Jump to content

Probleme electrice


alecsmed
 Share

Postare recomandată

Am verificat sigurantele, sunt bune. Subt scaune este mufa de airbag (galbena) si mai sunt 3 mufe negre (1 conectata, 2 neconectate) si 2 albastre (1 conectata si 1 nu). Am obervat ca mufele albastre sunt la fel si aceleasi coduri si 2 din cele negre la fel + una tot neagra putin mai mare si inauntrul ei fiind mov care nu are pereche si nu este conectata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A functionat vreodata? Uite ce zice rosstech.

02092 - Enabling Heated Seat: Open or Short to Ground Possible Symptoms
  • Seat Heating not working
Possible Causes
  • Fuse(s) faulty
  • Wiring/Connector(s) from/to Central Electronics Control Module from/to Seat Heating Control Module faulty
  • Control Module incorrectly coded
Possible Solutions
  • Check Fuse(s)
  • Check Wiring/Connector(s) from/to Central Electronics Control Module from/to Seat Heating Control Module
  • Check Control Module Coding
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit si eu pe rosstech si tot nu gasesc o rezolvare. (De cand am eu masina, nu au functionat)

A ramas doar sa masor mufele cu un aparat de masura, zic eu ? M-am uitat si in autodata cu scopul de a gasi o diagrama/circuitul firelor, nici acolo nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta ELSA. acolo gasesti orice informatie

si ar trebui mutata in alta arie discutia asta intrucat la octavia 1/ golf IV instalatia la scaunele incalzite difera mult fata de golf v / touran etc

deci nu e relevant pentru topicul asta

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatie. Eu am postat aici pentru ca folosind search-ul, nu am gasit topicul adecvat pentru problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut niste masuratori mai detaliate la partea electrica a masinii. Pare totul in regula. Tensiunea pe baterie, dupa aproximativ 3 zile in care masina nu a fost pornita, este de 12,55V (dupa incarcare completa). Consumul instantaneu, dupa ce intra in stand by, este de 36-38 mA. Cum vi se pare valoarea? Aparatul de masura este unul bine calibrat, asa ca sunt sigur de valori.

Am masurat consumul si la un Golf 4, cu motor similar. Aici, valoarea este de 18mA. Deci cam jumatate. Fata de acest Golf, eu am in plus alarma, o unitate cu DVD/GPS Audiosource si mai difera modulele confort (la mine se inchid automat geamurile la inchiderea masinii).

Sa consume alarma si unitatea DVD/GPS inca ~18 mA? 35 mA pentru standby este prea mult?

 

Sa nu uit: am verificat si daca nu cumva am un contact rece sau imperfect. Continuitatea este cat se poate de buna pe circuitul de masa. De asemenea, ce tensiune am pe baterie, aceeasi este peste tot in masina (bornele de sub bord: 75x, 30, 30a, bricheta etc.). Asa ca am mai eliminat o cauza.

Modificat de RoDiesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unitatea dvd/gps nu trebuie sa mai fie alimentata dupa ce intra in standby.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul de curent in stand by, este in limitele normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unitatea dvd/gps nu trebuie sa mai fie alimentata dupa ce intra in standby.

Ramane alimentata memoria unitatii - frecvente radio, setari etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e Audiosources, as banui ca nu intra in stand by tot timpul. Am avut o problema de asta cu o chinezarie.

 

Cum este legata la instalatia masinii? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e Audiosources. Unitatea este legata la masina conform schemei cu care a venit. Oricum, intrarea in stand-by este destul de greu de definit la unitatile astea intrucat nu comunica pe canbus cu masina. Au alimentare pe doua fire: plus permanent pentru memoria interna si plus dupa contact pentru toate celelalte. Nu stiu sigur daca daca alimentarea principala este cea cu tensiune permanenta. Si imi este si ff greu sa o dau jos din bord. Dar daca tu zici ca ai avut probleme .. tot ce este posibil. Cat consuma daca nu intra in standby?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde, in cazul meu era peste 600 mA

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva care este siguranta pentru alimentarea permanenta la radio? Conform schemei de aici (http://i356.photobucket.com/albums/oo4/andreyyyxcell/sigurante.jpg) pentru radio este folosita siguranta 42, dar banuiesc ca este tensiune pe ea doar dupa contact. Mie imi trebuie cea pentru alimentarea permanenta, in felul asta sa pot determina/masura daca intra sau nu in stand by radioul. Este cumva 38? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F42 este +12v permanent si din F10 isi ia +12V dupa contact. Acum dupa cum vad pe schema din Manualul Haynes, +12V permanent se duce in doi pini 5 si 7 din mufa cu 8 pini. +12Vcontact merge in pinul 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masurat curentul (F42) pe unitatea radio. Am consum de ~1,25 A in functionare (pe radio, cu volum decent in boxe), iar in stand-by undeva sub 10 mA. Deci intra in standby. Verificat de mai multe ori. Mai cautam ... Intre timp masina functioneaza absolut normal, fara erori pe ECU, cu tensiune de incarcare normala, bateria tine curent ... Am dat aceste valori in cazul in care cineva are nevoie de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Ma puteti ajuta cu indicarea sigurantei pentru stopul suplimentar de frana (de pe luneta)? Dupa ce am ramas fara becuri (si inlocuirea lor) se pare ca tot nu merge stopul ... banui siguranta acum, dar nu stiu care e.

 

Ms,

Adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU are siguranta separata, daca stopurle merg, e o problema de fire intrerupte in mansonul dintre haion si caroserie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua.Am urmatoarele erori pe o skoda 1.6 benzina.Imi puteti spune ceva despre ele?ms mult!
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83)
            P1290 - 35-10 - Signal too Small - Intermittent
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
            P0130 - 35-00 - Malfunction in Circuit
17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363)
            P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
            P0118 - 35-10 - Signal too High - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba cei 2 senzori de temperatura ce apar ca defecti.

 

Si apoi trebuie vazut ce e cu sonda lambda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

buna ziua am pus masina pe vag com si imi da urmatoarea eroare 18263 powertrain data bus p1855 c35 00 software version monitoring,de la ce sa fie oare? baiatu mi-a spus ca ar fi in prima faza setare pilot automat ca ar fi avut masina pilot si sa scos pilotu si a ramas setat,a intrat cu vag com a sters setarea si nimic,e cva grav eroarea asta va multumesc si astept o parere de la cunoscatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio legatura cu pilotul automat.

 

poate sa fie asa cum ti-a raspuns bundy - asta daca ai umblat la soft - altfel, eroarea nu te afecteaza cu nimic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ti se pare satisfacator raspunsul ? 

fa o resoftare a modulului si probabil va disparea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!