Jump to content

Probleme electrice


alecsmed
 Share

Postare recomandată

da.i pace la cablul vechi, nu are ce scurt sa faca. 

 nu are ce scurt sa faca , lasa.l acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri la servici din lipsa de ocupatie, urmarit diagrame si citit despre aum pinout, am pus cap la cap toata tashmanealea, care in urma cu cateva minute cred ca mi s-a confirmat.

pornit masina cu noul cablaj pedala-mufa albastra, apasat pedala nici un rezultat. iar tashmaneala lui nea caisa german ( romanul de la care am luat masina e prea atehnic ca sa faca asa ceva) e urmatoarea: 72 si 73 dau tensiune de 5v pedalei iar 33 si 36 sunt GND, 35 si 34 primesc semnal de la pedala. astfel nea caisa cu firele alea ce se pierd prin dreptul panoului de relee a tras alimentare de 5 v pe pedala si GND,iar din vechiul cablu a lasat doar firele de semnal aferente pinilor 35 si 34 si a mers asa cu limp mode si EPC. acum concluzia mea e ca super mega extra ECU este prajit . o parere va rog :(( 

Is negru...am condus 8 ani dacia lui taicmiu injectie monopunct si 2 senzori de temperatura si de turatie si nam avut atata bataie de cap...:((

Zic prajit pt ca citind pe net am vazit ca senzorul de o2 poate cauza lucrul asta, iar eu la diagnoza aveam si eroare pe o2 dar am neglijat-o

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca sursa de 5V din ECU sa fie arsa si de aici necesitatea sa traga de altundeva 5V. Am mai intalnit asa ceva, cu un integrat LM7815 ca sursa de 5V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si rezolvarea ar fi? Schimbare de ecu sau se poate depana?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Codul calculatorului meu este 06a906032fc, si am gasit unul acelasi cod care e de pe un audi a3...

1.are vreo importanta lucrul asta?

2.Se poate monta si alt cod dar care sa fie echivalent software/hardware cu asta care il am? Si daca stiti care ar fi acele ecu care se potrivesc?

3. Fiind din 2001 octavia mea ce immo e, 2 sau 3?

4. Daca ar fi immo 2..imperechierea se poate face cu cablu chinezarie sau trebuie numaidecat cu licenta?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e cu acelasi cod, se potriveste. codul respectiv doar pe skoda si pe audi s-a pus. 

e Immo3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc domnule andrei, pentru promptitudinea de care ati dat dovada de fiecare data cand am intrebat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa faci adaptarea, trebuie codul pin al masinii donatoare si al masinii tale - la tine il scoti mai usor, din ceasuri.

Pin-ul donatoarei - o sa fie mai greu - o sa trebuiasca sa desfaci ECU, sa scoti eepromul, sa-l citesti - eventual il scoti si pe al tau si faci transferul informatiei.

deci, nici vorba sa o rezolvi prin mufa OBD - doar daca faci rost de codul de la donatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat asta azi:( ..multa bataie de cap :(...multumesc! Imi zicea  un prieten ca pentru a scapa de  treaba asta cu immo as avea nevoie de cipul cheii de pe masina donatoare, insa ramane clusteru care trebuie imperechiat, si tot o branza faci.

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o chestie daca se face immo off...centralizata mai functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au legatura - imobilizatorul are treaba cu ECU, ceasuri si cipuri chei... centralizata cu telecomanda, respectiv inchiderea centralizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Neatza! Am achizitionat ecu, am facut immo off, iar acum trebuie sa caut scurtul care a prajit vechiul ecu(defecte: nu mai alimenta cu 5v componentele care aveau nevoie de aceasta tensiune). Puteti va rog sa imi spuneti  macar ca idee care conectori, cabluri, legaturi la gnd etc, ar fi mai predispusi la scurt ca sa incep cautarea din acel loc. Si daca intradevar ar fi de la cablurile sondelor lambda.(cum se vehiculeaza pe forumurile straine)..care ar fi problema in afara de consumul marit in cazul in care le deconectez..momentan nu dispun de reaurse sa le inlocuiesc. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gasit un defect general la cablajele de la Octavia 1 cu motorul tau.... verifica cablajele la sonde, daca zici ca ai gasit asta pe alte forumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales ca sursa de 5V are protectie. Deci un scurt circuit genereaza eroare, dar nu arde sursa.

Si tot nu ai spus ce montaj era folosit pr masina pentru generarea celor 5 V? si cati senzori erau alimentati din acel montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

``deci cam asa arata cablajele la senzorii 02. ala dihocat este post cat :)). se vede clar ca undeva cndva au fost agatate. le-am deconectat si le-am lasat asa decoamdata. inca circul cu calculatorul defect, nu l-m montat pe cel cumparat pt ca doresc sa remediez si sa elimin cablajele improvizate.

@andrei_221 decoamdata doar pedala am observat ca e alimentata prin acea improvizatie dar inca nu am apucat sa vad exact de unde. cablajul corespunzator cum a iesit de la mama ei este sub bord, astept sa vad care e treaba si cu clapeta.

la clapeta treaba e c-am asa :

...conector clapeta-conector ecu..

1-92 x

2-83 x

3-117 continuitate

4-84 x

5-118 continuitate

6-91 x

de prin niste diagrame de pe net pt vw  117 si 118 sunt pentru motorasul care actioneaza clapeta iar cablurile sunt ok, restul pauza.

*** intrebarea mea e aceste 4 cabluri dubioase trec prin vreun releu ceva,ca pe diagrame nu arata lucrul asta????. m-am gandit ca poate e conectorul de vina dar am intepat fiecare cablu si l-am verificat din conector si era continuitate.

exista iar posibilitatea sa fie o improvizatie pt ca la punerea contactului 2-6 si 2-gnd imi arata 5.08v si totusi la verificarea continuitatii pe 2-83, 6-91 nimic. daca trebuie sa verific tot traseul trec pe dacie :)) ca trece pe la injectoare apoi pe la electromotor pe sub baterie si filtru si ajunge sub parbriz la ecu,,,,,infasurate in banda si bagate in copex :(

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un raspuns/parere referitor la cablajul capletei va rog...maine am timp liber si moralul trebuie sa fie high :)). Cablajul e trecut prin vreun releu, e legat la contact? Dc nu am continuitate dar totusi exista voltaj...improvizatie sau fenomene paranormale :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul intre pedala si ecu?

Nu e prin releu si nu are ce sa caute pe sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumrsc al bundy. Stiu ca nu trec pe sub masina...in poze sunt cablurile de la sondele lamdba care rupte/smulse/tarate de pamant ppt cauza arderea ecu-ului. Intrebam daca are traseu prin relee cablajul pedala-ecu pt ca 4 fire din 6 nu au continyitate..insa tensiunea este 5v la punerea contactului. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu trec prin niciun releu. Doar printr-o mufa, aflata sub motorasul de stergatoare, adica deasupra releelor. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scz am gresit..faceam referire la cablajul clapeta-ecu....:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, acel cablaj trece printr-o mufa, aflata deasupra releelor

VRSCruiseControlFitting025.jpg

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care conector e aferent clapetei de acceleratie. Albastru stiu ca e pentru pedala-ecu...dar celelalte nu stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aaa cablajul clapetei de acceleratie nu trece prin mufele astea, ala e intre ECu si clapeta direct. 

Din clapeta merge in mufa cu 40 de pini din ECU, la pinii 83, 84, 91, 92, 117, 118 

Daca intre pedala si ECu nu ai continuitate la 4 fire, vezi ca sunt suspendate exact din mufa albastra cred

S00514100008.pdf

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!