Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Da destul de logica afirmatia, dar totusi nu este normal sa stau sa ma stresez, au, sa schimb treapta ca se f..e volant. Trebuie sa reziste, da-o in masa si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In concluzie, daca ii mai fac si soft o sa schimb volantul la fel de des ca uleiul..superb! ( exagerez putin ca sa-mi intaresc ideea) . Ceea ce vrrau sa spun e urmatorul lucru: nemtii chiar nu si-au dst seama ca piesa asta are probleme si oare putem spera ca cele pe care le produc acum sunt mai bune decat cele pe care le-am avut pe masina , din fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai voi vreti sa dea faliment producatorii? :lol: :lol: ,s-au dus vremurile cind fiabiliatatea era cartea de vizita....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat chitul de ambreiaj la un golf 4 din 2000 si cad au aerisit abreiajul a puscat rulmentul de presiune(a scapt lichidul afara ), rulmentul era nou, chitul nou cu masa simpla de la valeo, a desfacut mecanicul tot circuitul de la ambreiaj crezand ca e pompa de la ambreiaj dar aia e buna, a mai patit cineva asa ceva?

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai rulment de presiune de genul asta?Daca da si ai pus rulmentul nou cu chitul de ambreiaj nou am mai auzit.Acum o luna o cunostinta de-a mea mecanic bun,a schimbat la un astra g ambreajul setul lung cu tot cu rulment si dupa ce a terminat treaba dupa 2 pedale la ambreiaj sa bulit rulmentul.Pierdea lichid din el.Ai garantie la piese te duci la magazin si se rezolva.Sunt curios pe ce producator ai luat ambreajul? :(

Scuze...rulmentul pe ce producator..VALEO ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kitul de ambreiajeste valeo iar rulmetul luk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DECI EXACT CE ITI SPUNEAM......te duci la magazin si se rezolva,incearca sa idi aduca valeo rulmentul..e ceva diferenta de bani dar s-ar putea ca valao sa fie putin mai ieftin ;)

510 0071 10 rm le luk e 250 lei,3182 997 901 sachs 295 lei,V804529 valeo 400lei.Cred ca varianta sachs e ceea mai buna,vad ca valeo e destul de scump :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat volantul si rulmentul de presiune si tot face zgomotul ala metalic..e ca un tacanit de parca se lovesc 2 piese metalice..zgomotul apare dupa vreo 50 km de bucuresti sau dupa ce ma dau la el mai puternic. Am intalnit un mecanic care spune ca exista o placuta metalica in spatele volantului care , de obicei, nu e pusa bine din fabrica si aia face galagie..voi ce credeti? Volantul si rulmentul le-am inlocuit tot la un mecanic care spunea ca ele sunt de vina, insa surpriza, zgomotul a reaparut. Astept cateva pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant e cu masa dubla? Daca ai pus noua are garantie, eu am pus primadata una secand si tot asa batea si acum am lut chit complect cu masa simpla si imi da defurca rulmetul de presiune,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul e nou, sachs. Credeti ca are vreo treaba ceva de pe tot ansamblul hidraulic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat uleiu din cutie?ie posibil sa nu ai ulei destul,sau ie expirat si nu mai face ungerea k lumea la rulmenti.daca nu l-ai schimbat niciodata o sa te minunezi cum arata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la volant,am vb cu baietii de la elit si mi-au spus;au inceput sa se intoarca volantele noi si pe sachs si luk.Sunt probleme din fabricatie.Mi-a mai spus seful de filiala ca e foarte mare volumul de volante vandute pe sachs si luk(sunt 3 firme respectabile care le fac sachs luk valeo),si incelege de ce vin volantele in garantie inapoi. Din cauza asta posibil sa fi avut ghinion si sa nimeresti una din piesele nasoale.Daca mecanicul si-a facut treaba bine si ti-a montat volant cu scule speciale e de vina piesa.Am mai auzit o varianta la baietii destepti care mai demonteaza volantele cu masa dubla si le dau cu un spray de ceara,accesta avand rolul de a atenuaa din zgomot :lol: ,ma refer la volantele de pe masini cu probleme care au ceva km ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, va rog mult, trimiteti-ma voi la un service bun care sa stie unde sa bage nasu si sa rezolve problemele. Am fost ma Master Kraft( Bucuresti), un domn foarte flegmatic..i se trage de la volumul mare de clienti.. Scuze de offtopic , insa am nevoie de un service bun/ mecanic bun pt sunetul asta. Mulumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zgomotul il face si cind ie pe liber ,la relatiu si calci pedala de ambreiaj?sau face tot timpul indiferent de pozitia pedalei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face tot timpul( cand oboseste) , sunetul se intensifica la apasarea ambreiajului. Daca il las sa se raceasca, numai face zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut

am o intrebare , mai ales pt gabivvx, s-a scris asa : "Daca mecanicul si-a facut treaba bine si ti-a montat volant cu scule speciale e de vina piesa".

Ce scule speciale iti trebuie la montarea volantei, cel putin la VW TDI cutie manuala? Cheie dinamometrica si suruburi noi...mai e ceva?

O alta intrebare, pt cei care au schimbat kit ambreiaj cu volnata masa dubla:

Eu am facut aceasta opratie, centrat piesele cu scula si de atunci la oprirea motorului am un zdranganit scurt, daca il opresc cu ambreiaju apasat nu il mai am.

In rest totul perfect, nu trepidatii in pedala, nu patinaj,nu zgomot in mers sau solicitare.

Ce ar putea trepida? Un indiciu daca aveti sa imi dati.

Multumesc

PS: eu am schimbat la 207000 km tot (volant,disc,placa,rulment), mai mergeau 10.000 macar dar aveam pedala tare si debraieri cam bruste, semn ca nu prea mai amortiza bine volant si masina avea piese LUK din fabrica, eu am pus volant LUK si restu Sachs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut aceasta opratie, centrat piesele cu scula si de atunci la oprirea motorului am un zdranganit scurt, daca il opresc cu ambreiaju apasat nu il mai am.

Volantul zdrangane. Cand pedala e apasata, e liber si nu mai face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin---logic este ceea ce spui dar de ce nu se aude in mers, in patinaj, in orice mod de stresare. Cu alte cuvinte ma p*** pe ea de volant?

culmea este ca nu este identic zgomotul la toate opririle ca intensitate si tonalitate.

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantele masa dubla la relanti bat si la turatie mica.

Practic sculele din discutie au rolul de a centra volant sa nu fie dezaxata.E o intreaga operatiune pe care producatorul luk o recomanda la montarea accestor tipuri de volant.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acele scule din cate stiu sunt pt a masura gradul de uzura la una folosita, dupa cum scrie aici:

http://www.schaeffler.com/remotemedien/media/_shared_media/library/downloads/zms_special_tool_de_en.pdf

Din cate am vazut cel putin la masina mea, volant se poate monta intr-un sg mod, gaurile suruburilor fiind asimetrice (vezi poza de ex)

Ce poti gesi ese srangerea acestor suruburi in rest...

eu nu pot sa o fac sa "zdrangane", decat la oprire (daca volant face). Am incerca sa o las subturata , sa o calc fiind subturata, nu face nici un zgomot.

MA gandesc ca poate cei care au masi dat jos cutii de vw stiu vreo "hiba" , vreo tabla care nestransa bine sa vibreze, ceva...din motivul asta am prezentat problema.

Modificat de Alexandru P
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am vb cu un prieten bun mecanic foarte bun si mi-a spus ca el nu foloseste nimic cand monteaza volante cu masa dubla :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape se face anul de cand am schimbat volant si kit-ul,si tot de atunci, eu pornesc si opresc masina cu ambreiajul calcat pana la fund!Prelungeste foarte mult viata volantei.Cu volant veche, la oprire in special, avea niste sunete ca de table care se lovesc intre ele.E ceva normal avand in vedere ca volant mea era blocata cand am dat-o jos de pe masina.Acum chiar daca opresc fara sa calc ambreiajul, este liniste totala.Asadar, cu volant noua nu e normal sa mai auzi acea scuturare de table la oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Si eu le strang la mana (probabil conteaza "simtul").

Nu are ce altceva sa zdrangane. Pur si simplu volantul e aftermarket si ai avut ghinion. Insa nu cred ca exista vreo speranta sa ti-o schimbe pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma mira, eu am un magnet pt "evenimente cu sanse mici de intamplare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am zis ca ma linistesc cu intrebarile dar tot ma roade...

voi ,care ati avut de a face cu mai multe masini ce ziceti....poate sa functioneze bine merci asa , facacnd acel zgomot la oprire sau se agraveaza in timp ....daca da ce timp, mentionez ca eu conduc predominant pe centura, ca sa zic asa ...30% oras (nu foarte aglomerat) 70% viteze constante in treptele 3,4,5 chiar si 6 cu minim 2000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!