Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Mda... urata treaba. Am fost la un mecanic si a zis ca pare a fi volant, dar nu-si poate da seama inca, sa mai circul asa sa vad daca se agraveaza trepidatiile astea. Mi-e frica sa nu se intample ceva ca face foarte urat ... parca se rupe toata masina. Deci doar la plecarea de pe loc.... cand trebuie sa prinda ambreiajul si cand s-a incalzit volant sau ce se incalzeste cand folosesti mai mult ambreiajul. Cu pedala apasata sau complet sus nu mai face asa. Shimano, tu de unde ai luat kitul de ambreiaj (daca o sa fie cazul si la mine) ?

LE: merci mult @shimano si @vtoderoiu pentru informatii. O sa merg la mecanic. Pana una alta se poate intampla ceva rau daca circul asa ?

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma vad ca esti de pe langa mine (relativ vorbind :icon_thumright:). L-am luat de la un magazin de piese auto din TgM si a fost aproape 1500lei (la motorul meu mai simplu tip ALH). In rest cred ca mai mult decat sa nu iti mai intre deloc in viteze nu se poate intampla, nu cred ca se poate mai rau decat sa se strice volant, discul si placa de presiune. Din pacate pana nu desface nu se poate vedea asa ca mergi la mecanic doar cand esti pregatit financiar :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit la fix chestia asta. Maine trebuie sa plec din tara si ma intorc doar pe 11 ianuarie. O sa merg atunci la mecanic (trebuie sa fiu pregatit si financiar pentru ca am nevoie de masina, fac naveta cu ea la serviciu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca ai acelasi tip de motor ca al meu si eu am facut operatiunea asta , piesele le-am comandat din germania le-a adus mecanicul care le-a si montat in total cu manopera 2850 roni, pisele au fost originale sash.

ca timp de montaj a durat in jur de 5 ore toata operatiunea cu tot cu schimbul de ulei si celelalte consumabile, multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la fel face si masina mea de vreo 2 ani buni deacum ... lai nceput facea foarte rar, acu din ce in ce mai des, si doar cand se incalzaeste "bine". Daca iarna nu e asa grav ... banuiesc ca se incazeste mai greu cutia sau ceva, la vara probabil ca o sa trebuiasca sa investighez serios cauza/problema. Sa ne spui si noua ce si cum ai descoperit/rezolvat si mai ales cat a fost distractia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am revenit acum din concediu. M-am interesat de kit-ul de abreiaj... preturile sunt de la 1750 lei in sus... (pe unde am cautat eu, la mai multe magazine din oras) tot Kit-ul, fara manopera. Am luat in calcul si cumpararea acestuia din Germania, maine se reintoarce cineva care a plecat si l-am rugat sa se intereseze de niste preturi, dar oricum cred ca le iau de acolo, persoana respectiva face des drumuri in Germania si o sa-l rog sa mi le icumpere el.... la noi te poti insela usor in ceea ce priveste provenienta pieselor, chiar daca scrie pe cutie sau ce o fi ca e X sau Y poti sa te trezesti cu niste chinezarii de toata frumusetea... O sa va tin la curent cum decurge treaba si cat o sa ma coste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare

intreb , pt ca nu ma pricep : e grav ce se vede in poza !? mai pot merge asa !? s-au trebuie schimbata volant imediat!?!!

multumesc frumos

:) functia search nu merge !!! :(

post-10875-1201895663_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la problema ta, nu este problema, aia este fisura de suprafata pentru ca s-a incins, in cel mai rau caz poti avea trepidatii la relanti. Nu trebuie sa schimbi volant pentru chestia aia, foarte multe au acele fisuri, deci nu trebuie sa iti faci griji.

Bafta :Driver:

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci frumos.

intradevar ,cateodata vibreaza la relanti (am crezut ca de vina e motorina :Driver: ) multumesc pt raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E adanca sau superficiala fisura ? Daca e mai adanca nu e prea bine, pentru ca aceasta piesa este supusa unor forte mari si se poate crapa mult mai repede.

Totusi cu ce motiv ai demontat-o fiindca este o operatiune migaloasa si se ajunge greu acolo ? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un offtopic....cateodata imi intra greu in treapta 1 cand stau pe loc,eh..atunci iau picioru dp ambreiaj si il mai apas odata si dupaia imi intra bine! sa imi fac griji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat semeringul ...crapatura pare superficiala , nici nu se simte la atingere ,doar ca m-a speriat mecanicul cu tot felul de scenarii ;) asa m-am mai linistit , nu aveam bani acum sa schimb si volant..poate peste 3-4 luni am s-o fac si p'asta..pana atunci sper sa nu am probleme'bine ca am aflat si de unde provin trepidatiile la relanti ;)

un offtopic....cateodata imi intra greu in treapta 1 cand stau pe loc,eh..atunci iau picioru dp ambreiaj si il mai apas odata si dupaia imi intra bine! sa imi fac griji?
la 2 golf'uri + cel din semnatura am avut aceleasi simptome la toate 3 ...nu cred ca tre' sa -ti faci problemetreapta 1 mereu intra mai "greu"..parca agata cateodata..
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am citit,vad ca e o problema frecventa...o sa vad cum se comporta in viitor,sper sa nu se mai accentueze :icon_thumright: mersi pt raspuns

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament !

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc !

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat semeringul ...crapatura pare superficiala , nici nu se simte la atingere ,doar ca m-a speriat mecanicul cu tot felul de scenarii :D asa m-am mai linistit , nu aveam bani acum sa schimb si volant..poate peste 3-4 luni am s-o fac si p'asta..pana atunci sper sa nu am probleme'bine ca am aflat si de unde provin trepidatiile la relanti :rolleyes:la 2 golf'uri + cel din semnatura am avut aceleasi simptome la toate 3 ...nu cred ca tre' sa -ti faci problemetreapta 1 mereu intra mai "greu"..parca agata cateodata..

sI LA VW LUPOACELEASI PROBLEME!REFUZA SA INTRE IN TREAPTA 1. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

A inceput sa dea semne de oboseala volant la 35.000km la octavia tour motor alh. Dupa ce merg prin aglomeratie in oras cam aprox 30 min cand debraiez tremura toata masina. In celelalte trepte de viteza totul e normal. Masina e in garantie iar aia de la service nu vor sa o schimbe pana nu face totdeauna. Ce ma sfatuiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si io o problema

Mecanicul meu zice ca e volant (la masina din semnatura) dar io nu stiu ce sa cred...scartait nu se aude sau alte minunatii..

Problema este ca masina cam tremura cand sta la relanti dar:

- daca pornesc clima (nu pe econ) nu mai tremura

- pe laptop cu vag-ul am o mica eroare la un injector adica valoare este +1,4 - +1,6 iar intervalul este intre -2 -+2

- are fluctuatii mici de turatii 845-860-882

Tin sa precizez ca filtru de aer nu a mai fost schimbat din 23.12.2006 si cel de motorina tot de atunci...acuma le-am schimbat io si am schimbat si uleiul pentru ca avea 0W40 de la mobil si acuma am bagat un aditiv de motorina de la metabond

Care sa fie buba ??? Ce sfaturi aveti pentru mine ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este masina ta asta??? Sincer nu inteleg cum poti sa fii asa neglijent cu masina ta si sa nu-i schimbi filtrele 2 ani:))) apoi eu zic ca problema este sigur de la injector :)

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc !

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noi informatii. Persoana pe care am rugat-o sa se intereseze de kitul de ambreiaj in Germania mi-a spus ca are nevoie de mai multe date despre masina, acolo i s-a spus ca in 2003 s-ar fi montat pe VW Golf 4 AXR doua tipuri de... ambreiaj si ca ii trebuie nu stiu ce date din cartea de service a masinii (pe care eu am pierdut-o ;) ) si cu toate ca i-am dat copie dupa CIV si Talon, spune ca nu ajung astea. Eu ma intreb acum... chiar nu se poate doar dupa seria de sasiu ?

Trebuie sa ma misc repede ca "ma lasa" de tot. Astazi la un moment dat nu mai intra nici in viteza (trebuia sa opresc motorul, sa cuplez treapta si cu ambreiajul apasat sa pornesc din nou motorul :offtopic: ) Am observat ca patineaza si ambreiajul in treptele superioare + celelalte simtome descrise de mine in posturile anterioare. Ma poate ajuta cineva sa-mi spuna ce tip de ambreiaj trebuie sa cumpar ?... daca trebuie postez maine si codul VIN al masinii.

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

sa va povestesc si eu despre o problema cu volant (cred, nu mai sunt sigur de nimic), de curand am schimbat tot ambreiajul din cauza ca aveam vibratii in masina, si un sunet metalic ce provenea din zona unde ii situata volant, vibratiile erau doar dupa ce se incalzea motorul si in general dupa ce o "calcam" putin, ex. prin oras accelerari peste 2500 de ture, apoi franari si tot asa, apareau vibratiile cand o lasam la relanti (doar la relanti sunt vibratiile si se aude zgomotul).

asadar am schimbat tot kitul de ambreiaj insa nu este parca nici o diferenta, vibratii se simt inca, e adevarat nu la intensitatea care erau cu volant veche, insa inca mai sunt, iar sunetul nu a disparut, pare la fel, e adevarat ambreaiajul merge mai bine, inainte agata putin cand il calcam, ceva nu lucra bine.

apelez la cei cunoscatori de pe forum ce poate fi altceva?de la ce poate sa mai provina aceste vibratii si sunetul acela? piesele pt. ambreiaj sunt noi, sachs, motorul merge bine, l-am scanat nici o eroare, insa vibratiile nu au disparut, iar acuma sunt dezamagit ca am schimbat degeaba ambreiajul dat fiind ca nu am scapat de acele vibratii enervante la relanti.

multumesc, astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am mai rezistat s-o vad cum se chinuie, m-am interesat de niste preturi pentru kit ambreiaj si volant si am cumparat pana la urma SACHS. Informativ, daca intereseaza pe cineva... niste preturi

La reprezentanta din Cluj (AUTOWORLD), preturi in RON cu TVA inclus:

disc ambreiaj: 457.98

placa presiune: 114.69

rulment presiune: 174.61

volant: 2443.30 :beerchug:

La un magazin de unde am luat in cele din urma...

2185 Sachs (kit +volant)

1750 Valeo

3000 Luk

Dupa cum spuneam, am mers pe Sachs pana la urma, joi am comandat piesele, vineri le-am si montat deja pe masina. volant era praf, discul de ambreiaj dezastru (subtire ca foaia si o parte sfaramat, dezintegrat pur si simplu (din ce mi-a povestit pe cine am trimis cu masina, eu eram la serviciu)

Impresii dupa schimbare: nu mai trepideaza deloc nici la plecarea de pe loc, nici la ralanti, nici in treptele superioare la turatii mai mari. Pedala de ambreiaj e mult mai.. fina, se apasa foarte usor, nu se mai simt vibratii in ea... ce mai... e ca noua masina, parca nici nu e diesel :)

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total cu manopera cam cat a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu manopera am scapat ieftin, la un service din apropiere, sunt oarecum vecin cu patronul. M-a costat 300 RON manopera. Total 2485 RON (piese + manopera).

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tre sa merg la banca sa ma bag .

Bune masini...da si cand tre sa le mai repari...iti pui doliu in piept.

Oricum la mine este si mai scump,numai volant este vreo 3000 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am schimbat si eu la masina kit-ul format din volant, disc, placa de presiune si rulment. De asemenea am inlocuit si uleiul din cutie (daca are vreo importanta).

Toate bune si frumoase, masina este de nerecunoscut, merge intr-o liniste deplina, fara trepidatii, zgomote, etc.

Dar a aparut o problema care inainte nu exista, mai precis, numai la pornire motorul este zguduit puternic facand si un zgomot ce se aude daca esti langa masina, mult mai pronuntat in comparatie cu trepidatiile ce erau inainte de a schimba volant. Chiar de cateva ori s-a intamplat sa nici nu porneasca din prima cheie (ceea ce inainte nu se intampla). Din cate am observat se manifesta mult mai pronuntat cand masina se incalzeste, dimineata este mult mai redus, dar totusi exista.

Nu conteaza daca masina are pedala de ambreiaj apasata, cutia este pe liber, etc. Dar numai la pornire se manifesta.

Ce ar putea fi ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!