Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Am citit tot topicul acesta dar tot nu m-am lamurit si oricum vreau sa va intreb ceva.De aprox 1 luna am patit recunosc doar de 2 ori,ca mi-a intrat foarte greu in viteza 1.Adica stau oprit la semafor odata tre a pornesc si nu-mi intra,las ambreiajul mai calc odata si nu-mi intra,abia dupa a treia incercare mi-a intrat si am putut porni,iarasi aseara aceeasi figura,doar a doua oara.Si mai am de vreo juma de an,sunetul acela metalic la pornire de pe loc,dupa ce las ambreijul mai ales daca fortez un pic,sunet care dispare dupa trei patru accelerari.Mentionez ca nu trepideaza motorul,nu se simt vibratii,nu am nici o problema cu masina.Numai ca vreau sa ma duc in Praga in 25.04 si mie frica sa nu fie ceva grav si sa raman in drum.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GAIUS Baltar,eu trag de volant de ceva timp,nu mai merge ea ca la 200.000 km si acum am 260.000 daca plec mai fortat un pic...miroase a ferodou de mor in masina,deci te rog sa ma crezi mai merge si o Praga dupa simtomele care le spui tu (asta pateam la 200.000 km)

Eu nici nu ma uitam la o cursa de Praga . :))

TU alegi daca nu iti sta bine niste bani in buzunar acum

Nici nu va inchipuiti cat de rezistente sunt aceste masini vw... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat, buba era de la electromotor.

A fost desfacut si curatat, iar problema a disparut. :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu citeva intrebari legate de volant pentruca banuiessc ca am ei eu probleme cu ea (am un tremurat in momentul in care apropiindu-ma de o interesectie o las pe liber ...la turometru imi scade o [cenzurat] fata de normal. Precizez ca imi dispare tremuratul cind mototul este cald, temp apei ajunge la 90 grade)

1- cit se poate merge cu acest tremurat? adica daca merg fara a baga in seama acest termurat f. mult este posibil sa pice ceva la masina?

2- daca masina este in garantie volant este schimbata pe garantie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui tu eu nu cred ca volant este cauza acelor trepidatii.

Trepidatiile dispar daca apesi ambreiajul fara sa cuplezi intr-o treapta de viteze schimbatorul ?

Daca se consatata ca volant este problema, in mod normal trebuie inlocuita pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in momentul in care apas pe ambreiaj dispar, sau daca accelerez un pic cit sa o ridic la nivelul normal la turometru. Ai ide din ce cauza poate fi daca nu volant?

Modificat de DanTra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

de cateva luni ma confrunt si eu cu simptomele astea :

-vibratii la relantii , si un sunet metalic

-masina demareaza greoi si cu ceva trepidatii

-daca apas ambreiajul doar pe sfert de cursa se aude un zgomot urat

-cateodata nu vrea sa intre in marsarier, cu celelalte viteze nu am probleme,ambreiajul nu patineaza

toate astea se intampla dupa ce o chinui o ora prin aglomeratie. din cate am citit pe aici se pare ca volant e vinovata, nu??

in caz ca da , ce risc sa stric daca mai merg asa cu ea???? pentru ca momentan nu am cum sa o schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu se sparga de tot si sa nu o mai poti porni masina...volant nu are treaba cu bagatu in mars-arierio ... eu zic ca nu este din volant ci este din ambreiaj...din kit-ul de ambreiaj care contine : Disc de ambreiaj, Placa de presiune si rulment de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti sa va lamures eo cei cu volant asta ca bad cei greu tare multe idei multe pareri dar toate inpartite

1 volantul este facut din doua parti parti care printre altele prinse intre ele pe niste urechi in forma de L cu arcuri in capat

ea culisand pe niste canale cam 4-5 cp iar arcu are rolu de a amortiza miscare cevor doua discuri asfel sa eliminat discul de ambreiaj cu arcuri pentru atenuarea socurilor !!

problema e in felu uramator romanasilor la place sa faca economie si tin motorul la relanti in trepte superioare adica aprope de sa moara motorul asta afecteaza volantul care in final duce la ruperea L urilor care tin arcurile prima data una dupa aia si a doua si atunci apare zgomotul metalic datorita lipsei de amortizare intre cele doua parti ale volantului automat volantul se descentreaza provoaca vibratii si fluctuatii ale turometrului la relanti de asemenea alte simptome ar mai fi tremuratul pedalei de ambreiaj la o plecare in panta sau schimbarea greoaie a vitezelor datorita descentrari volantului ambreiajul nu mai lucreaza cum trebuie si de obicei fiind descentrat discul (in unele zone ) nu se mai departeaza suficient de placa si atunci intre greu in viteze !

la masinile vag este o probleme generala la noi la firma nu am schimbat la nici o masina ambreiajul de uzura ci din cauza tremuratului volantei (la utilitare vine chit complet volant disc placa )

pentru cei care cumpara piesele pe bucati sau nu schimba tot volant disc placa trebuie mare atentie la remontarea centrarea discului si a placi pe volant am vazut cazuri unde din cauza necentrari corespunzatoare a ambreiajului vibra mai tare masina ca inainte de schimbare !

A si ca un experiment personal dupa ruperea completa a ambelor L uri de la volant insotite de zgomotul metalic am mai rulat vreo 50 000 km si nu am ramas in drum de fapt e cam greu sa ramaii in drum deoarece cele goua parti ale volantei sunt prinse intre ele pe acele ghidaje de 4-5 cm 4 la numar deci nu sa rupt in 2 volant ci doar sitemul de amortizare al volantei !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit tot ce este pe aici dar la mine tremuratul a mai disparut si asta nu o spun io care merg zi de zi cu masina ci persoane care s-au urcat odata si apoi acum...la mine a fost si mai este foarte putin de la un injector care are o valoare negativa...acuma bine k sa mai desfundat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cred ca am ajuns aproape de schimbarea volantei,un simpton mai ciudat mi-a aparut de vreo cateva zile si anume dupa ce scot din viteza si bag in marsarier...imi bubuie o data tare de tot ori volantul?ori cutia?ori planetara din stanga?de ce asa de tare?ai zice ca sare din viteza,dar nu e asa,bubuiala vine mai degraba din volant,sau ambreiaj?

daca cineva a mai patit ca mine?...poate sa explice mai exact ce se intampla?

Eu multumesc anticipat celui care ma poate scoate din ceata!

:icon_cheesygrin: :icon_thumright: :D

Modificat de DZI'S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi o explicatie logica ar fi ca cele doua parti ale volantului se misca liber pe acele ghidaje de 4-5 cm ( de care povesteam mai sus ) nu mai are nici unul din arcuri ca sa o retina !si atunci in momentul cuplari loveste in acele ghidaje !

acuma asta ar fi una din variante dat cum spunei si tu mai poate fi vreun pinion in cutie sau o planetara ,planetara pe care iti sugerez so verifici prima sa nu schimbi ambreiaje de aiurea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pot schimba doar volant si rulmentul de presiune la un golf 5 1,9 tdi 105 cp fara sa schimb si ambreiajul?daca cumpar un sh?!va rog sa ma lamuriti si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot schimba si separat dar nimeni nu recomanda asta.

de asemenea manopera reprezinta jumatate din valoarea kit-ului de ambreiaj si ca sa economisesti o viitoare pierdere de bani si timp vei schimba totul odata cu volant!

daca se poate second, se poate, dar nu stii peste ce dai, nu ai garantie, etc ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La schimbarea discului, a rulmentului si a placi, trebuie neaparat inlocuita si volant? zero3 asa mi-a spus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din punct de vedere tehnic fiecare piesa se poate schimba separat.

Din punct de vedere financiar, nu merita. Pretul manoperei pentru schimbarea intregului ansamblu este doar cu putin mai mare (sau egal, depinde unde o faceti) cu pretul manoperei pentru schimbarea uneia sau alteia dintre componente. Iar acest pret este destul de piparat ca sa nu va doriti sa o faceti prea des.

Cel mai bine este ca la o demontare sa fie schimbate toate componentele. Oricum, daca nu schimbati o componenta atunci cand schimbati restul, aceasta va avea durata de viata mult mai scurta decat piesele noi, deci veti avea de platit o manopera in plus pentru schimbarea numai a acelei componente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor va rog sa-mi spuna careva cum se poate verifica o volant?

Mie imi tremura masina la relanti, dar nu tot timpul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa fi sigur 100% dai jos cutia si vezi daca partea din fata opune rezistenta (lucru care sunt aprope sigur ca n-ai sal faci) de obicei se schimba cand incepe sa faca zgomot continu oricum nu ramai in drum (eo cand incepe sa bata o schimb in rest sa tremure cat o vrea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema la Octavia2:dupa ce opresc motorul acesta produce o vibratie cam ciudata. Banuiesc ca e volant dar nu stiu daca merita sa o schimb chiar acum. In rest alte simptome nu prea are,ci doar o usoara trepidatie in ambreiaj pe care am intalnit-o la multe tdi-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Are sens sa schimb volant la o Octavia2,2.0tdi,140cp daca la oprirea motorului se aude un zgomot datorat vibratiei mai puternice? In rest in ambreiaj se simte o usoara trepidatie dar care e prezenta la toate dieselurile la care m-am uitat(din grupul VAG ma refer). Cand pica de tot incepe sa vibreze ca un tractor si ar trebui sa nu mai merg cu ea. E corect ce stiu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are sens sa schimb volant la o Octavia2,2.0tdi,140cp daca la oprirea motorului se aude un zgomot datorat vibratiei mai puternice? In rest in ambreiaj se simte o usoara trepidatie dar care e prezenta la toate dieselurile la care m-am uitat(din grupul VAG ma refer). Cand pica de tot incepe sa vibreze ca un tractor si ar trebui sa nu mai merg cu ea. E corect ce stiu?

Eu am avut aceesi problema in momentul in care opream motorul vibra ,efectiv se zguduia dar in nici un caz nu era de la volant:) doar o simpla pompita de vaccum a carei menbrana efectiv era sparta si tind sa cred ca a intrat solutie de la spalatul motorului si mi-a ''mancat'' din cauciuc !!! Pompita la mine se afla chiar langa unitatea de EGR de fapt incoroporata pe EGR

uite aici gasesti mai precis:)

http://vwforum.ro/index.php?showto...rt=#entry343154

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

am tot citit pe aici si recunosc doua probleme.

1. se simte o vibratie , bataie, in pedala de ambreiaj daca o apas foarte putin.

2. cand bag in marsarier se aude un carr si tremura putin masina de parca cupleaza brusc. Problema dispare daca tin ambreijaul calcat, bag intr-o viteza oarecare si dupa aia bag in marsarier; atunci intra fara probleme.

Sa fie volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Report post :D primit de la colegul ghimpetm :

Buna ! sunt cam nou si n stiu cum merge treaba :-) .

Am si eu o problema la jetta mea am avut mici trepidatzii la plecare in treapta 1,apoi masina se comporta normal,

Acum nu mai am trepidatzii dar simt in pedala de ambreiaj o bataie repetata indiferent daca merg sau stau pe loc.

daca ma poate ajuta cineva!am fost la trei mecanici si totzi trei au zis ca tre sa o demonteze ca sa vada ce si cum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele la volant bi-masica se manifesta mai ales la scoaterea din inertie, printr-un trepidat/tremurat al masinii ( poti fi pacalit

de similitudinea cand nu turezi pentru plecare si tremura motorul pentru ca este subturat.. dar iti poti da seama daca te uiti la

turometru si daca nu e sub 900 si tremura, te gandesti la volant )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu,din cauza faptului ca ambreiajul imi tinea foarte sus iar pedala era foarte tare, am schimbat tot chitul ,mai putin volant pentru ca mecanicii mi-au spus ca ar fi buna.Situatia s-a schimbat foarte putin in bine in sensul ca pedala tot tare este (chiar daca nu ca inainte) iar de tinut ambreiajul incepe sa tina de la 3/4 in sus.Si, ca tacamul sa fie complet, mai apar si trepidatii la pornirea de pe loc , mai ales atunci cand motorul este cald.Ma gandesc sa nu fie vreun defect la circuitul hidraulic al ambreiajului (pompa sau cilindrul receptor) caci altfel nu-mi explic pedala tare, pedala care nu-ti permite un control eficient al ambreiajului iar de aici si tepidatiile de la plecarea de pe loc.Voi ce ziceti? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!