Jump to content

Ambreiaj - probleme


chris
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Trecand pe langa sharanul tatalui meu (2.0 TDI 140 CP DPF AN 2007) , la relanti aud un clantanit /o bataie in dreptul rotii fata la volan ,un zgomot nu foarte pronuntat dar indeajuns cat sa imi capteze atentia. Am intrat in masina , am apasat pedala de ambreiaj iar zgomotul devenea mai pronuntat pe la jumatatea cursei ,dar nu se mai auzea cand pedala de ambreiaj era apasata la fund. Sa ii spun sa pregateasca bani de volant sau de rulment de presiune ?

Voi ce parerea aveti pentru ca de avertismentul meu nu prea tine cont !(sa se duca la service, pentru ca el considera ca zgomotul este normal :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutam o problema la ambreiaj, cand plec de pe loc cu treapta intai si accelerez pana la 1500 de rotatii nu pot sa schimb viteza adica nu iese dein viteza, iar cand o turez mai tare mege ok adik peste 2000 de turatii. Mi-a zis un mecanic sa schimb volant si kit-ul de ambreiaj sa fie oare asta? varog sa imi dati o parere. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa de presiune. Volant-ul nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.Am si eu o problema legata de ambreiaj.Am un Passat 3c din 2006 tip motor bxe,are 130.000 km.Pana acum nici-un fel de probleme la el dar de vreo 2 luni se aude o bataie la motor cu ambreajul ridicat iar cand apas ambreajul zgomotul inceteaza si parca nu mai intra in viteze asa usor in rest nu sunt nici-un fel de probleme precum patinarea sau trepidatul ambreajului.Voi ce credeti? care ar putea fi problema?Volantul?

Tin sa precizez ca bataia acum se aude mai puternic

Modificat de catalinone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant a obosita

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placa de presiune.

Daca nu trepideaza tare la plecarea de pe loc, daca la ralanti masina nu trepideaza, atunci este placa de presiune.

Dac sunt uneori probleme la debraiere, este placa de presiune. Mai poate merge multa vreme. Acuma, depinde si ce intensitate au zgomotele.

Mai sunt si cazuri de rulment de presiune gripat...

Daca face cele mentionate mai sus, este volant (trepideaza rau la plecare si in ralanti).

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu trepideaza la plecarea de pe loc sau la relanti, doar se aude zgomotul acela si intra un pic mai greu in viteze(asta poate mi se pare mie), in rest nu are nimic.Daca sa zicem ca ar fi volant-ul cam cat ar costa si cel mai rau lucru care se poate intampla daca mai merg cu ea asa?

Modificat de catalinone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa mai mergi pana se mai amplifica clar zgomotul.Te mai poate tine multi km ,nu te lasa dintr-o data.Ai nevoie de tot chitul,volant,placa presiune,disc ambreiaj,rulment presiune,daca tot platesti manopera..Majoritatea recomanda Luk.Pret bun gasesti la Volksman(vezi in aria de piese),ceri o oferta dupa Vin-ul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu aceeasi problema,saptamana aceasta nu s-a mai auzit acel zgomot la relanti decat foate rar(1 data sau de 2 ori)...sa fie altceva?

Modificat de catalinone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Vin si eu cu o problema la masina din semnatura.imi cer scuze ca nu am apucat sa citesc toate paginile de aici am apucat sa ma uit doar peste cateva deoarece acum  am reusit sa aduc masina acasa pentru ca..m-a lasat in drum..noroc ca nu am fost foarte departe de casa,cativa km.

Problema ar fi urmatoarea cu masina in mers am apasat ambreiajul pentru a schimba din treapta a3-a intr-a2a pentru a incetini din cauza drumului prost.pedaua de la ambreiaj a ramas brusc jos iar la cateva secunde s-a ridicat si a ramas lemn exact cum se intareste cea de frana.nu se mai apasa oricat de tare as forta.am fost nevoit sa o tractez.kit-ul complet de ambreiaj a fost schimbat acum 20.000 km.dintr-o discutie cu un prieten patit ar fi de vina cilindrul receptor daca nu ma insel asa se numeste nu ma pricep foarte bine,ar fi ramas gripat.maine dimineata voi vedea care este problema.

astept unele pareri si de la voi daca v-ati mai intalnit cu asemenea probleme.voi reveni cu informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema cu ambreiajul si as avea nevoie de un sfat. Cum asta pare singurul topic de pe forum unde se discuta de ambreiaje intreb aici.

 

Am schimbat in toamna kitul de ambreiaj, rulmentul hidraulic si volantul. La momentul respectiv pedala de ambreiaj se apasa destul de greu (rulmentul hidraulic uzat) iar masina dadea in nas la plecarea de pe loc (volant cu joc). In ultimul timp pedala de ambreiaj a devenit iar tare si se apasa destul de greu. Ce motive are avea sa faca asta din nou?
Este posibil sa fie din cauza cilindrului principal, cel din spatele pedalei de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Beyond Invisible

@ DjGeooo : Am avut si eu aceeasi problema si a fost cilindrul dus.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
 Va salut ! Am o mica problema (sper sa nu fie ambreiajul; abia l-am schimbat acum o doua saptamani, kit Sachs cu masa dubla). Cand sunt in viteza 1 sau a 2-a atunci cand apas mai brusc pe aceleratie si cand il iau tot brusc se aude un fel de clinchet metalic. M-am gandit la tamponul antibalans dar si pe acesta l-am schimbat tot anul acesta. Cand pornesc se aude ceva care ar parea un fel de frecare metalica, zgomot foarte scurt si apoi cand schimb vitezele dar nu intotdeauna. Referitor la discutiile "masa simpla-masa dubla", eu initial am optat pt cel cu masa simpla (kit Valeo) dar in 200 km l-am inlocuit cu Sacksul cu masa dubla pentru ca avem joc in volant, se auzea la semafoare de zici ca aveam 200.000 km cu el, zgomot la schimbarea tuturor vitezelor. Cand a fost dat jos era ars, urme neuniforme de frecare, albastrui + aceeasi culoare si la placa. Revenind la actuala problema, mentionez ca nu exista diferente de zgomot atunci cand apas pedala de ambreiaj, intra perfect in viteza, se opreste fara nici cel mai mic zgomot, intra perfect in viteze, nu patineaza.  Am observat sa acel sunet de "frecare" se aude in general dimineata, o avea legatura cu temperatura ? Exista perioada de rodaj la ambreiaj ? Stiam ca piesele nu se fac fac cum erau odata dar totusi, chiar sa nu mai existe incredere in nici un producator !?! Baietii la care l-am schimbat mi-au zis ca din partea lor nu este nici o problema, kit-ul are garantie si poate fi schimbat oricand . Din acest punct de vedere nu sunt probleme pt ca sunt niste baieti super dar este frustrant sa ai o asemenea problema dupa ce montezi un ambreaiaj nou.

 

Poze kit Valeo cu masa simpla, cum a ajuns in doar 200 km:




Modificat de DanSDP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
mircea-teodor
Salutare,
Azi plec de la fabrica si apas ambreiajul, moale ca de obicei de un timp incoace.Nici pedala nu mai revenea cum trebuie.Bag a vit 1 si nu vroia sa intre.Mai acetionez pedala de ambreiaj , apasata si o trageam inapoi cu piciorul, si in sfarsit intra.Plec si cand sa bag a 5-a ciu-ciu!!! Mai apas amreiajul il trag cu piciorul si in sfarsit intra.Asa am patit pana am ajuns acasa, ba intra ba nu intra in viteza.
Inca nu am ajuns la specialisti ca astia cam sunt in concediu si nu prea am unde sa ma duc (mai ales ca acum lucrez in fiecare zi).
Oare sa ma astept la un ambreiaj nou sau poate din cauza lichidului sau nu stiu ce ambreiajul nu debraiaza cum trebuie???
Pompa de la pedala si cilindrul receptor i-am schimbat anul trecut.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa il aerisesti, poate a prins aer, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur are aer, dar de ce a prins aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea-teodor

Aceasta chestie am observat-o de cand a venit caldura  iar masina sta in soare.Cu toate ca si dimineata imi face la fel .Cred ca pe timpul zilei cand este f cald afara se intampla ceva !!!???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare tuturor! Am fost la un mecanic sa ma programez pentru o verificare pompa de injectie/injectoare/avans si l-am rugat pe dansul sa imi spuna ce parere are despre urmatoarea "buba": motorul la relanti, apa la 90, calc pedala de ambreiaj(pana jos sau doar o ating, tot asa face) iar cand o las motorul incepe sa tremure, parca nu ar merge rotund. Daca ating pedala de acceleratie cat sa modific putin turatia motorului isi revine, nu mai tremura. Nea' mecanic mi-a zis ca volant e dezechilibrata si deaia imi face asa... 

Intrebarea mea e: pot sa schimb doar volant(cu una din dezmembrari... dar la astea nu e nimic sigur, pot nimeri una si mai rea) sau e mai recomandat sa schimb tot kit-ul de ambreiaj? Sau ce alte solutii ar mai fi?

Multumesc!

Modificat de Stefan_WZR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sh e loterie. 

Daca vrei sa tii masina, pune ambreiaj nou. Poti schimba si doar volant-ul. Placa si discul daca nu patineaza poti sa le lasi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
razvan_andrei82

Salut! Am un zgomot metalic si un tremurat inconstant la relanti. Masina are 120.000 km reali ( o am de noua) si motor 1.9 tdi bxe din 2008. Stiu ca am probleme si cu turbina, pe care urmeaza sa o reconditionez, dar as dori sa stiu daca trebuie sa schimb si volant. De aprox 1 luna parca intra mai greu in treapta 1. Am atasat si un filmulet cu zgomotul.

Daca ar fi sa schimb volant+set ambreiaj este ok LUK? Am vazut ca este aprox 1200 lei la Autokarma.

Multumesc!

https://www.dropbox.com/s/fzecj4kfxc1ndxm/volant.mp4?dl=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina, ambreiaj, ax cu came la 120k? That's 3 strikes: schimba masina.

Nu, serios, am un coleg la care i-a facut tot asa, parea sa fie de la alternator(frei,rulment) sau intinzator alternator. Cand pornea un consumator electric mai mare incepea zgomotul asta de rulmenti negresati. Apoi dupa o vreme i-a trecut, si asa l-a lasat :))

PS: tot BXE, la 80k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan_andrei82

Stiu de problema cu axul cu came la bxe, dar parca nu se aude zgomotul ala specific...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut! Am o problema pe care nu reusesc sa mi-o explic. In iarna, intr-o zi cu temperaturi negative, a aparut la plecarea de pe loc, in viteza 1, un carait ciudat, ca si cand ar fi frecat roata in ceva. Initial, am oprit, am verificat si nu parea nimic in neregula. Problema se manifesta doar in viteza 1, cand motorul era in sarcina, cu ambreiajul putin calcat, de ex. la pornirea in rampa. In celelalte trepte de viteza, totul era ok. A doua zi, acest comportament a disparut, cutia de viteze functionand cat se poate de normal. De vreo luna insa, problema a revenit. In plus, cand schimb in treapta a 2-a, se simte o usoara pierdere de putere, si trebuie sa accelerez mai hotarat pentru a nu se simti acest lucru.

Zgomotul se aude in viteza 1, nu de fiecare data, si seamana cu un carait de roti dintate care scapa, sau ca o frecare in ceva de plastic.

Ce ar trebui sa verific? De unde poate proveni problema? volant, disc ambreiaj sau cutie de viteze? Sunt cam novice la partea mecanica, si as avea nevoie de o parere a unei persoane avizate...

Mentionez ca e vorba de un VW Polo 6R din 2011, 1.6 TDi CAYB, aprox. 81000 km...

Multumesc anticipat! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Sautare...am avut azi treaba sub bord...zona releelor si mi-a atras atentia tija pompei de ambreiaj...pare oxidata sau nu stiu cum sa zic...

Pe langa asta...imi pare putin transpirata...si scartaie dupa cum se poate auzi in video...

Tin sa precizez ca ambreiajul de nou a fost foarte tare...sa fie oare de la pompa?

20180207_113208.thumb.jpg.88876ea89d0fc8447881187cf50f5415.jpg20180207_113216.thumb.jpg.3ccabcbd750b81a69ae42f3a0ddbe4cf.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arcul sau clema (carlig de rufe) care prinde pompa de pedala....produc galagia aia.Pompa nu o sa scoata zgomotele alea niciodata.

Pompa cand ti-a cazut iti ramane pedala jos sau iti da de inteles ca este pe duca...ramane odata o tragi cu mana ...iar ramane peste 1..3..15 zile.

Spray degripant...fara sa dai in interiorul corpului pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!