Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Nu cred sa ai o problema cu ambreiajul ca ansamblu.. ci mai degraba cu partea hidraulica.. cu cilindru pe care il apasa pedala... trebuie verificat vizual la un service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori am si eu problema asta si am observat urmatoarele:

1. Se manifesta vara. Niciodata toamna tarziu sau primavara devreme ori iarna.

2. Atunci cand creste mult cursa moarta a pedalei daca pompez de vreo 6-8 ori ambreiajul (la punctul mort evident) isi revine

3. Am schimbat garniturile de la pompa de ambreiaj si tot degeaba.

4. Banuiesc ca ar putea fi aer in conducta dintre pompa de ambreiaj si cilindrul receptor.

5. Daca merg mult fara sa apas pedala de ambreiaj (de ex. cand merg intre orase) crestea cursa moarta asa cum descrii si tu

Daca mi se mai repeta problema (ca in ultimele saptamani/luni nu s-a mai aratat) am de gand sa aerisesc circuitul hidraulic conform manualului si daca nu merge nici asta nu stiu ce sa mai fac.. sa schimb pompa de ambreiaj si / sau cilindrul receptor??!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut problema asta pe passat b4 1z.. si s-a rezolvat schimband cilindru receptor... se busise in el o garnitura si nu se putea schimba.. se razbelea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOOL!! (de exprimare)

Si ai schimbat TOT cilindrul? Ca eu am auzit de garnituri, pentru acest cilindru, de schimb..

Ca sa stiu ce ma asteapta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult de sfaturi!

o sa trag o fuga la service la Porsche dar vroiam inainte sa stiu cat de cat la ce sa ma astept.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este aerisit circuitul hidraulic al ambreiajului sau sunt probleme de etanseitate.

Cind se schimba fluidul de frina trebuie aerisit si ambreiajul (sunt pe acelasi circuit)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baietzi!

In cazul in care mai intra cineva aici o sa revin cu cateva noutati, care din pacate mi-au lasat un gust amar fata de Porsche si service-ul lor de 2 lei.

M-am dus cu masina la ei (cu programare in prealabil). Un tehnician zelos mi-a raspuns sec ca trebuie sa vin cand se manifesta situatia si ca el nu are timp sa vada exact despre ce e vorba si ca in cazul de fata 99% o sa platesc constaterea.

Bineinteles ca asta m-a umplut de nervi avand in vedere ca problema era cat se poate de reala. Am mers la seful service-ului care a fost extrem de amabil si s-a oferit sa se ocupe personal de masina asigurandu-ma ca nu o sa platesc nimic.

Acum parca imi mai venise inima la loc. Masina a fost programata sa intre in jur de 10.30 AM si mi s-a spus ca pana la 3PM e gata.

Ma intorc din Tunari in Berceni si apoi din nou Tunari la 3 fix. Acum apare surpriza nr.3 masina e nemiscata din parcare! Abia la 3.30PM vine seful service-ului isi cere scuze si baga masina in service.

Dupa 45 de min vine cu masina si imi zice ca intradevar era o problema de etanseitate la ambreiaj, au aerisit sistemul si daca cumva se va mai manifesta va trebui schimbat cilindrul.

Plec acasa si pe drum vine si decisiva:

Masina nu mai tragea deloc! Parca era caruta! Cu pedala la fund abia ma taraiam apoi mai avea cate un zvac si iar murea.

Il pe seful service-ului si plin de spume revin a doua zi dimineatza la service.

Dupa 45 de min de data asta e "gata" masina si cu alte scuze imi spune ca a uitat sa cupleze un furtun.... Mi l-a si aratat e chiar in dreapta motorului, sus si face legatura cu o cutie.... Imi cer scuze dar partea tehnica e ceva nou pt mine.

Acum masina trage, nimic de zis dar parca mi se pare mie ca nu mai zburda ca la inceput.... poate e numai o parere dar vroiam sa stiu de la niste avizati daca se putea strica ceva, uza, etc cat timp am mers eu fara acel furtun cuplat?!

E vorba de vro 20-30km max!

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Se pare ca am nevoie urgenta de o volant! Am descris cu alta ocazie simptomele:porniri de pe loc cu "hopuri" si "zmucituri" cand masina se incalzeste (de ex. mersul in coloana).Datorita pretului mare pt. o volant noua recurg la solutia de second hand (dezmembrari). Am gasit deja cu pret aprox. de 250 euro volant si 350 euro kit complet (include placa,disc, rulment).Intrebari:

1.cum recunosc daca modelul este identic cu cel de pe masina?

2.cum stiu daca volant este in stare buna de functionare (in fond arcurile care se distrug si care am inteles ca dau fenomenul), cum se pot recunoaste ca sunt ok?

3.daca iau numai volant second , pot lua un kit ambreiaj nou?(se potrivesc?)

4.cat de mult gresesc luand o volant second, in general?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal! Ai incercat la Midocar sa dai kit-ul tau pe unul nou "cu piesa la schimb'(adica primesti 40-50% red. la pretul de piesa noua!!)EU am avut un G4 si asa am facut!!m-a costat 230eur.(tot kit-ul nou)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal! Ai incercat la Midocar sa dai kit-ul tau pe unul nou "cu piesa la schimb'(adica primesti 40-50% red. la pretul de piesa noua!!)EU am avut un G4 si asa am facut!!m-a costat 230eur.(tot kit-ul nou)

<{POST_SNAPBACK}>

Cand spui kit nou inseamna cu volant cu tot?In alta ordine de idei, banuiesc ca trebuie sa montez totul la ei, sau exista posibilitatea de a duce piesele in mana in acest sistem?

Cam ce preturi practica la manopere Midocar?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

volant nu este inclusa in kit si costa peste 10-12 mil ! Sigur iti trebuie volant ? Ai demontat deja si ai vazut-o ?

Cum arata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe mine a inceput sa ma cam chinuie faza asta cu ambreiajul pentru ca devine mai deasa (se duce naibii ceva de la etansare dar nu gasesc vinvoatu' inca) si eram curios daca la tine s-a rezolvat sau nu problema.

Cum e acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu dc. la sectiunea TDI este indicat sa vb. despre ambreiaj....dar avand in vedere ca multi au facut-o.....imi spun si eu "durerea":

Intampin dificultati in selectarea treptelor I si R (in mom. cand masina se afla in repaus)...evident am banuit ca de vina este ambreiajul,pt. ca in mom. in care se incearca cuplarea treptelor I (sau R) se simpte f. putin cum "agata"....

Ceva interesant apare dupa ce se face cuplarea treptelor.... in mom. in care se elibereaza ambreiajul masina se pune in miscare cand acesta se afla cam la jum. cursei (de la podea pana la jum. cursei nu are nici o reactie)...ori..dc. ar fi problema la cilindri (cel de la pedala si\sau cel receptor), n-ar fi normal ca ambreiajul sa "tina" f. jos?

Poate fi de vina uleiul din cutia de vit. - prea subtire pt. a crea o rezistenta "cat de cat"? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anomaliile de cursa ale pedalei de ambreiaj se datoreaza majoritar sistemului (azi de obicei hidraulic) de actionare si mai rar ambreiajului propriu-zis. Cutia de viteze este aproape exclusa in astfel de cazuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine a inceput sa ma cam chinuie faza asta cu ambreiajul pentru ca devine mai deasa (se duce naibii ceva de la etansare dar nu gasesc vinvoatu' inca) si eram curios daca la tine s-a rezolvat sau nu problema.

Cum e acum?

<{POST_SNAPBACK}>

Problema cu ambreiaj a reaparut si dupa aerisirea sistemului. Era o problema de etanseitate la cilindrul de la sistemul de ambreiaj, cilindru pe care l-am inlocuit la vreo luna dupa.... in garantie bineinteles :(

Acum totul e absolut ok si merge fara probleme masinutza.

Chiar daca sunt usor off-topic subliniez ca si a 2-a oara la acelasi service faimos (Porsche) au uitat sa-mi cupleze furtumul de la debitmetru. Noroc ca de data asta stiam si am verificat singur, l-am cuplat si mi-am vazut de drum.... ;)

Concluzie cred ca daca e o problema de etanseitate numai o inlocuire poate sa rezolve situatia definitiv pt ca o reaerisire nu te ajuta foarte mult si oricum nu rezolva problema definitiv.

Toate bune,

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

aceasi problema am avut si eu la Sharan dar al meu are 170.000km :D. Eram la Prisma si trebuia sa ajung urgent in aeroport si am simtit ca pedala de ambreiaj nu se ridica la inaltimea la care ar trebui.....am apasat pedala cu gandul sa schimb o treapta inferioara si in momentul acela a ramas pedala jos. Am rezolvat-o tragand un pic de pedala in sus,pana s-a indreptat arculetul din spatele pedalei. Cu motorul oprit mergea fara probleme. Am fost la un service si mai ales acum,dupa ce am citit mesajele voastre am aflat de la ce e.

Nu mi s-a mai intamplat de atunci.(atunci venisem dupa un drum de 1400km..nu stiu dc are vreo legatura sau nu).

Aveti idee cat costa un cilindru nou? sau macar se poate repara cel vechi (schimb garnituri...etc... etc? )

Respect !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Exact acelasi lucru l-am patit si eu in drum spre mare dupa ce am tras de pedala nu mi-a mai facut nici o problema si au trecut 10.000km de atunci .Oricum citeodata mai agata cind bag R sau I dar nu e o problema mai ales ca masina are peste 170.ooo km .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul de la service mi-a zis ca trebuie sa ma pregatesc sa schimb volant, pt. ca simte "niste vibratii".

Care poate sa-mi dea mai multe detalii despre momentul cand trebuie sa schimbii volant si cum itzi dai seama este stricata cu adevarat?

PS: Preturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Cine poate sa imi descrie cum se comporta masina cand volant se defecteaza?

Eu am urmatoarele simptome:

- la accelerari bruste sau cand iau piciorul de pe acceleratie se simte un recul in levierul schimbatorului;

- cand motorul este rece si debraiez sa pelc de pe loc in treapta intai se aude un scartait ca si cum ar fi de la distirbutie sau curea de alternator, dar este de la ambreiaj. Cand eliberez complet ambreajul scartaitul se opreste. De asemenea, dupa ce motorul se incalzeste putin (banuiesc ca si ambreajul) acest scartait nu se mai aude deloc;

- am senzatia ca in momentul debraierii (treapta 1 sau 2) mi se pare ca smunceste cam tare (cu toate ca dau drumul la ambreiaj foarte frumos). Mi se pare ca s-a amplificat acest comportament.

In concluzie: ce credeti ca ar putea fi?

- volant;

- rulment, placa de presiune - kit ambreiaj;

Astept sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine face la fel, mai putin scartaitul dar eu asa am cumparat masina. Treaba cu volant este mai des intalnita la diesel si se datoreaza exploatarii proaste a ambreiajului. Am facut 60.000Km cu ea si nu face mai rau ca la inceput. Am vorbit cu multi mecanici si au spus ca nu merita investitia si pot sa merg cu ea asa mult si bine si chiar asa a fost. Cat despre scartait trebuie vazut, este pe cablu sau hidraulic?, poate fi rulmentul de presiune. Cu masina pe loc, dati drumul rapid la ambreiaj (sa nu fie in viteza, doar motorul pornit) si vedeti daca se aud zgomote sau nu. volant sh sub nici o forma, doar daca stiti masina de pe care a fost luata sau nr. de kilometri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreajul este hidraulic. Am reusit sa reproduc zgomotul ala si-n service si mecanicul mi-a spus ca e de la rulment, dar sa-l mai las asa si cand o sa se amplifice zgomotul o sa trebuiasca schimbat (tot kitul mi-a recomandat el). Zgomotul s-a manifestat de cand am cumparat masina, am mai facut mai mult de 20k km si acest zgomot nu s-a amplificat. Asa ca o sa mai astept.

Testul cu ambreajul pe loc cand sa il fac: cand e motorul rece (si se aude scartaitul) sau cu motorul cald?

Adaug ca acel scartait se aude cand debraiez si masina e in viteza, deci cand intra in sarcina si trebuie sa porneasca masina de pe loc. La relanti acel zgomot nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa faci testul si la cald si la rece si poti observa si diferentele, nu prea inteleg faza cu scartaitul, a ce scartaie, cum poti sa-l definesti alfel? Cand este rece intra bine in viteza sau intampina un mic prag sau chiar si calda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaitul este ca la o masina care ii scartie cureaua de alternator cand e slabita sau stransa prea tare. Este arhicunoscut zgomotul de pe strazile noastre. Deh, acest zgomot se aude la mine cand bag in treapta intai si debraiez si in momentul in care placa de presiune apasa sa porneasca masina de pe loc se aude si la mine acel scartait timp de 1-2 secunde, mai rar si in treapta a doua doar pentru 0.5 - 1 s. Dupa ce fac aproximativ 500m-1km, acest fenomen dispare.

Cutia de viteze agata in treapta intai, adica intra greu in viteze daca masina este in miscare. Daca masina este pe loc si bag in treapta 1, intra fara probleme (atat la cald, cat si la rece). Dar acest comportament am inteles ca este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude un zgomot la motor/cutie,nu tot timpul, cand stau cu masina la relati (un fel de troncanitura). Cand calc ambreiajul nu se mai aude. Sa aiba legatura cu volant? Sa nu fie ulei destul in cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este normal. Pai cred ca rulmentul de presiune face treaba asta, cam din timp pentru vw, toata treaba e sa nu se amplifice. Fiti pregatit de kit ambreiaj si atentie mare cand desfaceti, sa verificati bine volant (daca vreti sa mai tineti masina mult timp si ma refer la km).

La mine se aude un zgomot la motor/cutie,nu tot timpul, cand stau cu masina la relati (un fel de troncanitura). Cand calc ambreiajul nu se mai aude. Sa aiba legatura cu volant? Sa nu fie ulei destul in cutie?

volant o simti la picior calcand usor amreiajul, simti niste vibratii si smuceste la plecarea de pe loc sau cand e si mai grav trepideaza la plecare de zici ca se rupe masina. nu cedeaza asa usor o volant dar este unul din riscurile masinii sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!