Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

azi am patit si eu la fel,mi sau aprins din senin martoriiABS-ESP ,dupa ce am luat contactul s-au stins ca dupa circa 1Km sa se aprinda din nou,am facut chestia asta de vreo 3 ori si pe urma nu s-au mai aprins.

ce poate sa fie? :)

multumesc mult. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi senzorii de la pedala se frina sau acceleratie nu ar trebui sa se aprinda tot timpul martorii ABS+ESP?

pot fi niste mufe slabite sau iesite pe undeva?

cineva mi-a spus ca ar fi murdari senzorii de la ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am pus masina pe tester si am avut stocata o eroare nu mai stiu codul ca meseriasul se grabea

mi-a spus ca ar fi ceva de genul calculator injectie defect si ca ar trebui rescris softul la reprezentanta.scuze daca vorbesc prostii,

stie cineva ceva despre asta?

i-mi ramin aprinsi martorii ABS+ESP si nu i-mi mai functioneaza ABS+ESP,masina frineaza ca una normala fara aceste optiuni.

help please.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ne cam pui la ghicit....daca meseriasul ala se grabea, du-te la altul care are timp pt clientii lui,si spune-ne si noua codul de eroare...ar fi muuuult mai simplu......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc asa am sa fac,promit sa pun si codul. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am reusit sa fac un test ca lumea,multumiri lui DIDEA 30,baiat fin de la mine din Hunedoara,

cod eroare :

17571-senzor temp.combustibil G81-circuit deschis sau scurt la plus.

se pot aprinde martorii ABS+ESP din cauza asta?

multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soimica si didea 30 au scanat modulul abs,au gasit o "trimitere" la modulul engine,la engine au gasit codul de eroare mentionat in postul anterior si s-au apucat de lucru.....spor la treaba baieti! asteptam rezultatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumimMAUMAU am discutat la tel si cu DIDEA 30 o sa ne apucam de treaba

si daca intimpinam greutati te sunam

mersi mult :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I-am rezolvat problema lui soimica. au fost intrerupte filrele de la senzorul g81. e OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patiti si eu ! mi s`au aprins martorii la bord ABS + un triunghi cu niste sageti pe margine!am fost la service si a zis ca sunt de vina niste senzori.Mentionez ca se aprindeau becurile dar nu avem stop pe frana :P.Era vorba de un contactor defect,l`am inlocuit dar la montare unul din mecanici mi l`a rupt!pana la urma l`am reparat !m`a costat treaba asta 950 d mii cu manopera cu tot :P

Modificat de Dobry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat-o ;) ;) :P :P mii de multumiri lui DIDEA30 care si-a dat tot interesul

pentru a-mi rezolva problema,.

multe beri :P

problema era la senzorul G81,era rupt un fir de la mufa senzorului de motorina,

din cauza caldurii sa copt firul si in timp din cauza trepidatiilor sa rupt.

martorul ESP din bord tine loc si de CHECK ENGINE.

din nou multe multumiri lui DIDEA30,ne intilnim saptamina viitoare la bere :P :P

mii de multumiri si lui MAUMAU de la Oradea pentru sfaturi

poate ne intilnim o data si fac o cinste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu masina : i-mi apare pe ecranul computeului de bord mesajul : ENGINE WORKSHOP si concomitent i-mi clipste pe cadranul turometrului un indicator in forma de spirala galbena.

Ce poate sa fie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Postez si eu o problema cu abs si esp si altele... parca au luat-o razna toate. Nu stiu in ce masura sunt legate una de alta, dar le scriu pe toate.

Problemele:

1. Se aprind ABS si ESP simultan la un interval de timp nedefinit, mai devreme sau mai tarziu, de obicei la o frana la care cursa pedalei este mai lunga, dar nu e o regula.

Cateodata merg si cativa kilometri in oras si abia dup-aia se aprind martorii in bord.

Am schimbat contactul de frana cu unul nou si n-a avut efect dar nu stiu daca s-a reglat si cursa de lucru a acestuia.

Becurile pe frana se aprind in spate dar tot la o cursa mai lunga a pedalei, in rest as putea sa merg in oras si fara sa se aprinda becurile in spate (contactul cupleaza destul de jos - cam nasol)

2. Se aprinde becul "Oil senzor. Workshop!" Senzorul este schimbat pus de nou de curand.

3. Colac peste pupaza nici motorina nu mai stie cat a mai ramas. Se dusese acul la minim si parea imposibil lucrul asta tinand cont ca facusem aproape 300km in oras, dar am facut plinul totusi: 22litri si deja dadea pe-afara. Dupa ce am facut plinul arata ca mai pot sa fac 560km dar dupa 30km facuti efectiv... acum a scazut la 430km ramasi.

Am fost la o scanare la cineva care avea aparat si postez ce mi-a dat el pe o foaie printata:

"Diagnostic aparate de comanda VW Diesel EDC 15P, memorie de erori:

467F Traductor pedala 1/2 - semnal neplauzibil

423B Comutator stop frana - semnal neplauzibil

Diagnostic aparate de comanda VW ESP 1.34, memorie de erori:

059B Senzor presiune - defectuos

Diagnostic aparate de comanda VW Instrument combi2, memorie de erori:

0232 Senzor ulei motor - intrerupere/scurtcircuit plus"

Daca stie cineva ce se intampla aici... please HELP !

Cu multumiri.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un raspuns la problemele de mai sus ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-au rezolvat problemele, exceptand cea cu senzorul de ulei.. cred ca e senzorul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ct_act, spune-ne si noua cum s-au rezolvat problemele. Nu se stie cand ne lovim noi sau altii de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe deoparte, cand s-a schimbat senzorul(contactul) defect de la pedala nu s-a reglat cursa acestuia.

Problema cu senzor defectuos la ESP era de fapt ca trebuia ajustata si cursa pedalei de frana (ea fusese data jos complet), lucru care s-a facut din piulita si contrapiulita din spatele pedalei.

Eroarea de la ESP era de fapt faptul ca servofrana statea tot timpul sub presiune (frana era foarte puternica chiar daca numai ciupeai pedala). Cred ca calculatorul gasea presiune in servofrana permenent dar vedea ca de fapt masina merge si dadea eroarea abs+esp.

Cazul este rar intalnit, pentru ca nimeni nu da pedalierul jos.. ca mine. :P De-aia am fost si scurt in explicatii in prima faza.

In schimb, ma bucur ca am rezolvat. (au ramas stinse complet becurile ABS si ESP chiar dupa o jumatate de ora de trafic, lucru ce nu se mai intamplase de ceva timp).

Acum nu mi-a mai ramas de facut decat sa ma merg sa sterg erorile vechi.

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de explicatii, succes si :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa un test cu VAG-COM -ul, in modulul de test au refuzat sa se mai stinga martorii ABS si ESP. La fiecare verificare comunica o eroare de genul: TEST PROCEDURE START. Martorii s-au stins si sistemul a revenit la proba de drum (la aprox 60 km/h). :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa se stinga ABS ESP si sa iesi din modul de test, trebuie sa faci testul :lol: . Acesta consta in apasarea pedalei de frana pana la disparitia ESP, apoi pleci de pe loc si iei stanga maxim, dreapta maxim si o sa dispara si ABS. Astfel ai iesit din modul test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Acum 3 zile am plecat de acasa si dintr-o data se aprinde in bord ABS,ESP si martorul de bujie care clipeste non-stop dupa care da mesajul "ENGINE WORKSHOP". Ma duc la un service cu ea iar electricianul de acolo imi zice ca mai mult ca sigur este "switch pedala frana". Ok caut pe la toate magazinele ca nu se gaseaste asa ceva si gasesc unde ma asteptam mai putin la PBN il cumpar (51.5 ron) dupa care ma reintorc la service il monteaza si surpriza masina face tot la fel(am uitat za zic ca nici stop pe frana nu am la apasarea pedalei). Am fost cu ea la diagnoza dar programul gaseste acelasi defect, adica switch-ul de pedala care nu este defect sigur in primul rand este nou in al-2 lea rand a fost verificat si inchide si deschide pe cei 4 pini la apasare si tragere.

Un sfat sau cineva care a mai patit asa ceva mi-ar fi de mare ajutor. Cei care au facut testarea cu VAG au zis ca am un fir intrerupt undeva, pentru ca zic ei sw este nou dar partea proasta este ca am tensiune in mufa care intra in switch. Astept sfaturi eventual solutii daca se poate. Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija ca are si montajul un secret

problema cred ca este tot la sw

vezi ca are si un sistem de reglaj

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare !!

Incearca sa verifici "butonul" de la pedala sa vezi daca nu este apasat, se aprind stopurile?

daca se aprind stopurile atunci inseamna ca trebuie reglat, [LASA PEDALA SA REVINA ASA CUM VREA EA] si apoi regleaza butonul (asta daca butonul respectiv este acel tip cu filet ) daca nu ,vezi ce se intampla de nu ajunge pelala la el, sau pur si simplu ai cablajul intrerupt undeva(firele)

Bafta !!!! si sa ne povestesti cum a decurs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si aici dar si aici si totodata mai este undeva pe vwvortex.com toata operatiunea de schimbare :Driver: (e cu poze - am citit-o si eu odata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!