Jump to content

radiator infundat?


calin_bm
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor, am un Passat B 5.5 din 2001 cu motor 1.9 AVF, care se manifesta ciudat, în sensul că face presiune pe furtunul gros de sus, la desfacerea busonului eliberează o presiune destul de mare, iar daca merg cu ea mai agresiv, adică peste 3000rpm, da afara lichidul din vas pe supraplin. Am înlocuit de 2 ori busonul vasului de expansiune si face la fel. Nu scoate bule in vas, baga caldura normal, temperatura sta la 90 fix. Marea mea nelămurire este ca furtunul gros de care pomeneam mai devreme ca se întărește, este cald până la 2- 3 cm de intrarea în radiator, iar radiatorul este tot timpul rece.  Este posibil  sa am radiatorul înfundat ? 

Modificat de bogdan_cza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    9

  • Golf 4 1.6 FSI

    9

  • apasaciu

    7

  • calin_bm

    6

Pare ca problema e la garnitura de chiulasa ,sunt necesare investigatii ,test co2,....

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare! Incerc sa imi dau seama daca am problema cu presiunea sau cu fierberea. Problema suna asa: schimbat distributie cu pompa hepu pale metal acum 1000km. Tot atunci si radiatorul care era fisurat cu unul care se vedea ca e mai infundat dar circula apa. Dupa 1000 km, la un drum  pe autostrada dupa putina forja s-a aprins bec lipsa lichid ..  apa 130 si s-a oprit singura. Am tras pe dreapta ... apa lipsa, furtun de sus de la radiator sarit. Am pus furtun si am pus vreo 3.5 l de antigel si apa ce aveam la mine. Fierbea instantaneu si venea afara. Pana la urma s-a potolit. Acum sta la nivel, dupa 350 km dar daca desfac busonul scoate apa cu presiune afara- la un drum de 220km. O sa verific si in oras sa vad cum face. Temp nu a mai sarit de 90 dupa evenimentul acela. Am hotarat sa pun un radiator nou sa scap de o grija. Ce parere aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba tu garnitura de chiulasa, nu radiatorul. 

Ti-a sarit cupla de la furtun, ai ramas fara apa si ti-a fiert motorul. Garnitura de chiulasa e pa pa. De aici si presiunea in instalatia de racire, intra compresia in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare imi este frica ca ai dreptate. Totusi, azi dupa 8 km din care ultimii in forja, am oprit, am desfacut usor capacul si aproape nici un pic de presiune. Un fas scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte dupa drumuri mai lungi si un pic de forja. E in prima faza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Dupa 15 km in oras pe caldura asta fierbea cand am desfacut busonul. E ciudat ca am 90 pe bord si cu toate astea ventilatorul de clima mergea fara contact, lucru care nu s-a mai intamplat lana acum de 6 ani. Eu am schimbat pompa apa si radiatorul cu tot cu termocupla. Sa fie totusi ceva pe partea asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Cand vasco nu mai face fata ajuta si cel de la clima. E perfect normal, doar ca pana acum nu l ai incins asa tare.

Patit si eu pe vremuri pe pod la Agigea, geamuri deschise, clima off, afara 45 si cate 1m pe minut. Atunci l am auzit ca a pornit si ventilatorul de la clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor oprit.. contact luat... masina inchisa... ventilator clima pornit. In 6 ani nu am vazut vreodata ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolva odata cu garnitura si n-o sa mai auzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtun de sus fierbinte - se poate apasa lejer, temp 90, dupa 20 min furtunul de jos rece. Nu cumva termostatul nu deschide? Parca cel de jos e cel cu flansa cu termostatul daca nu ma insel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu inca n-am auzit de termostat blocat la generatia asta, dar il poti schimba, e vreo 35 de lei unul nou Behr sau echivalent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ca sa fii impacat scoate  afara termostatul si circula asa vreo 2 zile, vezi cum se comporta. Atat turul si returul vor trebui sa se incalzeasca uniform. Mizerie ai intre radiatoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am scapat :) 

Am schimbat radiatorul, se incing amandoua furtunele acum. Cu tester pe ea am facut aprox 40 km mai sportiv din care 20 tinuta in 3000 ture constant. Apa nu a sarit de 89 de grade - a oscilat intre 87.3 si 89(pe vag-com la engine). Cand am oprit si am desfacut busonul aproape ca nu avea deloc presiune in instalatie.

O sa o tin sub observatie, dar cred ca radiatorul a fost. Termostatul e clar ca functioneaza cum trebuie, iar cu radiatorul asta nu mai fierbe. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca radiatorul e infundat, ma intreb cum e caloriferul din bord, care are celulele mult mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut greseala sa inlocuiesc radiatorul cu unul sh acum 1 luna max  :( mi-am meritat-o...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!