Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

alecsmed

Probleme electrice

345 postări în acest subiect de discuţie

alecsmed

Salutare!

Azi am constatat cu surprindere (oarecum...) ca luminile din butoanele de rece/cald, ventilatie, pozitie ventilatie nu se mai aprind.

Se poate remedia cumva.

Bafta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Spankyro

foarte simplu ,butoanele ies ,dar ar trebui sa te ajute cineva cu experianta,ele ies si daca tragi de ele dar risti sa rupi o clema

dac areusesti trebuie verificat becul si daca nu e de acolo abia atunci poate fi altceva dar eu zic ca e becul

Modificat de Spankyro

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
idealuri

Salut,

Si eu am patit acelasi lucru. Cum masina e in garantie planuiesc sa o duc la service saptamana viitoare :-) O sa-ti spun ce a fost dupa ce ma intorc de la service

Bye

Modificat de idealuri

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
rares 1.9 tdi

Si eu am patit azi aceeasi faza. Am verificat siguranta deci cred ca s-a ars becul. Masina mea are doar 5 luni si nu mi se pare normal. Am sa ma duc la service :vinemosul:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
catap

Servus,

Grupul de butoane la care te referi este luminat de un singur bec (chiar daca nu pare asa e) situat in mijlocul butonului central (turatie ventilator). Daca vrei sa-l schimbi singur, procura-ti mai inatai becul( dar cumpara mai multe ca oricum o sa mai schimbi- costa 1,8-2 eur la dealer). Trage butonul central cu cu grija inspre tine (dar ferm ca iese destul de greu). Se va detasa doar masca neagra a lui, ramanand gaura cu respectivul bec (destul de adanc "ingropat"). Eu l-am extras cu un cleste spitz pe ale carui varfuri am pus banda dubla adeziva ( nu strange clestele dupa ce pui banda :( ). sa nu strangi foarte tare pt. ca se poate sparge becul si adio... bagi varfurile spitz-ului cu grija pe langa bec, strangi usor si tragi. La introducerea becului nou- FARA BANDA dublu adeziva :( , ca o sa-ti ramana becul in cleste.

Spor la treaba!

Data viitoare da un search, cred ca mai e pe undeva un topic asemanator.

Modificat de catap

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
alecsmed

Multam de sfaturi. Voi incerca si spun dupa ce si cum.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
vasi cluj

are dreptate catap! exact asa e cum spune el, butoanele sunt luminate de un singur bec, care costa 40.000 lei la dealer (compexit cluj). Eu am ridicat masina acum 1 luna si ceva si nu am observat decat peste cateva zile ca nu merge acel bec (nu am condus seara). M-am dus la service (compexit) sa le arat si mi-au spus ca trebuie sa platesc becul + manopera pt ca e consumabil si acesta nu e acoperit de garantie! Dupa ce am tot negociat cu ei spunandu-le ca asa am ridicat masina, au fost de acord sa platesc doar becul (4 roni). toata manopera a durat cam 3 min, si a decurs exact asa cum a spus catap, nu are rost sa mai repet.

Bafta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
godoroja

becul se scoate si cu un furtunas. :vaidecapulmeu:

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
alecsmed

Salutare!

Am facut cum a zis "catap" - :blink:. Am gasit becuri cu 1 RON (10.000 ROL) bucata, nu la dealer ci la un magazin de piese auto.

Bafta!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dansim

Pentru ca am gasit acest topic si pentru ca titlul mi se pare potrivit, descriu si eu urmatoarea situatie destul de ciudata: de vreo 2 ori in mers am auzit bip-ul de warning (cum e cand te anunta ca esti cu motorina pe rosu), "tipand" de 2 ori, si mi s-a parut ca vad un beculet rosu in bord. N-am avut timp sa ma uit care este, pentru ca eram in traficul infernal din bucuresti. In fine....nu prea "am pus la suflet", numai ca aseara, cand am ajuns cu ea acasa, dau sa inchid masina, si cand sa apas pe cheie sa inchid masina, a inceput sa sune alarma de interior, si nici ca a mai vrut sa raspuns la comenzile de pe cheie. A trebuie sa deschis masina manual, si sa bag cheile in contact, dupa care a functionat normal.

Aveti vreun feedback in sensul acesta?

Tks

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sh0by

Ajutor !!!

A innebunit releul de la semnalizare ... Semnalizarea functioneaza normal dar releul face contact singur(se aude click-ul acela de la semnalizare), fara sa actionez maneta de semnalizare. Se aude doar, luminile nu se aprind .

Stie cineva ce as putea sa fac ???

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tok'ra

Nu releul a inebunit ci comutatorul actionat de maneta de semnalizare. Datorita uzurii nu mai face contact cum trebuie. Ii poti prelungii viata daca-l demontezi si-l cureti.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sh0by

Dar unde e localizat ??

Multumesc !!!

Later edit: Ce intrebare tampita ... e langa maneta(daca e actionat de ea) ...

Mersi oricum !

Modificat de Sh0by

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bn64and

Nu e o intrebare tampita, deoarece ti-ai raspuns gresit.

Releul de semnalizare e in corpul butonului de avarie. De acolo apare click-ul.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
x-tremist

Click-ul provine intr-adevar de la releul de semnalizare (corp comun cu butonul de avarii), insa cauza este, dupa cum a spus si tok'ra, maneta de semnalizare defecta (a carei contacte s-au uzat).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
lucian.1950
Ajutor !!!

A innebunit releul de la semnalizare ... Semnalizarea functioneaza normal dar releul face contact singur(se aude click-ul acela de la semnalizare), fara sa actionez maneta de semnalizare. Se aude doar, luminile nu se aprind .

Stie cineva ce as putea sa fac ???

Una peste alta trebuie sa desfaci maneta , sa-i verifici bine contactele si daca problema nu dispare scoti butonul de avarie si-l verifici si pe el . Undeva a ramas un contact blocat .... Daca astea doua sint in regula , abia atunci schimbi releul , sau gasesti un electronist sa-l desfaceti si sa incercati repararea lui .

Modificat de lucian.1950

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Sh0by

Nu, problema e de la maneta. Zic asta pentru ca banuiesc ca e din cauza ca cineva a apasat repetat maneta in jos(semnalizare stanga) si cam de atunci face probleme, azi nu a mai facut. Daca se mai aude am sa iau masuri .

Multumesc!

Modificat de Sh0by

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tok'ra

Este 100% de la maneta. O sa faca din ce in ce mai des. Pe mine m-a chinuit ~ 3 luni (timp in care am schimbat 2 rele (alea cu butonul de avarii)). Pana acum 2 saptamani (cand se mai incalzise putin afara) cand am desfacut maneta de semnalizare si asa cum am zis mai sus acolo am gasit buba. Daca te hotarasti sa umbli acolo, ai grija sa scoti bornele la baterie mai intai (tb. sa dai volanul jos, iar pt. asta tb. sa dai jos mai intai airbag-ul, nu este bine sa te "joci" cu airbag-ul avand bateria conectata). Da-mi o adresa de email si-ti trimit un tutorial pt. montare tempomat (este util pana in punctul in care arata cum dai jos maneta de semnalizare).

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Emy D

Buna tuturor!

Un prieten are probleme la skoda lui si din scanarea pe care am facuto nu inteleg ce s-a intamplat acolo. Problema consta in faptul ca i cad acele de bord in timpul mersului! Nu mai stie turatie motor, viteza, motorina si temperatura...si nici martorii nu se mai aprind atunci cand incearca o repornire a motorului.

mai jos e scanarea! mi-ar fi de mare folos parerile voastre!

Multumesc.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Etuning

Chassis Type: 1U - Skoda Octavia

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 018 GM

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2162

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 907 379 P

Component: ABS 20 IE CAN 0001

Coding: 03304

Shop #: WSC 31480

No fault code found.

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 1U1 919 034 G

Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V22

Coding: 02140

Shop #: WSC 31480

IMMO-IDENTNR: SKZ7Z0Y0584348

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 AH

Component: 5N Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 31480

4 Faults Found:

00953 - Interior Light Time limit

25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent

01333 - Door Control Module: Rear Left (J388)

49-10 - No Communications - Intermittent

00955 - Key 1

09-10 - Adaptation Limit Surpassed - Intermittent

00933 - Electric Window Motor: Passenger Side (V148)

62-00 - No or Incorrect Adjustment

End -------------------------------------------------------

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
allyn87

Am si eu o problema tot cu bordul care ma streseaza, la punerea contactului nu se mai aprind toti martori, si uni se aprind cand vor, cine ma ajuta sa rezolv problema asta

Modificat de allyn87

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
StarLays

Am ajuns la 10300km si astazi au aparut 2 probleme cam ciudate.

Prima problema ar fi ca aveam becul aprins ca nu mai am motorina si computerul de bord imi arata ca mai pot face 40km. Stand la stop am observat un lucru ciudat ... indicatorul de combustibil a crescut cu o gradatie si s-au schimbat km estimati din 40km in 150km... nu am patit nici o data asa ceva pana acum.

A 2-a problema am constatat-o la comenzile de la gemuri (am geamuri electrice fata spate). Aveam geamul fata dreapta (pasager) desckis si restu inchise. Am oprit motorul si nu am luat cheia din contact .. deci contactul era pus. Am dat scurt de butonul aferent geamului de la pasager ca sa se ridice singur si in timp ce se ridica am dat si de butonul pentru geamul de fata stanga (sofer) sa ma asigur ca este ridicat de tot si am constatat cu stupoare ca geamul pasagerului care era in urcare a coborat de tot.

A mai patit cineva asa ceva pana acum ? Este normal ce se intampla ?

Numai bine si multumesc anticipat.

Modificat de StarLays

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy

Probabil geamul din dreapta a intampinat rezistenta la urcare si a intrat in functiune mecanismul de protectie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Vali76

Cu aceul de la combustibil am patit si eu o data la fel.Cand am plecat aveam o [cenzurat] (stiind ca trebuie sa am rezervorul aproape jumatate) si in decurs de vreo 20 de km si-a revenit.

Cat despre geamul lateral ar trebui sa cureti sau sa verifici chederul.Am vazut si la alte masini facand asa.Cum spunea si Al Bundy a intampinat rezistenta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
taquito

Salutare!

Zilele trecute am trecut peste o cocoasa foarte inalta (pusa sa nu mearga cu viteza masinile) facuta de mana omului din ciment si dupa ce am trecut cu rotile din fata am inmarmurit deoarece am lovito dedesupt si zgomotul nu a fost unul prietenos :) La prima inspectie masina nu avea nimic grav doar ca semnalizarea dreapta mi sa blocat pe aprins , dar cred ca sa facut undeva scurt cu firul de la pozitii deoarece cand sting farurile se stinge si semnalizarea.

Am fost la un nenea care mi sa spus ca e electrician si a examinat masina si a gasit siguranta 22 arsa si a inlocuito. Acum a fost totul bine si frumos pana am luat o groapa si problema a reaparut dar de data asta siguranta nu mai e arsa. Si ca sa imi mearga semnalizarile cum trebuie trebuie sa merg cu siguranta 22 scoasa, deci nu am pe partea dreapta lumini de pozitie nici in fata nici in spate.

Acum as vrea sa stiu daca are cineva vreo schema pe unde vin firele de la faruri/pozitii trase prin masina. Sau ce as putea sa ii fac si pe unde sa ma uit la fire? Ca eu mam uitat pe sub masina si nu am vazut nici un fir. :D

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri