Jump to content

Imi iau Skoda Octavia 4x4


dinamista
 Share

Postare recomandată

@doru - s-a notat! :) multumesc si sa traiesti. mai am un pic de asteptat. mi-a spus ca rezolva si problemele legate de tabla pana cand o iau, deci ar trebui sa fie fara defecte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita. Chiar daca schimbi tu "lichidele" ulterior si tot merita. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wub,

multumesc mult pentru urari. Deja m-am hotarat, o cumpar. Toate demersurile de achizitionare vor incepe abia in februarie, cand estimeaza seful meu ca ii soseste noua masina. Sper sa se aprobe bugetul propus de noi, de catre cei Germania, cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

buna ziua! Aceeasi masina am si eu! Cu search pe forum numai acest post de octavia tdi 4x4 am gasit! Asadar in caz ca ati cumparat-o ce impresie aveti despre ea? Opinii,probleme eventual etc.! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este masina fiabila, doar daca faci tuning la motor tb sa ai grija la ambreiaj. Ai ESP? Ar fi bine, cu toate ca nu sunt deloc multe modele ca a ta cu ESP in Romania...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut doru! rulmentul de presiune schimbat la 140000 km! Am avut probleme cu senzorul de acceleratie longitudinala acum vreo cateva luni in sensul ca se aprindea martorul abs din cand in cand! cei de la skoda aviatiei au spus la schimbarea senzorului ca am "un fel de" ESP dar la modelele 4x4 nu exista buton de decuplare la bord! Ei au spus ca lucreaza in stransa legatura cu ABS! oricum masina are si senzor de ploaie ce nu era dat pe lista de optionale la vremea ei daca nu ma insel!

In alta ordine de idei stiu ca masina e fiabila ca o am de 3 ani si aici e dilema in sensul ca nu stiu daca e sa-i fac un tuning la motor avand in vedere ca as putea sa o dau in 6-8 luni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune schimbat la 140000 km! [...] cei de la skoda aviatiei au spus la schimbarea senzorului ca am "un fel de" ESP dar la modelele 4x4 nu exista buton de decuplare la bord! Ei au spus ca lucreaza in stransa legatura cu ABS! In alta ordine de idei stiu ca masina e fiabila ca o am de 3 ani si aici e dilema in sensul ca nu stiu daca e sa-i fac un tuning la motor avand in vedere ca as putea sa o dau in 6-8 luni!

Sa iti raspund punctual:

- ESP este la buton, deci tu ai - asa cum am banuit - ABS+EDS/EDL (diferential blocabil electronic), atat.

- ai schimbat numai rulmentul de presiune? Nu tot kit-ul ambreiaj?

- daca vrei sa vinzi masina, investitia intr-un tuning nu are o justificare prea mare...

Atentie ! Sper ca lichidul + filtrul Haldex au fost schimbate MACAR O DATA pana acum, avand in vedere nr km rulati si varsta masinii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am schimbat tot kitul de ambreiaj pt ca este bun si ma mai tine destul de mult! daca vreau sa o vand in viitorul apropiat investitia in ambreiaj si vorba ta in tuning nu cred ca-si are rostul, mai ales ca potentialul cumparator se poate lega de tuning motor!

Legat de haldex exista filtru?! Mie nu mi-au spus baietii de la service de asa ceva! Chiar m-ai facut curios cu acest filtru mai ales ca eu le schimb pe toate la fiecare service! De uleiul de haldex ce sa zic cred ca s-a schimbat cum scrie la carte daca scrie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de gluma: iti recomand calduros sa schimbi lichidul+filtrul Haldex (te costa ~50 euro), schimba si lichidul de frana (care se schimba OBLIGATORIU la maxim 2 ani sau 60.000km) !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Multumesc de recomandare! Asa am sa fac! Lichidul de frana l-am schimbat la 2 ani. Oricum am sa verific istoricul cu toate schimburile si poate m-am alarmat degeaba! Oricum eu pana ieri nu stiam ca haldexul are filtru! Multumesc de informare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere, te ajut si altadata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Stiu ca topicul este vechi,insa as dori sa intreb ce norma de poluare are Skoda Octavia Break 4x4 1,9 TDI.motor AXR PD 101 CP,6 trepte de viteza,an de fabricatie 2001,practic masina descrisa in prima postare.Stiu ca motoarele AXR au norma de poluare euro4,insa si masinile din 2001 sunt inscrise in aceiasi norma?Ma gandesc la diferente de catalizator sau alte componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2001 din cate stiu eu tot ce era diesel era Euro3. Argumentul in sensul asta este ca in 2004 o Octavia II TDI 105 CP era tot Euro3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord...si cred ca motorul e ATD in acest caz.

din cate stiu, doar pe ATD s-a pus 4x4, pe AXR nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de pe Octi1 4x4 este cod ATD cu siguranta si respecta norma de poluare EURO 3. Grija mare, sa nu luati vreo teapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar,se pare ca motorul este ATD cu euro 3,multumesc mult pentru raspunsuri.M-am grabit eu sa presupun ca este AXR deoarece are aceleasi caracteristici 1896 cm cubi,74 Kw, PD ,240 Nm ...Deja creste substantial taxa de inmatriculare,cu vreo 1000 de euro.Trebuie sa caut informatii despre acest tip de motor ATD,despre fiabilitate,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caracteristicile sunt basolut identice ATD vs AXR. Motorul fizic este identic. AXR are in plus un racitor de gaze de evacuare si, bineinteles, electronica putin modificata pentru a controla si o clapeta la acel racitor de gaze.

Cat despre ATD, este un motor extrem de fiabil daca a fost bine ingrijit, cu schimb de ulei si filtre la timp, curele la timp etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2001 din cate stiu eu tot ce era diesel era Euro3. Argumentul in sensul asta este ca in 2004 o Octavia II TDI 105 CP era tot Euro3.

AHF din 2001 (MY 2002) este EU2. Asa este pe a mea. Pot spune, cu siguranta, ca la acea data motorul de 101CP care era pe 4X4 era EU3.

Modificat de TEHNO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!