Jump to content

radiator infundat?


calin_bm
 Share

Postare recomandată

salutare....sunt nou pe acest forum si sper sa obtin si eu niste raspunsuri...mi-am cuparat un passat 2003 1.9tdi 130 cp..si dupa 2 saptamani au cam inceput prolemele...m-am dus in poiana brasov(solicita motorul pt ca se urca) si mergeam pe linie dreapta cu 110km/h si in curbe cu 90..si cand mai aveam cam 5 km am simtit ca masina nu mai tragea(e ca si cum turbina nu mai exista)...mi s-a aprins in comp d bord becul cum ca trebuie sa verific racirea motorului....cand am ajuns acolo am obervat ca nu mai am apa in vas...i-am pus apa si a inceput sa traga ca inainte....a 2 a zi m-am dat cu ea prin oras si la fel pierdea apa...pana la urma mi-a dat seama ca e pe la aeresirea vasului de expansiune si am crezut ca s-a slabit garnitura de la busonul vasului ...am cumparat altul si nu mai curge ca inainte dar vad ca mai pierde cateva picaturi p la aeresire si cam scade apa in vas....acu cand iau busonul de la vas dupa ce merg prin oras e o presiune mare ca imi da apa afara ...de 2 ori mi-a dat....furtunele sunt cat de cat tari dar nu am apa in ulei sau ulei in apa..sau spuma in ulei....sincer as vrea sa stiu ce poate fi ca sa stau mai linistit sad3.gif ...multumesc anticipat ....a..si inca ceva..apa nu depaseste 90 grade..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    9

  • Golf 4 1.6 FSI

    9

  • apasaciu

    7

  • calin_bm

    6

90 de grade arata in bord dar acolo e o smecherie ca are un circuit de compensare. Ventilatorul actionat electric porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie si garnitura de chiulasa.Este "ciupita" si scapa compresie in sistemul de racire.Asta ar putea fi una dintre cauze!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normala presiunea ce se creeaza pe instalatie si apa sa iti stea la 90 grade.

Presiunea mare o s-o ai atunci cand motorul este cald (sau imediat dupa ce l-ai oprit), dupa mai scade. Se face presiune pt ca este circuit inchis si pompa de apa nu sta de pomana, face preiune cam 6 atmosfere, parca.

Rezolva pierderea si o sa fie ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa te sperii, dar si eu am avut aceiasi problema, imediat dupa cumpararea masinii si era chiulasa fisurata. Roagate sa nu fie aceiasi problema si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borisake....din cate stiu eu, presiunea in sistemul de racire nu sare de 2 atmosfere!La 6 atmosfere ar pocni absolut toate componentele sistemului!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pui furtunul de la vasul de expansiune intr-un borcan si accelereaza , si daca scoate bule de aer , inseamna ca ii piscata garnitura de chiulasa , sau chiulasa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu stiam de 6, dar nu ma contrazic. Poate am exagerat eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, presiunea in sistemul de racire trebuie sa fie aproximativ 1 bar :) , adica un bar peste presiunea atmosferica. La presunea asta apa fierbe la 120 grade celsius ceea ce e mai mult decat safe pentru un motor care functioneaza la 90 de garde celisuis ...

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...
Golf 4 1.6 FSI

Sall, am si eu o problema foarte nasola la un golf 4 din 2003, imi creste temp la apa, am schimbat ventilatorul cel mare (260 lei nou), sonda de temperatura de pe radiatir si cea de pe motor ( 40 lei bucata ), azi i-am scos termostatul si era facut praf, parca curgea rugina din el, l-am desfacut si i-am pus doar capacul dar se pare ca apa tot creste, am incercat sa las masina pornita cu capacul de la borcanul de expansiune ( unde pui apa ) dat jos si la 90 grade in bord imi arunca apa parca avea apa pe instalatie :( nu mai stiu ce sa fac, am fost la 3 servisuri si nu stiu ce are, imi vn sa ma omor.... :((((.....Masina am luato de 2 luni de la un vecin si iam schimbat si uleiul ac vreo 500 km, in total de cand am luato vreo 1200 km si mi-a aparut aceasta problemA .... :((((

parca avea aer pe instalatie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la un mecanic decent. Ai garnitura chiulasa arsa sau chiulasa fisurata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stabileste exact daca apa fierbe sau creste presiunea in instalatie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se tine motorul in functiune cu capacul scos de la vasul de expansiune. In lipsa presiunii, apa fierbe mai repede.

Chiar si in stationare, trebuie sa porneasca electroventilatoarele de pe radiator inainte sa-ti fiarba apa. 

Verifica si asta.

Dar eu zic sa te pregatesti de o garnitura de chiulasa. Probabil ventilatoarele nu mai functioneaza si s-a mers asa cu masina pana a fiert apa. Dupa asta, nu mai conteaza. Trebuie schimbata garnitura si probabil planata chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1.6 FSI

Nu stiti niciun servis prin Dr Tr Severin care se ocupa cu asta.. ?

Dupa ce schimb garnitura trb sa schimb si uleiul ( l-am schimbat de vreo 600 km ) ?...Are ceva daca o utilizez o luna fara termostat ( l-am dat jos ca era facut praf, ruginit foarte rau, a trb baiatul de la servis sa il taie si mi-a pus doar capacul )....dupa ce mi la pus si am pornit masina mi-a apaut un martor in bord ( un rubinet ),mecanicul mi-a spus ca este de la termostat ca nu mai are senzori sa citeasca - ceva de genul mi-a spus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca circuli fara termostat, e posibil sa nu mai ajunga la temperatura de regim si sa ai un consum crescut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1.6 FSI

pt 2 litri de benzina la 100 km nu ma omor, eu sa vad ce fac cu reparatul ei, mai ales ca majoritatea servisurilor sunt pline de cretini care ar vrea sa manance banii de pe tn :(

ma puneau uni sa schimb pompa de apa dar si distributia ... desi are 10 000 km :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1.6 FSI

nu stiu ce sa mai fac....de la ce ar putea sa fie....astazi sunt programat la un servis sa vad ce o reusii sa faca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat problema si am tras niste concluzii, ai primit niste sfaturi. Ce-i cu smiorcaielile astea de fetita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1.6 FSI

Nu este nicio smercaiala. Am pus termostatul ( 460 lei de la VEMO cu tot cu senzori ) si se pare ca nu mia m-ai crescut temperatura la apa peste 90 de grade. Am pus apa simpla in borcanul de expansiune, asa mi-au zis domnii mecanici sa o folosesc cu apa normala pana luni cand o sa bagam antigel. I-am dat si puţin in " gura " mai bine zis i-am dat in treapta a 2 pana la 90 km, si cu treapta 1 tot in talpa, dar tot nu mi-a crescut apa....Doamne ajuta....ACUMA am de gand sa plec mai departe cu ea si sper sa nu mai am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1.6 FSI

Stie cineva insa dc crestea temperatura la apa fara termostat, si acuma cu termostatul pus nu mai creste ?..... acuma ma pregtesc sa dau o tura cu ea

Si inca ceva, cam ce culoare trebuie sa aiba uleiul din motor dupa aproximativ o mie de KM ... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1.6 FSI

Am dat o tura cu ea in forja.....se pare ca nu mi-a crescut temperatura mai mult de 90 de grade, dar nu am vazut nici-o activitate a ventilatoarelor de racire ( am verificat decat cand era oprita masina ), dar temperatura tot nu mi-a depasit 90 de grade ( am pus apa de la rubinet pana luni cand bag antigel ) si se poate sa nu fi fost nevoie de ele sau au pornit cand mergeam cu ea ( 130 km/h dar din cauza asta poate sa racit si prin grila)....... Sper sa nu mai intampin vreo problema cu ea, si urez la toate persoanele DRUM BUN SI FARA INCIDENTE...................daca se poate sa imi raspunda cineva la intrebarile de sus :).....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1.6 FSI

   Cate era sa schimb din cauza ca era intre deschis si inchis si mecanici ziceau ca nu are nimic termostatul :D

11655579_922250014498917_1558429315_n.jp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca asta e cel vechi. Cel nou e acum pe masina si nu sunt probleme, nu?

Gandeste-te ca rugina aia s-a adunat din motor. Deci aceeasi salata mai e si prin alte parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4 1.6 FSI

acuma nu mai face probleme, dar mecanici nu sar prea ocupa de curatarea instalatiei ... :( si nu stiu pe unde sa ma duc sa ii fac niste "spalaturi"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
On 24.11.2006 at 19:42, calin_bm a scris:

cum sta treaba:cu motorul oprit,la deschiderea capacului vasului de expansiune al antigelului,iese aer cu foarte mare presiune si antigelul reintra in vas de pe furtune.care sa fie problema?s-a mai intalnit careva cu treaba asta?

Am si eu aceeași problema  , stie cineva care e problema? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!