Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

La atita cascaval mai bine schimbai tot setul si cum spune colegu la reprezentanta cu schimb de piese si garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate reprezentanta Seat in Bistrita nu este, masina am dus-o tractata pentru ca ambreiajul m-a lasat de tot. Ambreiajul meu era distrus de tot, nu cred ca-l mai lua nimeni :blah: .

Asta e, am incercat sa reduc costurile, un kit ma costa mult (un coleg de pe forum care se ocupa cu asa ceva mi-a facut o oferta la 1100 ron), urmeaza discurile de frana, asa ca am ales dupa buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal`tare!!! am citit tot topicul si m-am cam speriat asa un pic regasind si la mine o simptoma din ce s-a vorbit asa ca am dat o fuga in parcare si am testat.acu nuj ce concluzie sa trag, asa ca o sa descriu :cand opresc motorul se aude un trancanit cam ne-la-locul-lui ca sa zic asa, si la rece si la cald.am vazut mai sus in topic undeva explicatie cu clapeta de pe EGR care ar putea fi stricata si ar duce la o oprire brusca si nu lina a motorului, am incercat clapeta pare sa functioneze perfect.in viteze intra perfect fara caraituri zdranganituri , in mers nu se aud zgomote ciudate etc...un singur lucru de mentionat. daca opresc motorul cu ambreiajul la podea, se opreste lin fara zdranganituri, fie rece fie cald. in rest nu am probleme, mananca asfaltu`, bora 1.9 tDI 130hp + chiptuning , 6 trepte, motor PD, turbina recent reconditionata,ambreiaj ok, ulei filtre la zi, 160.000km. are legatura cumva cu volant?? tin sa mai precizez ca nu este un zgomot foarte foarte puternic, dar totusi deranjant, care nu se aude chiar de fiecare data cand opresc motorul (are si el toane :( ) astept pareri. multumesc anticipat

Modificat de razvee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai verificat tu este clapeta de la galeria de admisie ,egr este alceva,dar nu are importanta in cazul asta,daca se va accentua galagia s-au va incepe sa-ti tremure motorul va fi volant pe duse, daca nu il bruschezi mereu poate te mai tine mult.Dar dupa cum se vede cu asa o herghelie de cai nu vei rezista sa nu-i dai in gura,vorba unui client de-al meu (sefu! stiti noi astia cu bmweurile mergem mai tare putin) avea omu la cai frate n-am reusit sa le numar picioarele

ca sa pot inparti cu 4 sa aflu cati sant pa sub capota.:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvee

as sugera sa verifici tampoanele la motor si sa vezi daca surburile de prindere sunt bine stranse. Ea am avut o problema asemanatoare si la o frana de motor brusca mi s-a rupt un surub( de la trepidatii se desfiletase probabil in timp)

Drive safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Nu degeaba toate masinile serioase la motoare cu cuplu mare au volante bimasice. AM avut pe Laguna 1 1.9dCi si cu tuning cu tot nu dadea semne de oboseala pela 170k km cand am vandut-o. Am si acuma pe Volvo si la 120k km pare a fi ok. Asa ca daca e bine facuta, nici o problema.

In schimb, la un cuplu de peste 250NM, saracele arcuri din discul de ambreiaj se duc rapid. E drept ca sunt mai ieftine, dar si sa le schimbi f. des n u e o solutie...

off topic

sandu, daca nu ai avea un dinte impotriva Dacia, Logan ar fi perfect pentru tine. La ESP nu-i vezi utilitatea, 75cp sunt suficienti, volant bimasica e un moft ...:vaidecapulmeu:

se pot schimba doar arcurile de la volant ca am si eu aceiasi problema de ce sa discutat mai sus...am inteles ca una noua e ff scumpa 1000 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa se poata schimba arcul de la volant?

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu se pot schimba arcurile ,volant e imbinata din fabrica nu se poate desface si nici nu exista chit de reparatie pentru ea, se schimba volant complet cu una noua :vaidecapulmeu: .

Modificat de rares1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

r&d din ce spui tu acolo reiese ca ambreiajul ( plus volant) ar fi ieftine cumva ?

Ca nu sint deloc. Si arcurile alea nu cred ca se pot schimba si chiar de ar fi asa tot te-ar pune la pamint manopera :)

50.000 km si urmeaza alt ambreiaj la mine (ar fi al patrulea, dupa 1 - la cca 850 km defect de fabricatie, 2- prezenta aceleasi simptome ca primul, au incercat magarie la mine- inlocuire cu altul folosit si uzat, 3- cel actual care nu mai are mult). Sincer iti spun, nu mi se pare ieftin. Daca mai crapa si turbina la 90k plus alte nimicuri, rezulta un cost de intretinere destul de insemnat.

E proiectata nasol din start. Ideea e excelenta, insa durata de viata e pe minus.

Si cel mai tare ma oftica faptul ca nu exista kit normal de ambreiaj pentru motorul meu.

Are cineva chef si timp de experiente ? Donez masina de test.

Ce defect de fabricatie avea? ca si eu mi-am schimbat volant cu tot kit-ul ambreiaj si a mers bine cateva sute de kilometri apoi parca iar a inceput sa vibreze pedala de ambreiaj... acum am 1800 km de la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura am volant monomasica, desi fiind din 2002 nu as fi crezut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

casandrescu liviu

Salut!

Am si eu o problema care nu am mai vazut-o dezbatuta pe forum. Recent mi-am schimbat kit-ul de ambreiaj si volant (sachs). Am mers cateva sute de metri si la o anumita turatie (intre 1800 si 2000) apare un zgomot si vbratii in schimbatorul de viteze. Ma intorc inapoi la service si mecanicul constata ca aveam si un tampon de la cutia de viteze rupt - il schimb si pe asta si plec din nou - apare aceasi poveste. Mecanicul zice sa mai merg cu ea asa pt. ca e posibil sa fie prea "rigida" volant si isi mai da drumul dupa ce parcurg un numar de kilometrii. Poate a mai auzit cineva povestea si-mi zice si mie ce e de facut.

Passat Variant 2000 - 85 Kw - 267000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa ai vibratii dupa schimbarea volantei, eu zic ca poate au gresit ei ceva la montaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o problema care nu am mai vazut-o dezbatuta pe forum. Recent mi-am schimbat kit-ul de ambreiaj si volant (sachs). Am mers cateva sute de metri si la o anumita turatie (intre 1800 si 2000) apare un zgomot si vbratii in schimbatorul de viteze. Ma intorc inapoi la service si mecanicul constata ca aveam si un tampon de la cutia de viteze rupt - il schimb si pe asta si plec din nou - apare aceasi poveste. Mecanicul zice sa mai merg cu ea asa pt. ca e posibil sa fie prea "rigida" volant si isi mai da drumul dupa ce parcurg un numar de kilometrii. Poate a mai auzit cineva povestea si-mi zice si mie ce e de facut.

Passat Variant 2000 - 85 Kw - 267000km.

Aceleasi probleme si la mine: am schimbat volant cu tot chitul, am plecat de la service si am observat ca imi vibreaza schimbatorul cand accelerez (lucru care nu se intampla cu volant veche pe care am gasit-o blocata). Cu toate astea masina mergea super. Treptat insa, adica cam dupa 200 km facuti, pe langa trepidatiile din schimbator au aparut iarasi si in pedala de ambreiaj. Acum am 2500 km si trepidatiile din pedala sunt mult mai prezente (mai mari decat cu volant veche). Am batai in pedala si la relanti si in mers, intensitatea lor fiind direct proporionala cu turatia motorului. La o turatie de 4000 RPM va dati seama... ma doare talpa. Parca as avea o roata cu zbaturi care imi loveste mereu in pedala. Aceasta bataie e aceeasi cu cea din schimbator.

Am fost la service: mi-au zis ca nu vad nimic nelalocul lui, ca toate masinile VAG fac asa, cica e normal :blink: . Am fost si la alt service si mi-au zis acelasi lucru. Atunci de ce am mai facut investitia asta? De ce in primii 200 km dupa schimb ziceam ca am benzinar? De ce a durat atat de putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am intalnit cu Cipos la Bacau si l-am rugat sa imi verifice si mie putin turbina...sa o asculte...si de la turbo s-a ajuns la ambreiaj si la tampoanele motorului. Si mi-a spus asa: Daca o tii constant pe la 2000 si apoi ii dai blana si pleaca acu si masina nu fuge e abreaju dus dar daca face in treapta a 5-a este grav de tot. La schimbarea de kit de ambreiaj sa se schimbe si volant pentru a nu dauna noului ambreiaj. Acuma astept preturi la kit-ul de ambreiaj si volant si cred ca o sa le schimb. V-a tin la curent cu preturile si cum a decurs toata operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si io o nedumerire...am un seat leon 2001 1.9 TDI si ma lasat volant...eu am volant cu masa dubla. intrebarea mea este daca pot sa pun o volant obisnuita simpla fara masa dubla...se poate pune ??? poate ma ajuta cineva...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

Eu am un vw t4 de 150cai cod motor axg. Nu imi patineaza ambreajul nici nu tremura la relanti indiferent daca apas sau nu pedala de ambreiaj. Problema e ca masina tremura putin la pornire chiar daca las ambreajul usor. Tremuratul acesta e in special la pornirile in sarcina cum ar fi urcatul unei borduri sau o pornire de pe loc in rampa.

Totul se manifesta printr-o punere a fortei de la motor la roata intr-un mod sacadat. Nu am mai condus alte vw t4 si nu imi dau seama daca este vorba doar de paranoia din capul meu dar fata de un vw passat (masina firmei) t4 meu nu pleaca de pe loc prea lin.

Stie cineva un site unde as putea gasii un configurator cu pretzuri pentru o volant si un kit de ambreiaj? eu unu personal habar nu am de care am. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chestia cu tremuratul dupa mult frecat prin aglomeratie e si la mine. la pornirea de pe loc, cateodata face urat. Zilele trecute am facut urmatoarea chestie : am bagat in a 3a, am tras frana de mana si am patinat 3-4 secunde ambreiajul. Dupa asta nu a mai tremurat cateva plecari.

Daca e sa fie de la volant, de ce dupa ce am patinat ambreiajul nu a mai tremurat ? presupunand ca ar fi de la volant, cand acesta se incalzeste tremura aiurea, dar cand patinez ambreiajul, nu se incalzeste si mai rau si nu ar trebui sa tremure mai rau la plecarea de pe loc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si yo o intrebare pt cei care se pricep mai bine, daca se potriveste o volant de motor AFN 110 cp la un motor ALH 90 cp si ce motoare mai au volantele care se potrivesc pe ALH 90 cp..???

Modificat de maryx14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este o bucsa ,,silentz' parca, din cauza ei tremura la plecat pe loc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care-i aia? Sa stim si noi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine e undeva sub maneta schimbatorului de viteze, bineinteles sub masina, acolo se si vede...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda oct. I si II , legatura intre cautatorul de viteze si maneta schimbatorului de viteze este realizat prin doua cabluri , sub podeaua masini este doar esapamentul, dat fiind faptul ca motorul este asezat transversal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In zona respectiva se vede clar bucsa aia :coolpics: Nu am apucat sa fac poza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai odata masina ridicata fa o poza sa vedem si noi bucsa de sub maneta schimbatorului de viteze la skoda octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
In zona respectiva se vede clar bucsa aia

Asa cum au spus si colegii legatura dintre maneta schimbatorului de viteze si cutia de viteze se face prin niste... "cabluri".

Bucsa la cere faci referire nu cumva este aceasta? :icon_thumright:

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1527316

http://www.ottawa-vdubbing.com/forums/phpB...pic.php?t=13397

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1588015

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!