Jump to content

Martor bujii incandescente palpaie si apare Engine Workshop


dracula
 Share

Postare recomandată

ionalexandrudan

Salut (din nou),

 

Unul din service-uri a avut o fereastra, mai inainte am primit diagnosticul: intercooler fisurat, deci "terminatoru" a avut dreptate. Pata vizibila sub radiator (se vede si mai bine pe interiorul scutului), nu stiu de ce cei de la reprezentanta nu au depistat.

 

Diagnoza ProMotor Service - P02279 Leaking air in intake system + P0101 Implausible signal G70 (poza 5635).

 

"Tratament" OEM - 1205 lei

"Tratament" AM (AfterMarket) - 705 lei.

 

Manopera 200 lei.

 

Intrebare: merita sa ma zgarcesc la 500 de lei, ce e mai bine sa monteze mecanicul, avand in vedere ca masina are 8 ani vechime, 5 ani rulati pe sosea?

 

Multumesc anticipat.

post-145837-0-57196800-1437140382_thumb.

post-145837-0-15057300-1437140386_thumb.

post-145837-0-82706500-1437140890_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie unde e fisurat intercooler-ul,din poze nu prea se observa exact locul,sa nu fie pe la ceva imbinare sau intrare de furtun si sa nu necesite inlocuire,acum depinde si de fisura dar stiu ca se pot si lipii(repara)fara a necesita inlocuire reducand astfel mult costurile reparatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Am depistat si furtunul de la intercooler de care n-aveam habar ieri, e"uscat" atat la imbinari cat si pe lungimea(parcursul) lui.

 

Am pus mana sub radiatorul asta ce se vede cand deschizi capota, e "umed" de ulei (cred), exact pe lungimea petei ce este marcata in poze. Poze mai clare sau mai "in adancime" nu pot face.

 

post-145837-0-61164300-1437147371_thumb.

post-145837-0-87219300-1437147373_thumb.

post-145837-0-83089700-1437147376_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Gata, mai inainte am adus masina de la mecanic, a fost intercooler-ul. Nu merita sa il carpesc, deteriorarea era prea urata. Martorul de bujii nu a mai aparut in bord, m-am plimbat cu masina peste 20 km. De asemenea, masina "nu mai tremura", "nu mai fasaie", pot sa ma bucur din nou de cei 140 de "caluti".

 

Cost total 900 de lei (piesa si manopera). Intercooler-ul este O.E.S., producator Nissens. Mai era o varianta de A.M., mai ieftina cu cca. 25 %, producator Thermotec, insa am auzit ca produsele sunt mai slabute.

Piesa O.E.M. era 1500 lei (la reprezentanta Skoda), iar manopera (tot la reprezentanta) cca. 5-600 de lei.

 

Multumesc mult inca o data de informatii si sfaturi. Numai bine!

post-145837-0-60456800-1437591012_thumb.

post-145837-0-80940700-1437591021_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca l-ai lovit cumva acolo..... ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-am urmarit discutand problema baiatului cu skoda si acum vin si eu cu o intrebare asa mai prosteasca.

Daca la relanti se simte un mis soc,ca o vibratie,o data la 4-5 secunde,poate fi  de la intercooler?Acesta trebuie sa nu fie patat la exterior de ulei?

Stiu ca la mine a sarit furtunul cel din partea de jos a radiatorului respectiv,am curatat locul,l-am clipsat la loc si a disparut martorul(robinet) din bord.Cred ca tre sa ma uit si eu un pic la el ca avea cateva pete de ulei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Da Florin, intercooler-ul a suferit o lovitura . Furtunele erau "uscate", nu aveam nimic fisurat la ele.

Acum scriu off-topic, in toamna lui 2013, dupa ce am adus masina din Germania, un tir a aruncat un BMW in autoturismul personal;  soferul din BMW a schimbat banda de circulatie fara sa se asigure, tirul l-a agatat cu remorca, iar in urma impactului BMW-ul a fost proiectat in Skoda. Stiu ca din banda 2 masina a fost aruncata putin peste bordura de delimitare dintre banda de circulatie si linia de tramvai. Sigur s-a deteriorat incepand de acolo.

 

Atunci am vazut pagubele numai la exterior (si cel de asigurari doar nu era fraier sa imi dea pe foaia de daune mai mult decat s-a observat la exterior);  eram foarte fericit ca pustiul de 3 luni nu a patit nimic (nici nu s-a trezit din somn in urma impactului). Acum, mergand la mecanic pentru schimbarea acestei piese, observ ca si radiatorul de clima a suferit, mecanicul l-a mai "imbunatatit", dar presimtirea mea e ca va ceda si ala la un moment dat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieti, sunt proprietar de un passat 3BG 2.0 tdi 136cp cod motor BGW si de aprox. 15 zile mi se tot aprinde si stinge martorul galben de la buji si imi spune "motorstorung werkstatt". Am observat ca acul de la apa imi tot oscileaza, de la 85-90 de grade scade la 30-40 si din nou urca la normal, asa de cateva ori. In timp ce am martorul aprins masina merge normal. Dupa ce am citit poate sa fie de la vreo bujie dusa, vreun bec/switch ars pe frana (asta cred ca nu e cauza, pentru ca le am verificat in timp ce aveam martorul aprins) sau senzorul de la temperatura apa. Ma puteti sfatui daca cineva a avut o problema asemanatoare. Va multumesc.

Salut baieti, sunt proprietar de un passat 3BG 2.0 tdi 136cp cod motor BGW si de aprox. 15 zile mi se tot aprinde si stinge martorul galben de la buji si imi spune "motorstorung werkstatt". Am observat ca acul de la apa imi tot oscileaza, de la 85-90 de grade scade la 30-40 si din nou urca la normal, asa de cateva ori. In timp ce am martorul aprins masina merge normal. Dupa ce am citit poate sa fie de la vreo bujie dusa, vreun bec/switch ars pe frana (asta cred ca nu e cauza, pentru ca le am verificat in timp ce aveam martorul aprins) sau senzorul de la temperatura apa. Ma puteti sfatui daca cineva a avut o problema asemanatoare. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cu VCDS sa vedem ce erori ai, ca asa pe ghicite e greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - avand in vedere manifestarea ceasului de temperatura, putem merge pe ideea unui senzor de temperatura defect - G62 - cumpara Hella sau orginal, plus antigel g12 si apa distilata - sa ai cu ce completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am un b6 si aseara s a aprins martorul de bujii si cel de motor

Cine poate sa imi faca o scanare azi pe la pranz sa vedem care este problema

si cat ma costa scanarea ?

Mersi

Am uitat sa specific ca doresc

acest lucru in Bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut ! cand pornesc motorul sta aprins intermitent martorul de la bujii apoi motorul se opreste , dupa 3, 4 incercari spirala se stinge si motorul porneste care ar fi cauza [pasat B6-2006]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! cand pornesc motorul sta aprins intermitent martorul de la bujii apoi motorul se opreste , dupa 3, 4 incercari spirala se stinge si motorul porneste care ar fi cauza [pasat B6-2006] dupa ce porneste in trafic se comporta normal,


As vrea o parere ,multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-a raspuns si colegul dinamita, mai sus.

 

pentru identificarea defectului si stabilirea modalitatii de remediere, trebuie oblogatoriu sa faci o diagnoza - in functie de rezultatul ei, iti putem spune ce ai de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti ! Acum cateva zile a inceput sa mi se aprinda martorul de la bujii incandescente, iar dupa mi-a ramas aprins martorul check engine. Masina mergea normal ,iar martorul de la bujii se aprindea rar, doar cand nu acceleram. Problema era de la senzorul temperatura 1 gaze evacuare-G235- 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum, sa schimbi senzorul. Verifica si cablajul, sa fie ok.... am gasit si atacate de rozatoare...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat senzorul si totul merge perfect. ;)

 

 

 

 

 

Modificat de bercei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare Imi cer scuze daca am postat aiurea dar nu mai am timp sa caut la ultima scanare a aparut acest cod am cautat putin si pe forumurile din afara dar foarte putina informatie si cam incompleta din pacate  : 

19456 - Glow Plug Indictor Light (K29): Malfunction Message from Instrument Cluster P3000 - 35-00 - . Ce ar trebui verificat pe unde ar trebui sa fac sapaturi . Martorul de bujie incandescenta se aprinde in bord si se stinge dupa o secunda 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Aalutare tuturor. Am o problema de 3 zile si nu-i dau de capat. masina nu porneste (a4 b6 1.9 tdi, awx). Invarte electromotorul si atat. Alte simptome: martor esp aprins si dupa un timp palpaie martorul bujii. Banuiam bujiile, drept pentru care cu o sarmulita pe plus la baterie si pe bujii, 3 si 4 arse ( nu facea scanteie la atingerea plusului pe bujie). Pentru mai multe, am facut o scanare cu urmatoarele rezultate :
VCDS Version: Release 908.0 Data version: 20090830
Thursday,05,October,2017,21:45:02:60804
Chassis Type: 8E - Audi A4 B6/B7
Scan: 01 02 03 08 09 0F 11 15 16 17 18 36 37 45 46 55 56 57 65 67
69 75 76 77
VIN: WAUZZZ8E73A033171 Mileage: 179050km/111256miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVF.lbl
Part No: 038 906 019 FP
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1538 
Coding: 00002 Shop #: WSC 63351 
WAUZZZ8E73A033171 AUZ6Z0B0119961
1 Fault Found:
18072 - Control Circuit for PD Injectors: Electrical Malfunction 
P1664 - 35-00 - - 
Readiness: 0 0 X X X 

idei, sfaturi ... multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut îmi pâlpâie și mie spirala în special dimineața cind pornesc motorul dacă îl opresc și îl repornesc nu mai apare cine poate sa ma ajute și pe mine cu ce problema ar avea va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!