Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Kit-ul de ambreiaj si volant sunt,evident,noi,cutiile au fost desigilate la magazin in fata mea, iar preturile au fost negociate si respectivele piese cumparate cu factura dintr-un magazin de piese auto din sectorul 2 al capitalei.Am uitat sa mentionez ca pana am ajuns la aceste preturi, am studiat toate ofertele posibile de la toate magazinele si dealerii mari de piese.Tot de la acest magazin am luat si kitul de distributie si pompa de apa, si a contat oarecum in negocierea volantei si a ambreiajului.Piesele au pe cutii eticheta unuia dintre jucatorii importanti de pe piata, insa ptr a nu face reclama nu-i pot dezvalui numele.Insa sunt cei cativa dealeri mari de piese...Sfatul meu este sa cautati bine daca vreti preturi cat de cat acceptabile ptr ca diferentele intre unii si altii sunt uneori,cu adevarat,colosale, ca sa nu spun nesimtite!!

Borisake, referitor la ce ai gasit tu, 1600 ptr o volant ar fi un pret pe care il gasesti in marea majoritate a magazinelor, insa un kit de ambreiaj la 1800!!! este deja chiar mult si peste Porche Bucuresti.Probabil ca este o exagerare uriasa din partea celui care ti-a oferit asemenea preturi.Hai sa fim seriosi, niciodata kit-ul de ambreiaj nu va fi mai scump decat volant!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am banuit si eu, dar daca el m-a mintit pe mine...inseamna ca si eu v-am mintit pe voi, dar involuntar si tocmai de aceea nu am dat buzna sa imi cumpar pt ca mi se pareau foarte fortate preturile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi bag picioarele. Am dat o carca de bani pe setul Sachs Performance - ambreiaj sport si volant usurat unimasa, tocmai pentru a scapa de problema asta. Acum se intampla din nou. Cu pedala de ambreiaj apasata pana la fund, cuplez treapta I, si masina pleaca din loc. Nu doar atat, blocheaza si schimbatorul in prima treapta, trebuie sa folosesc frana pentru a tine masina pe loc. O pot decupla abia dupa ce o turez in mers. La fel si cu treapta II.

Lamuriti-ma va rog. E adevarat, am stresat masina saptamana asta, la munte si inapoi in turatii mari, cateva liniute cu un prieten acum 2 seri, dar pentru asta am si investit in kitul Sachs Performance. Atat de prost calitativ sa fie?

Sau, poate fi de vina alta piesa? Rulmentul? Nu stiu. Sa fie nevoie de o aerisire?

Am nevoie de pareri pertinente, sunt foarte stresat pe treaba asta acum. Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca prin aerisire la aerisitorul de pe cilindrul receptor nu se imbunatateste comportamentul, va trebui sa schimbi (cel mai probabil) tot cilindrul.

Problema e din circuitul de comanda al ambreiajului (pompa de ambreiaj - cilindru receptor). Nu debraiaza bine din cauza ca placa nu e apasata destul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

mi-am facut si eu o remapare si am urmatoarele probleme :

- la relanti am trepidatii mici si din cand in cand cresc in intensitate; nu sunt constante dar reapar dupa cate zeci de secunde

- atunci cand accelerez mai puternic masina are cativa timpi in care se accelereaza dar nu ia in viteza (ca si cum as apasa pe acceleratie fara fi in viteza).ce poate fi ?????????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

patineaza ambreiajul..odata cu softul a crescut si cuplul si probabil ambreiajul nu mai face fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un kit de ambreiaj la ce pret ajunge ? este deajuns sa cumpar unul nou la fel cu cel deja existent pe masina sau trebuie alt model ?

ceva recomandari ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie nevoie doar de discul de ambreiaj. Nu poti sa stii sigur pana nu dai jos cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi bag picioarele. Am dat o carca de bani pe setul Sachs Performance - ambreiaj sport si volant usurat unimasa, tocmai pentru a scapa de problema asta. Acum se intampla din nou. Cu pedala de ambreiaj apasata pana la fund, cuplez treapta I, si masina pleaca din loc. Nu doar atat, blocheaza si schimbatorul in prima treapta, trebuie sa folosesc frana pentru a tine masina pe loc. O pot decupla abia dupa ce o turez in mers. La fel si cu treapta II.

Lamuriti-ma va rog. E adevarat, am stresat masina saptamana asta, la munte si inapoi in turatii mari, cateva liniute cu un prieten acum 2 seri, dar pentru asta am si investit in kitul Sachs Performance. Atat de prost calitativ sa fie?

Sau, poate fi de vina alta piesa? Rulmentul? Nu stiu. Sa fie nevoie de o aerisire?

Am nevoie de pareri pertinente, sunt foarte stresat pe treaba asta acum. Multumesc frumos.

Merg pe aceeasi idee ca a lui Cosmin.

vlad1985, si decat sa iti schimbi doar discul, este ca si cum te-ai spala doar pe picioare. Daca tot te bagi in belea cu el, macar ia-ti unul sport, tine cuplu mai mult si dureaza mai mult.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi puteti da si mie un sfat in legatura cu achizitia unui kit de ambreiaj sport ??? pe la ce pret ajunge si o recomandare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De preferat un South Bend (USA) si costa cam 3000 ron tot kitul, volant, disc, placa, rulment, dar si tu ai tot 1.9 posibil sa ai aceeasi problema ca si mine.

Adica sa nu gasim exact ce ne trebuie.

Mai poti sa gasesti la Spec, dar alte preturi, peste 700 euro sau Sachs Performance...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai de ce si volant si disc si rulment ?

nu pot sa inlocuiesc doar ambreiajul ? nu ma injurati ...dar nu ma prea pricep

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai problema este ca volant cade mai repede, bine nu in toate cazurile mai sunt si ciudati care merg cu piciorul pe ambreiaj.

De preferat se schimba daca iti patineaza: disc, placa si rulment.

Uite o poza la cum arata un disc de al nostru... pq20kima.jpg si volant...645794991volantasimlpas.th.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms !!!!

nu am gsit nimic sport pentru passatul meu .... am vb cu un mecanic si mi-a zis : "daca iti iei unul nou standard.... va disparea problema cu patinajul" ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, nu este rau unul asemanator cu OEM, dar intrebasei de unul sport si ma gandeam ca pe viitor o sa vrei sa ii cresti puterea si de aici problema. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum va spuneam saptamana trecuta, ieri am reusit sa schimb volant si kit-ul de ambreiaj.Alta viata!Pedala moala, agata jos ambreiajul, insa nu extrem de jos incat sa devina incomod, iar trepidatiile si troncanelile volantei au disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur sa aud asta. :unsure:

Am notat nr tau ca sa vb si sa ne intalnim.

Modificat de Borisake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Am urmatoarea problema si poate ma puteti ajuta.

Azi dupa un drum prin Bucuresti brusc mi s-a imnuiat pedala de ambreiaj si prinde fff jos.....dar nu tot timpul.

In timp dupa 2-3 Km a inceput sa scoata si zgomot cand schimbam vitezele...ca o pocnitura. In cele din urma am reusit sa ajung acasa.

La parcare insa, cand am bagat in marsarier a inceput sa sune urat in momentul in care iau piciorul de pe ambreiaj. La fel si in viteza 1.

Ce poate fi? Ajung cu ea pana la service? La ce suma sa ma pregatesc?

Masina are 80k .... mers normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu debraiaza bine. Asta inseamna pompa de ambreiaj - cilindru receptor. Cel mai probabil cilindrul receptor. E posibil sa te lase pe undeva si sa nu mai poti baga in viteze decat cu motorul oprit. Pana la service ajungi. Zgomotul poate proveni de la rulmentul de presiune.

Receptorul e in jur de 200-300 ron. Rulmentul putin mai ieftin. Dar ce mai trebuie inlocuit descoperi doar cand desfaci ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc

Crezi ca scap fara sa inlocuiesc volant?

am intrebat si un kit complet ajunge la 2200 RON fara manopera...

Modificat de Cristi_fx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta e mai ieftin. Cat despre volant, pana nu desfaci, nu stii exact ce face zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la service

am ajus cu ea mergand. Acolo insa s-a blocat de tot.

discul era distrus...la fel si rulment.

Trebuie inlocuit tot...inclusiv volant.. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu un golf 3 din 95' 1.9 tdi si de ieri nu mai functioneaza pedalele cum trebuie raspund foarte greu ambreiajul e dezasatru pedala se ridica ceva mai greu de intrat in viteza intra cu forta(cu motoru pornit) frana raspunde greu dar franeaza suficient cat sa ma opreasca,cand accelerez prinde viteza ceva mai greu.Ieri am completat cu ceva lichid cam 100g si am reusit sa ajung aksa :D :D :) :D seara cand am plecat in primele 2 min a mers bine pe urma a inceput sa faca la fel :( :( :( :( :( :( am verificat si nu sunt furtunase sparte sau scoase,lichid era suficient in vas.Nst sfaturi ceva ca nst ce poate sa aiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

La ambreiaj poate fi de vina placa de presiune sau (daca e hidraulic) pompa/cilindrul receptor de ambreiaj.

La frana, cred ca ai ramas fara vacuum. Scapa vreun furtun sau e dusa pompa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cand am masina , aud un zgomot ca un tacanit neregulat la relanti, cand apas ambreiajul dispare acel zgomot. Pedala de ambreiaj functioneaza normal. O fi cumva volant ? Intreb pentru ca daca e necesar sa o schimb.... e ceva cheltuiala Masina are 180 000 km reali si nu cred ca a mai fost schimbat kit-ul de ambreiaj

Modificat de Gelu1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!