Jump to content

Montare Xenon Aftermarket Pe B6


laur
 Share

Postare recomandată

Imi poti da mai multe detalii referitor la acele adaptoare de eroare ??? un condensator mi-ar rezolva problema?? tin sa mentionez ca nu am computer de bord , nu-mi apare absolut nimic in bord , vad eu ac fac figuri xenoanele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai multe detalii ? N-as putea sa-ti explic exact ce e in ele intrucat nu m-a prea interesat subiectul. Stiu doar ca printre altele au si rezistente ca sa pacaleasca calculatorul cum ca ar fi consumul mai mare si sa nu le vada ca si becuri arse. Un condesator nu cred ca ti-ar rezolva problema, pentru simplul fapt ca nu creste consumul. Oricum, probabil ca ai balasturi generatie veche, cele noi nu dau astfel de probleme. Am un prieten care se ocupa cu vanzare/montare de xenoane si-o sa-l rog sa te ajute daca vrei. Am nr de telefon si id-ul de msg trecute la profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

instalatie separata cu releu si siguranta. ... asta insemnand mai exact ce??

ceva de genul ar fi releele?

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Cam aia e schema. Practic din blocul de lumini nu vei mai alimenta becurile ci doar vei da semnal de pornire. Curentul va fi luat direct din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa te contrazic dar condensatorul face minuni :Driver:

nu am citit eu chiar tot dar daca faci schema asta nu ramai cu martorul de bec ars in bord ?

Modificat de tuner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lasam schema deoparte :) becul da un flash scurt si se opreste , cateodata o mai ia din loc:) aici e prob.

Astept pareri , mi-am comandat 2 cond de 10 000 uf poate astea rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

Situatie.

Passat 2004, am montat un kit Xenon. Nu da eroare de bec ars DAR cand aprind xenonul imi pleaca stergatoarele 1 tura. Ati mai intalnit situatia? Mentionez ca am montat xenonul anul trecut in martie, nu am avut nicio alta problema. Doar asta, la fiecare aprindere pleaca si stergatoarele. Nu stiu sigur daca pleaca doar cand becurile nu sunt incarcate sau daca o iau din loc si cand sting si aprind imediat.

Merci.

Modificat de the_punkreas2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai o masina inteligenta care isi da seama ca atunci cand aprinzi farurile luminozitatea este mai redusa si se gandeste sa iti curete si parbrizul. Daca porneau si stropitoarele de parbriz era deja de Star Trek.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
the_punkreas2003

Chiar e o masina unicat? Nu s-a mai confruntat nimeni cu situatia de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi lucru l-am patit si eu cand am avut passatul vechi numai ca dupa 2 zile de la montarea xenonului aveam probleme cu modulul de comfort si nu mai se deschideau usile, geamurile,nu mai mergeau oglinzile etc.Dupa care am montat un cablaj suplimentar cu releu prin care xenonul isi lua curent din baterie si nu am mai avut probleme.Singurul lucru pe care il mai pateam si doar cand era frig afara (sub 5 grade) era ca mi se aprindeau toate becurile in bord si imi picau ceasurile cand porneam xenonul si dupa 2-3 secunde isi reveneau,lucru care se intampla 1 data la nu stiu cat timp si ramaneam cu eroare in instrument cluster.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate spune daca e XENON din fabrica sau aftermarket? Va multumesc.

xenon.JPG

Spuneti-mi va rog cum se face distinctia.

Modificat de NemeSys_xxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E OEM... Iti dai seama astfel... in primul rand are stropitori la faruri (capacele alea mici dreptunghiulare din bara) in al doilea rand si cel mai important, daca te uiti cu atentie farul are alta configuratie....becul de pozitie nu mai este situat pe extremitatea farului ci in zona becului de faza lunga, lupa pt paza scurta pare mai mare iar pe faza lunga nu are oglinda normala ci mai are un fel de lupa.

Modificat de Seby19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:blah_:

(...) iar pe faza lunga nu are oglinda normala ci mai are un fel de lupa.

Aia nu e lupa, locasul ala unde vezi un bec H7 in spatele becului de pozitie W5W este pt cornering light, adica iluminarea dinamica in curbe :)

Fiind bi-xenon OEM, lupa de pe scurta prezinta in interior un obturator, care cat timp este faza scurta este pozitionat intr-un anume fel astfel incat lumina sa fie canalizata si facalizata ok, iar cand dai pe faza lunga din maneta, obturatorul respectiv se ridica lasand lumina sa se disperse mai mult :rolleyes:

@NemeSys_xxl: Mai multe informatii aici -> Faruri Bixenon Adaptive (OEM), Discutii, Probleme, Rezolvari

Btw, mai foloseste si tu functia search (cautare) :)

END :wub:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hai sa va spun o patanie de-a unui prieten la care m-am vaitat ca nu-mi mai merge immobilizatorul(imi opreste motorul dupa 1 sec) , mi-a dat raspuns imediat: SCOATE XENOANELE care sunt AF puse de mine. La el care are B5 ii deschidea masina oricine cam cu orice cheie de passat sau din grupul VAG. A scos xenoanele si gata problema. Alta cunostinta cu A4 , de la xenoane se face bordul curcubeu cand le aprinde. Se pare ca balasturile emit frecvente foarte puternice (chiar si oprite) si bruiaza aparatura de bord si implicit si computerul masinii. O sa fac experimentul sa le scot si o sa frec cheia putin. Voi posta daca a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am xenonul AF montat de peste 1 an jumate si nu am nici cea mai mica problema.La B5,5 - ul vechi aveam problema cu aprinsul becurilor din bord si de asemenea imi cadeau toate ceasurile , iar dupa 2 secumde maxim isi reveneau dar ramaneam cu eroare pe instrument cluster.Acest lucru il pateam numai iarna.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele OEM au 4300k, nuanta de culoare mai apropiata de becul halogen. Parerea mea este ca peste 5000k sunt obositoare la ochi. Ironia este ca romanul in general habar nu are ce-i cu "k"-ul asta si crede el ca daca-i mai mare e mai bun, si isi ia de la 6000 in sus. :banghead: Pe urma le pune in coltu' blocului, cu doi vecini, pe Loganu' sau in timp ce bea un Noroc, sparge o samanta si-l asculta pa Guta. E cool... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de-aia intreb, pentru ca vreau sa imi pun xenon pe farurile normale, si vreau sa arate exact ca alea originale. Nu vreau sa fiu in locul celor pe care ii injur cand nu vad nimic in fata din cauza lor, si nici nu`mi place cum se vede albastrul ala pe care majoritatea cu xenon after market il au.

Mersi pt raspuns, esti sigur ca au 4300k, da?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... esti sigur ca au 4300k, da?

Bineinteles ca sunt sigur... ;) Daca mai "frunzaresti" forumul vei gasi si confirmarea afirmatiei mele. Ar fi bine sa le cumperi de la un magazin serios, chiar daca sunt mai scumpe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

confirm si eu intradevar au 4300k...eu mi-am montat de 6000k pt ca au o tenta pe albastru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai de calitate after-market nu ai sa gasesti.Nu te lasa pacalit de diferite oferte de pe internet cu diferite denumiri comerciale gen PhilipsHID! :D.Un kit H7 nu ar trebui sa fie mai scump de 400 lei!

Kiturile AM sunt toate ''Made in China''.Depinde de unde il iei si cat de bun il nimeresti! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa-mi pun pe faza scurta xenon af pe masina din semnatura. Vreau sa fie o lumina alba, nu galbuie.

35w sau 55w?

4300k sau 5000k?

care e combinatia fatala? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu: 35w 4300k :scratch:

Defapt, respectiva "combinatie" este copie dupa cea a Xenon-ului OEM :(

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pe a mea bi-xenon adaptiv , iar becul este D1S 6000k , nu de 4300k ... cel putin asa am eu ca am avut problema si am umblat acolo ...

salutare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!