Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

Referitor la problema cu turatia, G62 e de vina, cum a spus si Zabin. Nici mie nu-mi dadea eroare, iar masurat arata bine. Insa in functionare, imi scadea turatia. Uite aici.

Pentru banii aia, schimba-l fara sa stai pe ganduri. Vei avea doar de castigat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariel, Stai linistit, aceeasi problema am avut-o si eu dupa schimbarea servofranei, problema era de la switch-ul de la pedala de frana.

Trebuie putin umblat acolo, reglat, nu neaparat schimbat, si apoi streasa eroarea din calculator cu ajutorul Vagcom-ului

Multumesc abitul si cosmin pt linistire,

Am comandat sensorul G62 si imi vine luni -marti iar maine ma duc sa incerc sa reglez switch-ul de la pedala de frana. Sunt convins ca e dereglat deoarece abia ating pedala cu piciorul si se aprind stopurile. Cred ca daca se aseaza o musca pe pedala se aprind becurile. Vrea sa va intreb daca dupa ce reglez switch-ul se va stinge martorul de bujii si de ESP sau va trebui stearsa eroarea cu VAG Com si abia apoi se va stinge?

Oricum eu vreau sa schimb senzorul si sa reglez switchul si apoi sa ma duc iar la tester.

Va voi anunta.

Nu stiu cum sa procedez cu bujiile, ma gandeam ca poate chiar sunt arse, dar cum sunt folosite doar la pornire, daca am motorul bun, asta sa porneasca chiar si intr-o bujie. Voi ce ziceti? Motorul trage, doar ca suna cam a tractor :icon_thumright:

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere mariel, daca citeai si postu meu vedeai cum sta treaba cu bujiile, Reglatu switch-ul mi se pare o chestie aiurea, il reglezi cand iti sta becurile aprinse non stop

verifica in tabloul de sigurante sa nu ai o siguranta arsa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum sa procedez cu bujiile, ma gandeam ca poate chiar sunt arse, dar cum sunt folosite doar la pornire, daca am motorul bun, asta sa porneasca chiar si intr-o bujie. Voi ce ziceti?

Motoarele PD pornesc si chiar si fara bujii. Mai greu, dar pornesc. Si eu am avut iarna trecuta 3 arse din 4. :blah_:

Si pornea. Ca sa le verifici, cea mai usoara metoda (chiar daca nu cea mai sigura) e sa le dai curent cu un fir de la acumulator pe rand la fiecare.

Ar mai fi masurarea curentului ce-l ia fiecare, sau chiar scoaterea si verificarea in aer direct pe acumulator. Este si un topic pe tema asta dar nu-l gasesc acuma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Va anunt ca am rezolvat problema cu martorul bujii si ESp prin simpla reglare a switchului de frana. Acum nu se mai aprinde nimic si totul merge ok. Voi schimba luni-marti si senzorul de temperatura pt a scapa de turatia mare la relanti.

Legat de bujii, un alt mecanic mi-a confirmat ceea ce spune Cosmin, in sensul in care pot avea chiat si 3 bujii arse, dar daca motorul are compresie buna, va porni chiar si in una singura. Oricum nu le folosesc decat la pornire, asa ca le voischimba, probabil, la urmatorul salar, ca acum este vointa dar nu este putinta.

Multumesc tuturor pt ajutor.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Problema: aprins in bord un martor sub forma de triunghi in mijloc cu semnul exclamarii !, inconjurat de o sageata sub forma de cerc, spirala galbena de la bujii se aprinde intermitent si pe computer mesajul ENGINE WORKSHOP.

Rezolvare: schimbate ambele becuri de la stopurile de frana care erau arse. Pornit motor si nu mai apare nici o eroare.

bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eugenionita33

daca abs esp si becul de la bujii palpaie ,stopurile de frana se aprind care ar fi problema ca sa nu se mai aprind becurile de la bord

sa fie swich de la pedala de frana?

stop pe frana merge

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch'u de la pedala de frana :offtopic:

Modificat de b97dmt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. In noaptea asta am fost pana la mare si m-am intors, si la intoarcere cand pe autostrada mai aveam o linie de motorina si una rosie, imi mai arata 150 km ca mai am de efectuat. A inceput sa imi palpaie spirala de la bujiile incandescente si a inceput sa ii dea in bot la masina, parca mergea in suturi. Am oprit la primul peco si am pus motorina de 50 ron am pornit am tras masina de la pompa si am mai stat umpic. Cand sa pornesc ioc na ca nu mai porneste si am observat ca am bule de aer pe conductele de motorina care intra in pompa de injectie ( deci practic prinsese aer pe instalatie ) De unde a prins aer odata ce mai avea motorina? Nu mai ajunge motorina la sorb nu pot sa imi dau seama de ce face asa si nu e prima oara am mai patit o data la fel.

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai probabil e sorbul mai sus si prinde ba motorina, ba aer, in functie de inclinarea masinii.

Probabil de-aia nu e indicat sa mergi cu motorina putina in rezervor. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Cu o astfel de problema ma cunfrunt si eu: spirala galbena de la bujii se aprinde intermitent si pe computer mesajul ENGINE WORKSHOP. Nu am nici-un bec ars la stopuri pe spate, si functionarea lor este normala. Ce altfel de probleme ar mai cauza aprinderea acestui martor de bujii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul pt bujii iti poate semanala mai multe defectiuni. O scanare cu Vag-com zice mai multe, daca nu ai pb la switch frana sau becuri nu are nici un rost ghicitoarea, sunt multe variante.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La passat B5,5 ca sa poti fi atentionat de un bec ars pe frana si eroarea sa fie si afisata pe bord(ceva de genul bec ars) iti trebuie o intreaga unitate de control care ocupa 2 socluri de relee normale. E mare cat releul de stergatoare sau cel de comenzi pe volan. Repet : "Ca sa fie afisat pe bord mesajul de bec ars!", ca sa nu mai zic de activarea optiunii la cluster. Optiunea e valabila si la minidot si la maxidot. La maxidot scrie un mesaj ca la placutele de frana, iar la minidot e un martor nefolosit si inactiv care nici nu se aprinde pe contact.... pe partea cu computerul de bord, chiar sub figurina de rezervor gol :)) ....v-am aprins ideile :P . Tot acolo e si martorul de filtru particule la motorul de 2.0 TDI(136CP) de pe passat b5,5

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.problema cu martorul aprins de bujie o am si eu insa mie i-mi stau becurile aprinse pe frina fara sa apas frana.am inteles ca poate fi switch-ul pedala frana defect.sau poate fi dereglat. se poate regla chestia aia sau trebuie inlocuita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am un prieten care are un passat de 1,9 tdi,si recent a schimbat switchul la pedala de frina,pentru ca i seaprindea martoru de bujii.Acum abia are frina prea brusca,adica abia apasa pedala si imediat se opreste masina,i se aprinde si martorul de bujii,apoi dupa citeva minute se stinge.Ce poate fi daca decurind a schimbat switchul la pedala de frina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a fost montat corect.

salutare.problema cu martorul aprins de bujie o am si eu insa mie i-mi stau becurile aprinse pe frina fara sa apas frana.am inteles ca poate fi switch-ul pedala frana defect.sau poate fi dereglat. se poate regla chestia aia sau trebuie inlocuita?

Se inlocuieste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal:

recent am verificat bujiile iar una dintre ele erea arsa, momentan nu am avut alta alternativa decat sa o pun la loc si eventual in viitorul ff apropiat sa o inlocuiesc, si ce credeti surpriza ziua urmatoare cand am pornit masina martorul bujii nu mai clipea si totul mergea normal ca si cum nu ar fi avut nici o problema. Ce parere aveti de aceasta revenire ? Caci pe mine ma bagat in ceata. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am inlocuit .acum merge .130 lei piesa+manopera.

parerea mea este sa inlocuiesti bujia .dupa cat stiu eu o data arsa nu-si mai revine

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut,

la passatul din dotare aceeasi problema cu ESP +ABS doar ca la mine se aprind doar daca merg mai mult timp intre 1300-1500 rot/min, daca acelerez si urc in ture peste 1600-1800rot/min se sting. si iarasi daca revin la turatii joase pt mai mult timp (30sec-1min) se aprin iarasi.

faza e ca daca opresc masina pe loc (nu si motorul) cu ESP+ABS arzand si scot masina din D, in momentul in care o pun iar pe D la plecare are un soc (zmuceste nu foarte tare). daca martorii sunt stinsi nu are nicio problema.

la fel daca masina este oprita ( P) si acelerez peste 1600 rot/min martorii se sting dupa scurt timp.

in rest masina merge bine (ABS,ESP etc OK)

luminati-ma si pe mine va rog cu vreo idee, de unde sa o apuc.

eroare scan: 18265

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca alternatorul nu incarca suficient sau nu spune lui ECU cat incarca.

MIL= Malfunction Indicator Light

http://www.google.ro/search?hl=ro&q=ma...mp;aq=f&oq=

Si eroarea de pe ABS care e? Prevad ca e ceva legat de tensiune scazuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la turatii mai ridicate se sting indicatoarele atunci eu as miza pe tensiunea de incarcarea prea mica. Masoare tensiunea sau vezi pe Vag-com cu ce tensiune iti incarca. Poate fi o dioda puscata la puntea redresoare si de aceea iti face figuri. In prima faza as face treaba asta si dupa aceea m-as complica cu senzori si cu restul.

Bafta

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare si merci de sfaturi dar:

tensiunea de incarcare e buna 13,8-14,1; pe aici se invarte tensiunea de incarcare.

eu cred ca are legatura cu avansul,injectia ceva, pt ca am facut astazi un scan in momentul in care s-au aprins martorii(ESP,ABS) si a aparut fault:00550 injection commencement regulation :Regulating limit exceeded

asta pe langa 18265 P1857 Load signal:error message fromengine control unit : Sporadic

si am mai depistat o chestie ciudata:

Group 004 (Start of injection)

Engine rpm: 788

Start of injection (specified): 0,80 0 n.OT

Start of injection (actual): 3,0~2,8 0 n.OT

Cold start injector duty cycle: 100,21%

care-i treaba cu :"Cold start injector duty cycle"

merci frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Posted Nov 12 2009, 23:41

salutare si merci de sfaturi dar....."

salutare to all,

am luat putin din avans, mi se parea putin cam mare(si ca valori dar si ca zgomot) , si totul este OK nu se mai aprind martorii de ABS/ESP :icon_thumright: !!!

de ce?/de unde?/ cum? etc etc ... poate ne luminam impreuna caci eu unul habar nu am care-i legatura!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legatura e cu senzorul de la axul cu came, care daca e miscat prea mult avansul, nu reuseste sa citeasca toate impulsurile pinionului de la axul cu came. Asta duce la acele erori. Si eu am experimentat asta, la un reglaj incorect al avansului. Cum l-am pus inapoi pe 0, eroarea a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!