Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Asa cum zice si titlu volant mea ma lasat :-( . Totul sa manifestat cu un zgomot metalic la relanti si pana la 1200rot dupa care masina mergea normal. Nu au aparut probleme la schimbarea vitezelor sau plecarea de pe loc pt ca discul ,placa de presiune si rulmentul sunt ok.

Partea proasta e ca volant este extrem de scumpa 691euro (fara TVA) si se livreaza ca si kit de ambreiaj impreuna cu discul si placa de pres.

Daca a mai patit cineva asa ceva ( desi nu doresc nimanui) sa scrie ceva impresii :salut:

Ma bate si gandul achizitionarii unei volante S.H. ...care se invarte in jurul sumei de 300 euro... voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti pot recomanda pe un prieten care are un service propriu si a mai schimbat volante la masini VAG si imi aduc aminte ca mi-a zis de preturi mult mai mici.. ( cu piese facute de furnizori OEM pt. VWAG ).

Zi un nr. de telefon sa te sune eventual tipul asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ! dar treaba sa rezolvant intre timp. Eu am verificat pretul la mai multe magazine si reprezentante si am obtinut acelasi lucru :salut:

Oricum eu sunt din Ct si masina e dezmembrata asa ca nu puteam sa ajung cu ea in Buc.

Multumesc pt punctualitate oricum! :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e cam asa:

Cand plec de pe loc in tr I, din cand in cand, dar parca mai des in ultimul timp, masina "trepideaza".

Nu stiu sa spun exact ce, ca si cum rotile s-ar invarti in gol, dar sacadat.

Daca ridic piciorul de pe ambreiaj mai incet nu mai face.

E de la mine (ridic piciorul prea repede) sau de la ea?

Si daca e de la ea....de la ce oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori tu esti "de vina", ori ambreiajul nu este bine eglat. Incearca cu frina de mina tras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a cauta prea adanc verifica functionarea corecta a switch-ului pedalei de ambreiaj (VAG COM). Rolul lui este de a scadea usor cantitatea de motorina injectata la apasarea pedalei tocmai pentru a nu "zdruncina" la schimbarea vitezelor. Daca switch-ul nu aclanseaza corect atunci pot aparea simptomele descrise.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi suportii motor ar trebui sa se auda si la pornirea motorului.

Cel mai usor de verifcat suportii: frina de mina trasa, cuplat cutia in treapta I, lasat brusc ambreiajul apoi apasat din nou, bineinteles cu capota ridicata si cineva sa urmareasca "convulsiile" motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incep sa ma ingrijorez...face cam nasol.

Daca o turez mai mult (2000) sau plec fff lent nu face

Daca pelec "normal" undeva, pe la sf cursei pedalei de ambreiaj (cand aproape ajunge sus de tot) trepideaza.

Sa ma duc urgent sau sa mai astept cca 1 luna pana la revizie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la Avia la noul sediu.

Prima impresie..misto sediul! Loc ahaaaaaa vreo 15 elevatoare...misto!

Au pus VAG-ul pe ea..nimic!

Au facut un tur...si au gast de unde era buba: bucsele de bascula "obosite" si la pornire motorul "trage" de ele. Asa ca la revizie se schimba!

Sarumana pentru idei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte putin probabil sa fie de acolo! Daca sunt duse bucsele de la bascula nu mai poti trage de volan la maxim pt. ca se aude o trosnitura cumplita la capatul cursei

Citi Km ai cu masina? Cred ca mai putin de 30k !

Acele bucse tin minim 60-70K Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 050 km

Oricum..la revizie o sa schimb TOT ce inseamna bucsaraie, pivoti, amortizoare, TOT ce are garantie pana in 30.000 km!

Sau macar incerc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, te-ai suparat rau pe biata Taviutza! Ce ti-a facut?

Cred ca nu este totusi Dacia! Cel putin a mea nu are probleme de genul asta ... si am 40K Km parcursi fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nici a mea nu are!

Dar...daca se poate sa schimbam si sa pupam alta garantie de 30k? de ce nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti schimba nimeni piese pt ca tu crezi ca au ceva defect!

Toate piesele schimbate pe garantie se intorc la producator. In cazul in care se constata ca nu au defect platesti constul acestora plus manopera aferenta montajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ender.. really cum poti sa crezi asa ceva? adica daca mie mi se schimba ceva in garantie si se dovedeste a nu fi o problema a fabricantului imi aduce dealerul factura pt. piesa si manopera ulterior? sau poate nu inteleg eu ce vrei sa spui?

Cel mult plateste dealerul greseala proprie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In state asa se intimpla. Cred ca si la noi este asa ... si mai cred ca depinde de valoarea componentei schimbate. Bineinteles ca la o bucsa o lasa moale, dar daca este vorba de amortizoare, turbina s.a nu cred ca-i asa simplu.

Parerea mea, hic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NEWS!

Din pacate nu pot posta pe acest forum tot ce-mi vine pe la gura...

E ambreiajul! Sau volant! Sau ambele!

Asa ca sunt programat pt reparatie.

Din fericire dracii pricinuiti de veste au fist atenuati de purtarea exemplara a celor de la Avia.

Am auzit "din nou" sintagma "sunteti primul care....." adica exact ce m-a facut sa vand Dacia...

Dupa ce o repar o duc la sfintit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut Chris , ai luat volant mea pana la urma ?, daca da , spune-mi cum merge. 10x anyway

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare

Weekend-ul trecut am facut un drum mai lung, de vreo 600KM si cu ocazia asta am observat o problema la ambreiaj.

Cum se manifesta: dupa o perioada de mers constant peste 120KM/h, sa zicem 15-20 de min ambreiajul este extrem de moale pana jos si priza devine astfel de vreo 3-5cm. E f. ciudat ca a aparut numai dupa un drum mai lung si la o viteza mai mare.

Daca opream si porneam din nou isi revenea la "duritatea" initiala si la o priza normala pana sus.....

Nu stiu exact ce are, o sa-mi fac o programare la Porsche dar ma gandeam ca poate s-a mai auzit de asa ceva si are cineva idee daca e vb de discul de ambreiaj, etc.

Nu prea ma pricep la partea mecanica si sper ca am descris cat de cat coerent fenomenul fara sa ma fac de ras.... :sly:

Ps Am un Golf V TDI 90CP, 5200KM, din dec 2004. Eu l-am luat de la 4200 si sincer nu stiu f. exact cum s-a mers cu el......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!