Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

testat și dimineața totul ok

trepidatul a dispărut - problema rezolvată

numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,am o problema ( si cu ocazia aceasta arunc si o provocare pt cei care stiu , cunosc au pus mana) .Am schimbat discu de ambreiaj ( pt ca ajuns ulei pe la sula aia de semering de la priza directa) si s-a sticlit ferodou, cu aceasta ocazie , parerea mea, ii ca o odata contaminat discu (ferodoul) cu ulei trebuie schimbat nu merge cu spalat , poate doar in cazul in care nu se arde uleiul( oricum pe cand aluneca discu ii bye bye).

Surpriza a fost la demontare , tot kitul ( volant , disc , placa poate si rulmentul)era nou , parca atunci l-am scos din cutie , dece spun ca ii ca nou , pt ca nici volant nici placa nu au acel luciu dat de frecare inca au acele foarte mici "valurele" totul arata ca scos din tipla exceptand uleiul de prin cutie :yach: . PROBLEMA ii ca la volant placile au joc intre ele ( nu ii vb de acel "joc rotativ " permis de arcuri , momentan nu am gasit o formula de exprimare mai sugestiva)un joc asemanator ca la jocul de la rulmentii cu bile.II normal sa aiba acel joc???ii de la uzura.Trepida in a4a intre50-60km.

De mentionat . motorul ii alh, volant DMF , Kitul Sachs ( sper ca am scris bine)

Modificat de motanualb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam cat apreciezi ca e acel joc? Mai mult de 1-2mm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

E ok. Oricum volant-ul nu lucreaza decat axial.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare

Am si eu niste intrebari vis vis de masina mea Golf4, 2003, motor ALH.

Cred ca am probleme cu ambreiajul, cand apas pedala de ambreiaj simt o tremurare in pedala pana la jumatatea cursei, apoi cand ajung cu ea pana la capat de cursa se aude un zgomot identic cu picamer-ul, dar mai incet. In rest nu face nimic, nu trepideaza la relanti, nu patineaza la plecare, intra bine in viteza.

De la ce credeti ca este? Credeti ca este volant?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...in general trepidatiile in pedala de ambreiaj se datoreaza volantului...

acum intervin si eu cu o intrebare...din cate stiu..ambreiajul este hidraulic nu?

la mine...are momente cand nu se manifesta la fel pedala...adica nu se sinte la fel cand o apesi...are momente ca si cand ar readucea-o inapoi sus un arc...si nu o presiune...

are vreo treaba cu vaccum-ul?ca stiu k am probleme cu pompa tandem...gen i se misca acel stut...are vreo legatura cu asta?

o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio legatura cu vacumul.

Pompa de vacum asigura vacumul pt servo-frana (tulumba) ca sa iti amplifice forta la apasare si mai are legatura cu motorina, dar nu mai stiu exact ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si atunci...alte cauze?se intempla cand il folosesc foarte des...adica cand prind bara la bara tot b-dul unirii...sau alte zone aglomerate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

se poate face un top la producatorii de volante-ambreaje?

...dintre Sachs,Luk,Valeo...etc?ce parere aveti de volantele valeo?..am primit un pret pt un kit complet ( Valeo )placa+disc+rulment+volant la 310 Euro..o fi mult o fi putin :question: ....dar cel mai important ...E BUN VALEO?...si-a montat careva Valeo?

Modificat de DMV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am pus kit si volant Sachs si sunt foarte multumit.E adevarat ca am dat vreo 500 de euro pe piese, insa de Valeo nu pot sa spun decat ca schimbam pe timpuri ambreiaje, cand aveam Dacie, si era o calitate multumitoare avand in vedere ca,la vremea aia toti "coloratii" care strangeau piese de prin pubelele de gunoi ale service-urilor, aveau si firme de productie de piese auto.In acel context cunosc competitivitatea acestui producator, care era ceva mai...calitativ la acel moment!Cine-si aduce aminte stie cam ce piese se gaseau ptr Dacie...In concluzie, asa cum am fost si eu sfatuit,asa te sfatuiesc si eu la randul meu pe tine, sa uiti de Valeo atata timp cat ai VW.Sa-si puna Valeo pe Citroen,Renault si alte mijloace de locomotie de genul asta cine-o vrea si o fi mai curajos!!! :icon_thumright:

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija mare cu valeo,unele seturi de ambreaje sunt facute sub liceenta in turcia.sachs si luk vin ca echipare de serie pe masina.CUM ai scos din motorul tau 147 cp..stiu ca singura motorizare de pe jetta de 1900 e de 105 cp.Uite chiar acum m-am uitat pe la distribuitori(lucrez in domeniu)nu am gasit sa aiba cineva pe stok volant valeo,numai sachs si luk.Asa ca sfatul meu este sa optezi pt luk ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all, din pacate trebuie sa schimb si eu ambreiajul din cauza volantului la passatul meu cu motor AVB.

Volantul se aude urat ...daca ma tine saptamana asta e super..:)

Ce recomandati intre Sachs si Luk ?

VA pupa tata si :Driver: Safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RECTIFIC am gasit set ambreiaj cu volant pe valeo,ai dreptate sunt mult mai accesibile decat sachs si luk. :(

dai jos volant si pui ceea ce gasesti pe masina,Sachs e un pic mai scumpisor decat Luk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la 2000 de lei cu TVA,cu factura, gasesti volant cu tot kitul de ambreiaj.Ca e Sachs,ca e Luk,cred ca nu e diferenta mare de calitate intre ele.Eu am vrut sa pun ce am gasit pe masina, si atunci am pus Sachs.De asemenea, inainte sa cumpar piesele am testat preturile majoritatii magazinelor si furnizorilor din Bucuresti.Posibil sa se fi mai ieftinit putin intre timp!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!am cumparat zilele astea un kit ambreiaj sachs nou,dupa cum arata mie mi se pare a fi mai mult reconditionat decat nou.Adica are nou ferodou(sau cum ii zice la materialul ce se afla pe disc)nituri,rulment nou dar restul par folosite.Asa trebuie sa fie?nu am vazut niciodata un kit cum arata in realitate.Asta nu ar fi o problema dar am luat si volant(pt ca asa cum stiti ele sunt bune prietene si merg impreuna)LUK DMS pt ca SACHS nu am gasit si am inteles ca e cam acelesi lucru.Aici lucrurile se precipita putin.Au joc intre cele doua mase de cca8-10mm.E norma?in afara jocului nu le poti invarti cu mana.Si un lucru foarte inestetic se vad sudurile care au fost facute la roata dintata din exterior f urat.Am niste foto dar nu prea stiu sa le postez.Vi se pare normal?Multumesc anticipat.apropo pe kit am dat 250eur si pe volant 560eur leam luat din grecia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, daca doar pe volant ai dat 560 de euro, iar pe kit 250 de euro, asta inseamna un total de 810 euro!!! :blink: Pai eu la 500 de euro le-am cumparat pe toate noi, cu factura si garantie, din magazin, unde cunosc si daca e ...ceva...nasoleli...ma duc si intru cu masina-n magazin!!!Cu parere de rau iti spun ca te-ai ars rau de tot!!Sau...s-a mai pricopsit vreun "mare mecanic"!! :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, daca doar pe volant ai dat 560 de euro, iar pe kit 250 de euro, asta inseamna un total de 810 euro!!! :blink: Pai eu la 500 de euro le-am cumparat pe toate noi, cu factura si garantie, din magazin, unde cunosc si daca e ...ceva...nasoleli...ma duc si intru cu masina-n magazin!!!Cu parere de rau iti spun ca te-ai ars rau de tot!!Sau...s-a mai pricopsit vreun "mare mecanic"!! :vaidecapulmeu:

:lol: Hai ca l-ai incurajat. Revenind la subiect mie nu mi se pare normal sa ai jocul ala la volant si discul de frana trebuie sa arate tot ca nou, nu doar ferodoul. Dicul este cu arculete sau monodisc? Daca este monodisc nu este bai ca ii vechi, dar daca este cu arculete, este cam tragic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mishulake: acelasi pret e si la noi in tara pentru motorul AVF: 1000 ron kitul de ambreiaj si 2000 ron volant. In total tot 800 de euro. LA AVB-ul tau ai preturi considerabil mai mici dar si piesele sunt diferite. Chiar si la AWX (tot 130 de cai dar in 5 trepte) pretul kit-ului de ambreiaj si al volantei este mai mic.

Iar la Porsche, chiar si cand era reducerea aceea de 25% pentru masinile mai vechi de nu stiu cati ani, pretul volantei era mai mare de 2000 de ron si tot refurbished venea.

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu!!N-am sesizat diferenta intre motoarele noastre!!Pai, atunci e foarte bine ptr colegul nostru 07GHI, ptr ca nu s-a pacalit cu nimic!A luat piesele la pretul pietei!Mda...AVB nu-i acelasi lucru cu AVF!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare din nou.Imi cer scuze am omis sa va spun ca locuiesc in grecia ,asta e si motivul pt care lam luat de aici.Orcum mam interesat si in Ro. si mi s-au spus aceleasi preturi ,dar diferenta era ca eu nu puteam(intra cu masina in magazin)ca si colegul mishulake :rolleyes: pt ca ma costa numai 300euro drumul.Piesele le-am cumparat singur de la un magazin dupa vreo 2 luni de cautare pt ca aici nu prea sunt masini diesel(in afara de taxi, masini de firma si f f putine altele).Asta a si fost motivul pt care vam intrebat pe voi cum arata o volant noua.In mare parte m-am cam lamurit,azi.Am fost la mai mult meseriasi si au zis ca pot sta linistit sunt ok toate piesele plus ca la magazin mi s-a spus ca au garantie(aici sunt nu plec deocamdata).discul e monodisc,arculetele sunt in(volant)DMS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

va salut. Tocmai am cumparat volant pt un 2.0 tdi bkd..1900 ron, o groaza de bani.. plus montaj si alte lucruri..am obs ca pare a fi un defect de fabricatie acesta cu volantul, insa ceea ce vreau sa intreb este daca, dupa schimbarea volantului, au mai aparut probleme cu cel nou? al meu facea figuri pe la 50k km si l-am schimbat acum la 80k km. sa ma astept sa pice si asta curand?

Multumesc,

Bogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea ie ca sa protejezi volant sa nu mai mergi subturat,evita sa stai cu turatia sub 1700 unde nu prea mai ai cuplu.vibratiile alea la subturatie sunt preluate direct de volant.mai bine schimbi in treapta inferioara cind apesi pedala mai puternic decit sa o chinui.asta la general, nu numai ptr tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!