Jump to content

Debitmetru


manud
 Share

Postare recomandată

pe debimetru este un cod,verifica daca e acelasi,verifica daca senzorul este identic...ma gandesc totusi,daca vei fi nevoit sa-l schimbi iarasi...mai bine schimba-l,nu taia cablurile,mai degraba cauta senzorul pe ebay nu costa mult,debimetrul asata vinde-l,nu e greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul e de fix un an si doua zile

Mi-am pus si eu intrebarea asta , am studiat cele doua debitmetre si am ajuns la concluzia ca este posibil sa se foloseasca de exemplu debitmetru de AXR pe AFN , respectandu-se semnificatia pinilor din cupla electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

lamuriti ma si pe mine va rog: am pe masina debitmetru cod f ooc 2g2 027 , din cate am citit se pare ca e de afn, iar eu am cod atd, e in regula ?

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

O intrebare:in ce grup se masoara valorile debitmetrului si care ar trebui sa fie valorile corecte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, pe canalele 003 (debitmetru), 010 si 011. Valoarea data de debitmetru, trebuie sa fie mai mare decat cea data de ECU.

posteaza log-ul aici sa vedem despre ce e vb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp am curatat debitmetrul cu mult spray de contacte.Ca prima impresie...masina trage muult mai bine (nu stiu pt cat timp,dar e bine).

Atasez si log-ul poate-mi spuneti daca e ceva in neregula.Sper ca l-am facut cum trebuie.

 post-10065-0-44848000-1360761568_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E boboc.

 

Turbina - vezi ca ai suprapresiune. Probabil geometrie imbacsita.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Asta ar fi singura posibila cauza...geometria imbacsita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o intrebare pentru cei experimentati : ce probleme/ avantaje ar fi daca as monta un debitmetru de Audi TT 1.8 T pe AXR-ul meu ? Am vazut ca ambele sunt Bosch, au exact la fel si mufa si corpul , doar codul de piesa difera. Eu amic care se ocupa de tuning-uri spunea ca ar trage motorul mai bine si ca ar merge facut un chip tuning mai bun la motor. Credeti ca este adevarat sau bate campii?

Modificat de x-tremist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu te sfatuiesc, daca faci cip - la inceput sa mergi pe un debitmetru compatibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Merci pt. raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bate campii.

Tuning-ul la PD se face prin cresterea presiunii in turbina, marirea timpilor de injectie, modificarea avansului si/sau alte mici setari.

Inlocuirea debitmetrului cu unul de pe alt motor nu e cel mai potrivit lucru. Poate trage mai bine, dar alimentezi tot la 500 de km. Nu cred ca-ti convine.

Plus alti parametri de functionare ai motorului pe care-i da peste cap.

 

Mufele si corpul normal ca sunt la fel. Toate sunt pentru VAG. Difera doar caracteristicile.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi,

 

Pe scurt sa va spun ce am patit.

De cateva luni masinuta parca nu trage cum trebuie, abia acum m-am ocupat putin de ea, am verificat turbina, actuatorul daca sunt blocate si nu sunt, daca trag vacuum pe furtunul spre actuator se misca geometria turbinei.

Atunci cu ajutorul forumului nostru drag am ajuns la debitmetru, vazut valoarea instantanee in vagcom, este muult sub 200, este aprox 60-70 si scade cu turatia pana la 30 cand calculatorul o inlocuieste cu valoarea default.

 

Cu mufa scoasa bineinteles ca merge la fel caci calc pune aceeeasi valoare.

 

L-am desfacut spalat cu alcool, nu reusesc sa ii fac nimic, mai aveti alte idei?

 

multumesc

 

P.S. am atasat si cateva loguri cu valori ciudate si momentul in care schimba valoarea in default

 

primul.xls

al doilea.xls

al treilea.xls

Modificat de valysor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea se citeste in sarcina, nu la relanti. Oricum, cauta pe cineva cu un VCDS original sau in cel mai rau caz cu o clona buna...Ce a iesit din clona prietenului tau, nu poate fi interpretat!

Apoi logurile le postezi in sectiunea corespunzatoare si vei avea un raspuns pertinent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe  el scrie Bosch F00C2G2056.

Pot proba numai de la AJM sau si alt tdi pd?

 

Ce senzor, ce cod trebuie sa caut, banuiesc ca acesta nu e cod de VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge si de la alte PD-uri - generatia B5,5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Florin,

 

Cumnatul meu are passat pd cod motor awx, merge de la el?

 

mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos

 

off topic

 

nu obosesti sa ajuti o tara intreaga cu VAG-uri? :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare dragi colegi,

 

 

L-am desfacut spalat cu alcool, nu reusesc sa ii fac nimic, mai aveti alte idei?

 

Schimba debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi ma duc sa-l cumpar, Pierburg

Sper sa nu mai aiba nimic, egr etc... :icon_confused:

 

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat debitmetru, l-am montat si am scapat de problema , va multumesc tuturor si nu in ultimul rand forumului si comunitatii ca existati, ca existam.

 

Multa sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

  Puteti confirma ca mufa care intra in debimetru are doar  4 pini ?  (la debimetru  e  loc  pt 5 am observat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele care au senzorul de temperatura in debitmetru sunt 5 pini. In general sunt doar 4.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!