Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

:P nici nr de tel nu e ok nici masina, merci ca m-ai atentionat sa incerc sa le schimb,

gata, cind ne etalam golfurile in gasca sa mergem la munte la un gratar ? :P :( :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la urma tu ai probleme cu masina sau deschizi asa topic-uri de placere?.

volant nu se schimba asa de dragul de a schimba ceva la masina iar daca mergi la "baietasii de cartier" de care zici tu sunt sigur ca trebuie sa schimbi si altceva sa "aiba si gura lor ce manca"

DECI ce probleme ai cu masina? Clar nu povesti.

Cind pleci de pe loc se simt trepidatii ? Sunt insotite de zgomote suspecte ?

Patineaza ambreiajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns, trepidatie foarte slaba , abia simtita este la plecare, deci nu pleaca fffoarte li, dar trepidatie nu am deloc, tot ceea-ce face, este un zgomot slab cind sta este la relanti, prima data am auzit la semafor bataia, nu este continua si este foarte slaba, dar atunci cind se aude, se simte si in pedala de ambreiaj, iar de patinat ... nu patineaza deloc

istef edit: Te rog nu mai folosi quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

de cand am schimbat debitmetru la masina am observat urmatoarea 'problema'...

cand vreau sa accelerez mai brusc masina se tureaza ( urca acul turometrului), dar viteza nu e cea corespunzatoare...ca sa dau un exemplu se intampla cam in felul urmator :

accelerez sa zicem cam pana la 4000 turatii(atat indica turometrul) dupa care tin picioru in aceeasi pozitie pe pedala. In momentul acesta rotatiile indicate de turometru scad pana la valoarea reala si masina continua sa accelereze.

Este normal ce se intampla ?

motorul este TDI AJM 115 cp.

Modificat de Ice_2k
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

din cate stiu eu daca turatiile masinii cresc mai brusc decat acceleratia propiu-zisa s-ar putea sa-ti patineze discul de ambreiaj . Nu te apuca sa-l schimbi cere mai bine o parere profesionala . Nu de alta dar n-as vrea sa ma injuri ca ai cheltuit banii degeaba :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Patineaza ambreiajul, 100%. N-are treaba cu debitmetrul.

P.S. Inteleg ca esti nou pe forum dar citeste si tu regulamentul si nu mai da nume d-astea gen "problema" topicurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil ceea ce spui tu...

treaba este ca am tractat o data un passat, cand am ajuns in bucuresti...a inceput distractia (stopuri..etc aglomeratie) si atunci mirosea a incins...insa problema asta era mai veche...

...ok ice2k :)

Modificat de joyride
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce nu ai zis asa, apuca-te de tractat masini ca ai sa termini repede ambreiajul, probabil ca iti patineaza, daca mai simti si miros de "ferodou'" e clar.

Ca sa verifici daca patineaza sau nu ambreiajul fa urmatorul experiment, cu masina pe loc, tragi frana de mana bine, bagi treapta 1 de viteza si eliberezi usor ambreiajul, daca motorul tinde sa se opreasca nu patineaza, daca nu tinde si turatia creste chiar daca dai drumul la ambreiaj si masina sta tot pe loc ai sa simti un miros urat si e clar ca ambreiajul tau e dus. Sper ca m-ai inteles ca m-am exprimat cam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai o taietura si-ti curge sange, mai fa-ti inca una ca sa te convingi ca ceea ce curge este sange :D :D :D

Dupa descriere, cum spune si @Ice_2k, ...AMBREIAJUL. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti dai seama ca nu am facut chestia aia sa vad daca e dus ambreiaju sau nu...era o necesitate la momentu respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar a fost ambreiajul...l-am schimbat si acum totul a revenit la normal :unsure:....

multam ptr ajutorul vostru

Modificat de joyride
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am schimbat volant. Am luat volant noua LuK , rulment de presiune SHACS. Am probleme si cu pompa care comadna ciuperca pt. oprirea fina a motorului. Cand opresc motorul si se misca se aude cum zdrangane ffffff. rau ceva la ambreiaj. Daca opresc motorul cu ambreajul apasat nu se mai aude asa urat. Laschimbarea treptelor de viteza se aude CLANC cand debreiez. Daca merg constant cu masina undeva la 1.200 rot/min si ating fff. putin acceleratia si iau piciorul repede se aude iara CLANC cand ating pedala si CLANC cand iau piciorul. Cand pornesc motorul iara se aude cum zdrangane ceva. Ce sa fie ? volant defecta din fabrica ?

CHIAR ASA MARCA PROASTA E VW ? Am numai probleme cu ea. Turbina si basica de la turbina schimbata si curatata. A plouat in ea pe sub parbriz. Acum nu mai merge nici scaunul din fata de la sofer sa se mista fata spate...trebuie sa tin de sufa nici ca la trabant de cablu ca se misca cu tot. Macara la geamul soferului rupta 1 data si la pasagerul din dreapta fata de vreo 3 ori. Suportul de pahare din spate intra cu tot cand in inchid. Debitmetru schimbat.Cablu de la frana de mana blocat. Sistemul de la stergatoare defect. TOATE DOAR LA 80.000km ? Si lista mai continua cu multe si marunte.

Modificat de tziku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur masina are km reali ? cam multe probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA!!! F. reali. Avea 12mii cand am cumparat masina si vechime 2-3 luni. A pus cipos testerul si a confirmat ca sunt km reali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi si un tampon motor sau cutie de viteze rupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si e normal sa faca de la un tampon CLANC ffff. zgomotos cand accelerez fffff. putin si iau piciorul de pe acceleratie ? Daca era de la tampon facea zgmot si cand opream motorul cu ambreajul apasat...cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Din contra, fenomenul e mai evident cand faci frana de motor si nu cand debreiezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Cand accelerez si fac frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de toate nu sustin sus si tare ca numai un tampon iti face probleme de genul asta. Poate fi si ambreiajul sau alta cauza.

Insa sigur cand e vorba de un tampon rupt si ansamblul motor-cutie incepe sa se miste poti avea zgomote de genul asta la accelerare si decelerare. Mai exact la accelerare motorul se ridica (cutia coboara) si vine inspre spate, iar la decelerare se lasa in jos (cutia se ridica) inspre fata. Nu stiu daca ma fac prea bine inteles. Mai bine iti dau un exemplu de la o ... Dacia. Nu rade dar efectul e similar. La frana de motor palele ventilatorului bateau in traversa de sub radiator din cauza unui tampon motor rupt. Stiu nu-i cazul tau, insa poti avea alta bataie din aceeasi cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ce vrei tu sa zici dar la mine nu cred ca este vreo problema cu tampoanele. Pe langa faptul ca face zgomot in mers la frana de motor si acceleratie mai face si cand opresc motorul doar ca acel zgomot e facut de 4-5 ori intr-un interval mai scurt (1 secunda cat dureaza oprirea motorului). Daca opresc motorul cu ambreajul apasat nu se mai aude acel zgomot f. suparator si anormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ai spus la inceput, reiese ca ai schimbat volantul si rulmentul; discul si placa nu le-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Mi-a spus mecanicul ca discul este ca nou si placa de presiune se tine f. bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai acest zgomot si inainte de a schimba volantul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Se auzea mult mai incet. Am schimbat volant pt. ca nu am mai putut pleca din parcare cu ea. Am observat ca volant asta noua care este pe masina are joc si daca o misc intr-o pozitie nu revine complet la pozitia initiala. Mecanicul mai avea si alte volante bimasice pe acolo (dar nu de vw) care dupa ce trageam de ele mult mai greu sa o invart, revenea la pozitia initiala.

Modificat de tziku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!