Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Cred ca e volant. Si la mine face la fel...mai ales la rece. Eu am 360.000 km, nu stiu daca a mai fost schimbat, dar ma bate gandul sa-mi pun cu volant monomasica sa nu mai am dureri de cap :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Rulmentul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi sa umblu acolo, cred ca ar trebui sa schimb tot Kit-ul ambreiaj nu doar rulmentul

Cam ce se poate intampla daca merg asa inca o perioada Poate crapa ceva pe acolo?

z_a_c : Si eu ma gandisem la varianta sa renunt la volant bimasica dar n-ai de unde sa stii dupa aceea daca ambreiajul va mai tine la fel ... sau altele Doar daca e cineva care si-a montat, sa ne spuna. Cred ca au avut un motiv nemtii cand au pus volant bimasica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten care lucreaza ca mecanic intr-un service, are tot un Golf Variant ca si mine, si are montat kit ambreiaj cu volant fixa (monomasica). Merge foarte bine masina deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neamtul a montat volant bimasica pt un confort mai mare, se pune si monomasa fara probleme (as vrea si eu sa ii pun, dar astia din USA nu au avut tipul meu de motor si nu imi garanteaza ca se potriveste si la mine) , dar o sa ai un mic tacanit la relanti, in rest nu ai nicio problema. Tacanitul la relanti provine de la faptul ca volant monomasa este mai usoara decat cea bimasica si cica nu se mai echilibreaza la fel, dar nu inseamna ca nu este echilibrata volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu nu recomand trecerea la volant-a simpla. Cititi si intamplarea din ultimul post de aici.

Volant-a DMF a fost pusa pe aceste motoare cu un scop.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este discutabila patania omului. Si eu am mers cu masini cu volant monomasa si mi s-au parut ok, nu au vibratii exagerate, dar cine vrea o masina cu tenta sportiva trece peste aspectul asta, cine vrea maxim de comfort... sa isi ia gandul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gelu1,

Eu am avut aceeasi problema, ba mai mult eu aveam la ralanti ca un cloncanit combinat cu o bataie, iar cand calcam ambreiajul chiar numai un centimetru, nu se mai auzea nimic.La inceput acest fenomen se manifesta doar cand era motorul rece, insa cu timpul incepuse sa faca si la cald, iar partea mai enervanta era ca trepida uneori la ralanti cand era foarte cald afara.Am schimbat ambreiajul si volant, iar volant era blocata si rulmentul de presiune era rupt o bucata din el (partea dinspre placa de presiune).De trepidatii nu am scapat nici dupa aceasta operatiune, insa nu mai am batai si cloncaneli la ralanti.Trepidatiile se pare ca sunt dintr-un injector care-si schimba valorile la ralanti cand e foarte cald, desi valorile sunt in parametrii acceptati, ba chiar mult mai mici, insa se pare ca acest dezechilibru produce aceste trepidatii in ralanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam la o veste de asta care se lasa cu bani multi de cheltuit. Imi mai spusese si mecanicul tot acelasi lucru insa voiam si eu sa mai aman investitia, dar se pare ca nu prea am de ales.

:D Ciudat comportamentul injectorului mai ales ca e in limitele acceptate. O f. mica trepidatie am si eu, injectoarele sunt in limitele admise , 2 din ele avand valori mai crescute (+0,4 0,8) fata de celelalte 2 (+-0,1 0,2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Putin OFF TOPIC:care kit de ambreiaj e mai rezistent,LUK sau SACHS?Am citit tot felul de pareri si acestea sunt impartite(mentionez ca LUK e putin mai scump) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic Sachs, pt ca are si divizie sport, pe cand Luk, nu am auzit sa aibe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mcornel,

Au repre comune acum...

Sachs cumpără de la LUK garniturile de fricţiune (ferodourile) spre exemplu. (<-- considerente de costuri). Discul suport pentru garniturile de fricţiune răm

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Multumesc de replay :( ; eu am schimbat kit-ul si era SACHS,banuiesc ca nu a fost schimbat niciodata in cei 290k km datorita uzurii extreme a discului,era tocit pana la nituri si cu toate astea inca nu patina desi am peste 40cp in plus fata de cei stock,dar pedala tinea sus,simteam batai hotarate in pedala de ambreiaj in ritmul motorului si cand am pus-o pe dyno test aveam pierderi prin transmisie de 30% cand ar fi trebuit sa fie de 15%.Eu m-am luat dupa TDICLUB precum ca LUK ar fi mai rezistente la un cuplu marit decat SACHS,tinand aprox 340nm si am pus LUK;acum vor mai urma alti aprox 25-30cp (schimb turbina+chip custom) si am sa vad daca tine sau nu.Nu pomeniti de ambreiaj sport pt ca efectiv nu am gasit nimic concret,spre exemplu SACHS PERFORMANCE comercializeaza kit-uri de ambreiaj pt modelul meu de audi pt volant dubla,iar eu am simpla;am mai gasit vreo cateva kit-uri sport,dar in nici una nu specifica cat cuplu pot tine,asa ca mi-am zis sa merg pe LUK.Acuma,cum mi-o fi norocul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Eu am pus kit Sachs si volant Luk. Tin fara probleme 410Nm (stock era 310Nm). Asa ca nu-ti face probleme. Ambele marci echipeaza pe original grupul VAG.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus volant,placa,disc si rulment Sachs si pot sa spun ca sunt OK.Dar atat!Mai multe impresii nu pot impartasi ptr ca eu nu am cip, asadar motorul este asa cum a venit din fabrica, nu are nicio imbunatatire facuta in privinta maririi cuplului si a puterii.Banuiesc ca, ambii producatori sunt la fel de buni in situatia in care nu aduci modificari ce afecteaza cuplul si performantele masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Cosmin,de cat e discul tau de ambreiaj,de 240mm?Ca stiu ca astea tin 400nm fara probleme;la mine SACHS e de 228mm,iar LUK de 230mm(cum am pus eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Am masurat discul vechi. 240mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista problema sa iti cada ambreiaj daca ai probleme cu volant? nu a patinat niciodata.. dar cineva mia zis ca am probleme cu volant, un sunet ciudat se aude atunci cand motorul e la relanti dupa ce ei piciorul de pe ambreiaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Poti ajunge pana la blocarea motorului din cauza volantei. Dar ar fi buna o parere de specialist, nu te lua dupa "toate gurile". E posibil sa fie doar rulmentul de presiune (cele mai multe sanse).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut volant blocata, iar masina mergea fara probleme, aveam zgomote destul de deranjante la ralanti, insa mergea foarte frumos masina si nu trepida deloc la plecarea de pe loc, desi, cum am spus, volant era intepenita!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Of, nici acum nu am ajuns sa ma uit si eu la el, Misule. Dar o sa te deranjez intr-o buna zi. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am schimbat la masina din semnatura volant-ul la 160k.Am avut pe masina Sachs si am pus acelasi producator.Dupa numai 15k la actionarea la jumatate din cursa a pedalei se aude acel celebru zgomot metalic.Am fost la service si mi-au zis ca o schimba pe garantie.Am vorbit cu mecanicul meu si acum ma gandesc sa pun kitul SMF de la Valeo.

A mai pus cineva la Golf V 1.9 TDI volant SMF?Ce diferente ar trebui sa fie?Mecanicul spunea ceva de cresterea turatiei la ralanti,automat motor putin mai zgomotos la ralanti! :icon_cool:

Nu stiu ce sa fac... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta se intampla daca se monteaza SMF pe o masina ce din fabrica a fost prevazuta cu DMF:

Atentie!!! Eu am schimbat ambreiajul si volant bimasica (Bora 2001 1.9 TDI AJM 116cp 170.000 km) cu un kit 3p Valeo - ambreiaj cu arcuri, volant simpla. Acum imi pare rau, am in plus zgomot la relanti, vibratii mai mari la pornire, vibratii mai mici dar constante in timpul mersului, pedala de ambreiaj mai usoara (asta e bine). Este practic alta masina! Daca sunteti obisnuiti cu volant bimasica, ramaneti la aceasta, nu schimbati!

Parerea mea: motorul AJM - cuplu max 285Nm cred - este mult prea puternic pentru ca un ambreiaj clasic sa amortizeze eficient toate socurile. Ma gandesc deja sa dau tot jos si revin la volant dubla. Aviz amatorilor!

(post-ul 176 din http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1200923 )

Deci ar fi mai bine sa folosesti DMF...costa mai mult, insa vorba romanului"n-or fi prosti aia care le-au pus pe masinile astea" :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu astazi volant cu una la fel dublu masa de la sachs si se simte diferenta. Am pedala mult mai usoara si schimbarea vitezelor in mers se face mult mai lin.

Aveam zgomote la relanti nu foarte suparatoare, de la vechea volant care era si blocata iar placa de presiune incepuse sa crape de la interior spre exterior. Discul era uzat pana la nituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discul era uzat pana la nituri.

C

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!