Jump to content

Debitmetru


manud
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor

Sunt intr-o criza de timp care ma impiedica sa citesc tot topicul, asa ca va rog sa ma scuzati daca aspectul pe care vreau sa mi-l lamuriti a mai fost discutat.

Debitmetrul de pe masina din semnatura a murit si singura varianta plauzibila pentru mine la ora asta este sa il inlocuiesc cu unul SH, BOSCH, dar care este pentru un Seat Toledo 1,9 TDI de 130 CP.

L-am montat deja pe masina si codul de eroare care ma omora a disparut (17553 - Mass Air Flow Sensor (G70)   P1145 - 35-00 - Short to Plus).

Intrebare: daca dauneaza si in ce fel masinii faptul ca debitmetrul este pt. un motor cu putere mai mare?

Orice raspunsuri avizate vor fi vesnic apreciate. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu stiu sa-ti spun decat daca faci un log in mers si il postezi aici sa vedem valorile raportate de MAF sunt in jurul realitatii.

Dar daca u simti ca masina merge ca inainte si consuma lafel e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul piesei pe care am pus-o pe masina este F00C2G2055.

Constatarea mea pana acum este ca pe unele site-uri de vanzari piese, codul nu e dat ca fiind compatibil cu motorul meu, pe altele este... Mai mult, pe unele se face precizarea ca piesa este compatibila cu motorul de 110 CP de pe Seat Leon (care, dupa parerea mea si din experienta altor piese achizitionate, este acelasi drac cu motorul de pe Seat Toledo).

Pareri?...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

salut, merge pus PIERBURG, 7.22684.08.0 pe BKC? multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierburg sunt ok ca si debitmetre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut,

Am intampinat mai multe probele cu masina, VW Golf 4, 2.0 benzina, si mi s-a spus ca trebuie sa imi cumpar un nou debitmetru. As dori sa stiu daca cel discutat aici pe forum, PIERBURG 7.22684.08.0 se potriveste la masina mea.

Multumesc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat de curând debitmetrul de aer întrucât cel vechi nu mai lucra în parametrii (baga 550 in loc de 850 de mg aer)și am pus un Pierburg cu codul 7.22684.08.0.Toate bune și frumoase,masina trage de rupe,urcă foarte frumos și liniar în ture,fără întreruperi de putere sau poticneli, în schimb pare să consume binișor, chiar mai mult decât cu debitmetrul vechi defect,care a fost și cel original Bosch.Făcând săpături, mi s-a spus din toate magazinele de piese auto ca debitmetrul de aer potrivit ptr masina mea,luat după seria de șasiu din talon, este debitmetrul cu codul 7.22684.16.0 și nu cel cu codul 7.22684.08.0.Are cineva idee dacă asta ar putea fi cauza consumului crescut odată cu schimbarea acestui debitmetru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, acum m-am uitat în link-ul de mai sus și se pare ca este ok ca și compatibilitate, dar ăștia mi-au băgat îndoiala în suflet și mi-a încolțit ideea că de aici ar fi si consumul ușor mărit . Am citit tot de pe acest forum și am văzut ca Andi TDI spunea demult că pentru motoarele 1.9 TDI codul de debitmetru Pierburg este 7.22684.08.0, însă intre timp se pare ca a mai apărut acesta cu codul 7.22684.16.0 care zice ca ar fi potrivit ptr motorul meu după seria de caroserie . Cu mașina asta circul numai  în weekend end și mult pe autostradă ,iar la 130 km/h îmi consuma cam 7, 7.2...La 100 km/h undeva pe la 6.3, iar înainte de schimbarea debitmetrului vechi cu cel nou, la viteza asta îmi lua în jur de 5, maxim 5.4 să zic...La log în mers după schimbarea debitmetrului  nou îmi baga și 1300 mg....E cipuita, nu mai are 101 cai, ci 128-130...Poate mai există și alții care au schimbat debitmetrul, dar nimeni nu a sesizat creșteri semnificative ale consumului.Masina mea este din 2003, iar acest debitmetru cu seria 7.22684.08.0 este numai ptr mașini fabricate pana in 2001,după 2001 zice ca debitmetrul corect Pierburg este cel cu codul 7.22684.16.0.Asta e dilema mea...

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarna.. vara....drum... conditii....uzuri... altele.... toate pot inclina balanta consumului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi, ce uzuri să fie?...Creșterea ușoară a consumului a coincis cu schimbarea debitmetrului...Și știu ce vorbesc ptr că am masina de 10 ani și o cunosc bine.Tind sa cred că debitmetrul nu este potrivit ptr masina mea...Mai am o Skoda tot cu motor de 1.9 și 101 cai și consuma mai puțin...???...Am citit in primele pagini ale acestui thread, e adevărat,discuții de prin 2005-2006 cum că, consumul creste cu 0.5 litri la sută ,ca se modifica curba de cuplu cu trecerea de la debitmetrul Bosch la cel Pierburg, dar de ce toți îmi spun la magazine că debitmetrul potrivit ptr modelul meu de motor este Pierburg 7.22684.16.0 și nu 7.22684.08.0?...Oare nu din aceasta cauza și consumul crescut totuși?...

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul asta PIERBURG : 7.22684.08.0 este pana in 10/2001.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta tocmai am aflat...Este cineva care a mai pus tipul ăsta de debitmetru recomandat ptr modele de mașini fabricate numai până în 2001 și pe alte mașini fabricate după 2001 cu motoare de 1.9 TDI?...Mă gândesc ca poate cineva a mai schimbat debitmetre pe mașină și poate împărtășește vreo părere referitor la comportamentul mașinii... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fiu mai explicit am constatat ca mi s-a pus debitmetru recomandat ptr mașini fabricate pana in 2001 pe masina mea care e din 2003.Adică mi s-a pus Pierburg cod 7.22684.08.0  în loc de 7.22684.16.0.S-a mai confruntat cineva cu asa situație?...Vreo idee, vreo părere are cineva să mă lumineze și pe mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vechiul debitmetru pe care lam schimbat era un Bosch F 00C 2G2 055... Nimeni nicio părere?... N-a mai schimbat nimeni debitmetre și sa se confrunte cu creștere de consum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la schimbarea maf ului se recomanda filtru de aer nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, mishulake said:

Vechiul debitmetru pe care lam schimbat era un Bosch F 00C 2G2 055... Nimeni nicio părere?... N-a mai schimbat nimeni debitmetre și sa se confrunte cu creștere de consum?

Ala nu e cod de bosch,e cod de componenta nelivrabila bosch care face parte din un ansamblu.

Ca sa iti dai seama de compatibilitate trebuie sa citesti codul de pe debilmetru propriuzis de pe masina.Posteaza codul ala si lamurim treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am priceput...Ce am scris eu este codul de pe senzorul din interiorul carcasei...E logic de fapt sa crească puțin consumul, crește și cantitatea de aer comandată de debitmetru și proporțional crește și cantitatea de motorina infectata ...500 micrbari de aer motorina pe măsură ...la 1200-1300 de micrbari, normal că și cantitatea de motorina injrctata crește ...Informațiile sunt ambigue referitor la cele 2 coduri de debitmetre...și unul și celălalt zice ca ar fi compatibile cu tipul meu de motor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ3BZ3E463026...Mulțam ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc Gabivvx ?... Acum vin și  întreb și eu doctorii si tăticii in diesel de pe acest forum , care  ar fi aspectele negative în funcționarea și exploatarea motorului dacă eu circul cu un debitmetru de alt cod decât cel corect ptr seria mea din talon? Deși, în afara unui consum crescut cu undeva intre 0.5%, hai să zic, poate 1 litru%, masina merge impecabil, rupe în turație pana în 4000 rpm, liniar... ??...Întreb asta ptr că de-a lungul anilor pe parcursul desfășurării discuției pe această temă ,chiar în acest thread, se recomanda ptr toată gama de motoare 1.9TDI din grupul VW Audi Skoda Seat acest debitmetru Pierburg cu codul 7.22684.08.0!

Modificat de mishulake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare...pana la urma...cum se diagnostica MAF-ul?

Stiu ca se face log pe campurile 003/010/011 si acolo se compara actualul cu specificul...

Cand actualul este mai mic decat specificul este clar...nu e bine dar...ce inseamna cand actualul este mai mare decat specificul...

Teoretic/practic...MAF-ul masoara aerul aspirat de catre turbina corect?

Daca actual < specific ar insemna ca turbina nu aspira atat aer cat ar vrea ecu...corect?

Aici stim ca avem o problema...

In acelasi timp...daca actual > specific ar insemna ca turbina aspira ai mult aer decat ar vrea ecu...teoretic...insemnand ca ea se invarte mai repede decat ar trebui...

Teoretic asta ar insemna ca turbina ar trebui sa faca mai multa presiune decat ar cere ECU...

Tutusi ce inseamna cand actual > specific dar turbo furnizeaza fix cat trebuie?

Atasez un log sa discutam practic despre acest lucru ...

LOG-01-003-010-011-TCM+AVD.xls

Turbo furnizeaza exact cat se cere dar totusi la maf actualul este 1038.8 si specific 850...

De ce vrea doar 850?

Acum...gresesc cu ceva in teoria asta?:P

 

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca masina are un soft, gresesc??

Motor de 140 CP urcat la..??

Modificat de Cristi81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!