Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

Salutare si bine v-am gasit !!

Tin sa va anunt ca de cand am adus masina din Germania din anul 2004 am aceasta problema, se aprinde becul de la esp in bord ( nu am computer de bord ca sa-mi dau seama de unde vine). Problema este ca nu afecta cu nici un fel mersul masini asa ca am ignorat complet acel beculet de la ESP, pana cand intr-o zi m-am decis sa pun masina pe un tester sa vad exact care sa fie problema. Zis si facut am fost la un tip, a venit frumusel cu laptopul(nu stiu ce soft folosea) s-a uitat la km, mi-a verificat turbina (totul e ok) in rest nici o eroare, dar totusi cum ramane cu ESP-ul?? El si-a dat cu parerea si mi-a zis sa schimb intrerupatorul de pe frana ca de la el se pare a fi problema. Am fost frumusel mi-am cumparat un switch l-am schimbat dar stupoare martorul ESP tot se aprindea in mers (problema este ca se aprinde atunci cand merg cu viteza constanta, nu conteaza ce viteza am, daca am 30km/h si merg cu acea viteza 500m 1km hop se aprinde martorul, fie ca merg cu 120km/h viteza constanta se aprinde, pana cand am inceput sa ma joc cu pedala de la acceleratie si o piscam, o lasam si tot asa si am observat ca nu se mai aprinde).

La inceputul lunii ianuarie am fost la un tip care mi-a facut o scanare cu VAG-COM Vers: release 512.4-UD: si iata errorile:

2 Faults Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (g62): Open or short to plus

p1256 - 35-10 - - - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

p1570 - 35-00

Readiness: N/A

Address 03: ABS Brakes

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP Front 1728

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found

00526 - Brake Light Switch-F

27-00 - Implausible Signal

- despre prima eroare am observat ca s-a mai discutat despre acel sensor g62, care mareste consumul de motorina.

- a doua eroare nu-mi pot da seama ce poate fi si aici va rog sa interveniti

- iar ultima eroare: switchul a fost schimbat si nu inteleg de ce inca mai este problema!!

Si inca ceva, era sa uit, cam de o luna am observat ca pedala de acceleratie este tot mai grea, m-am gandit sa fie din cauza frigului, iarna a trecut, frig nu mai este, pedala din ce in ce mai grea, de tras trage n-am probleme. Am fost i-a pus cineva vag-com-ul pe ea si mi-a spus ca trebuie schimbat senzorul de la pedala de acceleratie ca reactioneaza greu, nu reactioneaza in timpi reali.

Asadar as vrea sa stiu cat ma costa un senzor de la pedala de acceleratie, si acel senzor de temperatura (G62), si erorile de mai sus.

Va multumesc pentru atentia acordata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la a 2 problema : s-a incercat pornirea cu o cheie neautorizata ( sau masina nu a recunoscut odata cheia ) si a ramas ca eroare in comp.

pornirea blocata de immobilizator

Modificat de gokey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 Fault Found

00526 - Brake Light Switch-F

27-00 - Implausible Signal

Sper sa nu gresesc, dar cred ca este swich-ul de frana. Roaga pe cineva sa apese pe frana, vezi daca se aprind cele 2 stopuri, sau daca "palpaie". Sper sa nu gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de la switch-ul de la pedala.asa am patit si eu si imediat l-am schimbat numai k service-ul la schimbat prost si tot facea esp-ul asa in mers.trebuie reglat in vreun fel...sa mai deadrumul la rotita aceea sau asa ceva....doar gadilat putin si aia e .bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si io o problema, intra esp-ul in curbe foarte usoare, si in special spre dreapta si se aude ca un troncanit de la roata il si simt, stanga mai greu da intra si asa. E foarte stresant, am scos esp-ul in unele curbe si mergea bine cu el decuplat dar nu e o solutie asta. Astept sfaturile voastre. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este decalibrat ESP-ul. Cu motorul pornit, ia viraj maxim dreapta, apoi viraj maxim stanga, apoi drept si fa un test. Daca tot nu merge, du-te si fa-ti geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare , am si eu o problema , am Passat berlina din 2004 2.0i benzina 130 C.P. si imi sta aprins in bord becurile de la ESP si ABS aprinse , daca opresc si pornesc masina becurile se sting iar daca conduc linistit nu se aprind , dar daca calc pedala de frana foarte puternic se aprind ambele din nou si raman aprinse , se aprind si cand apas de tot pedala de frana chiar daca masina sta pe loc , VA ROG sa-mi spunetzi ce sa fac si la cine sa apelez in TIMISOARA ca sa-mi repar masina , multe multzumiri.

P.S. Nici becurile de la frana nu se mai aprind cand sunt aprinse ESP-ul si ABS-ul.

Modificat de dom79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Problema ta cred ca este switch-ul de la pedala de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit pe forum asta cred si eu,dar as vrea daca stie cineva pe cineva priceput in VW in Timisoara care sa-mi repare masina fara smecheri ?

P.S. Exista Fan Club VW in Timisoara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un switch nu cred sa depaseasca 60 ron.Incerca la un service de vw , skoda sau seat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi eroare aparea si la mine. Cauza a fost switchiul de la pedala de frana. Am intels ca are doua circuite, unul pentru becuri si unul pentru modulul abs. Asa ca este posibil sa se aprinda stopurile si sa nu aiba semnal pe ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu ar fi bani ,ci sa-mi faca cineva un eventual test si schimbul piesei ,sa fie cineva serios priceput si nu prea scump

Modificat de dom79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as fi interesat de acelasi lucru in TM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,am rezolvat problema cu ABS-ul si ESP-ul,am fost la serviceul magazinului Promotor se afla in spatele garajului partidului(denumire Grand Garage) defectiunea era de la un swich(un fel de releu) care se afla in spatele pedalei de frana, au pus pe test masina si au depistat defectiunea ,au comandat piesa dar modelul exact nu se gasea in Timisoara nici macar la Bucuresti iar atunci electricianul de acolo a spus ca incearca sa-l repare si a reusit destul de usor si a spus ca va mai tzine destul timp in concluzie am iesit mai ieftin asa , iar eu sunt multzumit pentru ca am vazut ca au lucrat ok si cu grija .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switch - RELEU ? Din cate stiu eu, si am schimbat de curand, este un simplu intrerupator, un switch, nu cred ca are nici un releu. Costurile au fost 60 ron iar piesa se gaseste cam peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
costin_silviu

Salut! Am cautat cat am putut de mult pe forum ca sa pun intrebarile mele pe cel mai potrivit topic, asa ca sper sa nu se supere nimeni daca tot nu am nimerit unde trebuie. Problema mea a aparut azi cand am lasat masina vro 3 ore parcata si cand am pornit motoru a ramas martorul de la ASR aprins, iar motorul se aude f nasol si tremura. Fiind nevoit sa plec acasa cu masina am mers cu ea asa iar la fiecare pornire de pe loc se simte de parca sunt un incepator care da drumu la ambreiaj prea repede. Daca tin ambreiajul la podea zgomotele motorului se mai diminueaza si parca incepe sa functioneze si el normal. Cand am ajuns in parcare am oprit si pornit de mai multe ori motorul pana cand nu a mai ramas aprins martorul dar dupa ce am turat un pic motorul acelasi martor s-a aprins si aceeasi problema la motor. Are cineva o solutie rapida si provizorie ca maine e duminica si nu am ce service sa gasesc, iar din pacate am nevoie de masina. Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stiu ca e mai vechi postul si nici nu am passat B5 dar cred ca lucrurile sunt la fel. O intrebare: daca schimb switch de la pedala de frana mai tb stearsa eroarea sau dispare? adica dupa ce schimb switch-ul mai palpaie martorul de bujie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Din ce am observat eu, acel mesaj de "engine workshop" sau "motor verk...t" care este afisat odata cu spirala din bord, apare atunci cand 2 din cele 3 stopuri de frana sunt arse. Daca este un singur bec din cele 3 defect, nu se declanseaza. Ordinea verificarii este asta: becuri la stopurile de frana, apoi switch de pedala, dupa care altele :icon_thumright:

de obicei majoritatea cazurilor inseamna becuri arse pe stopuri de frana. Odata inlocuite becurile, daca asta era problema, computerul nu mai raporteaza problema. Eroarea poate fi stearsa oricand dupa aceea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

Ma chinui sa inteleg ce eroare e asta ::

"Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D56

Coding: 04255

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

36-10 - Open Circuit - Intermittent"

Am tot citit acest forum dar tot nu am inteles eu ori sunt mai greu de cap ori nu am citit bine

deci ce ar putea sa fie ca nu stiu si ma inerveaza la culme cind merg si eu cu masina mai linistit hop si ABS+ESP in bor trebui sa opresc si sa repornesc mototul si dispare dar nu de finitiv cand mai merg un pic si cred ca am scapat apare iara si tot asa

Ce sa fie ?

un pic de ajutor VA ROG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca ti-a explicat si testul, si titlul topicului:

00526 - Brake Light Switch-F

36-10 - Open Circuit - Intermittent - switch pedala de frana defect. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul ESP din bord (triunghiul cu sageata care-l inconjoara) se aprinde si in momentul in care unul dintre pompele injector nu functioneaza. Adica asa cum a patit costin_liviu.

Nu are nici o legatura cu franarea sau cu controlul stabilitatii in acest caz.

Cel mai simplu e contact electric imperfect la valva solenoid a vreunei pompe injector, iar cel mai complicat este pompa injector blocata.

Primul caz se rezolva relativ simplu, daca exista tester se citeste eroarea si se vede care dintre PD nu functioneaza, 1,2,3 sau 4(numaratoarea incepe de la distributie). Se desface capacul culbutorilor si astfel aveti acces la acele contacte. Chiar daca aparent nu sunt probleme de genul plastic topit sau fir intrerupt, se desfac papucii respectivi si se tensioneaza.

Al doilea caz, e mai grav si se lasa cu alt PD de obicei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce spui tu se simte si la motor. Tremura sau smuceste in mers.

Ceea ce din cate mi-am dat eu seama, nu e cazul la nykolas

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DosarPenal, e vorba de abs+esp, daca era aprins doar becul de la esp era alta poveste

Becul de la abs+esp se mai aprind cand ai probleme la senzorii de abs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca un lucru l-am rezolvat

Aveam pe stanga spate becul ars dar mai e o problema in mers cand franez prima data totul e ok dar daca imediat mai calc frana nu mai am acelesi frane ca la prima pedala e ca si cum nu lucreaza pompa de servo se intareste pedala si trebuie sa apesi cu forta ca sa se opreasca asta ce naiba mai e ????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu v-am contrazis, am completat numai. Iar daca va aruncati ochii mai sus la postul lui costin_silviu, veti vedea ca a avut aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!