Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

OT: Nu trebuie sa citati tot ce a spus colegul la care faceti referire, e suficient sa-i mentionati nick-ul.

Corect! :) Am modificat eu. Pe viitor, evitati asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu dar problema la mine nu este sigur de becuri din cauza ca nu merge niciunul(luneta+2 laterale),iar switch-ul este sigur bun pentru ca este nou si este si este masurat si lucreaza bine 2 laterale cu 2 centru.

Cred pana la urma ca am un fir intrerupt pe undeva de nu mai ajunge curent in spate.

As vrea sa o duc la Augsburg pentru ca in ei am incredere cat de cat fata de restu, voi ce parere aveti sau daca puteti sa ma sfatuiti spre un alt service sau electrician (dar sa stie ce sa faca) nu sa stau ore intregi si sa zica ca nu au ce sa-i faca.

Va multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spun ca si io am aceeasi problema. becul de la bugii clipea asa ca mi am dat seama ca este switch de la pedala la frana cu toate ca aveam stop pe frana,insa pedala era tare adica atunci cand o actionam tare se intarea ,dar isi revenea pe parcurs. Am facut diagnoza si am vazut lucrul asta .Am schimbat switchul,dar nu am resetat eroarea cu vag.Dar toat asa face .Mai mult cateodata mi se aprinde si butonul ESP,dar fara ABS. Ma gandeam ca daca nu e aprins si abs sa nu fie de la eds masina mea fiind si 4 motion si avand 101.000km iar in cartea service nu arata ca s a schimbat haldexul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s-a rezolvat problema am scapat. Au zis ca contactul de la pedala de frana era montat incorect desi nu stiu cum s-a putut ca nu are decat un mod de intrare in acel locas si o mufa ar daca ei asa au zis asta este. Au sters erorile si acum merge brici. Baietii de la Augsburg sunt chiar buni au rezolvat problema in max. 1h si merge totul cum trebuie si subtire la bani(diagnoza+manopera)=55ron.

Se poate inchide topicul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut am si eu o problema cu masina : i-mi apare pe ecranul computeului de bord mesajul : ENGINE WORKSHOP si concomitent i-mi clipste pe cadranul turometrului un indicator in forma de spirala galbena.

Ce poate sa fie ? va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fi atat de multe... :D

o scanare ar reduce mult din posibilitati. Chiar si un search. Sunt cel putin 10 topic-uri ce trateaza acest aspect destul de suparator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema cu masina : i-mi apare pe ecranul computeului de bord mesajul : ENGINE WORKSHOP si concomitent i-mi clipste pe cadranul turometrului un indicator in forma de spirala galbena.

Ce poate sa fie ? va multumesc anticipat

Unul sau ambele becuri de frana arse sau contactul de pedala de frana in cele mai multe cazuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut pe toti posesorii de VW Passat B5.

Sa o luam cu inceputul...

Prin luna august mi-am luat un VW Passat Variant B5, model 2002, motor AVF 1.9 TDI, 96 kw, 131 CP, cutie Tiptronic. Pana azi nu am avut absolut nici o problema cu masinuta.

1. Astazi mergand cu masina la drum lung la un moment dat cineva mi-a dat flasuri ca am probleme in spate. Am oprit si am vazut ca de la franele spate, ambele, iesea un fum destul de gros si mirosea a ferodou incins. Mentionez ca nu am folosit frana in mod excesiv, cred ca am franat un pic mai mult la un moment dat, dar fara sa intre ABS-ul. Am incercat sa merg fara sa franez si nu am mai avut nici o problema. Am intrebat si un mecanic despre asta, s-a uitat un pic pe sub ea si mi-a zis ca, probabil, am avut frana de mana usor trasa si de-asta s-au incins in halul ala. Vroiam sa intreb daca a mai avut cineva problema asta si cum a rezolvat-o.

2. Am inceput cu franele pentru ca e posibil ca aceasta problema sa fie legata de urmatoarea. La aproximativ o ora dupa problema cu franele, timp in care am avut masina oprita cam 30 de min, a aparut pe bord, aproape simultan, martorul de la ESP si cel de la injectie (spirala aia) iar pe bord mi-a scris ceva in germana, despre motor (nu stiu absolut deloc germana si nu pot sa reproduc... motor... si inca un cuvant). Am incercat sa apas butonul de la ESP dar nu disparea pictograma aceea de pe bord. Am oprit masina, am scos cheia, am pornit si cam 5 minute nu a mai aparut nimic... apoi, iarasi aceeasi problema. Am vb cu un prieten si mi-a zis sa o turez un pic la drum. Eram pe un drum cu gropi si nu am putut sa fac asta asa ca a ramas aprins pe bord destul de mult timp.

Apoi, cand am dat de un drum mai bun am mers cu ea un pic mai turat si nu mi-a mai aparut decat martorul de la ESP care nu a vrut nici de-al naibii sa se stinga. Afara erau in jur de 1-2 grade celsius. Intrebarea este, e posibil sa fie o protectie pe care masina o porneste la temperaturi joase.

Are cineva idee ce s-a intamplat cu martorul de la injectie sau cu cel de la ESP.

Motorina pe care am folosit-o e posibil sa fi fost si de calitatea mai proasta, pentru ca am pus de la pompe diferite, dar doar euro 4.

Un prieten mi-a mai spus ca poate fi si de la bujie. Va mai precizez ca nu ma pricep mai deloc la mecanica, am tot citit pe forum despre diversele probleme aparute la Passat si m-am cam ingrozit.

Va multumesc mult ca ati avut rabdare sa cititi si v-as ruga, desi fara o diagnosticare e destul de greu, sa-mi dati niste sfaturi referitoare la problemele ce au aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana de mana nu cred ca era trasa putin deoarece in momentul cand pleci de pe loc cu frana de mana si ajung cred la 15 km/h iti apare in bord si beep-aie de cateva ori. Completeaza-ti in profil de unde esti si te va ajuta sigur cineva cu o scanare ca altfel e cam greu sa ne dam seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai dat o tura cu masina si apare iar senzorul ala pentru injectie... mesajul pe care il da computerul de bord este "Motorstorg werkstatt". Poate imi spune si mie cineva ce inseamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu aceeasi chestie. Mi se aprindea martorul ESP si im clipea des spirala de la bujie si imi aparea mesaj la bord `ENGINE WORKSHOP`(eu il am in engleza, probbil ca iti zicea si tie acelasi lucru). Sub indrumarea unui mecanic de la VW, problema era de la becurile de la frana spate, nu imi mergea niciunul.

Am pus alte becuri si nu mi-a mai aparut.

Daca zici ca ai vazut fum, la tine s-ar putea sa fie ceva scurt pe la instalatie electrica pentru becurile franare spate, efectul a fost probabil acelasi cu nefunctionarea stopurilor la actionarea franei.

Mai este un topic deschis in care se descrie aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am mai uitat prin forum si am gasit ceva despre eroarea pe care mi-o da computerul de bord. Se pare ca ar fi vorba despre un switch aflat sub pedala de frana. Poate cineva sa-mi dea detalii despre cum se ajunge la el si eventual cum se poate schimba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut sunt nou pe forum si voiam sa va interb si eu cate ceva

am un passat 1.9tdi 131cp 2004

si am si eu problema cu switch la stop frana.Le am pe toate aprinse spirala.esp si abs si cand calc frana nu se aprind stopurile.

cand isi revin(isi revin din cand in cand) se sting toate.

am gasit cum se schimba dar am o alta itrebare de unde pot sa cumpar unul si cam cat costa

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai daca ti-s bune becurile de la stopuri. Daca se ard 2 din cele 3, ai putea avea astfel de simptome. Dar ca si idee, gasesti switch la magazine de piese auto de import.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stopurile sunt bune pt ca sunt momente in care ele functioneaza(destul de putine dar sunt). Si cam cat ar trebui sa coste unul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci functioneaza si cele 2 cu becuri normale, sau doar cel de la luneta? Ca nu inteleg cum vine "destul de putine dar sunt". :lol: . Am sunat acuma la un magazin de unde cumpar eu mereu piese, si e in jur de 40-50 de lei un switch dinala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da functioneaza. sunt putine datile cand merg(se sting martorii).si le am si verificat acum 2 seri

daca esti din buc. spune-mi si mie te rog de unde cumperi ca am intrebat la 2 mag si nu au(parca ii intrebam in japozeza) :santa:

mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sant din Zalau, Salaj. Aici la noi nu-i o problema sa cumperi asa ceva. Probabil ca magazinele la care ai fost tu, sant mai slabe. Ar trebui sa mergi la un magazin cu traditie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
daca esti din buc. ...

Dupa cum vezi, in profilul lui Cosmin este trecut orasul Zalau.

Si astfel se elimina si la tine aceasta problema daca in profil iti completai si orasul. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ceva vreme scriam ca imi apare o eroare in bord pe la 160 km/h, intre timp a mai scazut viteza la care am probleme. Deja la 130 km/h mers constant dupa nici 2 minute mi se aprinde beculetul de la ABS si ASR in bord. Am apucat sa prind pe Vag Com erorile, ca sunt la 2 roti si vreau sa curat senzorii ABS. Spre rusinea mea nu stiu unde sunt si nici nu am gasit pe forum mai multe lamuriri. Astept un raspuns, o poza ar fi ideala. Erorile sunt astea :

2 Faults Found:

00285 - ABS Wheel Speed Sensor: Front Right (G45)

35-00 - -

00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)

35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa nu fie identic cu poza dar, 90% tot pe-acolo este :lol:

Bafta! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult baieti, am schimbat switch-ul si totul a revenit la normal :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare, daca se aprinde ESP si ABS, inseamna ca ele nu mai functioneaza? sau functioneaza in continuare?

In timp ce mergeam in afara localitatii s-au aprins senzorii de abs si esp, dupa scurt timp am oprit si cand am pornit motorul nu mai erau aprinsi. Mi-am continuat drumul inca vreo 50 de km si nu s-au mai aprins. Merita sa ma duc sa fac o verificare cu vag com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca oricare din becuri este aprins(abs, esp), inseamna ca sistemul respectiv nu functioneaza.

Exceptie este la becul de cruise control la care daca este aprins inseamna ca sistemule este setabil sau este deja in lucru.

Becul esp clipeste in timp ce este in lucru si pe tine te trec transpiratiile la vreo manevra periculoasa, in rest n-ar trebui sa-l vezi pe bord decat daca vrei tu. (inchis din butonul de pe consola).

La passat clipirea esp la demaraj este si intrarea in lucru a ASR.

Recomandarea este sa incerci o citire de erori cu vag-com sa vezi ce eroare ai avut. Ramane stocata pana la nu stiu cate porniri de motor. (oricum in 3 zile nu le-ai depasit decat daca o pornesti de mai mult de 15 ori pe zi...

Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!