Jump to content

Lasting Service


Rapier
 Share

Postare recomandată

Mie nu mi se pare deloc ok sa o faca pe casco, iar motivul "pai il pune pe saracul vopsitor sa plateasca" ma lasa rece. Ai gresit, platesti (nemai luand in calcul si varianta premeditarii expusa de AlexA6). Eu daca fac ceva pt cineva contra cost si gresesc, platesc. Iar un sef de service sau ce-o fi care se roaga de client sa nu ceara refacerea lucrarii pe garantie ca va trebui sa-l taxeze pe saracul vopsitor care si-a bagat picioarele in ea de lucrare mi se pare penibil. Eu as reface lucrarea pe garantie si n-as mai calca acolo.

P.S. Chiar daca jacku a mai avut daune (si deci deja a pierdut reducerea de anul urmator), toate daunele se aduna si cand trec de anumite praguri se aplica penalizari pt anul urmator. Asta ca sa nu mai vorbim de chestia de principiu, de ce sa stea el la cozi la politie, casco, etc pentru ca altcineva a lucrat in sila?

P.S.2 Treaba asta cu se vad pete dar stati linistiti ca dispar in timp sunt povesti aiurea dupa parerea mea, am primit si eu o poveste d-astea la TopTen referitoare la luciul unei usi vopsite care "o sa dispara in cateva zile". Evident ca dupa luni bune, nu disparuse nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rapier

    38

  • Jacku

    13

  • ezekio

    9

  • drw99

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Bun...dar avand in vedere ca vopsitoria a fost facuta acum 6 luni...nu ar fi trebuit sa dispara?

So, una peste alta...ma duc la casco sau vorbesc cu dl sandu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU sincer nu vad de ce ti-ai pierde iar vremea pe la politie/casco si de ce ti-ai mari daunele la casco cand tu nu ai gresit cu nimic.... parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca nu am mai intrat pe topicul asta de ceva vreme. Jacku, chiar daca ai vopsit-o acum 6 luni, garantia este de 18 luni (ceva de genul asta din ce stiu). Daca nu vrei sa mai iti faci un dosar CASCO, eu zic totusi sa vorbesti cu Dl. Sandu, Ice are dreptate. De trecut pe acolo alta data...asta e alegerea ta.

:icon_thumright: PPPPP, am intr-adevar o relatie buna cu Dl. Sandu, te respect si pe tine ca coleg si membru forum, si tocmai de asta nu vreau sa ma bag in nici un fel de dispute, mai ales daca este o poveste mai veche. Fiecare poveste are doua parti si eu nu sunt judecator. Sper sa intelegi acest lucru si sa nu te superi ca nu "intervin". Pe cat posibil am incercat sa ajut pe orice coleg care a avut nevoie de serviciile Lasting, dar pana la urma, fiecare e "baiat mare" si trebuie sa se descurce. Iar mie nu imi place sa ma bag in ciorba altuia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu era nevoie sa intervii. Oricum eu am programul destul de incarcat...si ajung destul de greu. Poate o sa il sun pe dl sandu, ca idee sa aflu o a doua parere in legatura cu ce ar trebui sa fac. Deocamdata...nu prea am timp sa ajung pe acolo. Multam pentru sfaturi anyway.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Din pacate trebuie sa dau si eu o nota proasta acestui service, atat la capitolul calitatea lucrarii cat si la capitolul relatii cu clientii. La recomandarea lui Rapier m-am dus la ei sa vopsesc un eleron. Am dat mai intai un telefon dlui Sandu Victor (seful sau ceva mare oricum) si-i spun despre ce e vorba. Ma intreaba daca e facut din fibra sau original, ii zic ca-i din fibra si zice aoleo, pai la ala e mult de munca la finisare, te costa mai mult. Ok, zic eu, cat? Pai 150 RON. Ok, si cat dureaza? Pai il aduci dimineata si-l iei seara. Super, vin maine dimineata, e ok? Ok. A doua zi dimineata ma prezint la Lasting cu eleronul, dl Sandu Victor nu era, sunt indrumat catre altcineva de-acolo, dl Vali Dinu. Ma duc la el, ii dau eleronul, ii dau codul de vopsea (si-l noteaza pe telefon), ma intreaba daca "am vorbit cu sefu", ii zic ca da si plec. Banuind ca lucrarea nu va fi atat de scurta pe cat de optimist a fost dl Sandu, nu ma duc in seara aia. A doua zi pe la 2-3 dau un telefon (mentionez ca am de facut 20km prin traficul de Bucuresti pana la service) si intreb daca-i gata. Incepe sa strige p-acolo la oameni, ca unde-i eleronul, daca-i gata, ma tine asa vreo 3-4minute la telefon fara sa zica nimic, vorbea cu altcineva dupa care zice ca ma suna el in 5 minute ca nu gaseste pe nu-stiu-cine. Ok. Trec vreo 45 de minute, evident ca nu ma suna nimeni (mare surpriza). Sun eu iar. O luam de la inceput cu ce eleron, pt ce masina, aaa da. Incepe iar sa caute pe cineva care stie ceva de eleronul meu, nu gaseste si-mi zice intr-un final sa vin diseara pe la 6 ca-i gata. La ora 6 ma prezint la Service (alti 20km) unde sunt intampinat din nou de dl Vali Dinu care incepe si el cam nedumerit sa caute pe cel care se ocupa de eleron. Gaseste intr-un final eleronul aruncat intr-un coltz, exact asa cum l-am dus eu acolo. Ai zice ca ar trebui sa-si ceara scuze. Sanki. Niste motive total aiurea (gen n-a avut timp baiatul, a fost ocupat cu nush ce etc de parca m-ar privi pe mine chestiile astea) aruncate in sictir si-mi zice sa vin maine dimineata (era vineri, deci sa vin sambata) la ora 9 ca il fac acum si pana maine dimineata se usuca vopseaua. Ok zic, dar eu maine la 7 plec din Bucuresti asa c-o sa vin luni dimineata. Ok, cand vrei tu. Bun. Vine luni dimineata, am ceva treaba, n-apuc sa ma duc decat pe la 2. Nici prin cap nu-mi trece ca ar mai trebui sa dau telefon. Ajung acolo (alti 20km), surpriza. Eleronul tot nu era gata. Ca vezi c-a fost program scurt sambata si baiatul n-a apucat bla bla bla bla bla. (sarim peste faptul ca mi-a zis sa vin sambata la 9 deci faptul ca sambata a fost program scurt era total irelevant). Bataie de joc grupa mare. Bun, deci CAND e gata? Pai vino diseara pe la 6. Hmmm... ok. Pe la 5:30 ma suna si ma intreaba care-i codul de vopsea ca nu mai stie unde l-a notat. Ok... Zice sa vin maine la pranz. Ajung acolo a doua zi la pranz, eleronul gata! Wow, in sfarsit! Mi-l aduce, cand il vad sa cad din picioare, nu alta... Finisarea eleronului absolut ZERO, nu s-a facut absolut nimic, pur si simplu a aplicat vopsea pe el, la margini era asa cum e fibra nefinisata, cu moatze, coltzuri, chestii. Iar vopseaua... cea mai infecta lucrare de vopsitorie pe care am vazut-o in viata mea!! Nu ca le scapasera cateva puncte de praf, tot eleronul era dalmatian, punctele de praf erau practic parte din model!!! Asta este bataie de joc in ultimul hal, am fost la service-uri unde am vopsit ditamai capota fara niciun punct de praf iar pe un rahat de eleron de 5cm latime apar 200 de puncte de praf. Cica sa-l montez pe masina si mai vin peste 2-3 saptamani sa-i facem un polish. Ya right! Ii explic dlui Vali Dinu ca nu am cum sa accept eleronul in starea asta, chiar trecand peste calitatea lucrarii de vopsitorie, pentru ca eleronul nu este finisat! Nu pot pune asa ceva pe masina! Imi raspunde ca eu nu i-am zis nimic de finisaj. Fara suparare, nici de vopsea n-am zis expres. Intrebarea a fost "ati vorbit cu sefu'?". Am raspuns DA, am predat eleronul. Faptul ca in interiorul service-ului comunicarea este zero nu ma priveste. Asta trecand peste faptul ca este totusi evident ca un eleron facut din fibra si al carui nivel de finisaj initial este evident tragic privit si din avion, nu poate fi pus asa pe o masina. Trebuie dat macar cu un amarat de smirghel pe muchii, nu lasi atze atarnand din el. Mi se raspunde destul de obraznic ca pana la urma ei nu se ocupa de tuning, ei sunt service. Interesant in primul rand faptul ca o amarata de finisare a unei muchii vi se pare tuning si o lucrare prea complexa si totodata faptul ca atunci cand am vorbit initial nu a zis nimeni nimic de asa ceva. Anyway, mergem mai departe. Ma trimite sa "vorbesc cu sefu' daca nu-mi convine" ca el n-are ce face. Ajung la "sefu'". Apropo, fara suparare, dar "sefu'" mai are de lucrat la relatiile cu clientii. Imi zice ca atata vreme cat el nu a preluat personal eleronul, nu-si poate asuma niciun fel de raspundere. Daca il prelua el, era alta treaba. :P La faza asta m-a lasat masca. Mai ramanea sa ma trimita pe mine sa ma cert direct cu vopsitorul. Ii explic frumos ca nu am cum sa accept eleronul in starea aia si ca trebuie facut din nou. Buuun, zice du-te si incearca-l pe masina si vezi daca se vad alea si daca se vad il refacem. Ok, fair enough. Ma duc, il pun, evident ca se vedeau. Cu ocazia asta observ ca un defect al eleronului (o chestie de aprox 2-3mm) despre care am vorbit cu dl. Vali Dinu cand i l-am predat si a zis ca va incerca sa-l corecteze cu kit era inca acolo, bine-mersi. Zic ok, daca tot s-a intamplat asta duc inapoi eleronul la cel care l-a facut ca sa faca el corectia. Acolo este eleronul in acest moment, urmand ca vineri sa-l iau si sa-l duc din nou la finisat si vopsit. Momentan sunt in dubii mari daca il mai duc inapoi la Lasting dar nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice, imi pare rau de ce am citit aici. Nici mie nu mi se pare normal din punct de vedere al clientului, ca acesta sa aiba de suferit datorita lipsei de comunicare. Faptul ca timp de cateva zile nu s-a facut nimic, iara nu imi pare OK. Unul din punctele lor bune era ca se miscau foarte rapid si rezolvau problemele in timpul pe care l-au promis initial (daca nu aprea, evident ceva neprevazut pe care nu il puteau estima initial, dar nu e cazul la vopsirea unui eleron). Puteau spune de la inceput ca nu au timp si te programau peste cateva zile. Din moment insa ce au dat un termen, trebuiau sa se tina de el.

O sa vorbesc cu Victor sau cu Bogdan sa vad ce s-a intamplat si sa le spun ca isi pierd din clienti in felul asta (un client nemultumit intotdeauna va spune la alti 10...asta este o "regula"). Deocamdata nu am reusit sa dau de nici unul din ei pe telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat faptul ca nu s-au tinut de termen m-a deranjat (cu toate ca nu e OK dar fiind vorba doar de un eleron deci nu aveam masina blocata sau ceva nu era o tragedie) cat faptul ca m-au chemat de 2 ori total aiurea, 40km prin trafic de bucuresti si vreo 3h pierdute. Iar a 3-a oara ca sa vad ca de fapt suntem din nou de unde-am plecat. Oricum... nu trebuie neaparat sa vorbesti, adica nu pentru mine. Doar daca vrei tu sa le explici ca nu fac bine ce fac... cu toate ca tinand cont de faptul ca aveau curtea plina de masini, ma indoiesc ca-i va interesa prea tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ICE, te apreciez pt calmul, bunul-simt dovedit si rabdarea de a relata complet experianta ta inca neincheiata cu Lasting. Imi pare rau ca sunt oameni care considera ca un client este un gunoi care ii deranjeaza si care se poate duce in aia a masii daca nu inghite un tratament odios aplicat lui. Stiu ca fiecare service are astfel de oameni dar nutresc speranta ca timpul va cerne corect. Ce pacat insa ca ne lovim atat de des de acesti oameni. Cel mai bine ar fi sa luam atitudine de fiecare data cand drepturile noastre sunt incalcate. Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte util topicul. Ice are dreptate si daca eram in locul lui ii dadeam cu eleronul in cap si plecam. Oare nu exista un service serios in Romania? Numai oameni de genul asta exista in service-urile din Romania? Tocmai sunt in cautarea unui service serios unde imi pot vopsi masina asa cum trebuie. Am o dauna la casco (Omniasig) pentru 3 piese de revopsit si mi-au recomandat acest service. Sa astepte ei sa ma prinda pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare nu exista un service serios in Romania?

Ba da, dar, din pacate, in Bucuresti mai subtire. Vezi Elcar Gid Buzau, Nurvil Rm. Valcea, Metrotehnica Bucuresti ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elcar Gid are clienti putini, de aceea se poate ocupa bine de ei. Poate aici e secretul...Insa toata stima pt Vlad si Mircea, pe care ii cunosc personal de la AVIA Dreptatii... :soare:

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa specific si Brady Trade Bucuresti. Eu personal, cat am avut Skoda, am fost foarte multumit de ei.

Scuze de OT. Sa revenim la oaia noastra :soare: , adica Lasting Service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu care vroiam sa ma duc la ei sa fac o masina pe Casco...Multumesc Ice_2k. Problema e ca sunt din nou in aer si nu stiu unde sa ma duc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandesc ca este de datoria noastra de a nu face ca silcos care "ii era prea...nu stiu cum... ca sa le mai zica ceva"...ce sa-ti fie frate ? daca ti-au venit banii de la taticu sau de la vreo smecherie te doare-n sapca si "ti-e nu stiu cum sa zici ceva" ...parca nu-ti vine sa spui, dar ia sa fi muncit tu pentru fiecare banut in parte si sa fi mancat paine cu mustar 2 luni (Ionut stie :)) )) mori cu ei de gat...

parerea mea... :)

Prietene, banii nu au venit de la tata, care e pesionar, si nici din "smecherii", nu ma pretez la asa ceva. am muncit pe ei de mi-au sarit capacele. problema e ca nu mai am rabdare sa ma cert cu oamenii, si mai ales ca nu mai am rabdare sa fiu purtat pe drumuri de 7 ori. recunosc ca trebuie sa te "bati" pentru masina ta, dar, mi se facuse lehamite!

morala: nu ma pune la zid pt faptul ca nu am omorat pe nimei atunci. never say never!

Bafta Multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu vroiam sa ma duc la ei...

Mda ce sa zic...bataie de joc e putin zis.

Eu unul nu ma mai duc la ei. Mi se pare incredibil cata neseriozitate si cat dezinteres.

Pacat..chiar promiteau...

Sper sa realizeze si ei..ca au pierdut niste clienti importanti.

Asta e...inseamna ca au bani si clienti destui sa ne mai bage si pe noi in seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elcar Gid are clienti putini, de aceea se poate ocupa bine de ei. Poate aici e secretul...Insa toata stima pt Vlad si Mircea, pe care ii cunosc personal de la AVIA Dreptatii... :D

Poate ca ai dreptate, dar pe mine unul nu ma intereseaza cati clienti are service-ul la care ma duc, ci ce calitate imi ofera. In ultimul timp si Elcar Gid s-a mai aglomerat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nici eu nu am avut o experienta prea placuta cu ei...

Am fost sa schimb ambreiajul si cand au pus la loc cutia mi-au prins intre cutie si motor un fir, iar dupa treaba asta aveam aprins mereu pe bord indicatorul de la baterie. Le-am semnalat problema respectiva si m-au chemat pe alta zi, au spus ca ce au facut ei nu are nici o legatura cu indicatorul ...la un moment dat chiar aveau tendinta sa ma acuze ca venisem eu deja cu indicatorul deja aprins.

Ca rezolvare m-am dus in alta zi cu masina la ei si le-am zis sa "vada care e problema"...au verificat sigurante, au desfacut alternatorul (cu ocazia asta am schimbat si alternatorul degeaba)...pana la urma au gasit firul respectiv si au admis ca e vina lor ... asa ca va las pe voi sa trageti concluziile in privinta responsabilitatii celor de la lasting service si a modului de a trata clientii...eu nu mai vreau sa aud de ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Domnilor...Parerea mea despre acest service se rezuma la urmatorul cuvant: execrabil. Nu are importanta ca m-am dus la ei cu o dauna pe RCA, via Omniasig si unde mi s-a garantat ca masina va fi ca noua. Cert e ca eu a trebuit sa le indic ce piese trebuie sa-mi schimbe, a trebuit sa le demonstrez ca mi-au pus o bara spate de la un model mai vechi, nu au vazut ca suportul rotii de rezerva este rupt, ca radiatorul de aer conditionat era indoit si lipit de celalalt...Reparatiile de tinichigerie sunt grosolane, aproape inexistente...Capota, despre care Bogdan Dumitrescu sustine ca este noua si, bineinteles, a si taxat Omniasigul ca atare, este CU SIGURANTA cea veche ciocanita bine....Dealtfel are un luft imens...Concluzia:Omniasig nu raspunde de calitatea lucrarii, service-ul se jura ca el nu fura. Va trebui sa fac reclamatii peste reclamatii, sa chem ANPC-ul, eventula RAR-ul si de ce nu si politia (atata vreme cat sustin ca au montat un element despre care sustin si l-au taxat ca fiind nou si am dovada ca nu este nou-constatare la service autorizat, asta se cheama inselaciune, in orice dictionar te-ai uita). Deci daca doriti experiente neplacute si tratament dambovitean de cea mai joasa calitate va recomand aceasta grota zisa service auto...

Vazand ca este vorba de o femeie, au ciocanit capota ca sa nu mai arate indoita, au schimbat un far, au pus si ei o bara pe spate pe care o suspectez ca au luat-o de la dezmembrari si...gata. Cum naiba sa nu observi ca mecanic ca suportul de roata de rezerva este rupt, ca radiatorul este indoit, ca bara e de la un model mai vechi, la portbagaj reparatia se vede din avion, loviturile de ciocan fiind mai mult decat evidente si nici macar nu s-au obosit sa acopere cu chit si vopsea.

Sunt convins ca e vorba de faptul ca nu dau nici-un ban pentru aceasta reparatie si vor sa incarce Omniasigul cat mai mult si sa lucreze ei cat mai putin. Parerea mea e ca se pun cu cine nu trebuie (lucrez la o casa de avocatura) si daca vor sa stea prin tribunale in loc sa-si faca treaba, atunci ok...sunt dispus sa fac si acest pas fiindca m-am saturat de execrabila calitate a profesionistilor din tara asta, si aici ma refer si la acest service si la Omniasig. Cred ca cineva trebuie sa ia atitudine si sa dea un exemplu: vor controale si complicatii? Ok le vor avea pe toate...M-am saturat ca dupa 5 saptamani masina sa nu fie inca gata si sa arate de parca a fost facuta pe camp de un tractorist

PS:Este vorba de masina sotiei, un 206, si nu de masina din semnatura

Modificat de iantza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update...Cu interventia asiguratorilor, Omniasig s-a deblocat situatia. Reparatiile si piesele "incriminate" vor fi schimbate. Insa pentru tot acest circ Bogdan Dumitrescu a fost dat afara si a trebuit ca Dl. Sandu sa fie pus intr-o situatie penibila. Imi pare rau de faptul ca imaginea unui service a fost terfelita de prestatia unei singure persoane...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as vrea/as fi vrut sa ma duc pt o vopsire bara si aripa....azi.. ink ma mai gindesc, ce bine incepuse topicul si cita incredere imi daduse ca Rapier fusese multumit!

Iantza consider ca e corect ce ai facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine ca ai facut scandal, daca toleram interventii de genul asta in oricare dintre service-urile la care mergem nu o sa creasca in veci calitatea serviciilor prestate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar citind topicul e clar ca au servicii din ce in ce mai slabe.

Din pacate si eu am schimbat la ei in primavara uleiul ,filtrele si cei 2 baieti care au facut operatia nu mi-au placut.A durat circa 1/2 ora ca sa amorseze filtrul de motorina,timp in care au dat la automat de s-au saturat :D

PS: Aviasol ,in acelasi timp vreau sa-ti multumesc pentru ajutorul dat pt.repararea afisajului climatronic la renault laguna II :lol::):)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la Lasting sa-mi fac revizia si cu aceasta ocazie am discutat cu Dl. Sandu in legatura cu problema despre care a scris iantza.

Nu vreau sa intru in dispute cu nimeni, nu iau apararea nimanui, nu mai intereseaza pana la urma ce s-a intamplat (mai ales ca incidentul s-a inchis). Vreau doar sa spun un singur lucru. Iantza, imi pare rau, dar te-ai inselat cu privire la capota. Ai spus mai sus (si inca cu majuscule) ca aceea capota este "cu siguranta" capota reparata si nu una noua. Este totusi o capota noua. Astazi, impreuna cu Dl Sandu si un reprezentant Omniasig venit pentru asta, am examinat pe toate partile capota care a fost pastrata. Se vede clar ca nu exista decat un singur strat de vopsea si sub el este acel grund/pregatire de vopsea de culoare neagra, asa cum vine ea ca piesa noua. S-a zgariat capota in multe locuri, inclusiv in zona in care a fost lovita cea originala si nu se vede altceva. Nu are nici pic de chit si poti sa o iei sa o testezi si la sonda de la Computest sa vezi ca nu este una SH reparata (cu atat mai putin cea din accident). Unul din motivele pentru care ai facut scandal, a fost ca te-ai inselat. Asta e, fiecare mai poate gresi. Nu ma pronut cu privire la celelalte obiectiuni ale tale (far, etc) pentru ca nu le-am vazut cu ochii mei si nu pot spune nimic despre asta

P.S. Am evitat ceva vreme sa spun cate ceva pentru a nu fi declarat partinitor, dar rog colegii care nu au ceva mai bun de facut decat sa comenteze aiurea sa se abtina. Nu ma refer la cei care au ceva de spus de rau (sau bine) legat de service, ma refer la cei care isi dau cu presupusul si zic: "bine ai facut", "nu avem nevoie de asa ceva"...etc (nu am reprodus toate remarcile). Topicul este unul de feedback in care persoane care au avut contact direct cu Lasting isi exprima parerea buna sau rea (nu am o problema cu asta). Tot pentru a nu umple topicul acesta de discutii inutile, daca aveti comentarii legat de asta, astept sa imi comunicati pe PM. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!