Jump to content

Consum Fabia


BogMW
 Share

Postare recomandată

Probabil din cauza ca nu se incalzeste motorul. Eu merg pana aproape de aeroport, cam 10km si imi consuma cam intre 6.5 si 8 (am avut si 6.1). Daca e foarte aglomerat prin oras max 9-9.5, fara AC. Am observat ca, consuma foarte mult pana se incalzeste motorul. Acum ca s-a racit putin vremea, parca trage un pic mai bine si consuma si mai putin. Stiu si scuze de offtopic, dar ce benzina folosesti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti spune eu....aceeasi ca si mine. efix rompetrol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata, 3.5 grade ... cam frigut afara. Distanta acasa-servici de 3 km. Motorul se incalzeste repede dar consumul e de 9, maxim 9.5%

Cat timp or fost peste 10 grade dimineata, aceeasi distanta/traseu consumul e aproape 8 %.

Dar pe distante scurte nici nu ar trebui sa verific consumul pt ca nu e f relevant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e relevant cat timp nu parcurgi decat 3 km pana la job si 3 inapoi (tot pe motor rece)

iar pt un diesel faptul ca nu sta in sarcina, ci e frecat la relanti in trafic bara la bara, nu il prea ajuta sa atinga temperatura de regim

1.4 benzina se incalzeste mai rapid decat 1.9 TDI; ce sa mai povestim despre un 1.8 sau 2.0 benzina....(insa si consumul e corespunzator...)

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e. Minim am scos 4.8 pe un drum de vreo 350 km, constant la 90-100. Dar am si prins odata, am facut 100m cam in 20 min, cu motorul rece, consum 17. Eu folosesc benzina doar de 95 de la MOL, cea mai chepa. Dar ma gandesc sa incerc si Petrom 95.

Foarte multumit. Mi-am instalat ieri si un mp3 LG (cu LED-uri verzi), suna si arata superb. O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este irelevant consumul pe distanta de 5km cu motor rece. eu merg pana la lucru dimineata. sunt 5 km. primele 15 minute ma bucur nespus de mult daca am ocazia sa dau treapta a-2-a. in rest merg doar cu a-1-a. cele 15 minute (care au fost intr-o zi 27) inseamna 2 km. restul de 3 km ii fac pe un traseu mai putin aglomerat unde dau si treapta 3. de la consumu de 15% dupa cei 2 km, in ceilalti 3 scade pana la 11-12. dar nu e relevant. ca am resetat CB si am mers doar in conditiile astea. dupa 100 km facuti in aceste conditii pe bord aveam 9.4. desi zilnic pe bord aveam 12% pe cei 5 km.

in ziua cand am facut cei 2 km in 27 de minute pe bord aveam un consum de 32%.

deci consumul pe 5 km cu motor rece este irelevant !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urinel> eu cu motorul tau de 68 am scos 17% pe distanta de 6 km, iarna la zero grade, pe motor rece, trecand prin trafic de centru la 8 dimineata si apoi urcand un deal cam jumatate din traseu; si asta mergand finut

bma> daca tu vrei sa fie irelevant...fie :icon_thumright:

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu plec tot din centru si consumul e cam intre 8 si 9 cand ajung la iesirea din oras, dar pana la Hella mai scade. Cand ma intorc acasa, de multe ori imi strica consumul cei care dirijeaza circulatia, la punctele cardinale si Marasti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma inereseaza si pe mine cum sa comporta ca si consum o Fabia cu motor 1.9 TDI 101 cp. Oras, extern...mediu.

Ma bate gandul sa imi cumpar una. Eventual combi.

Ma astept sa consume o idee mai puitn decat consuma motorul asta pe Golf4 sau Octavia I.

Multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot fi diferente foarte mari insa il recomand cu caldura... motorul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te astepta sa fie economicoasa ca si 1.4 tau sau un 1.9 90 cai cu verteilpumpe

pe acelasi traseu descris de mine mai sus probabil ar lua 10 si nu 11.5

relantiul la 101 e 0.4 l/h si nu 0.6 ca si la mine

la drum intins undeva intre 5 si 5.5 % mers normal

LE: daca tot esti interesat de consum urban achizitioneaza o masina ca si alui Blitz :D

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma tenta gandul ca un SDI e mult mai fiabil, si pleaca bine de la ture mult mai mici, dar mai vreau sa fac si ceva depasiri pe soselele noastre cele aglomerate si am nevoie de ceva promtitudine la accelerare ca sa nu ma izbesc de cel din fata :D

Merci de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine nu pleaca in ture mici, e o impresie; e vorba de etajarea cutiei pentru a-l "ajuta"

fiabil fara discutie 400 mii km

SDI e un motor de mers "lansat"

la start de pe loc vin eu cu o 1300 care il "tunde" :D

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mobile.de, TDI 101 vad ca se gasesc destule pana in 6500euroi si ma tenteaza tare. Si mai sunt si sub 150.000km. Un SDI tot cam asa e la bani.

Si ca sa nu ma "tunda" FabianRusu raman tot la TDI 101cp :D ca si deziderat.

Ma astept sa consume putinel daca merg frumos cu ea si sa fie si racheta daca o turez, tinand cont de greutatea redusa fata de suratele mai mari.

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 150 mii km sa fii doar cu "urechile in patru" la cum suna turbina...

vezi ca la relanti dupa ce sta vreun minut ii place sa "susure" cand iese EGR din functiune...sa nu te sperii... :D :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iesim offtopic aici...E vreun topic pentru Fabia TDI/SDI unde sa mai discutam despre Fabia si TDI/SDI? Eu nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ziua cand am facut cei 2 km in 27 de minute pe bord aveam un consum de 32%.

deci consumul pe 5 km cu motor rece este irelevant !!!!

Si eu ma gindeam ca mai rau ca in capitala noastra "belea" nu se poate....luni dimineata 3 km in aprox 40 de min si 19% consum pe CB.

Normal ca este irelevant consumul in astfel de conditii si pe distante mici...

Zimbiti...luna viitoare o sa fie si mai rau... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tot aveti cu "irelevantul" asta??

daca faci DOAR 3 km pana la servici si TOTI astia 3 sunt facuti cu un consum de 25% (motorul neapucand sa se incalzeasca) cum mama d... sa nu fie relevant ?? :icon_thumright:

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai hai s-o zic in felul urmator: pt mine, si repet pt mine, faptul ca masina poate sa-mi consume in oras intre 9 si 14 la suta nu reprezinta consumul masinii mele real. Adica pe mine ma lasa un pic rece ca dimineata imi consuma 10 la suta si motorul de abia se incalzeste. Asta este. Nu pot sa am conditii normale de trafic, atunci ma impac cu gandul ca uneori am consumul asta dimineata (sau seara, depinde de caz). Dar valorile astea nu sunt definitorii pt ceea ce inseamna consumul in oras. Daca iti spun ca sambata fac cel putin 40 km in oras si am consumul pe bord de 6.5% ce spui de asta?

Deci, consumul tre sa-l faci cum zice in carte, traseul parca sa fie de la 5 km in sus, minim.... pai eu daca am numai 3km si o sa opresc, atunci ce sa fac? Sa dau cu piciorul in masina ca nu am consum SDI? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca iti arata 12% e perfect relevant pentru traseul ACELA - consuma ATAT

ca nu e relevant pentru consumul mediu pe 10 mii km e o alta poveste

insa pe acei 3 km, masina consuma de 2 ori mai mult decat consumul mediu (sa zicem), deci ce vezi pe bord e extrem de relevant

a spune ca e irelevant e ca si cum ai afirma ca BCul e un trombonist care vrea sa te traga in piept

si repetandu-se acelasi parcurs in aceleasi conditii, zilnic, eu cred ca ajunge sa devina mai mult decat relevant....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am facut revizia la masina.

am schimbat urmatoarele:

- ulei (aral 5w40)

- filtru ulei (mann)

- filtru carburant (mann)

- lichid de frana

- cauciucuri de iarna 185.60.14

problema este ca acum pe un traseu de 100 km pe care pana acum am avut 4.5% consum la mers normal, si maxim 6.5% consum la mers sportiv, azi dupa revizie computerul mi-a aratat 9% consum la un mers normal.

trecand de la cauciucuri de vara 165/70/14 la cauciucuri de iarna mai late 185/60/14, stiu ca trebuie sa consume mai mult. dar chiar asa mae diferenta ?

de la ce poate sa fie diferenta asta enorma de consum ? poate fi dela filtrul de benzina ? stie cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez, aud un suierat care creste odata cu apasarea acceleratiei si tace cand iau piciorul de pe pedala.

nu se aude suierat la ralanti iar consumul este normal la ralanti 0.6L/h

Modificat de BMA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod sigur mergi cu cel putin o roata frinata...verifici temperatura rotilor dupa vreo 10-20 km de mers si aflii simplu :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate fi de la frig mie azi dimineatza mi-a luat 13,5% pana la lucru (4km) de obicei veneam cu 11%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!