Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Evident ca indicate sant placa si discul care au cea mai mare suprafata de contact, dar nu stiu daca volant-a iti permite sa le montezi pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, la mine sta treaba in felul urmator : Golf V 1.9 105hp, 21.000km, intra bine in viteze , nu patineaza, nu vibreaza sau trepideaza la plecarea de pe loc ,ambreajul se apasa la fel de usor ,numai ca tine mai sus decat a tinut pana acum(nu cred ca mi se pare).

Ce ar trebui sa fac,ce pot sa verific,mentionez ca nu prea ma descurc foarte bine la mecanica.

Parca nu m-as duce la maestrii de la porche, ca sa imi zica sa schimb tot kitul ca sa rezolv problema.Va rog ceva sugestii.

Multumesc anticipat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mergi pana incepe sa alunece.... nu are nici o treaba cu volant...mergi linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la un passat din '96, banuiesc ca e de la ambreiaj...de fapt mai bine va las pe voi sa va spune-ti parerile...in treapta 1 intra cam greu,adica dupa ce incerc de 2-3-4 ori....uneori merge din prima(cam rar)...deja m-am obisnuit sa amestec putin printre viteze pana intra in treapta 1 dar mi-e ca pe viitor sa nu creeze si alte probleme si cam ce solutii ar fi pentru a vedea de la ce e...sau daca ati patit-o si voi care e "buba"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul tau, ambreiajul poate fi de vina daca nu debraiaza corect. In timp, da, poti afecta cutia si timoneria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa cred...la plecarea de pe loc nu trepideaza absolut deloc, in restul vitezelor intra bine, nu caraie cand o bag in viteza...:|...si informativ....sti cumva cat costa un kit de abreiaj? banuiesc ca trebuie si placa de presinue pentru a nu-mi da emotii dupa aia...

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa indelungi amanari si tergiversari am decis pana la urma ca trebuie sa schimb tot chitul de ambreiaj (inclusiv volant si cilindru receptor), lucru pe care l-am si facut saptamana trecuta.Alta viata, adica: masina nu mai porneste cu trepidatii, pedala tine mai jos si este incomparabil mai moale.I-as sfatui pe toti cei care vor sa faca treaba asta sa incerce sa schimbe tot ceea ce tine de ambreiaj deci inclusiv volant si cilindru receptor caci altfel risca sa faca toata operatiunea degeaba.Eu asa am patit ,am schimbat acum vreo 50k km doar chitul si m-am trezit acum ca trebuie sa schimb si volant.Le-am pus pe toate noi ca sa stiu o treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la cat de-a ajuns toata "afacerea"? ca, ma gandesc ca si pe mine ma asteapta aceeasi rezolvare a problemei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu trebuie sa-ti faci griji din pricina volantei care este piesa cea mai scumpa din intregul kit ambreiaj ca la B4 nu ai DMF ci SMF. Preturile sunt altele la B4, intreaba in aria vanzari de la comercianti.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am urmatoarea problema: pedala de ambreiaj imi ramane agatata undeva in ultima treime superioara a cursei. Tot aceasta treime a cursei se simte mai moale cand apas ambreiajul. Cateodata intra mai greu si in viteza. Am aerisit franele si ambreiajul... Masina are 160.000 km. Stie cineva de la ce poate fi? Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la cat de-a ajuns toata "afacerea"? ca, ma gandesc ca si pe mine ma asteapta aceeasi rezolvare a problemei

Cu schimb de filtre, ulei si burdufi de planetara 4.000 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow mi sau cam inmuiat picioarele cand am vazut 4000 ron:|...dar la mine nu e vb de schimbat filtre si etc..sper sa o scot la capat cu vreo 200 euro...app stiti vreun site unde as putea gasi macar un pret informativ la kit-ul de abreiaj sau imi recomadati vreun distribuitor ceva prin care sa ies mai ieftin evident :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! expun pe scurt problema.

am un passat cc 1.8tsi ( cel de la avatar ) cumparata in oct 2008.

de noua, dupa ce am terminat cu rodajul, masina pleca foarte smucit de pe loc, trebuia tinuta foarte turata ( practic da in nas la plecarea de pe loc ).

dupa indelungi certuri si vizite la service la gl, la 9.000 km mi-au inlocuit doar volant ( pe motiv ca placa de presiune si discul nu au probleme - asa au zis ce de la bucuresti ).

dupa 50-100km, masina a inceput sa faca la fel. m-am dus iar la ei, si cum am venit am si plecat - raspunsul lor - MASINA MERGE OK.

dupa inca vreo 5.000 km ma duc iar, primesc acelasi raspuns. masina mergea din ce in ce mai prost. da in nas foarte urat la plecarea de pe loc si cand se schimba din trapta 1 in a 2-a.

practic masina trebuie tinuta foarte turata ( sunt 2 variante - ori pleaca lin ca orice masina , ori trebuie sa plec de pe loc cu turata la peste 2.000 si sa raman cu ea turata, timp in care ridic ambreiaju - tin sa mentionez ca nu face asa mereu, are toane )

acum am 28.500km, timp in care am mai reclamat de vreo 2 ori problema - programari la service, drumuri braila-galati.... fara niciun fel de rezultat.

ce ma sfatuiti?

cat ma costa oare tot kitul de ambreiaj. unde pot afla un cod pt el?

merg in limite normale cu masina - nu-i dau stres decat foarte rar ( scartaieli nu-i dau niciodata, foarte rar o mai turez pana spre 6.900 rpm cand ii taie gazu, nu dau liniute, placutele sunt aproape noi, cauciucurile cam la fel, deci merg rezonabil cu ea )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tremuratul ala poate sa fie de la disc; topaie din cauza ca e stramb sau prinde foarte bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Serbeniuc Ioan Bogdan

salut sunt nou pe aici si am si eu o antrebare ./ ce tip de ambreiaj poate sa fie la un vw golf 1.9 tdi de 110 cp motor de tip afn ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce tip de ambreiaj poate sa fie la un vw golf 1.9 tdi de 110 cp motor de tip afn ?

DMF (Double Wheel Flywheel), cu alte cuvinte Volant Dublu Masa. :)

Asa ca in imaginea de mai jos:

zms.th.gif

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am si eu o mica problema si nu prea ma pricep.

Am un golf V 2.0 DSG si de ceva vreme a aparut un sunet ca de metal ,ca si cum o tabla ar vibra, la relantiu.Zgomotul nu este foarte puternic si nu intotdeauna,adica la semafor daca incepe sa se auda,daca dau 10 cm mai in fata dispare,dupa iar poate se aude.Am fost la serpico craiova si a venit un baiat a dat cheie si zice volant,dupa care mi-au facut programare sa vin sa faca o "investigatie".

Care e treaba cu volantul la dsg?ca eu n-am nici cel mai mic tremurat nici la plecat de pe loc si nici la relantiu,motorul mergand rotund,doar sunetul ala ca si cum o tabla n-ar fi prinsa bine si vibreaza de la vibratiile motorului.

Schimbarea volantei trebuie facuta la reprezentanta sau se poate si in service-uri,adica e o chestie complicata sau se poate rezolva de orice mecanic bunicel?Multumesc frumos,astept raspuns.

Se mai poate merge cu masina sau este musai schimbarea volantei,daca intr-adevar de la ea sunt sunetele acelea?

A si inca ceva...se poate ca dand volant mea stricata sa primesc ceva reducere(la reprezentanta desigur) sau asta e poveste ce am auzit?

Modificat de mejdelicious
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Serbeniuc Ioan Bogdan

mersi .credeti ca afecteaza consumul daca patineaza ambreajul si cam cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Serbeniuc Ioan Bogdan

Patinarea ambreiajului evident ca iti creste consumul. Depinde cat de tare patineaza si cat de tare tragi tu de el. Oricum, nu vei merge mai mult de cateva mii de km cu el asa.

Iar daca te joci mult cu el, vei schimba kitul complet de ambreiaj (oricum e indicat sa-l schimbi tot) + volant.

Dupa cum poate stii, atat in placa de presiune cat si in volant sunt arcuri foarte tari, care dupa multe "sedinte" de incalzire se vor decali si poti sa arunci piesa. :icon_thumright:

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat de 2 zile kitul ambreiaj, era si rulmentul (puţin?) gripat si discul uzat. Nu am facut decat 150 de km cu ăsta noul şi atunci cand merg cu ea subturată are tendinţa aia de care spuneţi, să tremure un pic, dar un pic, nu va gandiţi la chestii urate. Dacă o turez, nu mai face. Să mă fi dezvaţat de ce inseamnă un ambreiaj bun? Cu consumul nu am apucat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel s-a comportat si al meu la inceput. Mai tremura la plecarea de pe loc. Dupa cateva saptamani s-a schimbat mult. Acum nu mai tremura deloc. Deci... categoric trebuie "sa se aseze". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare,dupa vreo saptamana cand masina tremura cand plecam de pe loc ( doar cand mergeam in coloana si mergeam incet intra intaia), ieri a mers perfect nu mai tremura nu numic, astazi soc mergand prin oras a inceput sa nu mai intre bine in viteze, intra foarte greu 1, 2 si 3, si cand plecam de pe loc urla ceva in pedala de ambreiaj, tin sa precizez ca de cateva luni cand lasam masina in relanti la liber,se auze un rontzanit asta fiind de la placa de presiune, am ajuns acasa intr-un final si mirosea foarte tare, acum cand incerc sa plec de pe loc sau sa bag marsarier masina se tureaza in gol dar nu pleaca , are doar o mica tendinta dar nu vrea si miroase, e doar ambreiajul sau si volant ? ( daca nu intra in viteze poate fi si de la cutie ) Astept raspuns ( sper sa fie doar ambreiajul) multumesc mult, va rog un raspuns urgent astept de la un cunoscator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!