Jump to content

Probleme electrice


alecsmed
 Share

Postare recomandată

BA putea sa o lege cu un amplif de semnal, adica un tranzistor si un releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c.iulian leaga plafoniera cu un amplificator de semnal si rezolvi situatia, iti zice Al Bundy cum.

 

@Al Bundy esti mai documentat, eu nu stiu exact ce semnal iese pe firul acela, si nici nu stiu care este dintre cele 3 fire violet, violet/alb, maro/galben.

In schema mea atat vad, ce fac si ce transporta ele nu stiu.

Probabil perechea violet&violet/alb sunt CAN bus si de aici am tras eu concluzia ca asa ajunge informatia in bord.

Ar ramane firul maro/galben care probabil da un minus in bord cand se deschide o usa, Daca e asa, cati mA suporta iar nu stiu.

Personal sunt pentru repararea sau inlocuirea unui modul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt pentru reparare sau inlocuire.

Acel fir este doar la masinile care au inchidere centralizata fara modul confort. la modul confort info vine pe can.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy fa-mi si mie o schema cu acel tranzistor si releu,si de unde ma leg si la ce culoare.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca am revenit cu informatii, e pe can si nu ai cum lega.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iulian ai urmarit traseul de la pinul 21 sa vezi unde se duce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firul de la pin 21 duce la plafoniera pin 1.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba pe PCB vezi ca sunt 2 poze fata/verso, el a facut un scurt in plafoniera si a ars cred ceva in modulul confort, a bagat cei +12v  din pinul 20  in pinul 21.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am realizat pana la urma un montaj electronic(de pe forumul electronistilor) la plafoniera,care inlocuieste functia modulului de stingere treptata a plafonierei.am inlocuit cele trei becuri din plafoniera cu cinci leduri de 10mm la 12v(doua in laterale si trei pe mijloc),am luat minus de la lampile din usile din fata,dar nu stiu cum m-as putea lega si la usile din spate?Atasez mai jos schema pa care am facut-o(piesle electronice 6lei si releul din targ 3lei).Asta binenteles pana la achizitionarea unui alt modul care vad ca este cam rar(cod 1co959799A).Multumesc pt rabdare si intelegere.post-39181-0-14816700-1373476866_thumb.j, post-39181-0-80529500-1373476896_thumb.j,



Am uitat sa spun ca la schema initiala dura acel proces de stinger cam 60secunde asa ca am adaugat o rezistenta de 800ohmi si durata este cam de 15secunde.scuze.post-39181-0-20375200-1373477703_thumb.j

post-39181-0-93607400-1373477030_thumb.j

Modificat de c.iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

da, jos releul de pe placa si refa-i circuitul pe placa. Eu am facut asa, cand am gasit modul stricat din cauza similara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Vin si eu cu o porblema la Octavia Tour din 2001 1.9 TDI 110 CP AHF. Masina porneste foarte greu la cald. Dau la automat, si la a 4a - a 5a oara porneste. Am bagat pe tester si imi da senzor temperatura combustibil G81 (inregistra temperatura motorinei "-5.4 grade celsius". Am schimbat senzorul de temperatura G81 de pe pompa de injectie si tot la fel indica la parametrii, iar eroare tot nu se sterge. Daca merg cu masina , dupa aproximativ 10 minute, se aprinde spirala in bord si se opreste, dupa care trebuie sa o pornesc iar si apoi merge. Am schimbat filtrul de motorina, am schimbat injectoarele + pompa de injectie , am curatat rezervorul si nu s-a rezolvat nimic. Aveti vreo idee ce ar putea fi ? Am atasat o lista cu erorile masinii. La motor, toate erorile s-au sters cu exceptia senzorului G81.

Log-CT99MIG-240530km.txt

Modificat de Soferasu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele de la g81 la ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua scriu si eu pt prima data.

Am o octavia pe care am cumparat-o cu urmatoarele probleme

am o problema nu mi se aprind becurile in usi si nici in plafoniera. nu imi scoate nici un sunet nici daca uit farurile aprinse, am ramas fara baterie de cateva ori.

Nu mi se dezabureste luneta desi am curent in fire

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. switch-uri usi

este o problema foarte des intalnita si discutata 

 

2. rezistentele de pe luneta intrerupte

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica firele de la g81 la ecu.

Am verificat, am dat cu un spray de contact la mufa si acum totul e ok. Am sters eroarea si acum nu mai apare pe tester, masina nu se mai opreste in mers. E totul ok acum. Singura problema a mai ramas cea cu pornitul greu. Ai idee ce as putea sa mai verific ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare

unde se afla si care sunt alea? o poza?

potrivesc switchurile de pe golf 3 ?ca pana acum doar piese de g3 am pus cas mai ieftine.

Modificat de marius_mc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin care ar fi acel releu sub care ar fi intrerupt cablajul? post-39181-0-90490200-1382088531_thumb.j

Modificat de c.iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce electronist s-ar baga la asa ceva? 

 

 

Acelasi care se baga si sa repare o placa de baza de laptop de exemplu. Eu am dus la reparat doua laptopuri la care unii au zis ca se rezolva prin schimbarea placii de baza 500-600 lei  numai placa si electronistul le-a reparat cu 150 unul, si 70 celalalt ca idee se ia 50 lei numai pentru un demontat suflat de praf si inlocuit pasta termoconuctoare, dar deja sunt :offtopic:

Urmareste traseul pe placa de la pinul 21 (in prima poza) si vezi daca se poate pana unde ajunge.

 

Probabil trece pe sub al doilea releu de la stanga la dreapta in poza pusa de tine. Tu chiar nu iti dai seama cu placa in mana? Ti-am mai zis, mergi cu ea la un electronist, ai tot ce iti trebuie sa dai releul acela jos si eventual sa refaci traseul? (scule, indemanare, experienta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc de sfaturi colegi,intradevar cablajul de la pinul 21 era prajit sub releu.demontat releul pus un cablu litat de pe pinul21 pana la prima lipitura si merge perfect.


 


 


post-39181-0-41104200-1383147054_thumb.j

post-39181-0-78476600-1383146887_thumb.j

Modificat de c.iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat problema, erau bune niste fotografii din timpul operatiei. Acestea par a fi tot cele vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat eu sa demontez releul dar am fost depasit cu pistolul meu de lipit, plus ca am cumparat si o tresa pt cositor cum am citit pe net.am fost pe la multi depanatori si tocmai cand sa abandonez am gasit la un centru de reparat calculatoare doi baieti care sau incumetat sa-mi dea jos releul si am vazut eu ca traseul pe cablaj la pinul 21 era "prajit" le-am zis sa-mi faca o punte au montat releul la loc apoi m-am dus acasa la masina am refacut circuitul la loc (pt ca facusem eu modificarea aceea cu acel montaj dintr-o pagina anterioara de care eram partial multumit) si a functionat ca la inceput.mersi inca odata de sfaturi.

Modificat de c.iulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut salut baietii...am nevoie de ajutor. nu stiu daca am postat unde trebuie dar masina mea are niste probleme  :((

este vorba de o skoda octavia 1.6 BFQ 102 Cp.an 2008 .... s-au schimbat urmatoarele ...sonda lambda prima de pe galeria de evacuare apoi a reaparut eroarea Check Engine in bord ideea este ca masina cand este calda se tureaza la 1400-1500 se joaca acolo in intervalul asta i-ar cand mergi cu ea indiferent de treapta de viteza si incerci sa o ti constant la 1500 de ture efectiv da in nas masina , intrerupe mai bine spus.La accelerare si deaccelerare smuceste dar doar la apasarea pedalei de acceleratie.Masina pe tester da eroarea urmatoare 16555/P0171/000369 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean .Zilele trecute pe tester i-a dat la aprindere undeva pe tester si da Misfire Cilindree ( totii 4) si mi-a zis ca poate sa fie bobina-fise-bujii .

Bujiile sunt schimbate,filtrele toate.

Singura problema este la unul dintre racordurile flexibile de la evacuare.unul dintre ele era rupt. Am facut o reparatie asupra lor dar este o "tiganie provizorie " sa vad daca mai face chestia asta cu turatul aiurea. 2 mecanici mi-au spus sa repar alea neaparat apoi sa vedem ce mai face.Dar m-am saturat de luat lucrurile prin eliminare.Un sfat ceva??? Help va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va rog sa-mi spuneti si mie la ce pin(sau culoarea) de la mufa din bord stanga este ledul pt martor bujii incandescente(spirala)si pe care pin gasesc un plus pe contact la aceeasi mufa.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!