Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

In cazul asta, cred ca ai gasit singur raspunsul la intrebarea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e normal ca volant sa se comporte asa ? Si cea veche facea cum face asta dar nu asa rau. Oricum cea veche e terminata si nu e mare diferenta daca o pun jos , ma sui cu picioarele pe ea si ma invartesc stanga/dreapta usor.

E posibil ca aceste zgomote sa fie facute de placa de presiune ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tziku Acum vreo 3 saptamani am fo la Vw in orasul in care locuiesc ca nu imi intra ff bine in viteza a 2a. Masina este in garantie (am primit 1 an garantie cand am cumparat-o). Daca te uiti in semnatura este aproximativ ce ai si tu. Dupa o investigatie au concluzionat ca trebuie schimbata volant + kitul de ambreiaj + sincronul vitezei a 2-a. Distractie de 2000 euro in total (piese + manopera). Si ghici ? intr-adevar nu am atitea probleme ca si tine, dar cand merg liniar in a 3-a de ex cu 50km/h si apas dintr-o data pe acceleratie => Clanc, daca merg liniar a 3-a si las acceleratia nu se mai aude clanc dar se simte ca "puterea" este taiata brusc ca si cum placa de presiune cupleaza/declupleaza dintr-odata. Am fost cu masina inapoi si au zis ca din punctul lor de vedere totul merge bine (test ride facut de mecanicul care a facut opratiile + de catre mecanicul sef al reprezentantei VW).

Deci se pare ca ceva nu a mers bine, dupa parerea mea, cu montatul noilor componente.

Ce anume putem face mai departe ca sa identificam problema nu stiu. O sa merg peste vreo 2-3 sapt la un mecanic care mi-l recomanda Sebica79 sa vedem ce spun si altii.

Dan

PS: o alta asemanare ironica cu masina ta, si mie mi-a murit turbina dupa de am cumparat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dan Fizesan Cati km are masina ta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A demontat azi iara masina si am constatat ca volant este iara praf dupa nici 1Km de mers. Am pus o persoana sa tina de volant ca eu sa pot misca partea pe care calca discul. Se invarte 10-20grade dupa care se blochiaza brusc si se aude cum loveste fier pe fier. Nu se simte nici un arc la capatul cursei sau in timpul cursei. Daca ii dau drumu nu revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din toate pe cate le descrii tu acolo eu concluzionez ca sunt 3 variante:

1)atunci cand strangi cutia de viteze pe motor nu se aseaza simetric.

2)Se poate oare sa ai motorul intr-o parte din cauza tampoanelor??

Ceva e deformat acolo si produce un efort lateral care duce la uzura prematura a volantei, la ce vrei tu mai rau....

3)Ambreiajul nu functioneaza cum trebuie adica e prea "sport" pentru volant aia :D ... In sensul ca e defect si o distruge...Insa mai e o sansa, ESTI SIGUR ca ai montat volant care trebuie pe motorul tau? ai un cod sa verificam si noi? Prea e ciudat.

Ai avut ghinion poate...Si eu am patit-o cu a mea cu cutia de viteze la scurt timp dupa ce am cumparat-o... :D Insa a mea poate avea si 500 000 km...who knows..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...am montat volant care trebuia. Arata gravurile de pe ea sunt identice. Am dus volant la garantie...astept sa vad...eu cer banii inapoi ca am gasit in alta parte mai ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Un coleg forumist, dan_wolf, m-a rugat sa postez in numele lui urmatorul mesaj (el nu are internet acum):

1. daca volant se poate monta pe arbore (exceptand inele, distantiere...etc) in mai multe pozitii sau numai in doua, una ok si una la 180

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal

eu personal am schimbat o volant la una din masinile aduse de mine din germania iar volant nu poate fi monatata decat intr-o singura pozitie din cauza gaurilor de prindere a volantei pe arbore, costul volantei fara manopera anul trecut in mai a fost de 15.500.000 sachs noua de la ENDURO DEALER skoda in RM VALCEA SI MULTUMESC PE ACEASTA PRITENULUI MEU CLAUDIU CARE A CONTRIBUIT LA ACEASTA LUCRARE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut... De vreo luna am remarcat (uneori) ca imi ramane blocat schimbatorul in treapta 2-a... Nu stiu daca are legatura cu volant,dar senzatia nu e placuta deloc; apas ambreiajul, incet frana ca ma apropii de cel din fata, incerc sa scot din viteza, masina intrand deja in frana de motor mai sa ``moara``si atunci imping cu putere sa iasa din treapta a 2-a...Mentionez ca si atunci cand sunt in accelerare sa schimb din 2 in 3 se mai intampla sa ramana pur si simplu blocata... Scuze daca sunt off topic...dar chiar as vrea sa stiu daca a mai intalnit cineva... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragonBallz

Pai vezi ca pedala de ambreiaj nu este pe cablu, este hidtraulica..si trebuie sa verifice un mecanic tot sitemul daca nu cumva are aer sau daca pompa mai functioneaza corect...

E posibil sa ai aer in sistem si din cauza asta sa nu iti decupleze placa de presiune sa poti sa scoti din viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Gabi46 nu vreau sa te sperii.... cati km are masina ta?...Insa calamitatea mea de masina din 97 a avut un sincron macinat complet... imi intra mai greu in viteze, imi iesea mai greu... insa NU FOARTE greu...Aveam o pasta de metal cu ulei in cutia de viteze...Sper sa nu avem aceeasi cutie de viteze, ca plina de probleme.

Ca idee > daca nu decupleaza bine ambreiajul, du-te undeva unde e mai neted, baga in a doua si apasa ambreiajul. Daca iti duce masina in fata cat de cat atunci ai noroc sa fie el de vina si poate rezolvi cum spunea Dragonballz...daca nu...:).

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
ciocolatadesign

va ro sa imi spuna si mie cineva daca stie care este diferenta dintre volantele pt. G4, tip ALH fabricate pana in 2001 si volantele pt. G4, tot tip ALH, dar fabricate incepand cu 2002?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

pot spune ca am incheiat in aceasta dupa-amiza capitolul volant+kit de ambreiaj. si pe aceasta cale, doresc sa multumesc baietilor de la "kolometru 0" din tg jiu, pentru profesionalismul si grija de care au dat dovada!. In fond si la urma urmei, nu am avut ce sa mai fac, d.p.d.v. al economiei financiare fata de piesele componente in kitul de ambreiaj si volant. Am tras linia si am calculat suma de 2100 ron (volant SACHS, kitul de ambreiaj si rulmentul de presiune LUK) + 400 ron manopera in care a intrat si curatarea clapetei de admisie. In total 2500 ron. icon_redface.gif In urma acestei investitii, schimbarile si tinuta motorului se simt radical. Primul lucru e disparitia vibratiilor atunci cand sta la relanti atat a intregii caroserii cat si a portierelor cand staateau deschise; disparitia acelui carait care apare cand e bagata in marsarier; la plecarea de pe loc nu se mai simte absolut nici cea mai mica vibratie iar abreiajul nu mai este acolo sus unde il stiam + ca dupa curatirea clapetei de admisie (era infundata rau) se simte ca a devenit mult mai sprintena!(aici vinovat sunt eu pt. ca merg cam subturat). In concluzie investitia e f. mare, dar cateodata nu avem incotro, si asa cum este cazul meu, cred ca si alti baieti s-au lovit de aceiasi problema, care cred ca nu trebuie tratata cu zgarcenie, pt. ca daca nu schimbi tot angranajul, risti ca odata cu daramarea unei piese pe care ai sperat sa te tina 2 vieti intr-una, sa darami si pe cele care le-ai schimbat proaspat!. Gata cu vorba! ca e saracia omului... si asa am saracit dupa toate astea! banghead.gif

sa Driver.gif bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

a!.. am primit informatia ca puteam sa shimb doar coroana de la volant, nu si intreaga piesa, ca cica nu volant se strica, ci coroana ei! :Driver: oricum ar fi, eu am schimbat tot ce era acolo, ca nu mai imi fac probleme o buna bucata de timp!

toate bune! multa bafta si :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ciocolatadesign

si oricum ar fi fost, uzata mai mult sau mai putin la capitolul coroana, in interior volant nu mai facea bine contrabalansul fata de motor, adica nu mai amortiza vibratiile motorului, ci le transmitea in topata masina, chiar si atunci cand statea la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Totusi sa facem diferenta intre un ambreiaj clasic si unul de Golf 4 care are ESP.Cuplajul este un pic diferit pentru ca ESP nu iti da voie sa patinezi.Prin urmare daca vi se pare ceva ciudat la ambreiaj intrebati pe cineva avizat pentrua indentifica bine cauza. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce are ESP-ul cu ambreiajul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutari la toata lumea. Am si eu urmatoarea problema. La mine trepideaza foarte tare masina cand eliberez pedala de ambreiaj, parca se rupe toata masina bucati, si parca prinde ambreiajul doar in reprize. Toate astea se intampla dupa un drum prin oras cand e foarte aglomerat si folosesc foarte mult ambreiajul si se simte foarte tare cand intru in curte cu spatele, e usor si rampa. Cand pornesc dimineata nu are nici o problema. Mentionez ca intra in toate vitezele fara probleme atat cu motorul rece cat si dupa ce s-a incalzit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, par a fi simptomele unei volante cu joc pentru ca rolul ei este de a reduce din vibratiile motorului iar cand incepe sa aiba joc inseamna ca trepideaza mai tare masina (la ralanti). La mine a fost una dintre simptomele ca volant e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei diferenta de vibratie la ambreiaj apasat/neapasat= volant. Presupun ca si la pornirea de pe loc simti trepidatii excesive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e, ca numai la pornirea de pe loc se simt vibratiile, numai la eliberarea pedalei de ambreiaj. In rest e OK. La ralanti cu pedala sus sau apasata nu se simte nici o vibratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...La ralanti cu pedala sus sau apasata nu se simte nici o vibratie.

Foarte curios si din pacate nu ai cum sa vezi daca volant are joc sau nu decat prin demontare, o operatiuni lunga ca si timp dar si foarte costisitoare; un demontaj si montaj la loc dureaza aproximativ 10h de service si sa te gandesti ca o sa te coste de la 300RON in sus :icon_thumright:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusAP: Daca nu trepideaza la relanti cu ambreiajul ,,sus" nu cred ca este de la volant ci mai degraba de la disc/placa ambreiaj. Din ce relatezi se pare ca nu transmite momentul dupa cum a fost proiectat ansamblul ci numai cu socuri si asta numai atunci cand rezistenta la inaintare este cea mai mare: la punerea in miscare (plecarea de pe loc). Oricum, nu poti constata exact decat dupa ce se demonteaza ambreiajul. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!