Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Sa-i crezi pe cuvant doar in ceea ce priveste discul de ambreiaj. El este responsabil pentru ca pedala "tine sus".

Daca pe deasupra e si tare la apasare, e si placa obosita.

Volant-a n-are nici o treaba cu astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca asta o sa fac ... adica ambreiajul il las, poate pe la vara sa-l schimb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saca se misca masina de ce sa te scarpini?

Eu nu cred in produsele alea la 117 lei. La Porsche este programaul ala cu -20% si musai sa dai piesele la schimb. Deci, ce am vb si eu cu mecanici mai experimentati si mi-au zis ca piesele alea ieftine din program defapt sunt piese reconditionate, deci nu noi.

Asa ca nici piesele alea ieftine nu cred ca or sa tina cat au tinut astea OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima impresie intr-adevar asta e. Insa nu e chiar asa. Si eu vreau sa pun alt kit de ambreiaj, de data asta OEM, si vreau sa apelez la acelasi program. Am intrebat IN MOD SPECIAL daca piesele ce le primesc sunt noi sau reconditionate. Mi s-a subliniat ca sunt piese noi si majoritatea nu le au pe stoc ci vin din cel mai apropiat depozit (Ungaria, Austria) in maxim 48 de ore.

La o placa de presiune se vede foarte clar daca e noua sau reconditionata. Intre "soare" si carcasa nu poti curata, de orice aparat de sablat ai dispune. Asadar... un ochi avizat poate spune cu precizie daca e noua sau nu.

De ce sunt atat de ieftine? Parerea mea ca materialele din ele fiind compozitii speciale, sunt foarte scumpe si reciclarea lor in vederea obtinerii altora noi, reduce mult costurile de productie.

Sa nu mai spunem ca acelasi program se aplica si la rulmentul de presiune. Cum ar putea sa-ti dea un rulment reconditionat? Sa-i reconditioneze ce?

Eu am schimbat rulmentul de presiune si pot spune ca uzura e cat se poate de evidenta pe carcasa din ebonita a acestuia, chiar si clemele rupte. Decat sa-l reconditioneze, mai usor toarna altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inteles ca-s reconditionate, iar rulmentul nu intra in 'oferta'. Adica iti ia placa veche, da alta noua si ambreiajul si da altul nou. De rulment n-au zis nimic... si nici de volant, care e undeva pe la 3300 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima impresie intr-adevar asta e. Insa nu e chiar asa. Si eu vreau sa pun alt kit de ambreiaj, de data asta OEM, si vreau sa apelez la acelasi program. Am intrebat IN MOD SPECIAL daca piesele ce le primesc sunt noi sau reconditionate. Mi s-a subliniat ca sunt piese noi si majoritatea nu le au pe stoc ci vin din cel mai apropiat depozit (Ungaria, Austria) in maxim 48 de ore.

La o placa de presiune se vede foarte clar daca e noua sau reconditionata. Intre "soare" si carcasa nu poti curata, de orice aparat de sablat ai dispune. Asadar... un ochi avizat poate spune cu precizie daca e noua sau nu.

De ce sunt atat de ieftine? Parerea mea ca materialele din ele fiind compozitii speciale, sunt foarte scumpe si reciclarea lor in vederea obtinerii altora noi, reduce mult costurile de productie.

Sa nu mai spunem ca acelasi program se aplica si la rulmentul de presiune. Cum ar putea sa-ti dea un rulment reconditionat? Sa-i reconditioneze ce?

Eu am schimbat rulmentul de presiune si pot spune ca uzura e cat se poate de evidenta pe carcasa din ebonita a acestuia, chiar si clemele rupte. Decat sa-l reconditioneze, mai usor toarna altul.

Macar sa fie asa.

La disc daca este simplu, fara arculete pe el ii schimba ferodoul il curata bine si poti zice ca este ca nou si asa poate sa faca si cu placa de presiune, schimba soarle cu unul nou (partea cu ace), deci se poate zic eu.

Dar este plauzibila si varianta cu reciclarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt reconditionate toate piesele ce intra in programul "cu piesa veche la schimb". La o placa de presiune uzata, dupa ce se taie niturile, se inlocuieste arcul (soarele) cu placa si am obtinut o piesa OEM noua.

Pe discul de ambreiaj, reconditionat si OEM, la sfarsitul codului apare un X.

Rulmentul de presiune nu intra in categoria pieselor in cauza.

Anul trecut am facut operatiunea de inlocuire kit ambreiaj, cu piesa veche la schimb, si m-am "documentat" in cauza :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum m-am uitat mai atent in agenda. Mie nu mi-au spus aceleasi preturi.

- placa de presiune - 220 lei.

- disc - 206 lei.

- rulment 182 lei.

Toate piesele sunt cu piesa veche la schimb si cu reducerea de 20% pentru vechimea masinii.

Rulmentul OEM nou banuiesc ca e mai scump, nu?

In ce priveste placa, chiar daca se inlocuieste doar soarele si placa ce apasa pe disc, poti afirma ca e ca si noua.

Discul la fel. Daca ii inlocuiesc arcurile si ferodoul... ce mai ramane? Priza? :)

In scurt timp o sa le schimb si o sa va pot spune cu certitudine, inclusiv poze, cat de "noi" sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asa este, stiam si eu de treaba cu "X-ul" dar uitasem pe moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor! Am si eu o nedumerire...si o teama cand vine vorba de volant...ce simptome am...cand pornesc masina vibreaza putin motorul, nu tot timpul iar dupa 3-4 secunde isi revine....daca merg in coloana, asta am observat ieri, pana acum nu a facut, stau pe loc cu ambreiajul calcat si incepe si trepideaza...nu foarte tare dar se simte...dupa 3-4 secunde dispare...daca calc pedala de ambreiaj putin, se simt ceva batai dar am inteles ca la motoarele astea e normal sa bata putin...nu am probleme la plecarea de pe loc si nici nu am nici un sunet ciudat doar ca trepideaza motorul...la un prieten ce a trebuit sa schimbe chitul de ambreiaj si cred ca si volant ii vibra mai tare decat la mine si era constant...fericiti-ma si pe mine, spuneti-mi ca nu e volant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la masina din semnatura, motor AXR

cand am ambreiajul liber se aude un troncanit tare de la cutie sau ambreiaj, cand il calc zgomotul dispare, cand schimb vitezele nu agata, totul ok,

Ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu .Spre nedumerirea mea , zgomotul a disparut de la sine . Masina are 105k si ambreiajul functioneaza ireprosabil . Sper sa nu mai apara :study:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Troncanelile in zona cutiei,deci a ambreiajului, provin in majoritatea cazurilor de la volant.In general, cand cloncane si bate este posibil sa fie si blocata.Sau sa fie atat de uzata incat sa aiba un joc foarte mare, dar in situatia asta deja trepideaza si la plecarea de pe loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km ai? volant nu se strica asa cu una cu doua ... si daca e stricata se aude sunt simptome ,crezi ca daca o vede cu ochiu liber iti spune ca e buna sau? Eu zic sa-ti iei kitul de ambreiaj rulment .placa disc si sa le schimbi!

mașina are aproape 180000 km, dar a fost rulată vreo 3 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la masina din semnatura, motor AXR

cand am ambreiajul liber se aude un troncanit tare de la cutie sau ambreiaj, cand il calc zgomotul dispare, cand schimb vitezele nu agata, totul ok,

Ce poate fi?

100% e volant. O schimbi cand cedeaza de tot, mai repede nu are sens.

@danneata84: pot pune pariu ca te lovesti si tu de aceeasi problema.

Eu cu simptomele astea pe care le descrieti amandoi "am trait" un an de zile pana sapt. trecuta cand m-a lasat de tot. Singurul minus ca am mers asa mult cu volant stricata e ca am rupt si furca de la ambreiaj. Furca costant doar 1 milion mi se pare un pret corect pt faptul ca am tras mata de coada un an de zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se da urmatorul caz :

- uneori la plecarea de pe loc apare o trepidatie doar la viteza 1,

- uneori nu vrea sa intre in viteza 1 ( la plecarea de la semafor ) trebuie sa incerc de mai multe ori ....

-ce poate fii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima sepoate ambreiajul, usor semne de duca, la a doua am mai intalnit tot la B6 sa ramaie fara lichid de frana. Verifica compartimentul lichidului sau cilindrul receptor sa piarda lichid.

Se poate ca daca scapi de a doua problema sa isi revina si prima, se mai simpatizeaza intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am scos masina din service de la schimbat volant si ambreiaj. Fratilor, e ALTA MASINA. Merge ca noua, trage mult mai cursiv, are un cuplu mult mai bun, nu se mai simte nicio vibratie, nicio trepidatie( nici la pornire nici cand merg putin subturat), stau la semafor si nu imi aud motorul, placerea de a conduce e de 10 ori mai mare. Am dat 20 de milioane dar merita toti banii.

Sincer sa fiu, daca stiam ce diferenta mare e, as fi schimbat de mult volant si ambreiajul. Recomand cu caldura la toti cei care au probleme si tot amana.

Imi iubesc masina mai mult ca niciodata si de azi inainte cu siguranta voi pune mai mult pret pe partea mecanica decat pe aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-l stapanesti sanatos si fara problema. Ai vazut ce mult schimba comportamentul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie.

Am vazut si am simtit. Daca mi-ar fi zis cineva inainte cu siguranta nu l-as fi crezut. Sincer, acum ma bucur ca au crapat de tot si am fost nevoit sa le inlocuiesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu nevoit sa le schimb si eu. Dar ca idee, 20 de milioane doar piesele? sau cu tot cu manopera? Ce marca ai luat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nici nu am mai intrebat marca, am 2 ani garantie pe ele. Stiu ca primele comandate erau Sachs dar nu se potriveau pt ca am volant cu masa dubla nu simpla. Apoi atatia nervi mi-am facut sapt trecuta pt ca am stat fara masina incat nici nu am mai intrebat.

Au fost 16.5 milioane piesele fara adaos, asa cum le-a comandat tipul cu service-ul asa mi le-a dat si mie la acelasi pret. Si 3.5 milioane manopera in loc de 4 cat costa in mod normal.

Am auzit ca altii au iesit mult mai scump deci nu ma plang.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi am dus mașina -golf 4 tdi alh- la mecanic pentru schimb kit ambreiaj și am avut unele surprize:

-am descoperit că are volant cu masă simplă (deși eram sigur că are cu masă dublă și

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica!!!?Cum sunt de Citroen (imi face scarba sa pronunt o marca ca asta!!!)?Sunt Valeo?Sau ceva mult mai prost??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt valeo

baiatul a verificat codul de pe placa de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!