Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Discul de ambreiaj si placa de presiune cu siguranta este dusa. Impreuna cu asta se recomanda si schimbarea volantei dar din pricina bugetului multi nu o fac, daca nu trepida masina in ralanti si nu "clancanea" atunci mai rezista. Poate sa intre greu in viteze si din cauza placii de presiune dar asta nu inseamna ca nu poti avea probleme si la cutie, problemele de acest gen la cutie nu apar dintr-una deobicei intra tot mai greu tot mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a venit un mecanic si s-a uitat la ea, se vede ceva scrum negru cica e de la placa de ambreiaj e mancata,a spus sa ma pregatesc sa schimb tot ambreiajul,el a spus ca volant nu trebuie schimbata ca nu bate cand e calcat ambreiajul,e ok daca schimb doar ambreiajul tot kitul fara volant ? si inca ceva, la ce pret e un kitt sachs ? fara volant . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe autokarma.ro nu e mare diferenta de pret intre placa+ambreiaj si tot kitul cu volant cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Marius, pe autokarma e doar kitu cu volant si cel mai ieftin e 1700 ron cu reducere. iar un kit de ambreiaj fara volant e 470 Ron ! deci e diferenta, deci care sunt simtomele ca volant trebuie schimbata ? am inteles ca daca masina tremura sau la relanti cu ambreiaju calcat bate atunci trebuie schimbat, ceea ce la mine nu face asa, deci pot schimba fara volant ? E vreo problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

470? ia-l imeiat! Acum intradevar nu mai e , dar era cu 100-150 mai ieftin decat cel cu volant. Schimba si volant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat kitu de ambreiaj, ca de volant nu aveam bani, e enorm de scumpa, 1500 ron, sper sa fie ok volant veche, si sa nu mai am probleme.ca deja ma doare capul:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut,supun si eu atentiei voastre o posibila problema. la plecarea normala de pe loc, nu in tromba,motorul tremura/vibreaza ca si un benzinar puturos cu a/c on,la fel se comporta si cand accelerez in zona 2000 rot,motorul este atd 101 pd,la care am schimbat 3 unitati pompa aprox 1500km in urma,(din cauza reglaj prost ,rupte),la fel si turbina. injectoare testate vag com,se incadreaza in valori,cand calc pedala ambreiaj nu se simte nici o diferenta in comportamentul motorului,nu patineaza,are demaraj,numai acel tremurat enervant,si ,sunt sau nu paranoic(poate din cauza a 3 injectoare rupte si turbina distrusa in interval de 50 km),parca aud un tacanit metalic ascutit cand accelerez si care creste in repetitie odata cu turatia. scuze moderator daca nu am postat in aria coresp.

Modificat de liviui
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

=multumesc pentru promptitudine=,s-a rezolvat,mers turat 4000,cred ca era un injector

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Sunt putin ingrijorat si eu de smuciturile scurte pe care le am la pornire la masina din semnatura. La rotatii mici daca las ambreajul porneste cam greu si nu am nici o sansa sa pornesc fara smucituri scurte daca am masina foarte incarcata sau pornirea de pe loc este in panta. Ambreajul de patinat nu imi patineaza ba chiar as putea spune ca tine foarte bine si am acelasi simptome de mai bine de 30 000 km. Pe loc daca stau pedala de ambreiaj are o cursa perfect normala.. nu este tare , nu agatza, si nu se simte nici un fel de trepidatie sau sunet la apasarea ei atat cu levierul al punctul mort cat si cu el in viteza. Nu am gasit nici un site sa ma uit macar informativ la ce pret s-ar ridica piesele daca m-as hotara sa schimb volant+kit ambreiaj :D

Intreb oamenii cu experienta ce ar putea fii? In asemenea cazuri se schimba totul sau se poate schimba doar kitul de ambreiaj fara volant?

Este periculos sa rulez asa cu masina? nu sunt foarte puternice aceste smucituri dar mi-a zis cineva ca de la ele s-ar putea rupe vibrochenul :(

Numa bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu dai jos nu ai cum sa stii ce e acolo sigur.Ca sa-ti faci o ideie de pret intra pe www.autokarma.ro :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trepidatiile pot fi din volant sau/si din discul de ambreiaj daca acesta este cu arcuri. Insa in afara de volant (se vede pe ea curcubeul si are joc axial) e destul de dificil de aflat ce e uzat, chiar si dupa ce demontezi. De obicei se schimba si volant-ul si kitul de ambreiaj.

Daca debraiezi finut si nu-l fortezi la demaraje, mai pot merge cu el. Dar tot va trebui sa-l schimbi cat de curand. Eu am umblat vreo 60.000 de km in aceleasi conditii si nu s-a intamplat nimic, in afara de disconfortul creat de trepidatii.

Ca si pret, volant-ul e undeva cu vreo 100 de euro mai scump decat unul de autoturism. Deci probabil te va duce undeva in 4000 de lei toata afacerea cu manopera cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc. @ andrusel pe autokarma nu este introdus modelul meu de motor de 150cai

@ cosmin :D din pacate de un astfel de cost ma temeam. La mine oricum face mai urat daca este motorul cu ture mai putine si las ambreajul mai finutz la plecarea de pe loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveam impresia pana ieri ca am probleme cu ambreiajul pt ca tinea foarte sus si pe o plaja mica, pana m-am suit in masina unui coleg de forum si cand am apasat ambreiajul era sa scot piciorul prin podea crezand ca se apasa la fel ca la mine greu. M-am decis sa ii fac o aerisire la ambreiaj. Acum pedala e mai moale iar de tinut tine jos si destul de bine. Masina un golf v 2.0tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am schimbat kit ambreiaj + volant pt masina din semnatura 1.9 AVB deoarece ambreiajul tinea foarte sus ..aproape spre sfarsitul cursei iar pededala era foarte tare , baietii de la service mi-au spus ca si volant ar fi uzata asadar am schimbat o . Acum dupa schimb ambreiajul tine jos iar pedala are o apasare facila...insa resimt trepidatii la plecarea de pe ,mentionez ca discul nou este fara arcuri .Am parcurs cu ambreiajul nou aprox 150km, la ce sa ma astept? E nevoie de o anume perioada de rodaj pentru a disparea vibratiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vreo sansa la masina din semnatura sa schimb doar volant fara kitul de ambreiaj? costurile la mine sunt foarte mari pentru ambele. Am mici vibratzii la pornirea de pe loc , mai ales in panta. Nu imi patineaza deloc discul si la porniri mai " sportive " masina pleaca foarte repede de pe loc.

Stiu ca la modelele T4 de 102 cai au aparut kituri de volant monomasica dar la versiunea care o am eu nu. :( si ma costa volant + kit peste 4500 roni :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti s-a mai explicat o data. Nu vad rostul insistentelor tale. De ce nu desfaci si te convingi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul tau oarecum imi raspunde la intrebare.

am intrebat deoarce stiu de multe persoane care au schimbat kitul de ambreiaj fara sa schimbe volant dar nu stiu pe nimeni sa schimbe volant fara sa schimbe discul. Nu as vrea sa schimb volant sa mai platesc si manopera undeva la 500-600roni apoi dupa 50 de mii de km sa mi se duca si kitul de ambreiaj si sa mai fiu nevoit sa schimb o volant din cauza ca am mers cu un disc uzat. Intrebarea mea s-ar reduce la: daca un disc de ambreiaj sau kitul in totalitate daca e pe duca daca o sa imi strice noua volant.

Am citit si pe aici pe forum si am inteles ca la volant si kit de ambreiaj si cand desfaci nu poti sa stii 100% cat e de uzat kitul de ambreiaj sau volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat mai costa o volant cu kit ambreiaj, una de firma buna??? Vreau sa cumpar un G 5, dupa 2005, 1,9 tdi, si vreau sa stiu la ce ma astept, sau daca merita sa mai cumpar G 5. Am inteles ca treb neaparat tot bimasica, ca nu ar mg cea simpla, si la cati km se uzeaza "nenorocita" asta de volant?? Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Salut!

Am schimbat kit ambreiaj + volant pt masina din semnatura 1.9 AVB deoarece ambreiajul tinea foarte sus ..aproape spre sfarsitul cursei iar pededala era foarte tare , baietii de la service mi-au spus ca si volant ar fi uzata asadar am schimbat o . Acum dupa schimb ambreiajul tine jos iar pedala are o apasare facila...insa resimt trepidatii la plecarea de pe ,mentionez ca discul nou este fara arcuri .Am parcurs cu ambreiajul nou aprox 150km, la ce sa ma astept? E nevoie de o anume perioada de rodaj pentru a disparea vibratiile?

Cat te-a costat totul, volant + kit ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei interesati, exista cineva in Timisoara care vinde volante noi cu preturi intre 250-280 euro, fara factura, in functie de codul motor.

Va dau id-ul lui pe pm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai kitul a fost 11 milioane volant am ales sa pun una sh in stare buna 6 milioane iar manopera 5 milioane . Din nefericire inca nu ma pot obisnui cu noul ambreiaj chiar dupa 1600km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu astazi am cumparat kit ambreiaj Sachs 850 lei si volant Sachs 1298 lei cu factura si TVA inclus.Urmeaza sa le montez si revin cu detalii.Am un AVB de 101 cai.Simptomele mele constau intr-o bataie cu un fel de carait,harait in zona ambreiajului in special cand e mai rece mototrul,apoi acestea dispar si revin si cand e motorul mai cald,iar mai nou cand e cald afara,cum a fost zilele astea, tremura tare la ralanti.Ambreiajul tine foarte sus,nu patineaza,iar daca apas putin pedala de ambreiaj dispare bataia.Mai mutli specialisti au dat verdictul:volant!Si au dreptate intrucat ridicand masina pe elevator, o poti depista (volant,binenteles!) usor dupa bataie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde l-ai achizitionat, este un volant standard pt AVB sau sport, cati NM tine, ce firma il produce?

Multumesc pt raspuns.

Daca stie cineva sa imi raspunda, dar cu certitudine nu din auzite (ca de auzit am auzit si eu multe la viata mea) eu am ambreiaj de 228mm si volant cred ca de 270Nm (asta nu stiu sigur), daca pot sa montez pe motorul meu AVB 101cp un volant de AVF de 240mm si 310Nm?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Borisake,sincer nu stiu sa-ti dau detalii foarte tehnice.Am luat un kit si o volant Sachs, care nu stiu exact ce parametrii indeplinesc!Am cumparat aceste piese fara prea multe pretentii si detalii tehnice!Sa se potriveasca pe tipul meu de motor si atat!Nu am foarte mari pretentii sportive!Doresc ca masina sa functioneze in parametrii si sa nu mai aud batai si troncaneli in zona ambreiajului!A un un stil de conducere, hai sa-i spun,mai batranesc!Adica nu o smucesc la demaraje in oras,dar in afara merg liniar si intins la viteze pana in 170!Momentan,fara a fi schimbat kit-ul si volant,masina merge impecabil!Nu smuceste la demaraj si nici la schimbare intre trepte,dar la ralanti trepideaza si are batai neregulate!Si parca se misca si masina din motor cumva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul pe care ti-lai luat este nou? Ca mi se pare ieftin fata de 1600ron volant si 1800ron kit ambreiaj ce mi-au zis mie prin magazine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!