Jump to content

Schimb ulei servodirectie


barbut
 Share

Postare recomandată

Mecanici Made in Romania...

Daca tragi in seringa, ce culoare pare sa aiba? Verde inchis sau maro?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    31

  • Executron

    12

  • Mad Cow

    8

  • misu tdi

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am tras in seringa si e un maro...dar parca mai deschis decat inainte sa il schimb.Mai am 800 ml ca mi-au ramas,imi ajunge daca vreau sa il mai schimb odata?

Ca nu as mai lua inca un litru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E destul. Lasa-l sa iasa tot si abia apoi baga ulei nou. In acest fel nu se va mai amesteca.

Nu se intampla nimic in cele cateva secunde cat pompa va merge fara ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Revin cu o intrebare,asa cum ziceam mai sus mi-au mai ramas 800 de ml ulei,dar nu am schimbat atunci uleiu si de atunci tot am completat in vas pana am terminat uleiu.

Oare pe unde e posibil sa piarda? dupa ce ca doar au amestecat uleiu respectivi mecanici or fi stricat ceva pe acolo de tot imi curge,mai bine imi vedeam de treaba si il lasam asa cum era :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am o intrebare....uleiul din servo trebuie schimbat sau doar completat cand scade sub nivel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tragi intr-o seringa si vezi ce culoare are,daca e maro inchis ar trebui schimbat,daca nu,inlocuit.

Citeste un pic topicu si afli tot ce te intereseaza :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut tuturor. Un sfat, va rog. Pentru Passat-ul din semnatura, este bun pentru servodirectie uleiul Castrol LHM plus, care este un ulei mineral de culoare verde? La service mi-au pus din acesta cand l-am schimbat si nu stiu daca este bun. Multumesc si La multi ani!

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Si al meu e curat, nu sint probleme la servo; sa il schimb totusi?

Am 800ml ulei original ce a stat doi ani pe un balcon, oricum nu in bataia soarelui iar garantia o are pina in 2014; sa il bag???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Oricum e mai bun decat ce-l ai acum in instalatie. Pentru o juma' de ora de munca, eu n-as mai sta pe ganduri. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma cam gindeam si eu, mai ales ca e pe stoc, dar dupa ultima lucrare parca vreau sa ma relaxez nitelus :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am schimbat si eu lichidul servo la un Audi B5 din 1999, am impresia ca e originalul, era MARO NEGRU, facea spume in vas. Am scos totul cu seringa, am pus 200ml, am pornit si invartit de 2-3 ori stanga dreapta, oprit scos si ala si adaugat pana a ajuns la maxim. Mai am 100ml de rezerva sau verific peste 30km.

Dar...acum cand ajung la maxim stanga sau dreapta face un fel de poc dar nu metalic, gen ca de dop sampanie. Sper sa dispara sau sa nu fii stricat pompa/caseta fiindca a rulat 3 viraje pe gol.

Apropo, G 002 000 (semi-mineral) nu se mai fabrica, se recomanda G 004 000 (sintetic) in locul lui. Asa e la Audi oricum, desigur tot grupul VAG e.

Noroc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

se recomada sa ai rotile ridicate (urci masina pe capre), cand faci stanga - dreapta, pana se amorseaza pompa.

Asta ca sa nu deteriorezi pompa sau caseta.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Iar metoda asta de inlocuire e frectie la picior de lemn.

Ori dai drumul la tot uleiul din instalatie si pui altul nou, ori nu te mai apuci de treaba.

Acum pun pariu ca e un amestec de 50/50.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Perfect adevarat......e doar sa nu zici ca nu ai umblat pe la lichidul de servo. Bagi presiune de aer pe instalatie si golesti tot. Cosmine, tu asa ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..orisicat e mai bine decat deloc,se mai curata ce era pe dinauntru....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Da... nu mai ai nisip in ulei, acum e doar pilitura... :lol:

Da Florine, asa am facut. Instalatia servodirectiei nu e la fel de pretentioasa ca si cea de la frana. Se aeriseste singura dupa cateva miscari de volan. Dar indicat e cum ai precizat tu, cu rotile in aer pentru a nu forta pompa. In acest fel, cele cateva rotatii fara ulei nu au efecte negative.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si-a revenit, merge perfect ca inainte. Uleiul e verde si nu miroase lafel ca cel vechi. Trebuie sa duc bidonul cu cel vechi la un service de colectare sau ceva de genul ..

Sa desfac acel furtun nu aveam cum pentru ca are o clema originala din fabrica ce e greu tare de dat jos fara nu stiu ce cleste special.

Oricum e mult mai bine acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Se desface surubul direct de pe pompa, nu umbli la cleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
johnny erasure

Ceau Cosmine. Pentru schimbatul uleiului de servo ce surub de la pompa se desface? Mi-l poti arata pe o poza? Pentru golirea uleiului vechi este de ajuns sa desfac acel surub si iese tot uleiul din instalatie? Multumesc.

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu uleiul, eu am desfacut acele cleme de la furtunele de sub vas si am lasat sa curga tot, si de pe tur si de pe retur. Am virat stanga - dreapta de cateva ori, moment in care uleiul tasnea cu presiune afara. Mi-a intrat apoi cam 700 ml. Nu am observat diferente la directie dupa, oricum am facut schimbul pt linstea mea sufleteasca :) (uleiul vechi era destul de curat)

P.S. Clemele de la furtune a trebuit sa le distrug cand le-am desfacut, le-am inlocuit cu coliere clasice cu strangere

Modificat de FLORO
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Johnny, da, iese tot uleiul. Poti desface oricare din furtunele de la pompa. Eu am desfacut furtunul de retur dintre pompa si vas.

Florin, nu trebuia sa desfaci colierele. :)

Trebuia sa faci cum ii spuneam si lui Johnny mai sus.

post-8441-0-03409300-1308049444_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A iesit uleiul, zic eu, in mare parte

Doar ca e mai nasol de lucrat prin desfacerea clemelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
johnny erasure

Buna. Am reusit, in sfarsit, sa schimb uleiul servo. Am desfacut furtunul de retur de la pompa servo chiar din pompa si nu de la colier, pe elevator si am rotit de volan stanga-dreapta, cu motorul oprit pana nu a mai curs ulei. Cred ca a iesit tot. A intrat in jur de 650 ml. de ulei. Mi s-a parut mai simplu asa deoarece nu am desfacut nici o clema. Multumesc astfel sfatului lui Cosmin!

Modificat de johnny erasure
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. Am o problema, joja este rupta si nu-mi pot masura nivelul uleiului. va rog cine poate masurati lungimea jojei, cit este pina la Max. si cit pina la Min. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu spui ca te ajuta...

post-8441-0-38513200-1312472434_thumb.pn

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!