Jump to content

Schimb ulei servodirectie


barbut
 Share

Postare recomandată

Da, confirm, trebuie ulei special de VW. Am avut o problema si a trebuit sa completez. I-am scris pe o hartie ce ulei imi trebuie (g0020000) si am trimis sotia la magazin. Desteptul de acolo i-a dat mobil atf220. Eu nu am mai verificat si am completat. si acum imi scartie servo. maine il schimb pe tot. iar ce scot plus ce mi-a mai ramas din bidonul de mobil am sa-l torn in fata magazinului, macar sa aibe si el de lucru, asa cum mi-a dat mie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 169
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    31

  • Executron

    12

  • Mad Cow

    8

  • arhivistu

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Schimbat si eu lichidul acum 2 zile; al meu era incolor si i-am bagat tot incolor, luat de la Volksman 40lei si 20lei pt schimb la un garaj, timp de lucru 20min.

Salut,

Spune-mi te rog unde este Volksman, ca si eu am luat ulei de la un magazin de piese si mi-a dat cu totul altceva. :icon_thumright:

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, confirm, trebuie ulei special de VW. Am avut o problema si a trebuit sa completez. I-am scris pe o hartie ce ulei imi trebuie (g0020000) si am trimis sotia la magazin. Desteptul de acolo i-a dat mobil atf220. Eu nu am mai verificat si am completat. si acum imi scartie servo. maine il schimb pe tot. iar ce scot plus ce mi-a mai ramas din bidonul de mobil am sa-l torn in fata magazinului, macar sa aibe si el de lucru, asa cum mi-a dat mie

Ca fapt divers stiu pe cineva cu un T4 care a avut probleme cu caseta de directie (curegea lichid pe la semeringurile laterale) si tipul punea lichid hidraulic romanesc de cativa ron litrul in completare (el avea numai lichid din acesta in instalatie), nu scartaia nimic, pompa nu avea nimic, mergea bine servodirectia numai ca ii curgea lichidul. Dupa o perioada a dus caseta la reconditionat, i-au schimbat semeringurile pe unde curgea, a monstat-o si in instalatie a pus lichid ATF 220 si merge si in ziua de azi servodirectia fara probleme, nu curge, nu scrataie, etc...

Eu nu cred ca iti scartaie servo din cauza lichidului cu care ai completat tu (nu cred ca ai pus mai mult de 300 ml) pentru ca s-a amestecat cu lichidul din instalatie si nu putea sa afecteze in halul asta pompa de servo; probabil tu ai ceva stricat pe acolo dar nu cred ca se datoreaza din cauza lichidului cu care ai completat tu.

Repet, stiu multe masini care merg cu lichid tip ATF la servodirectie si n-au nimic; T4 a mers cred ca vreo 2 ani (cu aproximatie) cu lichid hidraulic romanesc si n-a avut nimic...

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DUpa cum va spuneam,

Acum ceva timp am pierdut putin din lichidul de la servodirectie si am completat cu ''MOBIL ATF 220'' , de atunci masina a inceput sa aiba un ''zumzait'' cand luam viraje, Acest ''zumzait/bazait'' nu-l avea inainte de a ramane fara luchid la servodirectie. (LICHIDUL DE SERVODIRECTIE DIN BIDONAS ERA SUB MINIM CAM CU 1-2 DEGETE)

REZOLVARE !!!

Am intrat pe autokarma.ro am facut comanda la lichidul de servodirectie, special pt. VW, este in ambalaj/bidon VERDE si lichidul tot verde; am ajuns la mecanic, am facut SCHIMBUL, a ''caraito'' stanga-dreapta rau de tot asta ca sa intre peste tot SI gata nu se mai aude ''zumzaitul'' si sper sa nu mai apara.

PENTRU CEI CARE VOR SA FACA SCHIMBUL ACASA!!!

Mecanicul a desfacut 2 conducte/furtune si a lasat sa curga tot pe acolo. Unul este cel care pleaca din bidonul cu lichid ( furtunul cel subtire este situat inspre sofer) si al 2-lea este imediat langa el, in paralel, ambele duc jos sub bara masinii, pe partea cu binonul.

RECOMANDARE!!!

Daca nu stiti sa schimbati singuri lichidul , mergeti cu ''EA'' la "doctor"

Cine vrea ii fac si poze!!!

Sper sa va fi fost de AJUTOR !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Servus,

Azi am cumparat de la reprezntanta VW ( pentru ca in alta parte nu am gasit desi am cautat temeinic ) ulei pentru servo. A costat 57,57 lei=1 litru.

Este produs in Germania si nu are specificat pe el nici un brand. Norma este G004000M2 si este generatia mai noua care-l inlocuieste pe G002000.

Din discutia cu inginerul de-acolo am inteles ca acest ulei nu are prevazut un termen anume (in cartea masinii) pentru schimb.

Dupa parerea lui nu ar trebui schimbat daca directia nu prezinta nici un simptom de defectiune.

Eu insa consider ca orice ulei, ca oricare produs, are o uzura in exploatare si in timp acesta se poate degrada sau imbatrani pur si simplu pierzandu-si din proprietati.

Din acest motiv l-am si cumparat ptr. al schimba.Masina mea are 5 ani vechime si >200k km.

Inca nu am desfacut bidonul, nu stiu ce culoare are, zilele astea merg la service pentru schimb.Va tin la curent.

post-22705-1249406261_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Confirm. Am sunat la Midocar Vitan si G2000 nu se mai produce si pt servodirectie Passat trebuie noua norma G4000. Pretul mi s-a comunicat ca aeste 58 RON/1 litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul scazut al uleiului de la servodirectie poate determina scartaituri cand iei maxim de volan stanga/dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaituri ai de la uleiul subtiat, uzat. La ulei putin e directia "grea"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am ulei la minim sau sub un pic si imi pare ca merge mai greu servo, in schimb nu scoate zgomote anormale nici la capat de cursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scartaituri ai de la uleiul subtiat, uzat. La ulei putin e directia "grea"

Concluzia: Trebuie sa scot uleiul subtiat,uzat si sa pun altul nou.

Am citit pe forum ca trebuie ulei special. Pana la urma care este codul? G004000M2 sau G002000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze e elocventa, deci G004000M2(M2 e cantitatea ambalata - > 1L)

post-15891-1251182735_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am verificat si eu astazi uleiul servo si am vazut ca este la minim. Culoarea este un galbui deschis. Ce imi recomandati ? Sa-l completez sau sa-l schimb. Nu am probleme cu servo, nu se aude nici un sunet ciudat. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage intr-o seringa si vezi cum e. Daca e culoarea descrisa de tine, completeaza si da-i pace. N-are nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am si eu o problema cam ciudata. Uleiul este foarte curat, de culoare galben deschis. Cand este motorul rece, cand pornesc masina, directia este foarte usoara. Dupa ce merg un timp cu ea, merge din ce in ce mai greu. Sa fie din lichid sau de la cureaua ce angreneaza pompa de servo ( cand se incalzeste, sa nu mai invarta bine si sa nu mai fie presiune) ? A intalnit cineva aceste simptome?

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua nu e.

Pompa sau caseta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. Mi-era teama de asta. Dar daca e din caseta, nu ar trebui sa piarda lichid? Mie nu-mi pierde pe niciunde. Si ce legatura sa aiba cu starea motorului, sau temperatura lichidului? Bun, se incalzeste, se subtiaza, dar de ce nu mai face presiune? Sa inteleg ca sunt sanse mai mari sa fie din pompa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e obligatoriu sa piarda lichid. E posibil sa mearga mai greu dupa ce se incalzeste. Dar cum spuneam, e posibil sa fie si pompa. Poate cineva a patit la fel si ne poate spune exact care din cele doua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mama ce Negru era uleiul la "nenea" ala....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu cred c-a fost schimbat vreodata (deci are... 8 ani) dar de fiecare data cand am bagat servetelul in el era galbui... 130k km reali... O sa iau intr-o seringa, cum a zis Cosmin sa ma asigur. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat uleiul de servo ca mergea greu volanul.am pus verde.:D

tot greu merge volanul.posibil de la suspensia sport?

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu uitati sa luati in calcul la "greutate mare volan" latima/tipul cauciucurilor. Eu fata de cauciucul de vara (225/45/17 si destul de dur) cand trec la cele de iarna (195/65/15) parca e TOTAL altceva. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit acum pe un forum ca daca ramane aer in sistemul servo acesta va duce la supraincalzirea pompei, prin urmare va duce la distrugerea acesteia. Cum se scoate tot aerul din circuit ? se lasa capacul de la rezervor deschis si se ia stanga/dreapta pana nu mai sunt bule de aer in rezervor ? mai peste tot vad ca se recomanda schimbarea uleiului prin adaugarea/eliminarea uleiului nou/vechi pana se elimina toate impuritatile. Asta presupune vreo 3 l de ulei si la cat costa litrul .... pare pacat sa-l arunci ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!