Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

in mers cand franez prima data totul e ok dar daca imediat mai calc frana nu mai am acelesi frane ca la prima pedala e ca si cum nu lucreaza pompa de servo se intareste pedala si trebuie sa apesi cu forta ca sa se opreasca asta ce naiba mai e ????

Aici o sa gasesti explicatia: Pedala De Frana Devine Rigida

Nu v-am contrazis, am completat numai.

N-a zis nimeni ca ne-ai contrazis :). Tocmai de-aia am specificat ca, din cate-mi dau eu seama, nu e cazul la nykolas :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ajutorul unui manometru ptr vacuum poti gasi cauza. In mod normal depresiunea creata de catre pompa de vacuum este intre 550-750 mbar.

De regula se cifreaza in jurul valorii de 650 mbar. Mai mult ca sigur ca depresiunea la masina ta este sub 550 mbar si asta din cauza unor neetanseitati, joc la capacul pompei de vacuum, un furtun de vacuum spart etc. Daca este vreo neetanseitate se gaseste usor cu o pompa de vacuum, daca conductele sant in regula atunci nu ramane de verificat decat pompa. Care-i mai grav !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce am condus prin oras pe o ploaie puternica mi s-au aprins si mie martorii ABS si ASR. Prima zi s-au aprins si s-au stins dar dupa 2 zile au ramas aprinsi si asa merg cu ei de o saptamana. am pus masina pe un tester micutz si zicea ca e dus releul de la pompa de abs... e acel releu de la pedala care costa 60 ron sau mai este al releu ? help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca la voi ati intalnit problema asta... dar mie mi se aprind martorii de ABS si ESP in bord in acelasi timp. si nu este de la pedala de frana sau un bec ars. este de la senzorul unghi volan, de pe caseta de directie. merg in pilot la orice viteza si acesti martori de aprind si imi decupleaza pilotul. opresc, pornesc si ori merg fara probleme, ori se aprind iar. si nu face asta numai in pilot. se intampla si la mers normal in oras. in trafic. cateoadata pornesc masina si cei doi martori sunt aprinsi si nu se sting decat daca opresc masina. se aprind cand vor ei. cateodata cand se aprind martorii, simt abs in pedala de accelearatie. ca si cand s-ar infrana asa putin. am scanat cu vag-com. astept de la service sa vad daca se poate inlocui acel senzort de pe caseta de directie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In urma cu cateva saptamani am fost la munte. La coborare, mi sa aprins becul de ESP. Coborarea am facuto normal, fara a solicita masina, sau a lua viraje bruste. A ramas aprins pe bord pana in prima parcare, cand am oprit masina. Cand am pornit motorul, nu mai era aprins. A doua zii am mers la service. Mau sunt sa merg sa imi iau masina, ca au rezolvat totul. Cand am ajuns acolo, miau zis ca au testato si ca erau ceva erori ramase in memoria computerului de bord, pe care ei leau sters si ca nu ar mai trebuii sa imi fac probleme. Ce fel de erori au fost, habar nu am, pentru ca ei leau sters, si nu miau aratat nimic, nici un cod, nimic. Acum samai aprins pe bord inca de 2 ori, dar pe drum drept, a stat aprin 10 secunde si sa stins. Ce e de facut? in mod normal nu ar trebuii sa stiu ce fel de erori au fost in trecut? mentionez ca service-ul il fac la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

crista problema ta poate avea multe cauze. O testare VAG-COM-ul, sa vezi ce erori iti apar stocate despre acest modul, e cel mai indicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am inteles. O sa incerc sa merg cat de curand la inca un test, in alta parte, numai ca eu am dus masina la service in urma cu 2-3 saptamani, nu mai stiu exact cand, si ei mi-au spus ca erau niste erori, le-au sters si nu ar mai trebuii sa am probleme. Asa ca si daca merg la inca un test, sar putea vedea? Sau astept sa se aprinda iarasi, si incerc apoi?

Mersi.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut

martor ABS aprins impreuna cu martor FRANA rosu palpaie intermitent

mesajul la bc e brake fault service manual!

meseriasul mi-a zis ca e calculatorul de abs defect ca nu mai are memorie.

problema e ca imi afecteaza si cutia de viteze ca mi-o tot blocheaza ca e atomatica cu tiptronic

daca stie cineva caut acest calculator ca are seria urmatoare 8E0 614 111 AH

mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, azi am dat si eu de o mare buba. Mergand cu masina pe la Budapesta a inceput sa imi palpaie martoru de bujii, si am mers cu masina pana dupa ce am trecut de universitate si stand la un semafor s-a oprit motoru, si nu a vrut sa mai porneasca :)) . Acum masina se afla la Aurel Vlaicu, la petrom. Cine ma poate ajuta si pe mine cu un VAG-COM ca nu pot sa imi dau seama ce are :D . Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumita lui "Cipos" (mare om, mare caracter) am rezolvat problema. Imi prinsese aer pe instalatie ca mai aveam putina motorina in ea. Si mi-a dat curent ca se dusese si bateria de cat am dat la automat. Multumesc mult de tot Cipos raman dator de cinste ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o mare problema cu masina din semnatura. In mod frecvent dimineata imi porneste greu, daca insist la prima cheie imi apare mesjul in bord ENGINE WORKSHOP, mi se aprinde si se stinge indicatorul de la bujii si imi ramane semnul acela in forma de robinet aprins in bord. menionez ca am facut o scanare cu Vag-Com si mi-a dat un senzor G28 daca nu ma insel pe care de altfel l-am si schimbat, am verficat si bujiile dar nici o schimbare.Daca m apoate ajuta cineva cu niste sfaturi i-as ramane profund indatorat. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu stiu neaparat daca are legatura cu acest topic, dar vad ca s-a tot vorbit de pedala de frana. Eu am urmatoarea problema: de dimineata cand am coborat in parcare am observat ca aveam aprinse stopurile de frana. Mentionez ca nu am lasat pozitiile aprinse sau orice altceva. Dupa ce am apasat o data pe pedala, acestea s-au stins. Am mai observat o data acest lucru dar nu i-am dat prea mare importanta. Stie cineva de la ce poate fi? Tot vreun senzor la pedala de frana?

Acum, colac peste pupaza, masina nici nu mai porneste. Este posibil sa se fi terminat bateria cat au stat stopurile aprinse? De invartit se aude ca incearca sa invarta, dar nu se intampla nimic. Alarma merge, casetofonul merge. Am observat cat de dimineata cand am incercat sa o pornesc s-a resetat ceasul de la bord. Am incercat sa fac o scanare dar ... nu mai merge comunicarea cu ECU.

Mentionez ca ieri am alimentat cu motorina de la Lukoil, nu stiu daca are vreo importanta, dar de obicei bag de la OMV.

Multumesc anticipat!

Modificat de andrei.pop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam multe variabile la tine...

Da, se poate descarca acumulatorul daca ramane frana apasata.

Switch-ul de la pedala de frana e defect. S-o fi rupt lamela ce face contact si a lasat inchis circuitul.

Daca e slab acumulatorul ai simptomele descrise aici. Te regasesti acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc cosmin, am schimbat bateria si acum e ok, porneste si parca si farurile bat mai bine :( sau poate doar mi se pare.

Oricum, ramane problema cu stopurile pe frana care raman aprinse.

Stie cineva ce cod are componenta respectiva sau cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu problema. De dimineata am gasit iar stopurile de frana aprinse si bateria moarta. Cineva zicea ca ar putea fi si de la frig, ca numai de dimineata le gasesc asa. Cand e frig se contracta si poate face un scurt undeva.

Sa fie switch-ul de la pedala de frana? Eu nu am celelalte simptome cu ABS+ESP sau martor bujii sau orice altceva care sa se aprinda. Doar stopurile, dimineata, le gasesc aprinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fa o proba. Cand lasi masina in parcare, scoate mufa de la switch si lasa-l asa pana dimineata. Sa vezi daca mai face. Dar n-o sa faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna am si eu o problema la un passat din 2001 am schimbat servo frana si dupa ce am pus-o cu greu sus am vazut ca dupa circa 10 secunde dupa ce pornesc motorul mi se aprinde martorul de la bujii si clipeste insotit de un mesaj la bord care spune " averia motor taller" precizez ca masina e din spania am citit pe forum cum ca poate sa imi fie duse becurile de pe spate de la frana le-am verificat si merg cum as putea sti daca e dus swichul de la frana ca am inteles ca si ala poate fi dus tot de pe forum.

Ajutati-ma va rog daca stiti cumva care e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna va explic si eu problema este ca si a lui razvan cred azi am schimbat stopurile pe spate am pus sotpuri ''tuning'' cu leduri si am scos becul de la iluminare portbagaj maine o sa il inlocuiesc, dupa ce am facut toate astea am zis sa dau o tura, pornesc maisna totul oki dupa putin timp (max 2 min) vad ca incepe sa palpaie (clipaie etc) becul de la bujiile incadescente in mers nu sta fix doar clipaie continu pana la oprirea motorului si dupa ce il opresc si il repornesc iara in bord ii ok se aprinde scurt cand pun contactu dupa care se opreste cand pornesc motoru si dupa 2 min incepe si clipaie, pe ecran nu imi da nici o eroare ... ce poate fi sa fie chiar din cauza stopurilor sau a bujiilor dar nu cred ca porneste oki (atata ca nu imi sta acu de la temperatura pe 90 imi sta pe 75C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scaneaza cu vagcom si iti va da niste detalii destul de importante. Asa din cap e cam greu sa-ti spuna cineva exact ce e. Stopurile se aprind cand apesi pedala de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

stopurile functioneaza normal toate ledurile se aprind semnalizari etc ii oki, azi am dat mufele de pe stoprui spate jos sa vad dar tot asa ieste clipaie in bord indicatoru de la bujile incadescente si cineva mia spus ca daca ar fi dus bujiile ar ramane fix nar clipaii si sar simti la pornire dar la mine nui nici o problema la pornire.

in legatura cu vag com-ul eu nu am programu de unde il pot decarca sau cum se procedeaza ? am laptop dar nu am cablu unde il pot cumpara si de care ieste (banuiesc ca USB si Scart) cum se numeste? si in ce limba este prgramu(vagcomu)

merci cosmin ptr info

have a good time

a inca ceva daca iau bornele de pe baterie jos nu se reseteaza? sau ce se intampla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bec ars pe frana sau switchul de frana busit

Salut,

Am si eu o problema legata de ESP si ABS. Recent am fost la un service si am schimbat servofrana ca nu mergea bine. Dupa ce am schimbat servo, cand am luat masina, dupa 20-30 sec mi s-a aprins intermitent martorul de bujii(spirala aceea) care palpaie continuu si mi-a aparut mesajul MOTORSTORG WERKSTATT. Asta am inteles ca nemtescul de la ENGINE WORKSHOP si am dus masina la test cu VAG COM.Intre timp mi s-a aprins si martorul ESP cand mergeam lin spre casa. Am oprit motorul si l-am repornit si de atuncimi se aprinde doar martorul de bujii . testul mi-a dat urmatoarele erori:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62) P1256-35-10 - asta am inteles ca e senzorul de temperatura, dar omul a zis ca l-a verificat si indica corect.

16955 - Brake switch (F) P0571-35-00 - asta am inteles ca e switchul de frana.

Mesterul mi-a zis ca am 3 bujii din 4 arse si de aia imi palpaie marotrul de bujii dar eu nu prea cred, deoarece mi se pare foarte greu ca motorul sa mearga bine doar in 1 bujie si am mai inteles ca daca e probl la bujii martorul sta aprins tot timpul nu palpaie.

Mentionez ca merg toate becurile de frana din spate.

Ma gandesc ca poate e senzorul de temp, sau poate mufa nu e bine pusa?

Oare sa fie bujiile?

Oare trebuie sa schimb switchul?

Please help me ca nu stiu cum sa fac.

Multumesc mult de ajutor,

Mariel

Rezuma-te la a posta intr-un singur topic problema ta. Nu exista problema care sa se incadreze in 2 sau mai multe topic-uri.

Scuze Cosmin, dar mi se pare ca problema mea se incadra la fel de bine in amandoua.

Ce am uitat sa va spun e ca motorul chiar cand porneste pleaca undeva la 2-3000 de ture si revine apoi la 800 rotatii. In timpul mersului, creste turatia la 1100-1200 rotatii si ramane acolo. Mesterul mi-a zis ca e de la senzor de temperatura dar in acelasi timp a zis ca ala e bun. Eu nu mai inteleg nimic.

Ma puteti ajuta?

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzoru de temperatura e defect,de aia iti oscileaza turatia, bujiile nu ti le da pe tester daca sunt arse si ori cum daca ai avea 3 arse cum iti zice mesteru la temperaturile de acuma nici nu ti le mai cupleaza. Schimba si contactoru de la frana ca si ala e dus si din cauza lui se aprinde spirala de la bujii pe bord

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariel, Stai linistit, aceeasi problema am avut-o si eu dupa schimbarea servofranei, problema era de la switch-ul de la pedala de frana.

Trebuie putin umblat acolo, reglat, nu neaparat schimbat, si apoi streasa eroarea din calculator cu ajutorul Vagcom-ului

Modificat de c o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!