Jump to content

Probleme electrice


alecsmed
 Share

Postare recomandată

Multumesc. L-am identificat, e Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.

revin cu o problema....

Din nefericire am avut un accident cu masina si sunt nevoit sa schimb fata.  Am gasit la dezmembrari faruri cu sticla clara+ proiectoare si care au motorasul de reglaj in interiorul farului si mufa de pe far are 8 pini. Acum problema este ca inainte aveam faruri cu geamuri striate fara proiector si cu motorasul de reglaj in afara farului , mufa de pe far avea 6 pini si folositi decat 4 (2 de sus si 2 de jos) si motorasul avea mufa separata cu 3 pini. Pe langa farurile de le dezmembrari am luat si cablajul cu tot cu mufa de far (cea cu 8 pini).

Acum trebui sa adaptez instalatia masini la mufa cu 8 pini pt a putea folosi si proiectoarele si reglajul electric al farului.

Ma poate ajuta cineva? Cum trebuie legate firele in mufa cu 8 pini?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Se poate.Trebuie identificate firele pe instalatie si pe urma pe far ,pt. proiectoare tragi fir separat..

Eu am facut treaba asta acu vreo 7-8 ani cum am scris mai sus ,dar poate te ajuta cineva cu o diagrama daca sti s-o citesti...

SI vezi ca trebuie sa schimbi mai multe sa potriveasca farurile ,este un topic pe aici vizavi de schimb fata octavia inainte de 2000 cu face lift dupa 2001 ai multe de schimbat

Modificat de emilvef
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alimentarile la H4 si la pozitie le masor si ma iau de pe firele din far. dar cum indentific firele de la motorase?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua, dupa scanarea cu vcds mi-a iesit :

 

18047/P1639/005689 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

 

am masurat voltajul pe mufa de la pedala, 4,93v. masurat de asemenea voltajul pe mufa de la clapeta 4.93v. ma dispera acest limp mode cand se aprinde EPC. cateodata se aprinde chiar dupa pornire, iar uneori dupa ce parcurg 4,5 km. am citit pe alte forumuri straine si acolo se tine sus si tare ca e de la apa contacte imperfecte ori final pedala defecta. iar ca sfaturi citisem sa caut fire intrerupte sau sa ma uit la mufa (albastra de sub stergatoare). am scos plasticele de la baza parbrizului si nu am vaz decat ecu, mecanismul stergatoarelor, si un plastic negru care parca duce in habitaclu in dreptul soferului. trebuie sa desfac acel plastic negru/capac pentru a ajunge la acea mufa? fire intrerupte banuiesc ca nu sunt din moment ce de la ecu ajunge voltajul corect. un sfat o idee de la cineva care a mai avut probleme asemanatoare, inainte sa ma conving ca e pedala care trebuie inlocuita? astazi am sa demontez clapeta si pedala pentru a fi curatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sub acel plastic negru sunt mufele de trecere. E prins in 2 piulite de tabla. la remontare sa cureti foarte bine plasticul si tabla si sa folosesti mastic de etansare. 

 

Incearca direct cu alta pedala. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie pe cod sau pot lua de la orice masina din grupul vag indiferent de motorizare? In sensul ca pot lua de la dezmembrari si sa returnez daca nu e de la pedala.

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luata dupa cod pentru masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca citind pe forumuri, multe persoane se plang ca la eroarea in cauza masina ramane la 1200rpm. La mine nu se mabifesta asa, relantiul e la 900 iar de turat se tureaza insa foarte greu cel putin intre 2000 si 3000, trebuie sa apas pedala foarte tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai atunci verifica functionarea pedalei cu VCDS. Vezi ambele semnale ale pedalei... in functie de apasarea ei. Si asa stii o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa ii verific rezistenta pe ambii senzori cand am sa dau jos pedala zilele ce urmeaza ca momentan nu mai dispun de cablul de diagnoza, si la fel ca in vcds unde sunt procente, banuiesc ca rezistenta in ohmi trebuie sa fie difernta dintre cei 2 senzori.

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce rezistenta sa masori la senzori Hall

e mai simplu cu vcds... Cele 2 piste au marime egala, dar de semn contrar. Una creste de la 0 la 100% iar cealalta scade de la 100% la 0, pe masura ce apesi pedala.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neavand cablul pt diagnoza, am dat jos pedala si am facut unele masuratori: pt G185 am folosit pinii 5-6 ai clapetei, si a iesit :idle 1180kohm, apasat 1823kohm. G79 masurat pe pinii 2-4 a iesit : idle 1993kohm, apasat 1092kohm. diferenta g185/g79 idle/apasat e 88khom si apasat/idle e 170kohm, si banuiesc ca ar fi trebuit sa fie nist valori mai mici. nu sunt mega expert in electronica, dar ar putea cineva care se pricepe sa zica daca aceste diferente ar putea sa dea implausible signal si deci pedala defecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, sunt irelevante ce ai masurat tu, vezi cu VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

neavand cablul pt diagnoza, am dat jos pedala si am facut unele masuratori: pt G185 am folosit pinii 5-6 ai clapetei, si a iesit :idle 1180kohm, apasat 1823kohm. G79 masurat pe pinii 2-4 a iesit : idle 1993kohm, apasat 1092kohm. diferenta g185/g79 idle/apasat e 88khom si apasat/idle e 170kohm, si banuiesc ca ar fi trebuit sa fie nist valori mai mici. nu sunt mega expert in electronica, dar ar putea cineva care se pricepe sa zica daca aceste diferente ar putea sa dea implausible signal si deci pedala defecta?

 

verifica in mufa de la ECU, asa le-am scos din Autodata - nu am stat sa iti fac comparatia cu mufa pedalei....

 

asta daca nu vrei sa alegi varianta mai usoara, de verificat cu un tester

post-30007-0-40161100-1454055177_thumb.p

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat ieri dupa codul pedalei pe net si am vaz ca acest cod s-a folosit la g4 1.4 si seat 1.6 inca o chestie dubioasa era ca se cunoaste ca un nea caisa a umblat in pedala ca 2 cleme erau rupte plus 2 semne cu corector aplicate pe carcasa pedalei. Acum imi poate zice cineva cu etka sau o alta modalitate ptin care pot afla cu ce pedala/PN a venit masina de la mama ei, ca ma gandesc ca poate in 13 ani de germania si 2 de romania a fost schimbata. Pn actual e 1j1 721 503 j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablurile de la mufa pedalei de acceleratie se duc toate 6 in conectorul albastru de sub parbriz???? spatiul e cam imcomod iar de urmarit cele 6 cabluri e cam greu avand in vedere ca sunt legate de celalte intr-un manunchi gros

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am stat astazi cu diagrame pe tel pana mai devreme si am masurat continuitatea cablurilor de la pedala si de la clapeta la ecu.

1-de la mufa albastra(mama) de sub parbriz la ecu toate cablurile au iesit ok.

2-apoi am trecut la clapeta, iar singurele pe care aveam continuitate au fost 3-117 si 5-118 restul 4 calburi nimic, repet procedura mult mai atent la fel, 3 si 5 ok, restul nimic :(.

3-zic sa masor rezistenta pedalei de accelereatie cum a postat Florin, iarasi nimic, orice combinatie din tabel nu da nici o rezistenta.

4-decuplez mufa pedala si mufa albastra(tata) si masor intre ele doar 4 si 6 conectivitate restul nimic :(.

5-cuplez la loc mufa albastra si masor de la mufa pedala la ecu,  4-35 si 6-34 ok restul nimic :(.

deci...

 

ceea ce nu inteleg cum naiba acum cateva zile cand am masurat voltajul pe cele 2 mufe a iesit 4,9v iar astazi imi da fire discontinue.  nu am mai avut rabdare sa masor voltajul pt ca eram negru de draci inghetzat de frig si fara lumina

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce cod motor si din ce an este masina? sa-ti dau diagrama corecta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AUM 2001

 

diagramele le am de pe forum pt g4 ceva de genu.

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus azi astazi o pedala de proba acelasi PN si imediat dupa pornire la fel EPC aprins. am cumparat cablul(de la un leon) cu mufa albastra si mufa neagra de la pedala care imi dadea discontinuitate pe 4 fire dar nu am mai apucat inca sa il montez. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu un post, in  care iar suntt in dubii. 

am masurat voltajul pe mufa  de la pedala :

1-GND 4.9v, 1-5 4.9v, 2-GND 4.9v, 2-3 4.9v. voltajul este in parametri( chestie super dubioasa).

apoi masor rezistenta de la mufa pedala-conector ECU :

1-72 x

2-73 x 

3-36 x

4-35 1.1ohm

5-33 x

6-34 1.1ohm  (alta chestie smechera)

iau si pun cablul nou cu conector pedala t6-conector albastru t10 si masor iar de la t6 la t121, surpriza toate cele 6 masuratori 1.1 ohm.

dupa ce am vazut ca in sfarsit legatura si cablajul dintre t6 pedala si t121 ecu este in parametri, masor conectivitatea cablului vechi care acum imi atarna pe sub bord si la fel imi iese conectivitate doar pe 4 si pe 6...rascolind cu mana pe sub bord ce observ la vechiul cablu? cablurile 1,2,3,5 aferente sunt foarte frumos taiate si izolate la varfuri acum intrebarea de unde naiba iese voltajul bun???? mai rascolesc si iau traseul la cablajul vechii mufe t6 si vad ca undeva este o inaditura iar cablurile inadite duc la panoul de releuri, aici 2 releuri sunt infasurate cu banda izolatoare iar cablurile adaugate in locul 1,2,3,5 se pierd prin banda aia izolatoare (nu am mai stat sa vad exact unde pt ca s-a inserat). bateria am lasat-o deconectata pana vad care e treaba cu acele cabluri dubiase pt ca imi este frica sa nu faca vreun scurt. vreau sa va rog daca are cineva o poza cu acel panou de releuri si sa imi zica ce face fiecare releu. va multumesc.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai pus cablul nou si merge, ce mai faci cu cel vechi?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca merge pt ca nu am pornit masina pt ca mi=a fost frica de vreun scurt ceva pt ca vechiul cablu avea niste inadituri dubioase facute de un nea caisa beat cred...masuratorile mi-au iesit ok pe noul cablu, de functionat nu stiu inca pt ca vreau sa elimin vechiul cablu care 4 fire ajung in zona releelor unde sunt si acolo 2 relee dubioase pline de banda de izoler. cablul cel vechi ca sa il scot as vrea intai sa vad totusi ce e cu el si de unde lua alimentarea pe pedala 

idee e ca din cele 6 fire din vechiul cablu doar 2 duc la mufa albastra, restul de 4 nu stiu de unde sunt pt ca se pierd in zona releelor...de aceea vreau intai sa vad unde se pierd cele 4 fire 

cablul nou a ramas conectat la pedala si la mufa albastra,,,iar cel vechi este inca sub bord, neconectat pt ca nu stiu unde se duc cele 4 fire din mufa de la pedala

 

Modificat de Wizoo_shx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!