Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Pai sunt foarte vagi datele pe care le-ai dat. Din moment ce nu ai precizat, presupun ca nu patineaza ambreiajul. Sunetul de care vorbesti poate fi produs si de placa de presiune, si de volant. Cand apesi ambreiajul, se aude un zgomot suplimentar, constant, pana la eliberarea lui? Daca nu, nici rulmentul nu da semne de oboseala. Deci pe langa cele 2 variante date de tine, e posibil sa scapi si doar cu volant, fara kit de ambreiaj, sau chiar sa nu iti pice acum nimic.

Nu ne-ai spus cat de dese sunt zgomotele scoase, si daca la fiecare schimbare de viteza. Nici KM masinii. Te asteptam cu date mai multe, ca sa ne putem face o parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Chestia e ca nu prea am auzit pe nimeni sa foloseasca valeo si nu stiu cat de bune sunt,pt ca si pret e bine,tot kit-ul(volant plus kit ambreiaj) costa 288lire,pe cand numai volant dual mass sachs costa tot atat,iar kit-ul ambreiaj inca 170lire.Pt moment pe masina am tbox care chiar se simte bine,ambreiajul si volant sunt originale la vreo 278k km,din care ultimii 3000km cu tbox,fara ca ambreiajul sa-mi patineze pana acum.Chestia e ca in toamna va urma duze plus flash tuning si vreau sa le schimb,sa nu ma trezesc cu surprize neplacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. dimineata pana sa dau prima oara drumul la ambreiaj motorul nu vibreaza deloc(adica in limitlel unui diesel), dupa ce o mut chiar si 1 m si dau drumul la ambreiaj (masina find pe liber incepe sa vibreze motorul, nu mult dar ma streseaza)

2 ambreiajul tine sus dar cu cat merg mai mult cu masina ambreiajul incepe sa fie tot mai tare, si mai si scartaie cateodata(lucru foarte enervant mad.gif )

3 cand schimb mai sportiv adica cand dau drumul mai brusc la ambreiaj se aude un harschit de undeva dinspre ambreiaj

intrebarea cea mare e scap doar sa schimb kitul de ambreiaj sau trebuie schimbata si volant?

Daca ambreiajul tine sus si este "tare" atunci ai de schimbat Kitul de ambreiaj (placa, disc, rulment si eventual cilindru de presiune).

Daca tremura la pornire de pe loc trebuie sa schimbi si volantul

Pentru linistea sufletului tau iti recomand sa schimbi totul adica placa, disc , rulment, volant si cilindru de presiune

Sa ne spui ce ai facut :rolleyes:

Modificat de catalin_1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiare am pus pe cineva dimineata sa o porneasca cu ambreiajul calcat, si motourl nu are nici o vibratie,dupa ce o scot din garaj incepe sa tremure si cu ambreiajaul calcat si cu el dat drumu, nu e nici o diferenta daca il tin calcat sau nu,

despre care cilindru de presiune vorbesti?, te referi la rulmentul de presiune, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant-a.

Ea e singura care are piese in miscare radiala si poate produce batai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

despre care cilindru de presiune vorbesti?, te referi la rulmentul de presiune, nu ?

Nu, se refera la cilindrul care actioneaza acel rulment. Acel rulment este miscat de catre un fel de furca, furca ce este actionata de un cablu, sau de respectivul cilindru, la ambreiajul hidraulic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha adica pistonasul de la ambreiaj(asa il stiu eu ca denumire) :)

se poate sa il schimb si ulterior ce schimb kit ambreiaj si volant? sau se poate doar cu cutia jos?

Volant-a.

Ea e singura care are piese in miscare radiala si poate produce batai.

si un disc de ambreiaj descentrat nu tot acelasi efect il are?!

Modificat de roby_A6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a descentra un disc de ambreiaj trebuie sa te chinui mult. Nu cred ca e cazul.

Legat de schimbul cilindrului/pistonasului/pistonelului :), nu stiu daca se poate schimba fara sa dai jos cutia, dar mie asa mi se pare normal. Nu pot sa ma pronunt 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca se poate schimba cilindrul ambreajului fara a da cutia jos .este prins pe carcasa cutiei de viteze in 2 suruburi si un cap sferic in furca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. de ceva vreme ccu motorul cald(dupa cam o ora de mers) imi apare un tacanit metalic la relanti dar si in sarcina care se accentueaza f mult in momentul cand apas pe ambreiaj. este destul de enervant, si sunt preocupat. am fost la un mecanic care mi-a zis sa nu ma preocup, dar tacanitul este foarte puternic. ce ar putea fi, ambreiajul sau volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. de ceva vreme ccu motorul cald(dupa cam o ora de mers) imi apare un tacanit metalic la relanti dar si in sarcina care se accentueaza f mult in momentul cand apas pe ambreiaj. e

Tacanitul este ca o bataie constanta? Adica se repeta cu o anumita frecventa?

Daca asa este eu cred ca este de la volant. Are niste arcuri in el, si daca iti pica poti sa ai sansa sa nu patesti nimic, dar poti avea si nesansa sa iti sparga carcasa ambreiajului, sa iasa urat treaba... Daca iti permiti, verifica-l acum, mai intreaba la 1-2 mecanici.

LE: Si ca sa ma laud si eu, azi dimineata, cand am plecat cu masina, am pornit motorul (cu ambreiajul calcat) si cand am eliberat pedala, s-a auzit pentru 1 secunda, o secunda jumate un fel de tacanit metalic clar. Apoi in mers, deja se incalzise motorul bine, am fost nevoit sa patinez (dar foarte foarte putin) ambreiajul, la trecerea din treapta 1 in 2. Si cand am inceput sa eliberez pedala, s-a auzit un scrashnet, tot metalic, pentru 1 secunda.

Eu tot il suspectez pe domnul volant de vreo 3-4000 de km, dar sper sa nu imi faca figura prea curand...

Am implinit frumoasa varsta de 100 400 km.

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este un tacanit constant, care apare numai dupa cam o ora de mers. eu sunt in italia si imi e cam greu sa aflu cum se numeste volantul aici. dupa cum am spus, am fost deja la un service si mi-au spus sa nu ma preocup. probabil nu stiau despre ce e vorba sau nu aveau chef de munca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le zici in engleza flywheel. Si le zici ca e bimasic (double-mass parca e in engleza). Daca nu sunt prea priceputi e posibil sa creada ca e monomasic, si de aia sa zica sa stai linistit. Mai incearca si la altii.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok am aflat cum se numeste, am gasit ceva convenabil pe e-bay, acum as vrea sa stiu un mecanic in medie cam in cat timp o poate schimba? imi convine sa schimb doar volant la 220 de euro sau tot kitul de ambreiaj la 400 de euro? mersi de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pedala prinde sus si e tare, sau auzi ceva huruit pe-acolo, schimba si kitul.

Dureaza cam o zi pana ti-l schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asadar am fost pe la mecanici pe aici si toti insista sa imi bage kit original. cel gasit de mine pe e-bay este Luk , as vrea sa stiu daca piesele de schimb de la ei sunt bune. cel mai ieftin mecanic mi-a cerut 1200 de euro, totul inclus, cel mai scump 1400 de euro. practic kitu-l original costa aici in italia 1150 euro ceea ce mi se pare exagerat. mi-e frica ca nu ajung cu masina in romania, ca l-as schimba acolo. cam cat m-ar costa manopera in ro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam in jur de 100 de euro manopera aici.

Eu am pus volant-a e LUK si merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca masina nu are foarte multi km (61000) teoretic kitul de ambreiaj nu ar trebui sa fie foarte uzat. Daca ar avea posibilitatea, cand o desface sa schimbe volantul, sa arunce un ochi pe disc si pe placa de presiune ar fi super. Daca sunt uzate, atunci le poate achizitiona repede;

Daca nu se poate uita, eu l-as schimba, tot se umbla acolo. Macar economiseseste manopera...

Modificat de c o s m i n
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt fericitul posesor de volant stricata :lol:(((

As dori sa stiu daca pretul de aproximativ 1900 ron pe o volant este ok? Pe manopera mi-o cerut 450 ron. Ce parere aveti? e bun pretul sau gasesc mai ieftin la alti mecanici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pentru patanie... Sunt ok preturile, dupa parerea mea.

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam acolo se invart preturile. Sincer, pentru cat e de munca la schimbarea ambreiajului, nici nu e mult cat iti cer ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca i s-a stricat volant la masina din semnatura(golf 5) este mai simplu de schimbat,decat la Passat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti, una si cu una fac doo....tremurat la relanti (mai mare/deranjant ca inainte) am si io de vreo 5 luni si DOAR cand motorul e cald bine bine, dar ambreiajul e la fel ca inainte, nu s-a schimbat nimic, prinde la fel, intra in viteze la fel....doar tremura diverse parti ale masinii, care inainte nu tremurau (maneta schimbator, usa soferului cand e deschisa si finalul esapamentului)!!! :angry: Nu-mi dau seama cum a aparut fenomenul, dar oricum destul de brusc! Variantele expuse de diversi "cunoscatori" sunt:

- suporti cauciuc esapament (verificati vizual, ok toti)

- flex-pipe-ul de dupa turbina (verificat vizual, ok)

- suporti motor (verificati vizual, ok)

- injectoare (verificate doar cu VAG-COM si sunt ok)

- volant/ambreiaj (neverificat nimic inca)....ca mi-e si frica..... :eek:

Si inca un simptom ciudat observat de mine: stau la semafor, la relanti, masina tremura ca tractoru, dau 1-2 talpi pana pe la 3.000 - 3.500 rpm, apoi las iarasi la relanti, dar trepidatia reapare abia dupa 5-6 secunde dupa ce-am revenit la relanti!!!!!! :blink: Wtf....poate ma lumineaza si pe mine careva mai priceput, ca io unu is cam in ceata.....la motoare nu prea ma stiu! Cu ce-mi recomandati sa incep? Multumesc anticipat si problems free va doresc la toata lumea!!! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieiti. Poate ma lamuriti si pe mine cu urmatoarele simptome legate de ambreiaj: dupa ce merg in jur de 5-10 minute, cand apas pedala pana la fund se aude un zgomot (un fel de rontait) care se resimte numai din interiorul masinii; cand eliberez pedala de ambreiaj nu mai face deloc. Uneori cu motorul oprit pedala mai scartaie la apasare. Mai am unele probleme cu frecarea levierului la baza in momentul schimbarii din treapta 1 in treapta 2(schimbat ulei cutiei).Vibratii la relantiu sau la oprire nu am. poate fi ambreiajul sau rulm. de presiune pe duca sau volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rontaitul vine de la rulmetul de presiune. Acel scartait poate fi de la parghia ce apasa rulmentul sau insasi pedala de ambreiaj pe ax. Pentru frecarea levierului va trebui sa desfaci plasticele de langa schimbator ca sa vezi unde freaca.

Rontaitul il elimini doar inlocuind rulmenul. Iar scartaitul de la pedala - ungi axul ce sustine pedala de cateva ori, si ar trebui sa-si revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!