Jump to content

Masuratori ajutatoare


pupa
 Share

Postare recomandată

salutari din partea forumului oltcit!!!

apelez la dvs in speranta de a rezolva cateva problemute arzatoare.

pe scurt, am nevoie de niste masuratori de care nu am dat in cautarile pe internet. mai exact, am nevoie de un cilindru de 1.5 cmc si de 1.6 cmc masurat. voi atasa si o poza pentru a ma putea face cat mai inteles.

p.s. topicul de la vanzari cu pistoanele de 1.5 este pus tot de mine, dar dupa contul fratelui meu, deoarece nu-mi mai aducem aminte parola... :)

sa auzim numai de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... nu am gasit butonul care sa-mi permita editarea mesajului... sorry pt post dublu.

am refacut masuratorile mele si se pare ca cilindrii de 1.6 nu ar fi buni nici in ruptul capului.

cei de 1.5 raman in picioare, asa ca astept in continuare macar distanta dintre prezoane si inaltimea inelului inferior(daca astea mi-s bune, restul nici nu mai conteaza...). repet: 1.5 cmc , 83X69 mm.

multumesc!

Modificat de pupa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate hstiu singura dif intre 1500 si 1600 e diferentza 83->85.5 la alezaj...

Cil de 1600 am sa-ti masor, de 1500 nu, dar are Oana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca nu difera decat alezajul, atunci este perfect!!! sigur imi voi putea forma o parere.

multam fain dom' mishu'! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eh... povestea este tare lunga, dar da! vreau sa folosesc piese cat mai calitative. plus ca motorul meu de ceva vreme nu mai este cum l-a lasat mama craiova.... :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce modificari faci? ca incepe sa sune interesant.. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai... povestea e lunga. drumul a fost lung si anevoios. intr-un final au venit toate piesele, am dat de cap tuturor problemelor aparute si asa s-a nascut:

departe de a fi gata. urmeaza imbunatatirea imbunatatirilor. masina se comporta exceptional la 0.9 bar, dar numai cerul este limita...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aoleo mama, ai pus turbo :) . super! mai da detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oauuuu, chestia asta trebuie pusa la tuning (chiar merita)! Ma ofer sa-ti dau o camasa si un piston de 1600 sa le masori cat vrei. Bravo! Nu stiu daca merita un Olcit investitia asta dar sincer: te apreciez, si asta spune multe ca eu sunt cam contra tuning ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de aprecieri! nu cred ca este asa de important daca merita sau nu investita, atata timp cat aceste lucruri se fac mai mult cu sufletul... restul e mai putin important! :P

daca imi poti masura cilindrul ar fi arhisuficient. apreciez gestul. :) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat pe pagina si nimic. am mai dat si pe linkuri si tot nimic... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de aprecieri! nu cred ca este asa de important daca merita sau nu investita, atata timp cat aceste lucruri se fac mai mult cu sufletul... restul e mai putin important! :D

daca imi poti masura cilindrul ar fi arhisuficient. apreciez gestul. :beerchug: :beerchug:

Eu de masurat l-as masura, dar n-am cu ce. Singura chestie pe care o am in momentul de fata e un shubler de pe vremea bunicii care are precizia unei rigle :tomato: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

dupa ceva timp, revin cu detalii.

din pacate, cilindrii de broscan nu se potrivesc pe blocul de oltcit. pistoanele se potrivesc la fix pe bielele de oltcit, dar ar trebui alezati destul de mult cilindrii ca sa incapa(in cea mai subtire parte a cilindrului de oltcit ar ramane cca 0.8 mm dupa alezare. muuuuuuuuuuuuult prea putin).

a doua treaba ar fi scaderea drastica a raportului de compresie(tinand cont cele scise mai sus cu alezarea, nu am mai calculat noul volum al camerei de ardere cu pistoanele broscanesti. pur si simplu nu mai are rost). daca ar scadea in valori omenesti, nu ar fi nici o problema... raport mic, presiune mare. si invers. :)

tin sa va multumesc ptr ca ati bagat in seama si topicul asta.

p.s. ca o mica paranteza, motorul meu a depasit bariera de 17000 de km, din care mai putin rodajul(3000 km) a mers "pe presiune" (mare zic eu... 0.6 bar cateva zile :) , 0.8 bar, 0.9bar si mai nou 1 bar) in conditii execrabile, alergat si toate cele. nu da in continuare nici cel mai mic semn de oboseala, lucru care ma incanta, mai ales ca devine din ce in ce mai fiabil cu modificarile ce i se tot aduc. gata, nu va mai plictisesc.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

salutare din nou. revin inca odata cu o rugaminte

m-ar interesa extraordinar de mult sa stiu care este distanta dintre prezoane pentru cilindrii de 1200 cmc (40 hp). ma poate ajuta cineva? :)

va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!