Jump to content

Imi iau Skoda Octavia 4x4


dinamista
 Share

Postare recomandată

Dragii mei,

In primul rand o sa va prezint putin masina pe care mi-o cumpar si apoi va voi ruga sa imi dati anumite detalii despre respectivul model, ce plusuri si ce minusuri are.

Asadar: Skoda Octavia Combi 4x4

Motorizare: 1.9 TDI 101 HP

Anul: 2001.

Kilometri (reali): 80.000.

Pret: 8000 euro.

Detalii:

Un singur proprietar

Culoare: gri (sobolan)

Vopsea: nemetalizata.

Dotari:

- CB.

- climatronic

- ASR, ESP.

- volan reglabil.

- geamuri electrice.

- alarma.

- cutie manuala - 6 trepte.

Reviziile sunt la zi, carte service (placute de frana schimbate, filtru de aer)

Probleme in timpul vietii: turbosuflanta si pompa de vacuum inlocuite. Amortizoare spate, placute si discuri inlocuite la 70.000, pompa de apa si distributia, de asemenea.

Un prag indoit din cauza unui mecanic care nu a asezat cricul in pozitia in care era destinat.

O zgarietura, infundata, la haion din cauza unui stalp intr-o parcare.

Am condus masina, este ok din punctul meu de vedere. Stiu ca aceste masini au probleme cu turbo, fapt ce s-a intamplat si la asta... poate pentru ca turbo, la grupul VAG sunt facut in Ro, dar cum se spune problemele rezolvate nu au existat niciodata :D

Vreau sa imi spuneti daca masina este ok. o voi folosi doar eu. Conduc destul de mult si vreau sa stiu cum se comporta la drum intins. Stiu ca la 4x4 consumul urban este ridicat, undeva pe la 8.5% si in afara este undeva la 6.5%

Ce probleme pot sa am cu ea? merita banii astia?

Voi posta si poze in momentul in care o voi achizitiona.

Multumesc mult pentru eventualele sfaturi de exploatare a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile astea nu au probleme cu turbo, alea sunt 2.0TDI. Ceva miroase rau ....deja a facut distributia la 70k km si discurile s-au dus?

Esti sigur ca are kilometrii reali?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW nu produce turbine. Sunt cumparate la un producator care le face SI in romania. Aproape toti producatorii mari ed masini folosesc acelasi turbine.. deci nu tre sa iti faci griji ca la vw pica mai repede sau ceva.

E corect ca depinde de multe chestii "picatul" unei turbine. Oricum o turbina defecta din fabrica pica extrem de repede. Pana in 20.000 in general.

Daca a picat la 70.000 atunci poate a picat din alte cauze... de ex schimbat treapta tot timpul la turatii gen 2000rpm si/sau talpa "grea" de la turatii mici foarte des.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile astea nu au probleme cu turbo, alea sunt 2.0TDI. Ceva miroase rau ....deja a facut distributia la 70k km si discurile s-au dus?

Esti sigur ca are kilometrii reali?

Sunt sigurA (sunt domnisoara) ca sunt kilometri reali. Masina este a sefului meu, cumparata in leasing, achitata integral.

Tocmai de-aia am spus ce a picat la ea si stiu ca au picat repede. Nu stiu mare lucru despre Skoda Octavia, de aceea va cer parerea in legatura cu fiabilitatea ei, pentru ca urmeaza sa platesc 2 ani la ea, printr-un sistem de rate si vreau sa stiu daca merita sa ma leg cu ea la cap pana cand va implini 8 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ales daca iei in leasing nu merita sa cumperi o masina SH. Asta e pererea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ales daca iei in leasing nu merita sa cumperi o masina SH. Asta e pererea mea.

Rata ma ajunge la 110 de euro, fara dobanda, cu avans 4000, NU in leasing si mi se pare avantajos. Asa imi permit si un full casco, pe langa. Nu imi permit in schimb sa dau 240 de euro pe luna pentru o alta masina de clasa medie, in care nu am dotarile astea si siguranta, plus motorizare diesel!

Banii imi sunt calculati pentru masina asta. Daca spuneti ca masina in sine, desi e intretinuta, cu reviziile prompte, nu merita, ma puneti pe ganduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am impresia ca asta a fost masina de firma.. ( e cumva albastra? ikea?) Si eu nu as cumpara o masina sh de firma.

E adevarat ca am o ruda care a cumparat o o 1 4x4 combi (de la ikea) cu 8000E si avea 170.000 km dupa 2 ani. ( asa le vand ei) si acum are 220.000 si merge foarte bine. Chiar o alearga de ii sar capacele ( defect profesional )si in afara de greierasi ( normal la stilul de condus ) masina merge foarte bine. I-a facut acum o revizie completa cu schimbat bucse si ce mai era nevoie si a dat cam 25mil . Nu mi se pare mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana acuma nu am auzit sa cada turbine la asemenea motoare, eventual sa se gripeze capsula vacumatica de la ea.... deci ca miroase ceva aici :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasati-ma, va rog, sa va lamuresc. Masina este a sefului meu, cumparata de firma pentru el. nu este nici forjata, nici folosita ca distributie. Nici un sef de companie mare nu am vazut sa faca distributie... Lui i-au aprobat in buget un passat nou, combi si renunta la asta

Iar de turbosuflanta, exista doar doua explicatii - a mers cu ea subturata, foarte putin probabil, pentru ca stiu cum conduce, iar a doua ar fi defect de fabricatie.

Deci, nu nimic suspect, daca ar fi ceva suspect, luati-va de fabrica...nu de sofer, sau hate the game don't hate the player.

Revenind la oile noastre... Ce mai pot sa stiu de ea, inafara de faptul ca e o masina robusta...?

multumesc mult!

LE: Sunt din Bv, deci exclus IKEA... Am spus ca masina este gri, nicidecum albastra....

Nu vreau sa fiu rea, dar solicitarile mele sunt la fel de serioase ca banii pe care vreau sa ii dau pe masina asta. Si tot ce v-am spus e adevarat, fara mirosuri ciudate...

Modificat de dinamista
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am zis...deja exista prea multe ciudatenii...turbina,discurile(unii nu le schimba nici la 100.000). Deci cu masina clar nu s-a mers lent...dar si foarte prost.

Si oricum....este gri metalizata, nu exista gri nemetalizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te grabi, ei chiar stiu ce zic, au trecut prin asa ceva si se mai si pricep,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai incredere in sef(dar fiind d-soara,tre' sa ai) merita s-o cumperi.

La 80.000km si 8.000 de euro,e cea mai ieftina Octavia cu aste dotari de care-am auzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e ieftina. Ideea e ca la firmele mari angajatii au optiunea de a cumpara masina pe care au folosit-o cand i se da alta. Si i se vinde ( in general ) cu cat mai valoreaza ea in contabilitate. Adica ce nu s-a amortizat. In general asta inseamna catev mii de euro.. (putine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incredere in sef, asa cum am incredere ca tu nu ai fi misogin... scuza-ma dar mi se pare cat se poate de deplasata remarca ta...

@netflow - asta e pretul pe care eu i l-am propus sefului meu... a fost de acord... nu pentru ca as fi domnisoara :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un pret bun. El o ia super ieftin de aia a acceptat. Eu zic sa o iei.. merita la banii aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putintel,sunt misogin,dar vazand ca ai simtul umorului,la tine ma abtin.

Lasand gluma,eu zic ca e o alegere foarte buna,mai ales ca esti femeie.

Daca obtii si-o garantie la ea,e super-afacere!

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragii mei,

In primul rand o sa va prezint putin masina pe care mi-o cumpar si apoi va voi ruga sa imi dati anumite detalii despre respectivul model, ce plusuri si ce minusuri are.

Asadar: Skoda Octavia Combi 4x4

Motorizare: 1.9 TDI 101 HP

Anul: 2001.

Kilometri (reali): 80.000.

Pret: 8000 euro.

Detalii:

Un singur proprietar

Culoare: gri (sobolan)

Vopsea: nemetalizata.

Dotari:

- CB.

- climatronic

- ASR, ESP.

- volan reglabil.

- geamuri electrice.

- alarma.

- cutie manuala - 6 trepte.

Reviziile sunt la zi, carte service (placute de frana schimbate, filtru de aer)

Probleme in timpul vietii: turbosuflanta si pompa de vacuum inlocuite. Amortizoare spate, placute si discuri inlocuite la 70.000, pompa de apa si distributia, de asemenea.

Un prag indoit din cauza unui mecanic care nu a asezat cricul in pozitia in care era destinat.

O zgarietura, infundata, la haion din cauza unui stalp intr-o parcare.

Ce probleme pot sa am cu ea? merita banii astia?

Precizari:

-cum spune si Alextz, la Octavia facelift nu exista vopsea NEmetalizata la gri / argintiu.

-exista buton ESP pe bord? Daca da, esti norocoasa! In RO s-au vandut cateva bucati cu ESP pe diesel 4x4.

-din reperele schimbate se observa usor ca masina a fost INCORECT utilizata si/sau intretinuta >> iti sugerez sa verifici inca 2 aspecte importante: lichidul frana trebuia schimbat la fiecare 2 ani sau la 60.000km, respectiv lichidul Haldex + filtrul aferent la acelasi nr km. Au fost operate aceste schimburi? Daca nu, e musai sa la faci!

N-ar strica o expertiza pe rampa si un test VAS, la reprezentanta.

Masina merita banii, dar nu te risca fara niste verificari prealabile. Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faza cu discurile de frana ... eu am 14 000 km si discurile mele sunt ca de 70 000. serios am facut comparatie cu o alta masina care le are la fel la 70 000, adica praf. in 5000 le schimb.

parerea mea e ca merita. mai ales ca stii proprietarul, pretul este chiar bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus, si bine ai venit in randurile noastre.

Dupa cum bine remarca altcineva mai sus, masina pare usor incorect utilizata. Problemele au fost, adica acum sunt remediate. Masina merita cumparata... Are foarte multe pe "dansa" in banii astia.

Dar mai inainte verific-o cat poti de bine.(Scanare cu VAS la Delcar, o privire pe dedesubt, lichidul de frana- daca s-a schimbat la timp, verifica carnetul service sa fie completat cu tot ce s-a schimbat etc.) Chiar daca o cumperi de la sefu' banii sunt totusi ai tai, incearca sa mai scazi pretul :offtopic: .

Salutare si numai drumuri bune, :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

utilizare incorecta. Totusi la 8000 euro ia-o fara probleme. Apoi vino la o intalnire sa-ti faca d-l Cipciripos un test .

S-o stapanesti sanatoasa daca o iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doru_14, multumesc pentru precizare, dar presupun ca o masina dusa la revizii cu promptitudine are toate schimburile de care vorbesti. avand in vedere ca a schimbat placutele, presupun ca a schimbat si lichidul de frana. eu asa am facut la masinile pe care le-am avut.

pretul e propus de mine, nu cred ca e etic sa mai scad. am urmarit preturile pentru masina asta si pot sa spun ca suma e destul de realista

cat despre filtre, sunt sigura ca au fost schimbate. nu am nici un dubiu ca delcarul nu si-ar fi facut treaba.

iar dotarile la masina asta - cand a aparut era un model exotic si nici acum nu stiu cate masini sunt de genul asta in tara... un motiv in plus sa fiu fericita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca masina o cunosti foarte bine, ca a fost intretinuta asa cum trebuie, ca in momentul de fata nu are probleme chiar nu vad de ce nu ai cumpara-o. Nr de km mi se pare foarte ok, a mea are aproape de 2 ori mai multi si problemele aparute sunt minore. Pretul iar mi se pare bun, mai ales ca finantare ca asta gasesti mai rar :) .

In concluzie, daca as fi in locul tau as face o verificare la un service bun, "la sange", daca mai sunt maruntisuri de remediat sa se faca pe banii firmei si dupa aceea as cumpara-o.

Ai totusi grija sa nu te prinda seful pe forumuri la ora asta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pun la indoiala service-ul DELCAR, dar nu strica deloc sa verifici ca lichidul frana si cel Haldex (plus filtrul aferent) au fost schimbate. Stiu de ce-ti spun... sa-ti arate in baza loe de date sau o factura unde se mentioneaza in clar aceste schimburi. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@trk, mersi pentru sfat! cat despre forum-uri, sefu' mai da si el o ocheada la ce fac eu... asta nu e singurul forum, dar cred ca stii asta deja :) nu de alta, dar imi esti cunoscut...

@doru, uite, voi vorbi cu seful meu, dar nici el nu cred ca are habar de toate detaliile, are obiceiul sa lase masina la delcar si sa revina cand e gata, semneaza si ia factura. trebuie studiata problema. multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doru, uite, voi vorbi cu seful meu, dar nici el nu cred ca are habar de toate detaliile, are obiceiul sa lase masina la delcar si sa revina cand e gata, semneaza si ia factura. trebuie studiata problema. multumesc mult!

Acesta e unul din motivele invocate de mine, cel de-al doilea este ca mecanicii nu se uita atent la modelul masinii si nu fac toate operatiile necesare. Eu cred ca merita sa verifici, mai bine sa te convingi decat sa fie asa cum intuiesc eu. Bafta inca odata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!