Jump to content

Debitmetru


manud
 Share

Postare recomandată

Eroarea de positive deviation si limp modul pot aparea si din cauza unor gauri fine in furtunul gros care intra in intercooler sau doar din cauza furtunaselor subtiri din jurul N75?

<{POST_SNAPBACK}>

Daca ai avea in furtunul gors, ai avea si un suierat destul de puternic. Ceva ulei pe scut ... asta e relativ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu sigur ca am, dar nu stiu sigur daca de la asta imi da eroarea.

In plus mai costa si 1.500.000 lei furtunul ala de 15cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu sigur ca am, dar nu stiu sigur daca de la asta imi da eroarea.

In plus mai costa si 1.500.000 lei furtunul ala de 15cm.

<{POST_SNAPBACK}>

Daca ai furtunul fisurat, ala oricum trebuie schimbat ... si tot ce se poate ... pt ca acolo exista o pierdere de presiune si s-ar putea sa dea eronat datele la ECU, senzorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica 79

Am uitat sa precizez ca nu tot timpul raman fara putere cand o alerg.

Se poate intampla sau nu...am fost pana la Sinaia acum o saptamana si la un moment dat mi-am dat seama ca masina nu vrea sa traga...m-am enervat bineinteles...si am oprit sa caut ceva in portbagaj (am oprit motorul)...dupa ce am plecat a zburdat apoi si nu am mai avut probleme cateva zile. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica 79

"Ideea este ca la tine sunt prezente amandoa erori, si pt negative values si positive values. Asta inseamna ca ori nu are destula presiune cand ECU cere, ori prea multa."

Cred ca m-am exprimat eu gresit...era o singura eroare la test numai ca nu am retinut daca era "positive" sau "negative". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceeasi problema am si eu si nu stiu ce sa fac. Am deschis si eu un topic pe subiectul asta inainte sa apuc sa-l vad pe al tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sebica 79

"Ideea este ca la tine sunt prezente amandoa erori, si pt negative values si positive values. Asta inseamna ca ori nu are destula presiune cand ECU cere, ori prea multa."

Cred ca m-am exprimat eu gresit...era o singura eroare la test numai ca nu am retinut daca era "positive" sau "negative". ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Tind sa cred ca este positive deviation ;)

Pana una alta, nu ti-ar strica sa cureti turbina, cand o sa vezi ce-i acolo, o sa intelegi totul, mai ales de ce se comporta asa.

Go for it, you won't regret it.

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal.

am si eu o problema cu masina.

simt ca nu trage si la accelerarile bruste incepe sa "balbaie",adik nu trage si o simt vibrand,chinuindu-se,intrerupand.

problema am sesizat-o pe la orice turatie,kiar si sub 1800,cand am inteles ca intra turbina.e mai pronuntata in jurul turatiei de 2000.

si mi se pare ca oricum pe la 3000 nu mai trage absolut deloc.

mi se pare ca totusi turbina functioneaza,adik parca intre 200 si 2700 sa zic fuge binisor,kiar daca "balbaie"

e debitmetrul?

ce as putea skimba?costa mult?

treaba e ca nu am skimbat filtrul de motorina.acum trebuie sa il skimb.are vreo legatura?

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nu se poate spune ce este decat dupa o scanare cu vag-com (sau alt tester similar) si cateva log-uri in mers. Orice presupunere poate sa te apropie de adevar dar nu garanteaza rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

In incercarea de a-ti raspunde tie si de a te ajuta am sa povestesc istoria cu debimetrul meu.

La passatul meu problema statea cam asa! Daca acceleram pe undeva in jurul valorii de 3000 de rotatii simteam o frana, o gatuiala un zvac al motorului. Dupa acesta gatuiala motorul cu toate ca se accelera auditiv nu mai tragea! Adica ceva de genul mult zgomot pentru nimic!!

Am facut testul cu decuplarea debimetrului si aceasta gatuiala nu mai aparea, dar parca nici masina nu mai tragea chiar asa !!! Mai departe cerand ajutorul pe forum pentru un test cu vag-comul ( asa cum spune voinea) am primit un raspuns pozitiv si foarte prompt, fapt pentru care ii multumesc si acum public, de la alinica2001. In seara in care am vorbit mi-a si facut testul si mi-a dat verdict clar: SCHIMBA DEBIMETRU.

Zis si facut. A inceput cercetarea legata de ce anume debimetru sa achizitionez! Au rezultat 2 posibilitati: BOSCH si Pierburg. Din cate am citit ambele sunt la fel de bune singura diferenta fiind de pret aprox. 1.000.000 lei in favoarea Pierburg-ului.

Pentru confortul meu psihic am achizitionat debimetru BOSCH de la AUGSBURG la pretul de 5.200.000. In 3 zile l-am avut. La schimb trebuie sa dai debimetrul vechi sau sa lasi o garantie de aprox. 3.000.000 lei pana schimbi piesa si te intorci cu debimetrul vechi, daca nu-l ai in momentrul ridicarii piesei noi.

Dupa ce am ridicat debimetrul ghici ce am facut ?!! L-am sunt pe alinica2001, fapt pentru care ii multumesc si acum public :biggrin: ca sa-l montam !! Este foarte usor de montat si imi pare rau ca nu am avut aparatul foto ca sa documentez aceasta operatie.

DUPA CE AM SCHIMBAT DEBIMENTRUL TOTUL A MERS STRUNA SI AM DESCOPERIT ALTA MASINA! EU AM CUMPARAT MASINA CU DEBIMETRUL STRICAT SI NU AM SIMTIT NICIODATA CEI 110CP.

Cam asta este povestea debimetrului!! Sper sa te ajute si sa ai si tu un final la fel de fericit ca al meu!!

P.S. Multumesc alinica2001 pentru ajutor si astept sa-i mai dam o testare sa vedem niste parametrii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !!!

cam acceasi problema o am si eu, nici nu stiu daca am ajuns vreodata la 3000 rpm desi ea urla si se zbate. sa nu mai zic ca eram odata singur in masina pe un drum excelent cu 4 benzi si am calcat-o blana si nu am trecut nicicum de 125 km/h . am avut insa si surprize placute: ma bag in depasirea a 2 tiruri si nici nu stiu cum am ajuns la 150 km/h intr-un timp scurt si masina inca mai putea, era avion (asta e singura data cand am ajuns la 3000 rpm).

masina e un passat din 2002 variant, 1.9 TDI 101 CP si am achizitionat-o acum 2 luni pe fuga, adica tata era pe fuga si a luat-o sa se scape de mine. :P .

alta patanie: o calc, trage si dintr-o data parca imi scapa piciorul in acceleratie si ea nimic, nu mai trage, parca s-ar fi rupt ceva nu alta.

o sa incerc si eu cu debimetru acela, numai sa pun mana pe niste bani :P .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai simplu si fara costuri problema debimetrului se verifica incercand unul de la o alta masina :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am schimbat filtrele si e totul ok acum

deci nu era debitmetrul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

debitmetru ziceti voi.... 5 milioane....

Si vreti sa spuneti ca masina o sa traga si la 4000? Adica zgomotul de 4000 de ture o sa fie justificat :) ??

Ca la mine mai are gatuiri in acceleratie, se plafoneaza la 3000 nu mai trage...

Dar am inteles ca la mine e de la EGR ca nu se inchide exact cand ii dicteaza ECU-u.

LOL Pai cred ca daca le schimb pe toate o fac MCLaren

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti spun ca nu am mai recunoscut masina dupa schimbarea debimetrului!!!!

P.S. uite si o poza dupa schimbare de debimetru. Inainte de schimbare nu treceam de 150!!

poza.jpg

debitmetru ziceti voi.... 5 milioane....

Si vreti sa spuneti ca masina o sa traga si la 4000? Adica zgomotul de 4000 de ture o sa fie justificat :) ??

Ca la mine mai are gatuiri in acceleratie, se plafoneaza la 3000 nu mai trage...

Dar am inteles ca la mine e de la EGR ca nu se inchide exact cand ii dicteaza ECU-u.

LOL Pai cred ca daca le schimb pe toate o fac MCLaren

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

premiumfaraplumb

Wow 200, nu stiu ce sa zic, si eu am prins cu ea 190, dar nu trecea de 190 deloc. Oricum... si vad ca avem aceeasi masina, cum de tu ai AFN si eu am ATJ? tot tdi e cu DI rosu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt doar cu I-ul rosu! 81KW - 110CP ! ( mentionez ca in masina eram 4 persoane + niste bagaje + motorina cat se vede)

Wow 200, nu stiu ce sa zic, si eu am prins cu ea 190, dar nu trecea de 190 deloc. Oricum... si vad ca avem aceeasi masina, cum de tu ai AFN si eu am ATJ? tot tdi e cu DI rosu
Modificat de Alex_eID
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nice picture ... chiar f clara :D daca nu erai cu euro5 in masina, inseamna ca-ti merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce ai facut poza aia? Eu am incercat mai demult o poza la 190 si nu se intelegea nimic din cauza vibratiilor (trenului de rulare, nu ale motorului).

PS: Scuze pt OT.

Modificat de AXM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparatul este un FUJIFILM 4megaPixeli. Cat despre vibratii nu stiu ce sa zic!!! erau ceva dar oricum nu sa ma nelinisteasca!

Cu ce ai facut poza aia? Eu am incercat mai demult o poza la 190 si nu se intelegea nimic din cauza vibratiilor (trenului de rulare, nu ale motorului).

PS: Scuze pt OT.

nu am verificat! promit sa ma uit si sa revin cu un raspuns la intrebarea ta!

Asta e viteza de pe bord ..dar cata erroarea ai fata de clima ?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut la toata lumea! Am facut zilele trecute o tura cu passatul unui prieten (motor la fel ca al meu) si am constatat ca al lui este ceva mai nervos decat al meu iar la relanti se tureaza mai bine.Cerandu-i parerea si un prieten care are ceva experienta in mecanica, acesta mi-a spus ca acest fapt se datoreaza debitmetrului de aer a carui functionare poate diferi de la o masina la alta.Poate fi adevarata o asemenea ipoteza? Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,poate fi adevarata ipoteza,dar pt a fi sigur ca nu sint si alte cauze,e necesar un test cu vag-ul in sarcina,un log pe gr.3,10,11,cineva ca sa-l citeasca,sa-l interpreteze si sa puna un diagnostic corect...apoi....piesele buclucase:debitmetru,turbocompresor,injectoare,actuator turbina,valva n75,valva unisens,furtune de vacuum fisurate,filtre de aer,de carburant,carburant slab,etc....ce jungla....cred ca te-am speriat destul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ maumau... hai ca esti in tema... am facut de ieri un drum de Cj si am observat ca masina se plafoneaza pe la 160... urca foarte greu pana la 180 si apoi ... si mai sus zero. La 160 nu stiu cat am, cred ca vreo 3200 ture... in a 6 a... in alte trepte trece lejer peste pragul asta... sa fie debimetrul? Turbosuflanta a fost curatata si verificata si zicea mecanicul atunci ca e buna.

Pot raspunde si alti membrii... ;)... Cipos :o etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • lupo_bv a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!