Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Depinde doar de noroc. Sunt care fac zeci de mii de km asa. Sunt care cad in cateva sute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu aveam o bataie la relanti cand apasam pedala de ambreiaj disparea, am mers asa mai bine de un an de zile, bataia sa accentuat cu timpul, am crezut ca e rulmentul de presiune dar surpriza volant praf, am pus kit cu volant simpla si nu simt nici o diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce sens nu simti diferenta?

Zi si tu ce kit ai pus, cat a costat, si impresille tale despre trecerea de la volant bimasica, la monomasica. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul a fost Valeo a costat 1750 ron fara rulment de presiune, credca si volant veche era praf si de aceea nu simt nici o diferenta,de mers merge ca inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Cred ca si pe mine ma lasa ambreiajul, am ~180.000km facuti cu masina. Se aude un tacanit metalic la relanti care dispare cand apas pedala de ambreiaj si de asemenea se simte permanent o trepidatie la motor care dispare cand cuplez ambreiajul.

Astazi am simtit o vibratie mai puternica la interval de aprox. 2 secunde, tot la relanti. S-a diminuat treptat cand am apasat ambreiajul, ca dupa 5-10 secunde sa dispara complet.

Sunt toate semne ale cedarii ambreiajului? Trebuie sa mai schimb ceva in afara de volant, placa, disc si rulment? Aveti vreun sfat pentru kit-ul de ambreiaj?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi volant din ce zici tu. Piesele sunt cele enumerate de tine. Daca schimbi volantul merita schimbate si celelalte, pentru ca in caz ca pica ulterior, mai platesti inca o data manopera, care nu e ieftina si oricum, volantul e de departe cea mai scumpa piesa dintre ele. Ca si marci, poti alege intre Sachs si Luk, astea sunt mai des intalnite si mai accesibile ca pret, pret care este incepand de la 1500 ron in sus. Ai AXR sau ATD ?. Sau poate mergi pe un kit cu volant cu masa simpla, eu ma gandesc serios ca urmatorul kit sa fie cu masa simpla. Asta pe care il am acum, l-am schimbat la 98000. Acum am 160000 dar nu se intrevad inca probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns!

Motorul este AXR si intentionez sa schimb ambreiajul cu totul. Am auzit ca sunt distribuitori care fac discount daca dai piesele tale la schimb. Banuiesc ca la volant single mass singurul avantaj este pretul,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am o problema cel putin ciudata pt. mine la un Seat Leon 1.9 tdi-2002 140cp, la accelerare brusca in treptele 2.3.4.si 5 se tureaza motorul instant, dar masina nu tine pasul cu turatia motaorului, practic accelerezi si masina ramane cateva secunde in urma, dar motorul scoate zgomotul specific.

Ce ar putea fii? Probleme la ambreiaj, adica patineaza? Sau probleme la sistemul vacumatic si turbosuflanta deoarece dupa 1-2 accelerari bruste ramane si fara ...mau, intra in limp mode si dispare doar la luarea contactului.

Stiti de la ce ar fi ?

Multumesc.

Modificat de C o s m i n
mutat in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

disc de ambreiaj din pacate si mai e necesara si o curatare de turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul de ambreiaj asa cum a spusd si colegul pop cristian pentru turatiiile in gol ale motorului.Am avut si eu aceleasi simptome si cel mai indicat e sa schimbi tot kitul(disc placa rulment).Iar pentru limp mode trebuie curatar tot sistemul ce tine de turbina s-a depus calamina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare la care nu am gasit raspuns.Am schimbat de vreo 2 luni rulmentul de presiune LUK si de vreo 2 zile se aude zgomotul de rulment la relanti si la apasare pedalei de ambreiaj se aude mai tare.Cam cit as mai putea circula cu masina asa?Vreau sa plec in italia si nu am cum sa schimb acuma rulmentul.Ma pot duce cu masina asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este indicat sa pleci la drum cu rulmentul ala. Nu se stie cat te mai poate tine, poate sa crape maine sau peste 10 mii km, tine de noroc. Teoretic cand pedala de ambreiaj nu este apasata, rulmentul nu trebuie sa atace placa de presiune, deci teoretic nu ai avea zgomet ca nu ai avea de unde. Zgomotul ar aparea in mod normal abia atunci cand rulmentul ataca placa si incepe sa se invarta. Altfel nu se invarte ca sa-l auzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa ca se aude si pe liber, daca e uscat deja. Se invarte singur din inertie si tot se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pedala de ambreiaj tine foarte sus, inseamna ca ceava este in neregula cu sistemul ambreiaj?

Mentionez ca in afara de simptoma podala sus, nimic nu este anormal, intra in viteza fara a agata, nu se tureaza in gol.. nimic "ciudat"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am zis ca nu este normal sa fie in contact rulmentul cu placa cand pedala este relaxata. Daca face zgomot si la relanti asta nu ii buna treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pedala de ambreiaj tine foarte sus, inseamna ca ceava este in neregula cu sistemul ambreiaj?

Mentionez ca in afara de simptoma podala sus, nimic nu este anormal, intra in viteza fara a agata, nu se tureaza in gol.. nimic "ciudat"

Daca nu patineaza, nu are nimic. Unele tin mai sus decat altele. Mergi linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da borisake face zgomot si la relanti dar problema e numai dupa ce se incalzeste adica dupa vreo 10 km de mers prin oras face apoi o las sa e raceasca si nu se mai aude zgomotul de rulment.Am facut acum un drum de 300 km si masina merge ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silverhand_10

aceeasi problema o am si eu ,cand e rece nu se aude nimic cand se incalzeste motorul incepe sa cloncane ceva la ambreiaj daca calc pedala nu se mai aude nimic si tot zgomotul asta il am decand am schimbat tot kitul cel putin asa mi sa zis de la service ca lau schimbat cu toate ca eu sunt cam sceptic...sau poate sa fi uitat aia sa stranga ceva suruburi???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

cam cat se mai poate merge cu o volant la care a aparut o usoara trepidatie la plecarea de pe loc,la cald,UNEORI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana crapa de tot. O sa-ti dai seama singur ca nu mai poti sa mergi cu ea (masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doctorul Imi aduc aminte de timpurile cand lucram ca sofer la o firma de transport destul de mare, lucram pe IVECO si cam la toate masinile la un anumit nr de Km aparea acest fenomen la plecarea de pe loc aparea aceasta trepidatie, mecanicii rezolvau aceast defect prin rectificarea volantei ( pe suprafata unde cupleaza cu discul apare in timp o uzura care cu ochiul liber poate nu se vede asa de bine dar cu un ceas comparator e vizibil)si schimbrea placii de presiune si disc. Acum tre sa decizi singur avand in vedere pretul nou al unei volante etc, sa astepti pana crapa nu cred ca este o solutie deoarece lantul slabiciunilor continua, cand situatia avanseaza poate tu vei reusi sa faci o plecare de pe loc cat de cat decenta ptr ca ai obisnuinta dar daca o vei da la un altul, care nu este obisnuit cu acest defect, ca vezi cum caleaza motorul. Fa calculele ce costa o volant noua cu set ambreiaj si compara daca faci numai o rectificare si un disc nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Dual Mass Flywheel nu incape vorba de rectificare. Majoritatea dintre noi asta avem si asta e cauza multor probleme. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare...am si eu o mica problema cu volantul care de curand a inceput sa trepideze mult mai taredecat inainte...

stiu ca asa sunt procedurile,dar a inceput sa faca mai grav exact dupa ITP,dupa ce sa turat de 3 ori la 5100RPM...

coincidenta sau turarea asta in gol a ajutat la agravarea situatiei...

stiu ca nu este nimic de facut...dar eram si eu curios ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e o simpla coincidenta, nu are cum sa afecteze disc sau volant la acelerare in gol, sunt decuplate normal

Verifica ca nu cumva sa se fi desprins ceva care sa iti dea ca un sunet metalic

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!