Jump to content

Lasting Service


Rapier
 Share

Postare recomandată

  • Replies 170
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Rapier

    38

  • Jacku

    13

  • ezekio

    9

  • drw99

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Atat trebuie sa dureze - 3 zile.

Service-ul bun nu se apreciaza (in viziunea mea) dupa aparente (cafele, frumusete, canapele , canapele samd) ci dupa realitati (calitatea reala a serviciilor). Daca vrei cafea si crochete si scaune de asteptare comode sunt cel putin 100 de locuri super in Bucuresti. Lucrarile executate sunt indicele de profesionalism.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda mi se pare foarte ciudat 3 zile.

Nu e chiar așa rocket science ca s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ezekio, nu am vrut sa ma bag ca sa nu se interpreteze, dat fiind faptul ca eu am deschis acest topic si sunt in relatii foarte bune cu Victor (asa il cheama pe patron, Sandu Victor). De cand am masina numai la ei mi-am facut tot. 5 dosare de dauna pe CASCO anul trecut, unul anul asta, revizii, etc. Evident ca nici un service nu-i perfect. Nu toata lumea a fost multumita si evident nu toate feedback-urile sunt pozitive. Citeste insa si mai in urma. Sunt si colegi care au fost la ei si au fost multumiti. Exact cum spune si PPPPP. Nu te lua numai dupa aparente. Daca vrei un service care arata "lux", du-te la Porsche...dar o sa vezi ca in afara de luxul ala in rest e cam varza (bine, in ultima vreme se pare ca incep sa-si revina). Te intereseaza sa iti iasa masina bine sau sa stai in hol pe canapele de piele, la caldurica si sa bei cafea? Eu zic ca prima parte...

Acum cu vopsitul. Nu sunt de meserie dar incerc sa inteleg logic si sa explic la fel. Colegii care sunt in domeniu pot confirma sau nu. O zi pentru dezechipare/demontat, o zi pentru vopsit, o zi pentru echipat/montat. Total: trei zile. Si asta e acoperitor. Se poate probabil face si in doua zile dar fiecare service isi ia si el o marja de siguranta. Ca sa iti dea jos aripa, probabil trebuie sa dea si bara jos, instalatia electrica de pe acolo deconectata...sa nu crezi ca e asa usor.

P.S. Scriu numai eu pe aici pentru ca Victor nu prea intra pe forum decat ca sa citeasca. Vorbeste eventual cu el si spune-i ca esti de pe forum si ca il rogi daca se poate sa o faca mai repede. Citeste te rog primul meu post (de la inceputul topicului) si o sa vezi ca si eu am fost un pic dezamagit de locatie cand am ajuns prima data la ei. Intre timp insa, lucrurile s-au schimbat.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut si eu ieri pe la Lasting Service (recomandat de la Omniasig) pentru o reparatie pe Casco la BMW, o mica zgarietura in parcare. Mi-am facut programare pentru 9 ianuarie. Am de inlocuit usita de la rezervor cu tot cu balamale, bandoul, de indreptat putin aripa (in spatele rotii) si de vopsit aripa, usita de la rezervor si bara spate. Sper sa iasa bine, vad ca multi dintre cei care au avut de-a face cu ei n-au fost multumiti. Mi-au promis ca dureaza 3-4 zile.

post-3397-1196348030_thumb.jpg

O sa revin cu detalii dupa ce fac reparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am postat aici pentru ca sunt posesorul unui golf IV 1,9TDI 2001.

In al doillea rand vreau sa remarc ca informatiile postate referitoare la service-ul Lasting le-am gasit foarte utile, lucru pentru care va multumesc

Drept urmare m-am gandit sa impartasesc la randul meu experienta avuta cu Lasting Service:

Masina a fost lovita din stanga in roata, aripa si bara fata.

Roata a fost descentrata si buza jantei putin indoita.

Aripa a fost impinsa in sus indoita tare si smulsa din bara de plastic.

Bara de plastic fata a fost gaurita datorita faptului ca suportii prin care era prinsa de aripa s-au smuls.

Constatarea facuta la Alto suna astfel (de inlocuit): pasaj plastic stanga fata aripa, bara fata, aripa stanga fata, ornament proiector stanga, reparat contraaripa stanga.

Lucrarea de tinichigerie a fost facuta la Lasting

+ pentru bara si vopsitorie

+ pentru promptitudine

- potrivire aripa care este aproape lipita de capota (cred ca asta e din cauza contraaripi de care aceasta este prinsa in partea de sus se de care ei nu s-au atins)

- un minus mare pentru ca bara fata "s-a rupt in timpul demontarii" chipurile Din cate stiu eu sunt cca 6 suruburi usor accesibile iar bara putea fi reconditionata

-? pentru ca am ramas cu bucata de burete din poza atasata, care cred ca isi avea locul intre aripa si far. Va rog daca stie cineva sa imi spuna si mie de unde ar putea fi buretele. Are pe el ul L care nu se vede in poza.

post-18846-1196891815_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cleanu, ai vorbit la service cu Sandu Victor sau cu cel care ti-a predat masina despre aceste probleme? Chiar daca ai observat mai tarziu, beneficiezi de garantie pentru lucrare. Ar trebui sa atragi atentia asupra problemelor observate si sa insisti (frumos si politicos, nu e nevoie sa faci urat) sa se rezolve. Ma refer la alinierea aripii si rezolvarea problemei cu buretele ala.

Ai afirmat de asemenea faptul ca "crezi" ca nu s-au atins de contraaripa. Ce te face sa crezi asta, faptul ca nu e aliniata bine aripa? Ai intrebat despre asta? Daca la constatare era dat "reparatie contraaripa" nu se vede daca au reparat sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce am scris m-am straduit sa fie o concluzie cat mai obiectiva, dar fara sa sufoc in detalii.

Am recitit de mai multe ori ce am scris si nu mi se pare ca are ton de "facut urat". N-am intentionat asta si nici de acum incolo nu intentionez asa ceva

1. Alinierea aripii: aripa a fost adusa de mine, noua, dar cu ceva puncte de rugina pe care le-au scos inainte de vopsire.

Dupa ce a fost data aripa jos au constatat impreuna cu mine ca nu e atinsa contraaripa. La cat ma pricep si la cat pot observa ochiometric am fost de acord. Totusi am facut observatia insistent ca aripa veche era aproape de capota si sa nu iese si cea noua la fel. Raspunsul a fost ca se regleaza cand o pun pe masina. Se pare ca reglajul nu a iesit. (logic ar fi ca suportul pe care sta (contraaripa ) nu e in regula)

2. Buretele l-am gasit in portbagaj cu observatia lor "asta nu stim de unde e", eu nici atat, dar mi-am exprimat convingerea ca e din masina

Din cauza asta am cerut pareri si ajutor casa pot continua discutia cu ei cat de cat argumentat si civilizat ,dupa ce consider ca am fost refuzat politicos, nu sa ma duc sa ma plang la domnu Sandu Victor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Am inteles. Nu m-am facut eu inteles bine. Nu am vrut sa spuna ca AI FACUT deja urat. Doar am vrut sa spun ca "insistentele" sa fie pe un ton si limbaj frumos atunci cand vei merge sa vorbesti cu ei. Nu aveam cum sa stiu ce fel de persoana esti si majoritatea cand "insista" o fac pe ton de scandal...lucru la care nici un service nu este "deschis". Am inteles acum ca vrei sa mergi si sa discuti politicos cu ei.

Cred ca partea cu aripa va putea fi rezolvata. Cu buretele ala nu stiu ce sa spun, poate afli de la vre-un coleg cu acelasi model de masina de unde poate proveni. Cei de la service se poata sa nu cunoasca in detaliu chiar toate reperele de la toate marcile/modelele ce le trec pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am stat vreo 2-3 ore pe la Lasting azi datorita penei de curent :blink: . I rest toate bune si frumoase am bucsele schimbate la Lupo si geometria facuta :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ezekio, ma bucur ca esti multumit si iti dau dreptate la ambele "-" de care ai spus. Drumul de acces este prost rau si plin de noroi iar in priviinta murdariei lasate in interior la fel. Mi-e nu mi s-a intamplat, dar au fost si alti colegi care au reclamat acest lucru: faptul ca nu se pune folie pe scaune (desi au ca la mine folosesc) si pe jos, manson de folie pe volan, etc. Despre asta o sa ii spun lui Victor prima data cand il vad. Nu cred ca este un efort prea mare pentru ei si ar imbunatati imaginea...altfel te uiti la niste mecanici care lucreaza ingrijit si se feresc sa lase murdarie in urma lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
O sa revin cu detalii dupa ce fac reparatia.

Luni am dus masina in service, astazi am luat-o. Era gata de acum 2 zile, dar a intarziat acordul de plata de la Omniasig.

Am fost placut surprins cand am lasat masina de faptul ca am facut un proces verbal cu toate detaliile despre masina.

Si acum concluziile dupa reparatii.

Bandoul de pe bara spate trebuia inlocuit din cauza ca in partea dreapta avea o mica julitura. A venit doar partea centrala a bandoului, si am cerut sa nu-l mai inlocuiasca deloc, dar sa-l vopseasca pe cel vechi. A iesit ok, doar ca nu a fost si montat corect la loc pe masina. S-a rezolvat in 5 minute. Bara a fost revopsita ok, numai ca n-a fost data jos de pe masina pentru vopsire. Preferam sa fie data jos inainte sa fie vopsita, asa era mai normal.

Aripa deasupra rotii unde era un pic stramba a fost indreptata ok, dar nu perfect. Daca te uiti cu atentie se observa. Vopseaua data acolo avea cu totul alta culoare fata de restul (avea o nuanta de mov), si se vedeau prin vopsea zgarieturi de pe kit, care nu fusese bine finisat. Masina a intrat din nou la vopsitorie, portiunea a fost finisata, revopsita, lacuita si polishata in aproape 2 ore, cu mine de fata, si pana la urma m-am declarat multumit. Sper sa nu se schimbe din nou culoarea. Ceea ce m-a mirat e ca in 2 zile de cand masina era gata si era in curte nu a observat nimeni diferenta de culoare si faptul ca se vedeau zfarieturi pe sub vopsea...

Am remarcat si urme de praf de kit pe tapiterie (pe ambele scaune din fata) si pe usa de sofer. Ma asteptam, dupa ce-am citit pe acest topic. Au ascultat si muzica in timp ce au reparat la masina pe mp3 player-ul meu. In resta n-am sesizat sa fi umblat prin ce am mai lasat prin masina. Am primit inapoi si usita de la rezervor care a fost inlocuita cu una noua.

In concluzie sunt multumit, dar se putea si mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ieri am scos focusul din service pentru o lovitur

Modificat de ezekio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...asta cu drumul ma deranjeaza si pe mine...mai ales cu suspensii sport si garda coborata. Si trebuie sa ajung la ei spre sfarsitul lunii sa-mi vopsesc noua fusta fata si sa o montez... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am ajuns zilele astea pt schimbat planetare, palcute, ulei, filtre si un tampon de motor totul a decurs f bine deci se va reveni in cazul in care voi mai avea nevoie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat si eu zilele astea cilindru receptor cu rulment de presiune ambreiaj, ulei, filtre, bucse punte spate.

Totul a fost OK si rapid. In 4 zile mi-am luat masina inapoi, in conditiile in care la Porsche ma programau de abia pe 20 martie :vaidecapulmeu:

Deci si eu voi reveni cand va mai fi nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am contacta si eu pe dl Sandu astazi..operatiunea=vopsire bandouri laterale pe un golf v candywhite..pretul estimat de dansul a fost super ok..numai ca a indicat ca va face operatiunea fara sa le mai demonteze,motivand ca daca se demonteaza,se vor stramba iar cand vor fi puse la loc,se vor vedea nasol.A mai precizat si ca plasticul va fi preparat inainte de vopsire.ce spuneti?

e ciudat ca nu le da jos?iese o lucrare de calitate?

astept cat mai curand sfaturile voastre.multumesc.sperca dupa (daca o sa fac lucrarea)sa pun poze sa vada si restul lumii interesate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a avea pretentia ca sunt expert, stiu din mai multe surse ca anumite elemente de plastic se vopsesc pe masina pentru a nu se deforma la caldura cuptorului. Probabil, cu multa atentie si reglaj al temperaturii cuptorului, se poate vopsi si dat jos de pe masina. In general insa la service-uri, in cuptor pot fi bagate la un moment dat mai multe elemente care trebuie teoretic setate la temperaturi diferite...in plus de temperatura depinde si timpul de uscare. Nu stiu daca in plus mai pot aparea si deformari la demontarea bandourilor.

Pot spune ca la fel a vopsit si ValiX la masina sotiei si intr-un alt service. Totul a iesit foarte bine, deci nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme si vezi ca la fel se procedeaza si in alte parti. In plus, ai garantie la lucrare. Si da, plasticul se pregateste diferit de metal inainte de vopsire. Se foloseste alt primer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa merg la ei pentru reparare/reprindere/constatare defect la scutul de plastic al unui beetle? pot sa merg fara programare pentru atat sau sa dau inainte un telefon. ma avantajeaza service-ul pentru ca este foarte aproape de casa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!