Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Trepidatul la oprirea motorului la o Octavia 2,2.0tdi nu provenea de la volant ci de la clapeta de inchidere a motorului(sau clapeta de acceleratie,asa scria pe cutia piesei si este pozitionata pe EGR). Deci daca aveti aceasta trepidatie puteti verifica si acest lucru ca sa nu dati banii degeaba pe volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In rest alte simptome nu prea are,ci doar o usoara trepidatie in ambreiaj pe care am intalnit-o la multe tdi-uri.
1. se simte o vibratie , bataie, in pedala de ambreiaj daca o apas foarte putin.

Sa fie volant ?

Aceasta usoara trepidare in pedala de ambreiaj e normal sa se simta la tdi cand este calcata putin? Daca se simte acea trepidatie e volant pe duca sau asa e comportamentul ei normal?

Modificat de talpa_grea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine simt batai in pedala daca o apas putin, dar face asa de demult.

are 26mii

alte simptome nu am asa ca nu cred ca e ceva anormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ,poate ma juta cineva cu un sfat ,la mine nu trepideaza la plecare ,se simte o usoara bataie daca calc putin ambreajul dar in schimb se aude un zgomot din dreptul rotii stinga fata asa ca si cum ar fi o piulita intro oala de tabla si joaca ,acest zgomot se aude si din masina daca am geamul deschis si trec pe linga alte masini ,motorul nu trepideaza la relanty doar putin la pornire o sec doua pina isi rotunjeste mersul,ma dindesc oare sa ma astept la volant?,face asa de 30 000km de cind am luat masina :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

duck, exact aceeasi problema o am si eu: simt la motor o bataie metalica, daca pun urechea deasupra carcasei ambreiajului, se aude si daca stau in dreptul rotii stanga fata sau daca stau in spatele masini

Am avut trepidatii la plecarea de pe loc acum vreo 5000 km, cand am plecat spre Constanta si am prins aglomeratie.

Bataia usoara se simte si la mine in pedala de ambreiaj

Motorul trepideaza putin la ralanti si imi transmite vibratiile in traseul de esapament, mai ales daca il tin pe la 950

In mers, daca sunt in a 3-a si merg fara muzica, se aude dinspre motor un fel de zgomot de culbutor uzat, la o anumita turatie si la viteze mai mari se aude un zgomot ciclic ca si cum ar intra ceva in rezonanta si se repeta dupa aprox 2-3 sec

Daca apas si las ambreiajul, cam cand sunt pe la jumatatea cursei se aude un zornait micut.

Fratilor, oare e volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am si eu o mica problema...dupa un drum aglomerat in bucuresti mers incontinuu vreo 2 ore(cu treaba)cand sa plec de la un semafor masina a inceput sa trepideze si parca sarea dupa sosea....volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spuneti-mi va rog si mie, o volant cu probleme scoate ceva zgomote la ralanti? se aude vreo bataie, ceva? eu aud la masina mea un fel de bataie care vine de undeva de sub masina, si se aude mai bine din partea dreapta daca ma aplec langa masina in dreptul portierei.

am mai observat ca la viteza mai mare, peste 140km/h se aude in interior un zgomot care pana acuma nu l-am auzit, ca si cand ar fi turbulentele de aer. se aude ca si cand as merge cu geamul putin deschis, un fel de "duduit".

coincidenta sau nu, am observat aceste simptome de cand am schimbat distributia.

Modificat de A4UDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am ceva trepidatii la ralanti care parca se intensifica dupa o forja, dar am zis ca or fi de la vre-un injector. nu am trepidatii la plecarea de pe loc. daca tin apasat ambreiajul, la ralanti, am observat ca se aude o bataie "toc-toc-toc" care seamana cu ce aud si daca nu-l apas(am incercat sa descriu in mesajul anterior), dar se aude mai puternic. zgomotul nu e din zona distributiei ci se aude undeva sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

E posibil sa fie volanta. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca e posibil ca acea bataie de la ralanti sa fie de la volant? am vazut vorbindu-se despre un zgomot metalic. mai exact, cum e acel zgomot? pt. ca asta de care zic eu nu e metalic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A4UDI, exact la fel se manifest si la mine

Incearca sa stai in spatele masinii sa vezi ca se va auzii si mai tare zgomotul

Si la mine daca stau in dreptul rotii din fata (nu conteaza, stanbga sau dreapta) se aude bataia. Si da, in mers se aude ca un vajait ciclic. La mine, la anumite turatii se mai aude un tacanit.

Maine ma duc la un mecanic sa il asculte si el, eventual poate ii fac o schimbare de tacheti. Daca nu e de acolo, exceptand ca ar fi problema din interiorul motorului - bataie de biela, piston sau altele de genu - ma gandesc ca numai volant poate sa mai fie.

La mine, la ralanti, motorul imi vibreaza putin, cel mai tare il simt daca il tin la 950, cand din cauza vibratiilor produse imi zornaie tot esapamentu.

Foarte greu de depistat acest gen de probleme, trebuie sa le iei succesiv, cu ce e mai ieftin, mergand spre piese mai scumpe gen volant

Ce sa fac, mi-a trebuit VAG :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu simt o bataie ritmica in pedala de ambreiaj. Se aude destul de tare. Cred ca e volant. Asta o face de vreo 25-30000km. Nu sa amplificat sau sa scada. Se mentine la acelesi nivel. Am si o usoara trepidatie la plecarea de pe loc, daca nu las ambreajul atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fii sigur ca asta este dar ca e la inceputuri si deci mai poti sa mergi inca 80000 ca mine fara sa o schimbi asta daca nu te deranjeaza vreo 2500 lei in buzunar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am de gind sa mai tin masina 80.000km. Oricum, zica cine ce ar zice, VW-ul este o masina puternica si fiabila. Mersi, mi-ai dat o veste buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ca nu as avea bani sa o schimb,dar de ce sa ii arunc pe piese care chiar daca le inlocuiesti dupa ceva vreme tot se vor strica si daca se poate asa de ce sa nu testez anduranta la o volant atata vreme cat nu mai ma deranjeaza ca mai trancane si ea la pornire la rece 3-5 secunde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine faci ca nu o schimbi daca nu te deranjeaza prea tare. La mine era deranjant, imi si respingea la viteza a treia pe langa trepidatul puternic de la ralanti, dar piesele s-au dovedit a fi de proasta calitate iar ambreiajul m-a lasat dupa 20,000km impreuna cu placa de presiune si cred ca nici volantul nu va mai rezista mai mult de 3-40,000km.

Modificat de shimano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma nenea depinde si cum o mai folosesti,uni trag de ele de le ia draq alti se mai gandesc ca si maine au nevoie de masina si alti nu ii mai intereseaza nimic pt. ca vor schimba oricum masina si...ce rost mai are sa o schimbe :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema este calitatea proasta a pieselor, acolo vroiam sa bat pentru ca eu nu sunt un excentric in ale condusului. Atat de original era ambreiajul ca dupa rulajul precizat mai sus s-a tocit tot ferodoul de pe el (sau ce material are) si freca fier pe fier cu placa de presiune; normal ca s-a crapat si a cedat. Am pus in loc ambreiajul vechi cu tot cu placa de presiune veche (rulaj de 130,000km), am mai mers vreo 7-8,000km cu ele si inca mai merg si vor mai merge.

Eu vroiam sa zic sa aveti mare atentie ce piese cumparati; acestea erau Sachs (Made in Germany) dar totusi nu aveam de unde sa stiu daca sunt originale sau nu...

Modificat de shimano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Adica cea cumparata si schimbata. Culmea ca nu s-a stricat, dar sunt convins ca nu o sa tina 100,000km fiind o piesa after-market de nu stiu ce calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

sunt nou pe forum, am citit tot ce ati scris. problemele descrise mai jos sunt atat la Golful meu V 2.0 TDI DSG 70.500 km cat si un Audi A3 96.400 Kmacelasi motor, aceeasi cutie a unui prieten.

Golf:

1) la decelerari de la 3-2-1 (frana brusca) se aude un cloncanit pe dedesubt - cei de la VW mi-au zis ca e normal - nu cred - valabil la Golf si Audi

2) cateodata cand schimba 1-2-3 se mai impiedica si zguduie putin masina - f rar, mai depinde si de motorina - valabil la Golf

3) cand sunt cu piciorul pe frana si ii dau drumul incet vibreaza usor, parca cere sa iau piciorul (stiu ca si in carte zice sa iei de tot piciorul si nu sa ii dai drumul incetul cu incetul) - valabil la Golf

4) am schimbat desi nu era necesar (sper totusi ca au schimbat) uleiul si filtrul la cutie si tot degeaba - ei ziceau ca se rezolva

5) cei de la service PBV zic ca s-ar putea sa fie nu stiu ce electrovalve, care de la praf se mai strica - e adevarat?

6) la oprire motor se zguduie groaznic si se aud niste zgomote puternice de zici ca se sparge motorul (si Golf si Audi)

Acum ce sa facem, ce ne puteti sfatui? Nu mai avem incredere in nici un service la noi, vrem sa ne ducem in Austria sa le facem, dar ce sa le spunem ca au? Ne puteti recomanda un service sau un tehnician care sa ne spuna ce au? Macar in cazul Golfului, unde probelemele sunt mai multe. Multumim frumos pt ajutor.

Modificat de florin_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! cred ca am si eu o problema.nu stiu sigur daca este de la volant asa ca scuze daca sunt off . dar am vazut atatea sfaturi incat sunt sigur ca aveti si pt mine unul. am un zgomot cand plec de pe loc in rampa ca un planset nu e carait si nici zgomotul caracteristic curelei de transmisie ,doar un "gemet" grav(chiar nu gasesc o comparatie mai potrivita) ce tine o secunda. parca ar "geme" ceva . mentionez ca nu am nici un fel de trepidatie imi intra fara prbleme in viteze doar foarte rar dupa drumuri lungi cand vreau sa bag in marsharier se aude un zgomot dar cred ca e ceva normal.

a mai intampinat cineva ? daca da ,ce e ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jeetrink! Zgomotul tau aduce cumva si ca atunci cand apesi frana si mai scoate cate un zgomot de fier? Ma gadesc la ferodoul de la discul de ambreiaj care s-ar putea sa fie mai incarcat cu material feros la tine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e zgomotul ala scartait dela vreo bucata de fier aflata in placuta.ci e ca un "geamat". ca si cum ai tipa fara sa deschizi gura .tinand buzele lipite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!