Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Salut, am citit tot topicul asta legat de volant si ambreiaj, dar nu am gasit si problema mea.

Acum 9-10 luni am avut simptomele astea legate de volant si am recurs la schimbarea kitului complet ( placa+disc+rulment+volant Sachs, + cilindru ambreiaj). Dupa schimbarea pieselor toate aceste simptome au disparut, masina merge perfect, intrat in viteze bine, fara trepidatii la relantii , fara zgomotul ala puternic de metal la relanti, totul ok. ;)

Acum alta problema la ea de ceva timp, a inceput sa apara cand era rece afara si anume un zgomot ca un rontait de metal :P constant cand incep sa debreiez usor, mai exact in momentul cand vreau sa plec cu a 1-a sau marche-arriere, tin sa precizez ca acest zgomot se aude numai din interiorul masinii. Cand ridic pedala de ambreiaj are un punct in care daca tin piciorul pe pedala incepe si se aude acel rontait de metal si se si simte o vibratie ce corespunde cu zgomotul, la inceput acest zgomot aparea numai daca viram si de volan, daca volanul era in tensiune, acum a inceput sa se auda usor si fara a vira (lucru destul de enervant la parcari) :rolleyes:

In prima faza acest zgomot aparea numai cand incepeam sa ridic ambreajul si luam de volan acum a inceput sa apara si daca tin ambreajul calcat la maxim si iau usor de volan, cateodata dupa ce este incalzit bine motorul apare chiar si fara sa iau de volan. Inainte de a schimba kitul si volant aveam zgomote metalice la relanti dar daca calcam ambreajul dispareau, acum e invers, daca ridic ambreajul nu se aude nimik, acum daca-l calc incepe si se aude un zgomot :P , repet numai din interiorul masinii se aude cu geamul inchis.

In afara de zgomotul ala masina merge ok, numai ca este foarte stresant.

Am fost cu masina la service-ul unde l-am inlocuit, pt ca mi-au zis ca am garantie 24 luni la piese si 3 luni la manopera, si cei de acolo mi-au spus ca in nici un caz nu este de la volant sau ambreiaj si ca trebuie sa-mi fac o programare la ei sa o urce pe rampa si sa puna stetoscopul pe ea pentru ca nu-si dau seama exact de unde vine zgomotul. Saptamana viitoare o sa vreau sa ajung acolo, dar pana atunci vreau sa sa intreb si pe voi poate stiti sa-mi spuneti ceva despre asta. Nu stiu cat de explicit am fost dar poate ca dati voi seama ;) Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune. :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca ar fi rulmentul de presiune , n-ar trebui sa fie pedala tare? intreb si eu pt ca inainte de a le schimba era tare pedala. Se poate si din cauza asta cand se incalzeste foarte tare, adica dupa ceva km de mers sau mers bara la bara, incepe pedala de ambreiaj sa scartaie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala e tare din cauza placii de presiune, se pare. Rulmentul influenteaza doar zgomotul ala. Practic, cand apesi pedala atunci incepe si rulmentul sa se invarta. Cu pedala lasata rulmentul sta pe loc.

Nu cred ca are vreo legatura cu scartaitul pedalei de ambreiaj. Probabil ar trebui uns axul pe care se sprijina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor.

De ceva timp masina mea prezinta urmatoarele simptome:

- dimineata dupa ce am pornit se aude un zgomot " ca de rontait" cu unele mici intreruperi;

- daca apas usor ambreiajul zgomotul dispare;

- zgomotul dispare si dupa ce parcurg o oarecare distanta in sensul ca la primul semafor nu se mai aude nimic;

- daca traficul este infernal, zgomotul apare de aceasta data daca apas pedala la fund iar cind introduc in viteza a-I-a se aude un "ding" si simt cum se misca ceva intre cutie si motor sau tot ansamblul.

- pedala de ambreiaj tine cam sus si este tare iar la plecarea de pe loc apar usoare vibratii daca nu turez motorul mai tare.

Ambreiajul nu patineaza masina trage bine.

A venit timpul pentru inlocuirea ambreiajului si a volantei sau ma pot astepta si la alte probleme?

Modificat de catalin_1967
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The K-PAXian

Buna,

sunt nou pe aici, mi-am luat si eu de curand (adika de 4 zile) o masina, asta din semnatura...

ma intereseaza daca imi puteti spune care ar fi cauza pentru bataia din ambreiaj?

in orice pozitie ar fi, se simte o bataie, ritmata, ca si un vibrat, numai ca e bataie :vaidecapulmeu:

desi nu am condus mult masina, la inceput am simtit bataia, dar nu e destul de puternica

pentru a ma deranja... insa mai mult ca sigur este o problema.

mentionez ca nici una din simptomele unei volante (habar n-am ce e aia) defecte expuse in primele posturi

nu se regaseste in functionarea masini (in afara de bataia din ambreiaj).

PS: fiind primul post, trebuie sa spun ca este un forum foarte interesant, si plin de informatii.

Va multumesc,

Alin

Modificat de The K-PAXian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

S-a mai discutat pe forum. Chiar nu ai nici o problema. Bataia din pedala e cat se poate de normala la un diesel. Cel putin la masinile grupului VAG. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The K-PAXian

OK, mersi de raspuns, mi s-a luat o piatra de pe inima (ca cineva pe care l-am intrebat,

mi-a spus ca s-ar putea sa trebuiasca sa schimb volant, si din cate am vazut e destul de scumpa)...

acum sa vad cum fac sa se stinga becurile de la ABS si de la ESP...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am revenit cu problema mea, am fost la service cu ea si au verificat-o acolo, au pus stetoscop pe ea, tot felul de teste, nu se auzea nimic din ambreiaj sau cel putin din zona ambreajului si a cutiei. Intr-un final s-au gandit sa dam cureaua de transmisie jos, am pornit masina si nu mai facea deloc, oricum tin sa precizez ca nu tot timpul facea, are momente cand face de te inebuneste altele cand merge ceas.

Concluzia care mi-au dat-o ei este ca ar fi pompa de servodirectie, pt ca si aia are ax, rulmenti etc ce mi-au mai zis ei acolo. In momentul acela neavand servodirectie trageam cu 2 maini de volan si deabi il clinteam, intr-adevar nu se mai auzea nimic, dar totusi nu sunt convins ca ar fi din asta cu toate ca zgomotul cel mai puternic apare numai cand trag de volan si cu ambreajul apasat dar nu la maxim.

Credeti ca ar putea fi si pompa de servodirectie o cauza, astfel incat sa se simta mici vibratii constante, corelate cu zgomot, in pedala de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi de verificat rola intinzator si fulia de la alternator, inainte de a pune diagnostic pompa de servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind topucurile voastre am sunat unitatea de service care imi intertine masina.

Am intrebat daca eventuale probleme de volant se rezolva in cadrul garantiei. Au zis nu.

Enervant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fi de verificat rola intinzator si fulia de la alternator, inainte de a pune diagnostic pompa de servo

am schimbat si distributia si toata transmisia, rola intinzatoare curea si rola ghidaj, acum 1000km , alternatorul a fost schimbat acum 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adibon, ca sa fii sigur de fulie incearca sa nu folosesti clima o vreme si vezi daca nu se atenueaza zgomotul, sau cel putin nu porni motorul cu clima on

de obicei cand folosesti servodirectia si ai si clima pornita soliciti mai tare alternatorul, si daca e semiblocata fulia, zgomote si scartaieturi, mai ales acele vibratii in pedala de ambreiaj, incearca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna seara tuturor! Vin si eu cu urmatoarea problema. De 2 zile simt o pocnitura destul de tare cand schimb vitezele. Mai exact chiar cand las de acceleratie si vreu sa calc ambreiajul pt schimbarea treptei de viteza. Cel mai tare se aude in marsarier..accelerez incet si daca las usor de acceleratie se aude acel troncanit parca metalic sau de multe ori parca ar fi ceva borcane sparte pe-acolo :icon_thumright: La fel si in trepta 1, 2 sau 3 dar nu la fel de tare ca si in marsarier. Las de acceleratie si se aude pocnitura. Cam cu 1 luna in urma am schimbat cutia de viteze (din dezmembrari) si cu ocazia asta am schimbat si rulmentul de presiune ca era destul de 'obosit'. Rulmentul este original din reprezentanta. Am incercat si sa calc ambreiaju la relantiu cu masina scoasa din viteza dar nu se intampla nimic..doar in cazurile mentionate mai sus. Acea pocnitura cand las de acceleratie se simte in podea si parca undeva pe la cutie. Astept cu interes parerile voastre. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pocnitura asta cred ca am avut-o si eu. Acum vreo luna am avut o pana pe dreapta fata si cam cateva zile am umblat cu roata de rezerva care-i pe 15 inchi (pe masina is pe 16). Exact dupa ce am schimbat roata, a inceput sa se auda o pocnitura cand schimbam din 1-2 si din 2-3, la fel si invers. Cand acceleram brusc, se auzea parca un huruit ciudat de undeva de la cutie, motor... Dupa ce mi-am facut pana si am revenit la roata de 16, nu s-a mai auzit nimic. Nici acum nu stiu exact de unde venea sunetul da ma gandesc ca din moment ce pe dreapta aveam roata de 15 si pe stanga de 16, ceva se intampla pe la diferential sau la planetare, ceva nu-i placea. Mentionez ca ambreiajul e aproximativ nou, deci se exclude. Poate te ajuta cu ceva informatiile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de promtitudine tama! Azi merg la service sa vad ce spun ce-i de acolo. Sa stii ca am patit ceva asemanator. In weekend am avut o pana in oras chiar inainte sa fac un drum de aproximativ 900 km (stanga spate). Am mers la vulcanizare baiatu de-acolo mi-a facut pana si a pus roata la loc. Am stat langa el pana a pus roata la loc si am vazut cum a strans prezoanele alea de numa. Dupa ce fac aprox 500 km aud o bataie pe spate care se amplifica cum acceleram. Intru intr-o benzinarie si dau capacele jos de la prezoane. Surpriza! Prezoanele abia se mai tineau si le puteam defileta cu mana si normal ca roata avea joc. Am ridicat masina am aranjat roata am strans din nou prezoanele si am plecat la drum fara probleme. Ar putea avea legatura cu treaba asta? Initial am postat in acest topic pt ca am inteles ca de cele mai multe ori bataia in podea la schimbatul vitezelor e legata de volant. Astept in continuare parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu unele probleme

1. dimineata pana sa dau prima oara drumul la ambreiaj motorul nu vibreaza deloc(adica in limitlel unui diesel), dupa ce o mut chiar si 1 m si dau drumul la ambreiaj (masina find pe liber incepe sa vibreze motorul, nu mult dar ma streseaza)

2 ambreiajul tine sus dar cu cat merg mai mult cu masina ambreiajul incepe sa fie tot mai tare, si mai si scartaie cateodata(lucru foarte enervant :D )

3 cand schimb mai sportiv adica cand dau drumul mai brusc la ambreiaj se aude un harschit de undeva dinspre ambreiaj

intrebarea cea mare e scap doar sa schimb kitul de ambreiaj sau trebuie schimbata si volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Din nefericire sunt si eu nevoit sa schimb volant la Golf V 2.0TDI DSG. Care sunt variantele de a cumpara o volant mai ieftina decat cea de la dealer, si care ar fi pretul pentru fiecare din variante ?

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai doar pe producator, de la diferite magazine de profil. Pretul poate diferi foarte mult in functie de magazin, asta NEinsemnand calitatea mai slaba.

Ca si marci, eu iti recomand sa iei doar Sachs sau Luk. Asta in caz ca ti se ofera altceva. :cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect. Am citit cu mare interes acest topic si m-am decis sa va prezint problema mea.

Sunt proaspat posesor de Golf V 1.9 TDI, motor BKC. Din pacate si masina mea prezinta simptomele unei volante defecte, va rog sa imi confirmati. La relanti se aud niste troncanituri care nu sunt constante, odata cu aceste trocanituri tremurand si masina nitel. Odata ce apas pedala de ambreiaj dispar si troncaniturile si vibtatiile. Mentionez ca masina debraiaza corect, are demaraj ok, intra normal in toate vitezele. Am fost la 2 mecanici: unul mi-a zis clar volant.. si ca poate pica in in orice moment, iar celalat a ezitat dar a dat acelasi verdict: volant si ca pot sa mai merg asa pana se amplifica troncaniturile. Acum sunt in dilema sa ma pun pe schimbat kitul de ambreiaj + volant? sau sa mai astetpt...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde cat de tare te deranjeaza vibratiile si cum stai cu banii. Volant-a cand cade, te mai lasa sa mergi cu ea cateva sute de km.

Deci daca nu ai drumuri prin afara tarii, mai poti merge asa. Insa... de schimbat tot va trebui s-o schimbi.

Din ce explici tu, kitul de ambreiaj ar fi ok, insa majoritatea mecanicilor recomanda schimbarea acestuia odata cu volant-a, fiind aceeasi manopera pentru inlocuirea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat pe forum. Chiar nu ai nici o problema. Bataia din pedala e cat se poate de normala la un diesel. Cel putin la masinile grupului VAG. :rolleyes:

Imi statea pe creier bataia aia. Si am verificat pe un logan dci, prezenta si acolo. Verificat si pe o skoda 1.9 SDI. Si aici prezenta. Caddy 1.9 SDI prezenta. Evident, Golf 2.0 TDI, prezenta. Logan 1.4 mpi, nici o bataie. :wub: scuze pentru off.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca merge daca pui tot kitul, dar daca ai facut cipcirip o sa te zgaltaie mai tare la plecarea de pe loc si probabil va vibra mai tare- ce mai ca un ambreiaj sport :icon_thumright:

pe termen lung iesi bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!