunul pistolului de aer pentru umflat anvelopele? Adica capatul care intra in pistol..

Link to post
Share on other sites

Este cuplaj standard pentru aer comprimat.

C6FB9844-C83F-48DD-90D7-CEA4C37C22F3.png

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
andrei141592

Ceau,

Anul asta vreau sa imi schimb singur uleiul si am vazut ca pentru capacul filtrului de ulei am nevoie de o cheie de 32mm si ca trebuie sa strang cu 36Nm. Prin urmare, mi-am gasit o cheie dinamometrica care are cuplaj de 1/4” si o cheie tubulara de 32mm avand cuplaj de 1/2”. Intrebarea mea este: oare cum le leg pe astea 2? Ca nu gasesc nici un adaptor pentru perechea asta.

Link to post
Share on other sites

La Hornbach se găseşte adaptor din ăsta de la 1/4 la 1/2 dar este cam scumpă, vreo 35 lei. Ieftine găseşti la Leroy Merlin (este 4-5 lei una), dar succesive: de la 1/4 la 3/8 şi de la 3/8 la 1/2. Mi-am luat zilele trecute exact pentru acelaşi motiv.

Link to post
Share on other sites
andrei141592

La varinta cu imperecherea lor succesiva nu m-am gandit. Multumesc!

Link to post
Share on other sites

Din ce stiu cheile dinamometrice de 1/4 nu pot ajunge sa stranga 36Nm, un 25 sau 28Nm pot ajunge. Poate nu folosesti dinamometrica, ci doar bratul si atunci poti ajunge la orice cuplu. Adaptoare gasesti la yato, bgs sau la magazine fostul practiker, dedeman.

Edited by ovidiu_vr
Link to post
Share on other sites
andrei141592

Se gasesc ovidu, bani sa ai :)

https://sculemannesmann.ro/scule-mecanica/chei-dinamometrice/10-50-nm-cheie-dinamometrica

Link to post
Share on other sites

Foarte bine ca exista. Merge pentru niste ture, foarte buna la domeniu 10-50Nm.

Link to post
Share on other sites

mi se pare ciudat sa pui tubulara de 32 pe cap 1/4

legat de cuplu, nu trebuie sa strangi fix la cumplul ala. poti strange "la mana" usor; problema e cand strangi prea tare, nu prea usor.

am strans de peste 30 ori capacul de filtru si nu am patit sa scape ulei pe acolo sau sa fie probleme.

Link to post
Share on other sites

Se poate ajunge de la adaptor interior 1/4 la 3/8  exterior si apoi de la 3/8 interior  la 1/2 exterior. Mi se pare ca adaptoarele au limitare la strangere, adica cu un adaptor de 1/4 nu strangi de ex. 50Nm, ca se rasuceste, rupe capul de 1/4. Am vazut ca si hazet au cu domeniu pana la 50Nm cu 1/4, pe la 50Nm mergeau cele cu cap 3/8 sau 1/2, a evoluat lumea, mergem inainte.

Edited by ovidiu_vr
Link to post
Share on other sites

Foloseste carea truse de scule de la magnusson? Eu mi-am luat o trusa si pare destul de bine lucrate. Am folosit de cateva ori bitii si cateva chei si par foarte bune. Singurul motiv pentru care am cumparat cheile a fost pentru cutie sa o pot tine in masina. Sunt curios daca a meritat sau nu banii.

https://www.bricodepot.ro/unelte/unelte-de-mana/set-tubulare-90-piese-1-2.html

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Magnusson e foarte bun, eu am Mannesman, cumnatul meu si-a luat Magnusson de vre-o 3 ani si le-am folosit si eu. Sunt excelente, rezista bine avand in vedere la ce le-am folosit :D

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Plecand de la link'ul de mai sus, m'am ales si eu cu o surubelnita cu biti de la Magnusson.

Am folosit'o un pic si e f misto, bitii par de calitate, manerul care poate fi ajustat la 45/90 grade e f util cand ai nevoie de extra forta la suruburi/piulite intepenite, iar sistemul cu clicket e bonus, nu il observasem din poze

 

Edited by andrei0241
Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Salutare. Nu sunt sigur ca acesta este locul potrivit dar cum nu am drept sa creez topic in aceasta arie o sa postez aici totusi.

 

Dupa cum stiti toate masinile TDI din grupul VAG dupa 2013 (daca nu gresesc) au la rezervor o protectie sa nu poti alimenta cu benzina din greseala. Cumva mi-a stat pe cap gandidu-ma ca daca cine stie din ce motiv se intampla sa raman pe undeva in pana prostului nu o sa am cum sa trec de piedica si sa alimentez cu canistra, am cautat pe forum dar n-am gasit vreo solutie discutata asa ca am investigat eu putin si am gasit aceasta palnie OEM de Ford exact pentru aceasta problema care se potriveste perfect deoarece piedicile de genul se bazeaza pe diametrul tevii. Banuiesc ca solutia asta este de folos si celor care fac rost de motorina pe alte cai si trebuie sa alimenteze cu palnia.

De cumparat eu am gasit la autokarma cu 15 ron, la sectiunea "Originale" dupa codul: 2050651

Poza cu palnia:

 

spacer.png

 

 

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Buna seara. Va rog, cum se scot papucii de la o mufa pentru bobina de inductie la o Bora 1.6 AZD? Am un contact imperfect in mufa! Multumesc anticipat pentru ajutor!!

Link to post
Share on other sites

Discuţie despre modalitatea de scoatere este off topic aici.

Dacă întrebi de scula cu care se poate face asta se numeşte depinator. Ceva de genul ăsta

https://www.smarttools.ro/set-extractoare-conectoare-cabluri1

https://www.sculebgs.ro/electrica-auto/scule-pentru-cuple-si-prize-electrice/bgs-60100-ce91-depinator-pentru-cuple-electrice-ce91-peuntr-bgs-60100-60100-ce91.html

Acum ce dimensiune şi exact modelul nu ştiu poate ştie vreun coleg care a mai folosit

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept